Jaký je Windows 2000 Service Pack 1

Diskuze čtenářů k článku

Jirka Pavlicek  |  01. 08. 2001 01:36

to je presne 1 rok stary clanek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Pokorny  |  01. 08. 2001 08:30

No spis to bude recyklace.
Docela me dnes rano prekvapil Zive buletuin, ktery si nechavam posilat e-mailem, stalo v nem, ze: "Dnes je 21 novych clanku.", obvykle to byva tak 9-11.
Jestli jsou vsechzny clanky takhle aktualni (minimalne plovina urcite) tak je to teda opravdu super reseni... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkdev  |  01. 08. 2001 14:30

to bude recyklace, protoze u clanku je datum - 1.8. 2000 .

ale ze zacatku jsem byl taky zmatlany, protoze proc by byl recenzovany SP1, kdyz uz dlouhou dobu mam SP2, ze ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duchy  |  20. 04. 2001 19:17

WIN´2000je zkrátka shit protože ani nenajde GeForce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  20. 04. 2001 19:17

To ještě není nejhorší ... k Banshee pouívají Enginering verzi ovladače! Mimochodem, Win98SE, které byly vydány v roce 1999, Banshee také nepodporují, i když je tenhle čipset o půl roku starší, než ty Windows. Hold je tady někdo aktuální...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fatal Design  |  20. 04. 2001 19:17

Ja jsem mel Banshee a ikdyz ji Win98SE opravdu nepodporuji, tak s ovladaci od Creative Labs jsem nemel problem. Ted ji ma muj kamarad pod Windows 1900cz a normalne jede ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Highlander  |  20. 04. 2001 19:17

Nainstaloval som si SP1 do W2k angl. verzia. Mam dva disky, kazdy ma dve particie, su FAT32. Po instal. SP1 nevidim 2. part. 2. disku vobec, a prvu vidim ako zariadenie, ktore sa neda identifikovat. MB je Abit BF6. Instaloval som nanovo W2k, a na prázdny OS som instaloval SP1, udialo sa to iste. Kde je problem ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  20. 04. 2001 19:17

Jdou ve windows 2000 po nainstalovani service packu 1 zpustit konecne hry ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  20. 04. 2001 19:17

Da sa nainstalovat SP1 pre 2000/eng. na ceske win2000 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  20. 04. 2001 19:17

Jde to, ale je to blbost(podivejte se výše). Již je ke stažení SP1CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Adam  |  20. 04. 2001 19:17

Po instalaci SP1 mi prestalo fungovat, hibernovani, stand-by a vubec veci spojeny s APM, porad jen vidim hlasku "Preparing to hibernate ...", nastesti jsem dal instalaci s zalohou starych souboru, ale po odinstalaci SP1 problem uz zustal.
Dekuji Microsofte za odstraneni nejuzitecnejsi funkce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rostislav Bílek  |  20. 04. 2001 19:17

SP1 jsem aplikoval na terminal server (Windows 2000 Server s Terminal Services a Windows 2000 Multilanguage Version) a vše je OK.

V porovnání s nekonečným čekáním na každý SP pro předchozí verzi Terminal Serveru je to obrovský krok vpřed.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Klos  |  20. 04. 2001 19:17

Vzhledem k tomu, ze W2K jiz nepodporuji premapovani infraportu jako virtualniho com portu, nevi nekdo, zda SP1 alespon umozni pripojeni modemu i na "zabudovany" - vnitrni infraport (u tiskaren to W2K kupodivu umoznuji) ?
Nebo aspon jak nainstalovat modem pres IrDA ?
Dekuji P.Klos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrAtKo  |  20. 04. 2001 19:17

Asi vas mnohych potesim ale virtualne IrDA porty IDU vytvarat !!! Staci pouzit http://mobileinternet.ericsson.se/default_web.eos a mate to. Neberte ohlad na to ze je to cosi od Ericssonu, vyskusane napr. s S25 a PalmPilot. Blizsi popis a okresana verzia (asi 2MB a len to nevyhnutne inac to ma 10MB download) bude aj s popisom na www.pilot.sk zverejnena este tento tyzden (dufam ze zajtra to spraskam ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chita  |  20. 04. 2001 19:17

V adresari C:\WINNT\ServicePackFiles mi po instalaci sp1 zbylo asi 130mb souboru. Zvolil jsem instalaci bez zachovani predesleho. Lze tento adresar smazat, nebo je jeste nejak dulezity?
Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:17

Tyto soubory tam jsou umístěny zřejmě pro případ následné reinstalace dílčích komponent Windows 2000. V registrech totiž najdete v klíči
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup
položku ServicePackSourcePath obsahující sem cestu. Je tedy pravděpodobné, že se do tohoto adresáře dívá instalátor po aktuální verzi případných souborů. Mělo by tedy být možné tento adresář třeba přesunout jinam nebo vypálit na CD a příslušně v registrech upravit k němu cestu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  20. 04. 2001 19:17

koukam, autor je znalec ???

cituji: Nicméně jde agnlická verze nainstalovat na česká Windows 2000. Výsledkem bude ale jazykový hybrid, kdy půlka systému bude anglická a půlka česká.

coz je karavina, jiny a duverihodnejsi zdroj to komentuje slovy: A jedno důležité upozornění (díky za online nakopnutí) - SP se vždy nejprve objevují pro ANGLICKÁ (US) Windows. Takže ten co se objevil teď, pochopitelně, na česká W2K nenaisntalujete ani omylem.

Pane Holcik, nepiste o tom co neznate a neskodte uzivatelum, staci na to jini!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:17

Kdybych to neudělal, tak o tom nepíšu. Včera jsem schválně zkusil a fungovalo to. Třeba anglický Explorer.exe a české položky v ovládacích panelech. Jak píšu, ne moc použitelný jazykový hybrid, ale podařilo se mi to bez problémů. Klidně sem hodím screenshot, když budete chtít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
void  |  20. 04. 2001 19:17

Nic ve zlem ale podle me a mych zkusenosti je takovyhle postup nejlepsi cestou k problemum a vubec by nemel byt na webu typu Zive uvaden. Je to jako reinstalace anglicke verze ceskou za ucelem ziskani lokalizace. V te chvili jeste uzivatel nevi ze driv nebo pozdeji muze pocitat s novou instalaci systemu protoze ten to vetsinou nema sanci rozdychat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  20. 04. 2001 19:17

Odpovídal jsem na otázku "Jde to?".
Na otázku "Je to doporučené?" musím pochopitelně odpovědět "Nikoli".
Zatím jede tento hybrid nonstop bez problémů a pochopitelně jsem SP1 instaloval se zálohou starých souborů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houmles  |  20. 04. 2001 19:17

Ja uz mam od zacatku nainstalovany win2000 anglicky a cesky bych si nigdy nedal ... vono uz i bez toho bordel v prekladu je slusnej a este do toho cpat jinou verzi SP1 to by me v zivote nenapadlo.
BTW: kdo je chytrej (jako treba ja) tak si nainstaluje vsechno anglicky. Ja na svym pocitaci nemam nic cesky a nidgy bych si tam nic nedal. Shanel sem asi 2mesice anglicky Office2000 jenom abych si tam ty cescky "shity" nedal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vesos  |  20. 04. 2001 19:17

Hmm, na tvé češtině je setsakramentsky poznat, že si s ní moc netykáš ...
Hajhou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BrAtKo  |  20. 04. 2001 19:17

Nahodil som to na 3 servery a 5 pro bez najmensieho problemu (hovorim o 83MB verzii) ! Slape jak hodinky. Dik za peknu recenziu (na rozdiel od verzie na www.zive.sk - som za jeho zrusenie ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor