jirik66
14. 11. 2018 • 12:30

Tak ono není nikde psáno že elektromobil musí být vybaven jen jediným typem akumulátorů. Každý typ akumulátoru má trochu jiné vlastnosti, a chytrá řídící jednotka by mohla chytře během jízdy brát energii vždy z toho aktuálně nejvýhodnějšího zdroje. No a i kdyby hliníkové baterie nešly nabíjet, i tak by našly uplatnění - jedu na nějakou důležitou schůzku, spěchám, a baterie mého vozu hlásí nízký stav. Vidím že nedojedu, a nemám čas baterii dobíjet. Zajedu k nejbližší čerpací stanici, koupím hliníkovou baterku, šoupnu ji do příslušného slotu a jedu vesele dál. Později pak příležitostně odevzdám vybitou baterku zase na nějaké čerpací stanici k recyklaci a dostanu zpět zálohu 🙂

Nothing007
14. 11. 2018 • 8:50

Takových clánku uz bylo a nejsou uplne zbytecne, kdyz nic neresí?

Libor Nábělek
14. 11. 2018 • 0:39

Nejdou moc nabíjet... To je ale dost podstatná závada...

Arvo
Arvo
13. 11. 2018 • 22:42

Smartfoun s výdrží týden? Utopie? Vždyť takové tu byly. Ještě dva mám.

thegrid
thegrid
13. 11. 2018 • 22:32

"Dobíjecí lithium-iontové baterie zvyšují poměr uložené energie k objemu rychlostí přibližně 8 % za rok. Pokud toto tempo bude pokračovat, přiblíží se k hodnotám benzinu přibližně za deset let "
To je dobrá reklamština, takže dosahuje 20% uložené energie benzinu, ale za 8%* 10 let to bude 100%. Nu nejsem vědec, ale to jsou mi počty.

TFSi
13. 11. 2018 • 20:11

Listopadový článek o zázračných bateriích tímto máme za sebou a těšíme se na ten prosincový 😁

Určitě si přečtěte

Články odjinud