To, že se Seznam chystá na něco podobného, bylo jasné už když vyšla ta legrační TZ co slibovala 500 marketingových poradců (holt není nad poradce do každé rodiny).
Viz Pú už zase něco nechápe....
Má to ale pořád stejný problém. 500 "marketingových poradců" se vytvářením jednoho katalogu neuživí (a seznam je taky neuživí). Stačí nasadit jednoduché počty a ekonomicky tam nějak není nic, co by znamenalo výrazné příjmy, natož pak příjmy schopné uživit takové množství lidí - pro úplnost dodávam, že Seznam tvrdí, že jeho m.p. budou exklusivní, tj. že budou pracovat JEN pro seznam a nebudou to mít jako vedlejšák.
Stejně jako je problematické říci "Seznam chce konkurovat Zlatým stránkám". Zlaté stránky jsou primárně telefonní seznam. Jestli má popsaná služba něčemu konkurovat, tak je to těch několik firem, které vytvářejí katalogy firem - třeba jako Albertina, InformKatalog, ABC Českého hospodářství, atd..... A tam jim určitě dokáže konkurovat víc než dobře (a nebude potřebovat 500 m.p.)