Nebyla grandiózní kampaň Microsoftu před pár lety zbytečně vyhozenými penězi? Tuto otázku si možná...
Nebyla grandiózní kampaň Microsoftu před pár lety zbytečně vyhozenými penězi? Tuto otázku si možná dnes v Microsoftu kladou - a jedna velká reklamní agentura se možná strachuje o to, aby nepřišla o lukrativního klienta. Přes nulovou kampaň (pomineme-li velikou "rodinnou oslavu" v San Franciscu) se už prodalo 510 000 kopií Windows 98 - spočetli to u analytiků ve firmě PC Data. Toto číslo se skoro nachlup shoduje s počtem kopií Windows 95 před třemi lety za stejnou dobu, tedy prvních pět dní. Jedná se o "krabicový" prodej v počítačových supermarketech a zajímavé je také, že 40% lidí si současně odnese i krabičku s Plus! 98, která stojí třetinu ceny Windows 98 - je to o něco víc než u Plus! 95.
Faktem ale zůstává, že přechod z Windows 95 na 98 je v podstatě bezbolestný (instalace je snadná, není třeba dokupovat novou paměť či větší disk), na rozdíl od přechodu Windows 3.11-Windows 95. Lidé ve vyspělém světě už mají většinou doma počítač, který bude tento software provozovat bez problémů. Distributoři, jako například CHS, pak oznamují, že se velice prudce zvedá i prodej počítačů a periferií - trh jako by čekal na uvedení Windows 98 a rozbíhá se nejen upgradeování, ale i nákupy celých počítačových sestav.
Potvrzeno: Windows 98 se prodává stejně jako Windows 95