PřemekJ
29. 12. 2021 • 16:46

Stačí vnímat souvislosti a k nákladům přidat novou baterii, tedy akumulátor za několik set tisíc. K tomu pak péči o hermetičnost prostoru pro baterie. Takže opět ekonomický nesmysl. Ostatně s elektromobily je to podobné...

Michal Salaj
27. 12. 2021 • 19:33

Vsetko je vyspelejsie ako dnesne auta so spalovacimi motormi

pjuricka
27. 12. 2021 • 12:17

Výborné! Ale na vodu bych se s tím nepouštěl

madloki
26. 12. 2021 • 10:18

Tak na Prygl je to asi OK, tam je baterka nutnost, tedy az na tu prazskou cenu. Jinak ale dojezd 185 kilometru s NOVOU baterii je vysmech, a v zime aby to clovek stehoval do tepla (nebo je po baterii), a pokud to ma jako Tesla thermal mgmt baterie, tak asi pravidelne jezdit dobijet i v zime.Nemel by to byt problem, nabijecky jsou prece dneska na kazdym molu, od Orliku po Karibik. Nebo suchy dok ?Vyhoda lodi na elektriku v prostredi plnem slane vody je myslim take zrejma. To nejhorsi, co se Vam na lodi muze stat, je pozar. Je to divny, ale zapalit naftu nejni tak docela snadny, zatimco baterky namnoze chytnou ikdyz nechcete. Tech 185km je sice malo, ale ani to bezny smrtelnik neuplave, takze by asi bylo vhodnejsi necekat 10 let, az se dojezd upravi sam, ale rovnou ho upravit tak na 1-2 km, nebo v tom prechytralym software nastavit "bezletovou zonu" kdekoliv > 1 km od brehu. Proste jako stari fenicane. Od pristavni krcmy k pristavni krcme.

Kuba12345678
26. 12. 2021 • 10:11

clanek o nicem a plny fabulaci

Net.Xtreme
26. 12. 2021 • 9:40

Moje auto je levnější a praktičtější. A vo tom to je;)

Určitě si přečtěte

Články odjinud