Reklama

Jaké funkce by mělo nabízet eshop řešení pro maximalizaci úspěchu?

V aktuální době snad každá firma, společnost i jednotliví živnostníci potřebují webové stránky. A ty už dávno neslouží pouze jako vizitka.
Jaké funkce by mělo nabízet eshop řešení pro maximalizaci úspěchu?

Stále oblíbenější jsou eshopové systémy, které zákazníkům nabídnou pohodlný a rychlý způsob nákupu bez nutnosti někam chodit. Jenže aby to mohlo správně fungovat, musí eshop řešení nabízet několik důležitých funkcí. O jaké se konkrétně jedná a kde vám mohou vytvořit propracovaný eshop na míru? To všechno se dozvíte v tomto článku.

​Snadné ovládání administrace

Provozovat vlastní eshop není žádný složitý problém. Nahrávání nových produktů, přidávání fotografií i důležitých informací je v mnoha případech skutečně jednoduché. Stačí si však zvolit špatný systém a hned se z ovládání vlastního eshopu stane náročný a komplikovaný úkol, kdy bude složité zaučit nového člověka.

Právě jednoduchost a přehlednost vnitřní administrace je tak důležitým kritériem při výběru. Jednotlivé funkce by měly být snadno dostupné a s jednoduchým ovládáním. Díky tomu nebude problém využívat základní funkce, jako jsou například rozdělení do kategorií, vytvoření štítků a podobné funkce pro přehlednější orientaci na internetovém obchodě. To je klíčové hlavně ve chvíli, kdy máte větší množství produktů. Pokud nebude váš eshop přehledný a uspořádaný, zákazníci jednoduše nakoupí jinde, kde pro ně bude snazší vybrat si ten správný produkt.

​Napojení na ERP systémy

Firemní ERP systémy v současné době neslouží pouze k vedení účetnictví. Většinou obsahují i data o sortimentu, které je možné přenášet na eshop - popisy výrobků, obrázků, zařazení do kategorií, adresář zákazníků atd. Jde o oblíbené programy, jako jsou například Helios Orange, Red, Inuvio, Pohodu, Money S3, S4, Cezar a další. Ze strany eshopu se do těch ERP systémů přenášení nové objednávky i kontakty na nové zákazníky. Není tedy potřeba opisovat objednávky do firemního ekonomického systému (ERP) ručně. Samozřejmostí by také mělo být odesílání faktur zákazníkům, což opět usnadňují některé funkce na správně zvoleném eshop helios.

Napojení na komplexnější ERP systém bývá složitou problematikou, je tedy třeba vybírat ehop řešení společnosti, která má dostatečné reference a zkušenosti s napojením na daný ERP systém.

​Příjemná a přehledná grafika

Správně vybrané eshop řešení se může pochlubit také moderní grafikou. Jednotlivé prvky, jako jsou nastavení barev, přidání loga a podobné se velmi snadno přidají a s těmito detaily vznikne profesionálně vypadající internetový obchod, na kterém bude nakupování radostí. Řešení eshopu na míru však ani v tomto případě nemusí být nijak cenově náročné. Stačí vybrat toho správného poskytovatele, který vám pomůže se zařizováním a máte hotovo.

​Rychlé a pohodlné placení

Co dokáže zkazit zážitek z rychlého a snadného nakupování na internetu? Absence platební brány, s jejíž pomocí zaplatíte během pár vteřin. Toto naštěstí eshop na míru snadno vyřeší, protože si můžete přidat oblíbené možnosti plateb pomocí karty přes Apple Pay nebo Google Pay. To v kombinaci s dalšími variantami nabídne pestré spektrum možností, kdy si jistě každý zákazník přijde na své a neopustí košík v poslední chvílí před placením.

​Příznivá cena za eshopové řešení

Jedním z důležitých kritérií při výběru toho správného eshop řešení je také celková cena. Některé společnosti nabízí systémy, kde si musíte připlácet za většinu služeb navíc. Ve výsledku však provoz takového internetového obchodu nevychází tak výhodně. Mnohem lepší variantou tak je eshop na míru s mnoha funkcemi v zásadě bez omezení. Sami si tak určíte, co všechno chcete využívat a když se v budoucnu rozhodnete pro přidání další služby, nemusíte platit nic navíc.

Až se pustíte do výběru eshop řešení, pečlivě si porovnejte nabídky jednotlivých společností z pohledu nabízených funkcí, případných limitů a výsledné ceny.

Jedno z vhodných eshop řešení na českém trhu je AiShop od společnosti AiVision, s.r.o.

Další článek: Zprávy na WhatsApp si přečtete pouze jednou. Novou funkci potvrdil přímo Mark Zuckerberg

Témata článku: Prezentace klienta, Reklama