Vidím to veskrze pozitivně. Přesně ten typ lidí kteří si tuto testosteronovou hračku koupí je potřeba eliminovat pomocí Darwinova přirozeného výběru... 😀 což nastane díky jejím vlastnostem a egu jejích uživatelů.
Jako starý pilot se musím chechtat.Jasná cesta na krchov.V absolutním klidu možná ale sebemenší turbolence ba i vítr to posle k zemi.Bohužel kdo nelita tak o turbolenci nic neví.
Zejména mezi domy či stromy je šílená turbolence zesilována i termikouPřitom se tomu vrtulníky vyhýbají a sedají na střechách
Jen si zkuste v silným větru lítat drony mezi domy...
To je všetko riešiteľné, určitú mieru vetra dokážu vykompenzovať aj súčasné drony a to sú vcelku malé, blbé a ľahučké zariadenia. Silnejší vietor či turbulenciu nezvládne ani rogalo či paraglide, napriek tomu na tom dokážu ľudia odlietať tisícky hodín bez nehody jednoducho tak, že striktne dodržujú bezpečnostné pravidlá a nelietajú v nevhodných podmienkach.Na druhej strane je naivné myslieť si, že by sa s týmto niekedy dalo lietať v zástavbe alebo že by to mohli ľudia používať jednoducho ako motorku. Toto žiadna krajina, ktorá je pri zmysloch nedovolí legálne používať bez riadneho výcviku a pilotného preukazu. Ak sa táto šialenosť vôbec niekedy rozšíri do bežného používania, tak len za veľmi prísnych pravidiel.
Ani při výcviku by to nešlo. Jako i dobrý plavec se v Niagarských vodopádech utopí
Na paragliding mam čtyři bezvědomí a 12 zlomenin takže je to jinak. A to jsem byl instruktor
vidíš no, brácho odlietal 7 rokov na rogale, než prešiel na vetrone a mimo nejakého toho podvrtnutého členka sa v podstate nikdy nič nestalo. Možno to chce byť lepší inštruktor. Alebo lepší klamár :)
Kdo se párkrát nevymele, lítá pod své schopnosti.
Tak lepší než (se) zabít při překonávání sebe sama. A je jedno, zda v rogale, na kole, v autě nebo letadle.
Na rogalu i Blaníku jsem take letal ale bez haváriiParagliding je daleko nebezpečnější zvlášť v turbolenci
vyzerá to fakt brutálne 😀Až sa podobné mašiny viac rozšíria medzi ľudí, budú z toho poriadne efektné nehody :)Ale teda keby som chcel cool vec na lietanie, tak ďaleko väčší zmysel vidím v nejakej ultraľahkej helikoptére typu Mosquito, dajú sa kúpiť už okolo 30 000$, parametre v mnohom podobné a aj s piloťákom to nebude o moc drahšie než cieľová cena tejto beštie :)
Proč jsou ty vrtule pod pilotem? Proč je nedají nad pilota? A nebylo by lepší dát jednu větší vrtuli s vyrovnávacím rotorem?
Kdyby byly nad pilotem tak by na něj foukalo 🙂
Motorkáři jsou asi zvyklí, že na ně fouká při jízdě. Tak snad by si zvykli, že by na ně občas mohlo foukat i shora? 😉
Možná by to umístění vrtulí nad řidičem-pilotem změnilo těžiště a zhoršilo jízdní vlastnosti?
Snad zlepšilo... Kdyby těžiště bylo pod působištěm vztlaku, tak by celý systém byl stabilnější a nemuseli byste se bát náklonu. Pří případném pádu ze sedačky by z dotyčného nebyla sekaná a pohodlněji by se nastupovalo. Taktéž foukat by to foukalo stejně, ty vrtule si berou vzduch ze shora, který fouká kolem pilota. Takže z pohledu pilota by nešel poznat rozdíl ve foukání. Kdyby se navíc dala jedna velká vrtule, místo čtyř malých, tak by se zvýšila účinnost, zjednodušila výroba a snížila cena. Taktéž při poruše by dotyčný měl možnost přežití a doklouzání k zemi. Dalším vylepšením by mohlo být nahrazení řídítek jednou pákou pro náklon s klopením a druhou pro plyn a vztlak... Dokonce by za příplatek mohli prodávat kapotovanou verzi s opěrkou zad.
Ona to vlastně není motorka, protože to nemá kola pro jízdu po silnici, jako třeba létající auto. Spíš je to jakýsi dron, kde je uprostřed umístěna sedačka a řídítka z motorky. Což by šlo asi udělat i jiným způsobem sezení a ovládání. Takže název létající motorka je spíš nepřesný až zavádějící. Podle těch lyžin, na které to dosedá, by se tomu mohlo říkat třeba létající sáňky? 😀
To už existuje, volá sa to helikoptéra 😀
"helikoptéra"? To neznám, asi nějaký nový slovo, to se nikdy neujme... Budeme tomu říkat "létající vozidlo". 🙂
Vozidlo by mělo mít kola, tohle je spíš vznášedlo? 😉
Tomuhle se také říká helikoptéra.
Snad by šlo vyzkoušet, zda by s tím bylo možné letět obráceně, tedy hlavou dolů. Pak by ty vrtule byly nahoře nad pilotem. Možná by pak bylo lepší viset pouze za ruce chycené na řídítkách, a mít tak hlavu i tělo v obvyklé svislé pozici, protože sedět na tom s hlavou dolů bez nějakého upínacícho systému by asi nezvládl ani trénovaný kulturista? 😉
Co na to Jan Tleskač? 😉
No jo ale co ten řev? To je strašný, řidič si dá sluchátka ale co chudáci kolemjdoucí? 😀
To same u klasických motorek nebo BMW/Golfů s rozbitým výfukem..
Motorky nebo auta s vykuchaným vejfukem řvou jen když jejich kokotí řidič vezme zhurta za plyn (asi aby lidem kolem dokázal že má většího pindíka než oni). Tohle řve furt.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2022 14:32
drviva vacsina motorkarov su kokoti
Aha. Jasně. Za 3 roky sníží cenu více než desetinásobně. Tak jo. A teď tu O Popelce! 😀
Bez výrazného snížení ceny by celý projekt zanikl.
K čemu to je, když to nejde natankovat za minutu jako motorku?To je stejná cílová skupina jako elektromobily a elektromotorky - věc pro lidi, co nepotřebují takový dopravní prostředek.Pro všechny ostatní je tu benzín a nafta...
Ještě to mohou předelat na benzín. No vida, potom by to fakt možná mohlo stát 10x méně... 😀
Ne nestálo.Nebo používáš nějaký benzínový dron?
A na co si myslis, ze letaji OPRAVDOVE drony, treba turecky Bayraktar TB2? Na slzy bilych muzu?MP
Všiml jsi si že benzín a nafta v dohledné době díky bohu končí,že jo? :)Smradlavý prdící šrot patří do 19. století,ne do 21.
Asi tě zklamu, ale ta lítací motorka je taky na ten smradlavý benzín. Na elektřinu by se tak dlouho ve vzduchu samozřejmě neudržela.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 9. 2022 09:18
Ono to je primárně na benzín, elektrické jsou jen vyvažovací boční vrtule.
No ono možná dobře že si to nemůže pořídit každý jouda...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.