Jarní nabídka notebooků IBM ThinkPad za skvělé ceny

Diskuze čtenářů k článku

tom  |  11. 04. 2005 17:18

Nebudu platit za windows kdyz je nepouzivam ne? Az budou bez windows a o cenu windousu levnejsi tak o tom budu premyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdlsf  |  23. 08. 2005 23:45

home 190 usd
professional 350 usd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  11. 04. 2005 16:24

Tak takové šunky a za takové peníze,to si můžou fakt koupit jenom rádoby odborníci tady na živě.(DVD cd-rw mechaniky,pomoc,já asi umřu smíchy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multimotyl  |  11. 04. 2005 16:41

Věříš, že jsem za celou dobu co podnikám nepotřeboval nikdy vypálit víc než 50MB dat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  11. 04. 2005 21:54

Tak to jsi si asi ještě nevydělal ani na digitální foťák

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
betar  |  11. 04. 2005 20:26

o com to tu melies?
Vsak notasy IBM T serie spolu s jablckami su povazovane za najkvalitnejsie stroje.
Mozes si kupit lepsi Acer za rovnaku cenu, no porovnaj dane notasy po pol roku...

Aaale, skoda namahy nieco...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  11. 04. 2005 12:26

dop*dele, původně sem chodil na živě, abych si přečetl zajímavé články o IT, ale dnes už je to samá reklama a dobrej článek max 2x za tejden. Cenu tu má jen poradna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  11. 04. 2005 06:20

Proč jsou všechny notebooky s Microsoft Windows? Nebyly by s Linuxem levnější?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  11. 04. 2005 06:47

Bylo, ale normalnim uzivatelum by se to moc nelibilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  11. 04. 2005 07:53

No...on je to spis problem na strane MS. Sehnat notebook BEZ Windows je nekdy docela problem. A v podani IBM uz vubec. Proste HNUS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  11. 04. 2005 08:19

nejlepsi je zavolatprimo do ibm, ibm totiz na korporatni urovni dodavat svuj hw s linuxem, preci jen do jeho podpory nainvestovali stovky milionu dolarů, takze by bylo divny, kdyby linux na notebooku nenabidli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lmike  |  11. 04. 2005 08:48

Škoda že jen na korporátní úrovni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Sevcik  |  11. 04. 2005 08:50

Prave minuly tyden jsem zjistil, ze IBM ma v nabidce jeden ThinkPad R50e s DOSem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DOS  |  11. 04. 2005 14:46

UR0PVCF - IBM R50e PM 1.5/256/40/15"/DVD-CDRW/802g/DOS 1834-PVG doporučená koncová cena je : 21 990,-Kc bez dane
ma to Centrino,,disk 5400ot.  slusna masina na IBM za ty prachy :- )
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IBM reseller  |  11. 04. 2005 17:28

IBM linux podporuje ale jenom tak kde se mu to hodi.... Najde zajimavy projekt, pusti par dolacu aby vyvoj nabral nejakou uroven, uvolni par patentu ktere jsou potreba aby to poradne chodilo na jejich platforme,..... linuxovy nadsenci co zadarmo napisou.... oni to poopravi a pak na to nalepi 1 klicovou komponentu a prodavaji to za statisice... IBM linux proste miluje... priklad: http://www-306.ibm.com/software/websphere/
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  11. 04. 2005 08:54

pokud primo nedychtis po IBM tak v nabidce ASUS jsou tez notebooky bez OS, tez za lepsi ceny a vybavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multimotyl  |  11. 04. 2005 09:58

No jo, Oktávku taky pořídíš za 800 000 s lepší výbavou než Saaba za 900 000...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNX  |  11. 04. 2005 10:18

Jenze porovnavas spatne. Staci se trosku podivat, co maji ty Asusy uvnitr a zjistis, ze srovnani s IBM snesou. Asus totiz nemusi dotovat jine ztratove provozy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZiGi  |  11. 04. 2005 10:38

ani cinske LEVO ci ako sa volaju nemusi dotovat stratove prevadzky.
a ani IBM asi nedotuje straty zo ziskov PC divizie/notebookov inaak by to nepredavali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multimotyl  |  11. 04. 2005 10:44

No ok, ale v žádných papírech nepíšou, že IBM má z notebooků nejlepší klávesnice (mě se zdá, že nejlepší klávesnice vůbec), jsou jedny z nejtišších, i nejlevnější modely jsou mechanicky natolik propracované, že není problém je pro krátké přenášení prostě chytit za displej... V papírech se neporovnává ThinkLight - prostě proto, že ho jiný výrobce nemá...

Je toho víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phanatic  |  11. 04. 2005 10:59

Uvnitř mají možná aususy, acery a jine lowendy srovnatelně výkonné vnitřnosti, ale nevenek je to bakelitový lowend s mizernou klávesnicí, pouťovým designem, poloviční výdrží, o polovinu větší hmotností a celkově dost pokulhávající ergonomií.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
worwan  |  11. 04. 2005 13:12

mno..nema smysl reagovat..tady nekdo vidi IBM a ostatni znacky ho vubec nezajimaji, presto reagovat budu :)).Souhlasim, ze IBM je velice kvalitni znacka, ale rozhodne bych o ostatnich znackach netvrdil, ze jsou ve vsem horsim. IBM design se mi nelibi. Asus je mnohem hezci. Klavesnice jsou kvalitativne stejne. Ted mam notas za 20k a pise se mi na nem skvele. Vydrz je ovlivnena hlavne komponentama..takze tvrdit ze ibm vydrzi o pul vic...atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Multimotyl  |  11. 04. 2005 14:22

Opravdu je ta klávesnice bezkonkurenční... To je fakt potřeba si vyzkoušet...

Celkově je design úplně někde jinde. Je už 7 let (možná víc) stejnej. Proč? Zkusi si jiný notebook chytit za displej a někam ho odnést... Bojíš se viď ?

Navíc má každý IBM pod klávesnicí vanu s odtokovým kanálkem. Když se Ti omylem povede do klávesnice vylít kafe, tak zničíš klávesnici, ale zbytek počítače se do kontaktu s vodou nedostane...

A výdrž je samozřejmě ovlivněná komponenty. Jenže spousta z těch komponentů je té povahy, že se do specifikací nepíší. Chladiče, optická mechanika, displej - to všechno je u IBM na mnohem vyšší úrovni.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobes  |  11. 04. 2005 15:26

bezne sa laptop chyta za display, ze? alebo ta taketo argumenty naucil interny IT technik z firmy ktory od IBM dostal baksis?:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  11. 04. 2005 15:41

Bezne urcite ne, ale bal bych se chytit hracku za 20.000 pomalu za jakoukoli cast - mimochodem neni opravdu problem chytit Thinkpad za okraje displeje a vednout resp prenest ho.

Design Thinkpadu je mozna trochu konzervativni, ale je maximalne ucelny a vychytany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david.fridrich, david.fridrich  |  11. 04. 2005 16:32

to neni argument.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba, Kuba  |  11. 04. 2005 19:52

no abych rekl pravdu dela se to docela bezne - kdyz des na mitink tak nezaklapnes display ale bafnes notebuka za vrsek a neses si ho za rantl displeje. na kratke vzdalenosti je to ok. ntb to vydrzi. dela se to u IBM, dela se to u firem co prodavaji IBM a dela se to i u firem co pouzivaji IBM. komponenty - asi tady mozna trosku prolomim auru dokonalosti ale samo ze ty komponenty jsou kvalitni a jsou sladeny a odzkouseny, ale v dusledku stejne vsechny vyjizdi z jedny fabriky nekde v cine nebo tw a na konci linky se akorat tridi - tohle dostane IBM, tohle HP, tohle Dell atd. takze ano, obcas se to sype. je to normalni. nicmene porad se to sype mene nez konkurence. a mechanicka odolnost o cem tady dost lidi pise je opravdu nebe a dudy, to co si clovek dovoli treba s T41 (treba ja to by s beznym ntb neslo. prezije to opravdu neuveritelny veci a to nejen ze jedna pani povidala ale i co sem sam proved nebo sam videl. klavesnice je opravdu bezkonkurencni - ano nektery ASUSy maji dobrou klavesku ale tohle je opravdu nejlepsi. a ze dostanete za lepsi cenu lepsi komponenty v od jineho vyrobce? jasne ze jo - ale rozdil poznate az se vam to vysere (pravdepodobne drive nez IBM). jak tu nekdo rikal - Oktavka (ta starsi aby byl teda dusledny) je taky levnejsi nez nejaky Volvo za podobny penize a asi ma lepsi vybavu - ale..
PS: krom toho me se ten cerny design libi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dk  |  13. 04. 2005 12:17

Jo, na Thinkpadu 570 mi před pár lety rupl displej při normální manipulaci. V IBM se na to tvářili, jako že to nemohla být výrobní vada a nabídli opravu za 120% ceny notebooku. Výborný displeje, fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NIkdo  |  11. 04. 2005 14:26

Kratce, jednoduse. Pokud PRACUJETE s notebookem, napr 5-10 hodin denne,, cestujete, pripojujete nekolik ruznych siti, obcas vam spadne, obcas si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NIkdo  |  11. 04. 2005 14:29

saaakra,,, se to utlo
proste a jednoduse,, komu proslo rukama par "notebooku" ale jedna comp, dva comp, popr znacky umax, nektere acer apod... a pak IBM,,, ten rozdil tam panove je,,, a opravdu velky. Komfort, SW vybaveni primo od IBM ( mimochodem k nezaplaceni... napr ta moznost sitovych profilu a prepinani mezi nimi jen klik,,, klik,,,,, bomba ,,, klavesnice plne souhlasim s prispevkem vyse,,, nejlepsi mozna,,, a postevacek,, no nektere znacky vi proc ho u svych nej rad take nabizi
 
kazdy ma to svoje, to moje je IBM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba, Kuba  |  11. 04. 2005 19:56

jj IBM acces conection taky pouzivam je to bomba, clovek to nauci poznavat podle pripojnych bodu jednotlive site, nastavi si profily a pak staci otevrit ve firme- pozna firmu a pripoji se, zavrit, zhibernuje se, doma otevre, ntb se nastartuje, zacenicha, chytne domaci sit, prepne se.. supr vec
co se tyce postevaku tak IBM maj vyber ploska nebo postevak (nebo ruzne kombinovat) ja teda radsi honim postevacek :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  11. 04. 2005 14:42

Souhlasim ze pro cloveka co jde do hypose a chce notebook pro manzelku, popr pro teenagera jsou blikaci bakelity super
Ale vis jak je dobre kdyz prijde clovek do firmy na jednani, popr na poradu, apod... vsichni vytahnou notebooky, ktery vypadaji stejne, at stare 3 roky 2 nebo novinka. Velmi podobne, Ani nevis jak dobre to pusobi.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xtonda, xtonda  |  11. 04. 2005 21:23

Tak to už je čirá snobárna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokotius  |  16. 04. 2005 11:10

to muzou rovnou vytahnout curaky to by pusobilo mozna lip hovada manazerskyyyyy nasrat a ne laptopy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IBM reseller  |  11. 04. 2005 17:36

Zkus Asuse rano odnest do servisu a vecer si pro nej zajet jestli uz neni opraveny...
U IBM je i toto mozne. A co nestihnou tyz den, stihnou do druheho dne....
Samozrejme je mozne ze budes cekat i dva dny ale to uz je opravdu extrem...
Nemluve o tom, ze IBM ti do servisu krom strediska (cca 20 po republice i s dopravou zdarma) vezme kazdy Advanced takze mas vic jak 150 kontaktnich mist kde ho muzes odevzdat.
Abychom predesli spekulacim proc IBM potrebuje tolik servisu tak je to proto ze k serverum pc i ntb se prodava i podpora... s dojezdem na hodiny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  11. 04. 2005 14:07

Protoze vetsina normalnich lidi pouziva veci co se daji pouzivat  Nikdo ti nebrani si to smazat nebo si koupit jiny notebook kde neni zadny OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor