Jak zlepšovat návštěvnost webových stránek

Diskuze čtenářů k článku

02. 02. 2017 13:11

Způsobů na zvyšování je fakt bambilion... od prostého jednoduchého seo až po sofistikovanější metody, typu content marketing apod. věci, které jsou dobré tím, že pomáhají vybudovat především důvěru ve značku. Například dobře píšou o tom tady - http://www.mediaunit.cz/analyza-zpetnych-odkazu-w... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
virtual-sex  |  27. 09. 2006 23:51

www.virtual-sex.cz
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovák  |  06. 09. 2006 15:15

Ahoj, chtěl bych si udělat i-netové stránky pro svůj bussines finančního poradce a nechci otravovat lidi doma nebo po telefonu.Proto bych si rád udělal vlastní web, ale potřebuju ho dostat k cílovým lidem (jde o spořící produkty, kapitálové investice, pojištění apod).Tak kdyby jste měli radu napište pls na mail jachymbohac@seznam.cz.
Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
warezak  |  23. 09. 2005 21:14

http://www.w4rboard.com Ultimate warez community

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  14. 08. 2005 12:25

http://forum.mitnick.sk/index.php

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zadara  |  08. 04. 2005 20:45

www.zadara.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izero  |  04. 05. 2004 21:08


Zdravím,

k lepšiemu umiestneniu v Googli pomôže aj dobrý kód. Mnoho stránok je robených alebo administrovaných cez DHTML engine od Microsoftu (napr. aj v IFRAME ap.), kde vznika veľa úplne zbytočných tagov, ktoré zbytočne zneprehľadňuju informácie pre roboty a môžu až spôsobovať, že vyhľadávací robot vďaka kombinácii tagov dané slovo úplne vynechá alebo mu dá veľmi nízku priritu. A práve na slovo, ktoré sme chceli zvýrazniť. Z toho dôvodu je kvalita kódu (jeho správnosť) dosť podstatná. Okrem písania kvalitného kodu je možné použiť aj "čističe" kodu (hlavne pre rôzne webové editory s IFRAME ap.), známy to hlavne w3c tidy, alebo priamo free webový engine postavený na w3c tidy na http://www.softpae.com, ktorý je možné cez hidden položky priamo dotazovať.

Anthonius

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dagmar Doubkova  |  04. 05. 2004 01:13

vite o ezinu, prostrednictvim ktereho muzeme inzerovat?  dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dagmar Doubkova  |  04. 05. 2004 01:12

Dobry den,

hledam jedince,kteri maji zajem svoje znalosti internetu  zurocit.   Jsme obchodne poradenska firma, ktera v soucasne dobe neuveritelne roste prave diky internetu... a Vy sve znalosti muzete uplatnit.  www.mujweb.cz/ochod/vydelkydoma.  Dagmar

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Neužil  |  18. 04. 2004 03:12

Je docela zajímavé sledovat, co dělá např. ranking Jyxo. Na serveru http://www.autanet.cz jsme měli donedávna cca 350 vozů a celkem se tam nic nedělo. Nyní je databáze plná a je tam asi 9000 záznamů ojetých vozidel a denně se něco aktualizuje a mění - člověk by řekl, že se dost podstatně zvýšil počet různých hledaných výrazů už prostým znásobením počtu různých inzerátů - přesto ranking klesl z původních 90 na 60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.hojko.sk  |  22. 02. 2004 15:17

Skuste toto:::

www.hojko.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Soušek  |  07. 11. 2003 08:59

Přestože si nemyslím, že by byla návštěvnost stránek nejdůležitým parametrem úspěšnosti firmy a ani nejsem specialistou na marketing, domnívám se, že pan Prokop rozhodně nevyjmenoval všechny způsoby, jakým "si zvýšit návštěvnost svých stránek". V jeho seznamu jsou pouze způsoby všeobecně známé, ale ani slovo u těch zajímavějších, jako je využívání serverů typu www.soutez.cz nebo třeba jinak fungujícího www.fazole.cz.

Rozbor účinnosti těchto a dalších specializovaných služeb nechám na marketingových specialistech, ale určitě by stálo za to se o tomto způsobu alespoň zmínit, ne-li rozebrat jejich plusy a mínusy. Omlouvám se za mini-reklamu formou odkazů na konkrétní služby - nejsem zaměstnancem ani jedné z uváděných společností ani jinak neprofituji na jejich zisku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  08. 11. 2003 10:31

Otázkou je, jakou "hodnotu" ma takto naverbovaný návštěvník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hojko  |  06. 11. 2003 13:56

Pozrite www.hojko.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  06. 11. 2003 16:44

No, to logo je BLÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 11. 2003 17:02

Nastesti je nevidim, pac nemam naistalovanej flash

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 11. 2003 23:37

Nic moc. Je to jasna ukazka, ze nejlepsi stranky jsou takove, kde je neco zajimaveho a vubec nezalezi na tom jak a v cem jsou napsane. Na tyhle stranky se nevratim, uz jsem totiz zappomnel to jmeno. Hojko? Co je to Hojko nebo kdo je to? Nic mi to nerika a uz jsem to zapomnel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  13. 11. 2006 19:56

Na navštěvnosti pracuji již rok a stále se nedaří dostat na stránky tížený počet lidí. www.apartma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimír  |  06. 11. 2003 12:29

Dobrý den,

mám konkrétní dotaz. Slyšel jsem, že odkazy by neměly být příliš dlouhé a měly by obsahovat co nejméně parametrů. Na druhou stranu je dobré, když odkazy obsahují klíčová slova. Zajímalo by mě proto, co je důležitější pro Jyxo a pro Google? Co se Jyxa týče, zajímalo by mě, jakto, že se mi změní Jyxo rank ze dne na den o 30 bodů a to oběma směry a bez zásahu do stránek. Budu rád za každý rozumný názor či příspěvek na toto téma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  06. 11. 2003 22:08

Nojo, zvykejte si. Jenze to je vcelku bezna situace, uvedomte si ze roboti na vasich strankach obvykle nestrasi denne, na jinych taky ne. Vy udelate neco, par webu na vas odkaze, o tyden pozdeji robot proleze weby, zjisti ze uz nejste na prvni (nejvys hodnocene) strane a postupne vam diky tomu hodna rating (v podobe page/jyxoranku). V urcitem okamziku se to pak prepocita a vy se propadnete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CubSEO  |  10. 11. 2003 22:27

Výkyv 30 JPR není již sice standardní, ale ne neobvyklý. Jak se tomu bránit? Budovat kvalitní zpětné odkazy. Čím větší bude počet odkazů, tím menší bude změna vašeho JPR pokud jedna stránka, která na vás linkuje, ztratí svou PR hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iwo  |  06. 11. 2003 12:18

Jak zhorsovat navstevnost webovych stranek.

Ode dneška se spolu budeme na stránkách diskuse na Živě pravidelně scházet nad problematikou programatorske neschopnosti. První část seriálu, jehož další pokračování budete moci sami ovlivnit, je věnována základním metodám likvidace návštěvnosti webových stránek.

1. pravidlo zni - po zadani www.zive.cz se musi uzivateli zobrazit reklama, ktera nezmizi dokud neklikne dale.

2. pravidlo zni - po kliknuti se zacne nacitat zive, asi po 10 minutach se nacte horni prouzek s reklamou a hned pod nim bude napsano Microsoft SQL server error.

3. toto se bude opakovat jeste nejmene dvakrat a az na potreti uzivatel bude smet vstoupit na bozskou, nejlepsi a nejkrasnejsi uvodni stranku zive. Prvni padne uzivateli obrovsky nadpis typu Mlynar jde Telecomu po krku, na ktery uzivatel okamzite klikne, nacez se mu po deseti minutach nacte stranka s uzasnym textem Microsoft SQL server error.

-- pokracovani priste --

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muflon  |  06. 11. 2003 13:00

Už proboha zaměstnejte nějaké schopné administrátory, kteří udrží SQL server v chodu. Nebo si nechte ty méně schopné, ale použijte nějakou stabilnější a na administraci méně náročnou technologii. Ale něco s tím dělejte, vždyť ty problémy se táhnou už přes rok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  06. 11. 2003 11:43

kdyz uz mluvime o vyhledavacich, je nekde nejaka "hitparada" pouzivanych vyhledavacu? kde se da zjisti ktery z nich pouziva nejvice lidi a jak jsou na tom ostatni. jde mi spis o svetove nez ceske servery..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Prokop  |  06. 11. 2003 14:26

Perfektní námět na některé z dalších pokračování. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  06. 11. 2003 16:23

Myslim si, ze ?par? uzivatelu by uzilo i nejaky clanecek ke sdileni "pod nasima Wokny". Dost casto se setkavam s tim, ze se user divi, proc se nekdo dalsi nedostane na jeho sdileni. Takze bych to videl na vyjmenovani nekolika zakladnich zasad a poucek: napr. ze se musi nastavit i cosi v karte Security, kdy a proc nejde sdilet uplne bez hesla, ze presunutim pod sdilenou polozku se presunute ne vzdy stava ihned sdilenym, jak skryt sdilene polozky, atd. apod. ...

Pokud do toho pujdete, samozrejme se nevyhnete hlaskam typu "to vi prece kazdej" (na to uz jste nejspis zvykli), ale IMHO to takova samozrejmost pro kazdeho neni.
(Nejspis to na prvni pokus nebude uplne vycerpavajici, ale diskutujici to urcite doplni - na to jsou zvykli zase oni. (no offense :o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
winman  |  06. 11. 2003 22:57

Ano je, vcetne moznosti nalezeni poctu vyhledavani urciteho slova za urcite casove obdobi, nebo primo statistiky pro jednotlivou domenu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  07. 11. 2003 08:07

no, hezka odpoved... a co trosku konkretnosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  07. 11. 2003 08:55

"A to je ukol pro vas, mile deti." ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nin iska kaa ilaalinaayo  |  12. 04. 2005 04:53

hadaan ku qabto waan ku dilaa dhiigaaga ayaan cabaa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  06. 11. 2003 11:41

Dejte si do stránek forum a do něho dejte promluvit ve flameware linuxáře a windowsáře a máte hned návštěvnost až vám to strhne počítadlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 11. 2003 10:15

Pro me je nejvesti problem vzdelani, informace. Od te doby co pracuji a nejsem na skole, v podstate nemam zdroje informaci. Takze ani nevim jak pracne vytvorene stranky napsane v notepadu optimalne vybavit klicovymi slovy, pripadne dalsimi fistronskymi vecickami. A v diskusich clovek najde akorat vymesky hypertrofovaneho sebevedomi pseudoguru. (napr. Kdyz nevis co je LinHav, tak to je pak tezky   - a to jeste aspon napisou jmeno toho udelatka) Nekde jsem cetl, ze je jednoduche dostat svou firmu do ruznych vyhledavacu (napr. Dostanu vas odkaz do 50-ti vyhledavacu jen za 8.000,- Kc - jak)? Proste to nevim, no. Nevim spoustu veci. Piste, piste, piste. Cokoli, ja si z toho uz neco vezmu.

Uz se tesim, jak mi zase nekdo napise, jaky jsem lama. Huraaaa! Jen do toho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Chmel  |  06. 11. 2003 10:40

Taky jsem LAMA

ale nejak zahadne se dostaly moje stranky na prvni misto v Google, kdyz se vyhledava muj obor cinnosti. Ale vubec netusim, cim jsem si to zaslouzil...

Taky se moc tesim na pokracovani clanku, a diky autorovi, ze se do toho pustil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ctenar  |  06. 11. 2003 19:56

no jen aby ses nedivil, az podle clanku provedes nejakou upravu a z toho mista vypadnes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosta  |  22. 06. 2007 10:59

Stranku do padesati ruznych vahledavacu dam manualne cca za jedno odpoledne a neni co resit... POkud si za to nekdo uctuje 8000 Kc, tak je to zlodej. Ty seznamy a vyhledavace se daji vyhledat google, staci zadat fraze jako "pridat stranku", "vyhledavac", atd.... mimochodem par lidi si tady udelalo reklamu tak ja taky. Svoji stranku muzete pridat i do meho www.linkovnik.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  06. 11. 2003 09:58

Dají se nějak zjistit u jednotlivých vyhledávačů způsoby vyhledávání? Myslím tím: název domény, META tagy, Title, texty H1, klíčová slova, atd. - co který vyhledávač preferuje?

Jinak mi připadá, že vždy je na prvním místě název domény (kromě Jyxo). Pokud mám např. doménu www.novotny.cz a zadám do vyhledávače slovo Novotný, budu vždy na prvním místě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BR  |  06. 11. 2003 09:17


Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

Timeout expired

/mod_ListOfArticles/ListOfArticlesTITLE_INC.asp, line 45

Zato tento napis a podobny casto zobrazovany na strankach zive navstevnost take dvakrat nezvysuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka VK  |  06. 11. 2003 09:29

Tak k tomuhle se přidám. Jsem si jistý, že na mé straně je vše OK a přitom obdobné hlášky nejsou moc vyjímečné. Občas se stránka nenačte vůbec ap. Pánové je to dost ostuda!!! Vaše stránky by měli být pro širokou veřejnost jestli se nemýlím (obsah je spíš populární než odborný) a přitom pochybuju, že kdokoliv s modemem vůbec to generování a načítání vydrží. Prosím, začněte u sebe!

A ještě k 3. pravidlu diskuse. Jestli autoři nečtou komentáře ke svým článkům je to smutné. Souhlasím s tím, že je krajně nechutné do fóra jen anonymě nadávat, ale kvůli reakcím na článek tu snad to fórum je, ne?!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufafil  |  06. 11. 2003 09:48

souhlasím s obojím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  06. 11. 2003 11:36

Na Živě jsem denně mnoho hodin a výpadky nejsou zase tak strašné. Situace by ale samozřejmě mohla být lepší.

Informaci "autoři nečtou příspěvky u svých článků" berte prosím pouze jako orientační ve smyslu, že ne každý příspěvek musí autor přečíst. Pokud chcete, aby se váš příspěvek dostal přímo k autorovi, je vždy lepší poslat přímý email.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  06. 11. 2003 15:11

Hodnoceni "(ne) tak strasne" je HODNE subjektivni. Z webu, kam pravidelne chodim, je na tom v tomhle ohledu Zive.cz s velkym odstupem nejhure.

(Nemluve o kusech ?VB nebo JS-criptoveho? kodu vkladanych s prispevky nejspis primo do db.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  06. 11. 2003 15:57

Za ty kusy kódu v příspěvcích může chyba v jednom příliš agresivním odstraňovači reklam, není to chyba Živě. aspoň tak poznáme, kdo jej používá ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  06. 11. 2003 16:12

Aha, omlouvam se, beru z5. :o)

(Samotnyho me nenapadlo, jak by se dala takova bota vyrobit, ale ASP jsem videl toliko 15sec u kolegy, tak jsem si rikal "asi to jde".)

Tak jeste jednou omluva ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEMO  |  06. 11. 2003 19:21

Co je to za blbost... Když zabloku odkaz na nějakou ad.neco.cc/cosireklamniho... Tak přeci server nemůže vyhodit chybu scriptu... To snad nemyslíte vážně... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  06. 11. 2003 22:21

Ano také jsem tomu nevěřil, ale jedná o Proximitron. (proto to pxopen nebo co to tam všechno píše...), kdyby to jenom blokovalo adresy, tak je to v pohodě, ale on je nějak důkladný i co se týče přežvejkávání skriptů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEMO  |  06. 11. 2003 23:30

Dobře, chápu, ale tohle je snad chyba přímo v systému, nebo ne?
Timeout expired... To je interní chyba systému... ;)


Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

Timeout expired

/mod_ListOfArticles/ListOfArticlesTITLE_INC.asp, line 45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Jalůvka  |  07. 11. 2003 00:19

Ano je.  Ale predesla diskuze se zabyva kouskem JavaScriptoveho kodu, jez je nekdy bez vedomi uzivatele ulozen do databaze spolecne s jeho prispevkem.

Chyba, kterou uvadite, je zpusobena docasnym pretizenim SQL serveru. Pracujeme na eliminaci pricin, jez ji zpusobuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vitek  |  07. 11. 2003 08:34

Ucite se indexovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Jalůvka  |  07. 11. 2003 09:01

 Kez by to zalezalo na indexech, bylo by po problemu. Bohuzel, vsechny tabulky jsou peclive indexovane jiz od zacatku. Takze je treba pracovat na dumyslnejsich postupech, jez zatizeni snizi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  21. 05. 2004 15:29

Už jste na to přišli? Myslím tím: Microsoft OLE DB Provider for SQL Server chyba 80040e31.Mám stejný problém, co jsem přešel z Accessu na MS SQL. Jestli víte o řešení byl bych vděčný. Dík Vojta.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
salamoun  |  13. 06. 2004 21:21

Myslím, že první příčinou, kterou by jste měli eliminovat je zbavit se SQL serveru od Microsoftu.... a možná máte po problémech  

V záplavě instalací servispacků asi nemáte čas na kvalitní optimalizaci struktury databáze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  08. 11. 2003 10:29

ja to ale vidam obcas na linuxu a bez proxy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  08. 11. 2003 15:22

vidi to kazdej, protoze to tam proste je - ulozilo se to s prispevkem, protoze clovek, kterej prispevek psal, mel zapnutej nejakej ten zazrak na blokovani reklamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bořek  |  06. 11. 2003 07:33

Problém, na který jsem už před nějakou dobou narazil, je ten, že pokud bych chtěl stránky optimalizovat i pro vyhledávače (SEO), stejně by výsledek byl mnohde dost rozdílný - např. v Google mi "moje" stránky při vyhledávání klasické fráze, která je v tomto oboru vyhledávána, "vyjedou" na 3. místě, a v Jyxu až na nějakém 10. - 15. místě. Přitom tato fráze může být jak v title, tak v nadpisu první úrovně, tak v META informacích, tak přímo v textu na začátku stránek, ale není to nic platné...
K tomu se váže otázka, proč vůbec vyhledávače vyhledávají takto různě (a nesoustředí se spíše na komfort), když relevantnost a priorita informace je jasně závislá na výše uvedeném v jasném pořadí definovaném standardem organizace W3C.
I když odpověď je asi jednoduchá: Proto existuje SEO - jinak by tato činnost nemusela existovat, kdyby všechny vyhledávače vyhledávali stejně.

Ale možná by stálo za to jen tak pro zajímavost zjistit, který vyhledávač se blíží definicím standardu o prioritách apod. nejblíž (stejně jako se blíží standardu prohlížeče s jádrem Gecko, což je myslím bezesporu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  06. 11. 2003 08:41

Este tu frazi muzes dat primo do adresy (nuda-v-brne.html) - tim si zaslouzis nehynouci prizen morfea, dokonce takovou ze ji nicim jinym neprebijes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bořek  |  06. 11. 2003 11:26

Jo, to jsem taky četl

Ale smysl přímo oboru SEO mi stejně uniká, protože ta různost počítacích algoritmů různých (byť jen nejpoužívanějších) vyhledávačů je tak veliká, že skoro nemá smysl se tím zabývat (mimoto se tyto algoritmy mohou kdykoliv měnit, jak tvůrce takového vyhledávače napadne) - prostě to dělat podle standardu a logiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  06. 11. 2003 12:29

Čím častěji se to změní, tím víc práce pro SEO. Něco jako kdysi Šaman - bylo to naprd, ale každý mu věřil .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Hauner  |  06. 11. 2003 08:59

Narozdíl od zobrazování HTML a CSS neexistují pro vyhledávače žádná pravidla, která by říkala, jak mají výsledky seřadit či jaká kritéria mají použít. Vyhledávače se převážně snaží dosáhnout spokojenosti uživatele, který hledá a měl by nalézt. Uživateli je v podstatě jedno, zda najde informaci na vašem či na cizím webu, jeho cílem je získání informace, nikoliv návštěva právě vašeho webu. Takže rozdílné pořadí webů ve výsledcích vyhledávání není nic špatného ani zvláštního.

Proč se mohou lišit výsledky Jyxa a Googlu? Každý indexuje trochu jiný soubor stránek - Google se snaží o celý svět, Jyxo indexuje několik národních domén (vyhledávání je vždy jen v jedné z nich). Pokud oba dva kromě relevance samotného obsahu stránky posuzují i mimostránkové faktory (např. počet vnějších odkazů, jejich kvalitu, odkazující slova atd.), pak rozdíl vznikne velmi snadno jen díky různému nastavení váhy jednotlivých faktorů: Google může externím odkazům přisuzovat o něco větší důležitost než Jyxo, Jyxo nemusí třeba vůbec posuzovat odkazující slova či nezahrne odkazy ze stránek v doméně .com atd.

Navštivte <a href="http://www.alenka.cz/">vyhledávací centrálu Alenku</a> a zkuste si vyhledávání v několika fulltextech a metavyhledávačích. Některé z nich možná vůbec vaše stránky nenaleznou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 11. 2003 09:00

Proc ruzne? <B>A proc by mely stejne?!?!</B>

Podle me to je ukazka konkurence, kazdy autor vyhledavace se snazi aby ten jeho vyhledaval co nejlepe takze kazdy pracuje trosku jinak. Pokud by vsechny hledaly stejne tak k cemu by jich bylo potreba vic nez jeden? Nema smysl (a nikdo, ani na jedne strane trhu, na tom nevydela) kdyz jsou na trhu ruzne produkty s naprosto stejnou funkci a vlastnostmi, ktere maji rozdil maximalne v barve...

A mimochodem, ukazuje to jak moc se vyplati utracet desetitisice za ruzne optimalizace pro hledani. Je dobre udelat stranky tak aby se v nich vyhledavac dobre orientoval (pouzivani CSS, dobre hlavicky, nadpisy a tak) ale delat z toho vedu je nesmysl. Ve vysledku je levnejsi a hooodne vyhodnejsi, pokud o superpredni misto v katalogu stojite, toto misto si zaplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Prokop  |  06. 11. 2003 14:23

Díky za váš názor, že placené pozice ve vyhledavačích jsou levnější a výhodnější než optimalizace stránek. Mám k němu tři poznámky:

1) Dobře provedená optimalizace pro vyhledavače nemá pozitivní vliv jen na návštěvnost. Většinou podstatně zvýší celkovou kvalitu stránek -- jejich přístupnost, použitelnost a informační architekturu.

2) Některá slova jsou sakramentsky drahá -- 5 a více USD za klik. Vněkterých oborech to nevadí, ale v některých je to neúnosné.

3) PPC reklamou nikdy nedosáhnete shodného objemu návštěvnosti jako přirozenou pozicí. Počet zobrazení je sice stejný, ale CTR placených odkazů bývá výrazně nižší (desetkrát i více).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  06. 11. 2003 19:52

K bodu jedna dodám jen to, že v témeř polovině případů je to naopak. Požadavky některých konzultantů zahrnují často úpravy aplikace v rozporu s jeji logikou právě jen za účelem "oblbnutí" vyhledávačů.

O nadbytečných stránkách, které jsou vytvářeny jen za účelem indexace klíčových slov a návštěvník z nich nemá žádný nebo jen minimální užitek ani nemluvě.

Srovnejte si například technet.cz a zive.cz. První používá (pravděpodobně) přepisy adres, a tak link na každý článek naoko obsahuje informaci, o čem že to vlatně bude. Má snad toto nějaký přínos pro čtenáře? Žive se tímto nezabívá, a přesto v tomto ohledu není jejich engine méně použitelný.

Alternativou je nejen investovat do placených odkazů, ale místo úprav pro roboty se zaměřovat na úpravy přínosné pro lidi. A tyto se pouze částečně překrývají s tím, co vám CEO konzultant poradí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Texx  |  06. 11. 2003 21:43

Co se tyce formy odkazu technet a zive: uz nekolikrat se mi stalo, ze jsem mel nekde zkopirovane odkazy na zive (v mailu ci v poznamkach) a po nejake dobe, kdy jsem se k nim potreboval vratit, jsem prekvapive nepoznal, ktery ukazuje na ktery clanek :) A to stacilo jen se prepnout na par okamziku do jineho okna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Prokop  |  06. 11. 2003 22:29

Ano, máte naprostou pravdu, že požadavky některých SEO konzultantů vedou spíše ke zhoršení než ke zlepšení celkové kvality stránek. Tito konzultanti prostě dělají své řemeslo špatně, stejně jako malíř pokojů, který vám sice nějak vymaluje, ale rozbije přitom okno a nechá po sobě příšerný nepořádek.

Že je přístup těchto konzultantů opravdu špatný, si můžete dovodit jednoduchou úvahou. O co jde vyhledavačům? O to, aby jejich uživatelé nacházeli nerelevantní a nepoužitelné stránky? Nikoli, jde jim o přesný opak. Proto neustále ladí své algoritmy tak, aby se na předních pozicích umísťovaly stránky skutečně relevantní, obsahově kvalitní, bez problémů přístupné a dobře použitelné.

Seriózní SEO konzultant vám proto nikdy neporadí nic, co by kvalitu stránek zhoršilo. Kromě výše uvedené uvahy i proto, že by vás snížením konverzního potenciálu stránek (z jejich schopnosti měnit návštěvníky v platící zákazníky) připravil o peníze a asi byste s ním spolupráci velmi záhy ukončil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PRVNI !!!!!  |  06. 11. 2003 07:18

jsem nejrychlejsi protoze jsem prvni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arar  |  06. 11. 2003 07:19

Ne nejsi neumis pocitat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Historik  |  06. 11. 2003 07:17

Odstránte tú zdržovaci a otravnú reklamu pri úvodnom logovaní na stránku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  06. 11. 2003 09:51

Tak si dej link na www.zive.cz/default.asp a je to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  19. 07. 2004 14:35

Ja vam taky poradim. Dobrej vymennej system je taky http://imprese.stylove.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pifo  |  11. 12. 2004 03:35

www.lammer.sk
najlepsi warez site aky poznam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  13. 11. 2006 19:58

Na navštěvnosti pracuji již rok a stále se nedaří dostat na stránky tížený počet lidí. www.apartma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor