Koupí softwaru to zdaleka nekončí, častokrát musíte kontaktovat výrobce a ptát se jej na problémy. Napište nám svoje zkušenosti.
Koupí softwaru to zdaleka nekončí, častokrát musíte kontaktovat výrobce a ptát se jej na problémy. Napište nám svoje zkušenosti.
Jan Pšeja [jpseja@oku-km.cz]: Mimochodem jaké máte zkušenosti s Hotline různých firem v oblasti software ? Pokud bych mohl zhrnout zkušenosti svoje s Hotline MS CZ řekl bych "rychle, stručně a na nic" (týká se především Win a Office).
LUKAS [lukasoft@post.cz]: ja preferuji cesky výrobek a se servisem 602 jsem velice spokojen. Microsoft vubec neporadi pokud mam OEM verzi, ale chce abych si produkt registroval a pak stejne neporadi. SW602
poradi a pomuze kdykoli jsem o radu pozadal a to je v dnesni dobe velmi vitane. Timto ma u me osobne SW602 vyhrano. Preji SW602 hodne uspechu pri porazeni Microsoftu.
Jaromir Suchy [j.suchy@atlas.cz]: Souhlasim s vami, ze Microsoft neporadi vubec, ale 602ka je proti nim pouze jednooka proti slepemu. Jestli chcete, mrknete se na Webforum602, kde se "reakcni casy" odpovedi pocitaji na tydny az mesice. (Uz treba dva mesice marne cekam, ze mi 602ka poradi, jak mam Wintextem editovat cernou HTML stranku, na ktere je bily text)