Mirek
20. 4. 2001 • 19:43

Ženy mají větší potřebu komunikace, často jsou to ty osoby v rodině, kteří zabezpečují kontakt s příbuzenstvem apod. Důchodci mají za prvé spoustu času a za druhé jsou osamělí = taky potřebují komunikovat, tak vysedávají u Internetu.
Mě ale zajímá ta poptávka američanů po internetovém obsahu v otázce zdraví, léků apod. Zajímalo by mě, zda bude podobný trend i časem u nás.

Ondřej Fryc
20. 4. 2001 • 19:43

Zajímavost od nás: počet telefonátů stylu: "Našla jsem ledničku a chci se zeptat..." je přibližně 90:10 (ve prospěch žen, muži se téměř na nic po telefonu neptají). Přitom ale objednávku vyplňují 70:30 hlavně muži, a to evidentně manželé od těch žen co se ptají. Je to jasné - krk rodiny rozhodne, co se bude kupovat, ale "proces nákupu" je předán hlavě rodiny.

Neo
20. 4. 2001 • 19:43

no muzi vyuzivaj internet ucelne, zeny bezucelne. Muzi najdou, to co hledaji hned, zeny to hledaj tyden. Zkratka muzi vi co se svym casem. Neberte me vazne. Myslim, ze je jedno, kdo z pohlavi vyuziva Internet vic ci min, ne? Tak a jde se pracovat... ))

klokan
20. 4. 2001 • 19:43

cele to suvisi s tym, ze dochodci maju najviac volneho casu. Podobne aj zeny, ktore nepracuju ale sa "staraju" o domacnost si mozu dovolit zabijat cas na internete, zatial co muzi ako zivitelia rodin si nemozu dovolit stracat cas takymito rozmarmi.

Boris Kaluža
20. 4. 2001 • 19:43

... jasné - a ty si ten živiteľ, čo svojim príspevkom zarobil rodine na chleba ;-

Marcela
20. 4. 2001 • 19:43

Vy jste jiste ten stastny duchodce, co nevi co s casem (zivitel rodiny nejste -to byste neztracel cas takovouhle ptakovinou a zena nejste urcite ), to se tedy mate !!!

Určitě si přečtěte

Články odjinud