Jde to i bez velké kampaně

Nebyla grandiózní kampaň Microsoftu před pár lety zbytečně vyhozenými penězi? Tuto otázku si možná...
Nebyla grandiózní kampaň Microsoftu před pár lety zbytečně vyhozenými penězi? Tuto otázku si možná dnes v Microsoftu kladou - a jedna velká reklamní agentura se možná strachuje o to, aby nepřišla o lukrativního klienta. Přes nulovou kampaň (pomineme-li velikou "rodinnou oslavu" v San Franciscu) se už prodalo 510 000 kopií Windows 98 - spočetli to u analytiků ve firmě PC Data. Toto číslo se skoro nachlup shoduje s počtem kopií Windows 95 před třemi lety za stejnou dobu, tedy prvních pět dní. Jedná se o "krabicový" prodej v počítačových supermarketech a zajímavé je také, že 40% lidí si současně odnese i krabičku s Plus! 98, která stojí třetinu ceny Windows 98 - je to o něco víc než u Plus! 95.
Faktem ale zůstává, že přechod z Windows 95 na 98 je v podstatě bezbolestný (instalace je snadná, není třeba dokupovat novou paměť či větší disk), na rozdíl od přechodu Windows 3.11-Windows 95. Lidé ve vyspělém světě už mají většinou doma počítač, který bude tento software provozovat bez problémů. Distributoři, jako například CHS, pak oznamují, že se velice prudce zvedá i prodej počítačů a periferií - trh jako by čekal na uvedení Windows 98 a rozbíhá se nejen upgradeování, ale i nákupy celých počítačových sestav.
Potvrzeno: Windows 98 se prodává stejně jako Windows 95
Váš názor Další článek: Evropan brouzdá víc než Američan

Témata článku: , , , , , ,