Jak získat kvalitní vzdělání v oboru IT?

Diskuze čtenářů k článku

altik  |  29. 08. 2005 07:50  | 

Pozor na to, je to placená inzerce. Samozřejmě článek není pravdivý, je psán z pohledu té jedné okrajové školy, co si dělá reklamu :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
john.don  |  29. 08. 2005 08:04  | 

No oni prej nejsou špatní.
Ale je to myslím soukromá a pacená.
Myslím že je lepší třeba státní s výukou IT.
www.osu.cz tam hodně berou!!
Na denní, dálkové i distanční.

A pak si udělat nějaké certifikáty zvlášť.
+ stáž někde v zahraničí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  30. 08. 2005 23:07  | 

Proboha, jen ne OSU. To jsou strasni teoretici, ale kdyz maji prakticky naprogramovat neco z toho, o cem teoretizuji, tak jsou v koncich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  29. 08. 2005 09:02  | 

No dyť je ten článek podepsanej jako Reklama, tak co se divíš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  29. 08. 2005 10:19  | 


Mohli byste prosím v RSS označovat co je normální článek a co je reklama?
Anebo opravdu máte zapotřebí nahánět kliknutí takovýmhle způsobem?

Jinak ad ta reklama, když čtu mezi řádky:
"Chcete být IT expert ale nemáte na to znalosti? Nevadí, u nás si zaplatíte papír a můžete machrovat" Čtu správně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xtonda, xtonda  |  29. 08. 2005 20:07  | 

To, bych potřeboval z blbosti sem nedodělal vysokou a teď bych si rád na nějaké takové škole koupil oficiální titul, ono se to jednou může hodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  29. 08. 2005 21:35  | 

Né na každé soukromé škole si ten titul můžeš koupit, na většině soukromých ústavech musíš makat víc než na státních školách, protože ty soukromé jsou pod větším tlakem ze strany státu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  29. 08. 2005 22:20  | 

no to snad ale myslis stredni, ne?

Nebo jako ktera soukroma VS je lepsi nez statni? (samozrejme nemyslim lokalni takyVS, ale treba VUT, CVUT, VSE, UK, ...)



Osobne to vidim takhle:
- zakladky = soukromy rocks (coz je videt na de@#$@ socanech, kteri rusi elitni statni skoly v ramci rovnych podminech a svy vlastni deticky ve velkym strkaj do soukromejch - AAAAA, za tohle bych fuckt VRAZDIL de@##@ haj@#@# vyj@#@# soc@#@ kur@#@#!
- stredni = zalezi kus od kusu
- vejsky = statni rocks - proste protoze ucit na UK je ucit na UK...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  30. 08. 2005 17:20  | 

BIBS v Brně je podle mě daleko lepší než UK, protože vpodstatě studuješ britskou univerzitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  29. 08. 2005 22:14  | 

ano, ctes zcela spravne.

Cteni mezi radky ma u nas tradici a jak vidim, sikne se i v capitalismu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
markon  |  29. 08. 2005 07:56  | 

Na jejich starší verzi stránek (půl roku zpět) byly odkazy na stránky učitelů, a bylo to fakt drsné. Validní ani omylem, bez javasciprtu se člověk nehnul a zázrakem bylo zasílání správného kódování češtiny. Stejně tak zadání některých domácích prací stálo za to.

Ovšem i novější verze stránek má problémy ve Firefoxu a nezobrazuje se zcela korektně, navíc za většinou lektorů na této škole nestojí žádná profesionální praxe, pominu-li dlouhé tituly.

Úroveň i soukromých škol cosi vypovídá o katastrofálním stavu našeho školství. Kdokoli kdo viděl úroveň zahraničních škol se mnou bude souhlasit, že tady se školu vyplatí dělat tak za 20 let, až k nám dojde rozumný stav učitelů, kteří nebudou jenom teoretici bez praxe, ale starší lidé, kteří strávili v praxi mnoho let a chtějí jen učit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  29. 08. 2005 08:43  | 

ale škola je v první řadě o teorii
v praxi pak budete celý život - a praktické věci se naučíte během několika měsíců hned v prvním zaměstnání
ale tu teorii budete dohánět jen velice těžko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  29. 08. 2005 09:02  | 

O tomhle by se dalo dlouze diskutovat. Podle mého názoru školám trocha praktického přístupu dost chybí. Protože člověk může věc dělat dobře až tehdy, když si dobře spojí teorii a praxi. A výuka na našich školách je od praxe téměř úplně odtržená. Nedostatek praktických informací může stát člověka stejně času a úsilí jako nedostatek teoretických znalostí. Nesouhlasím, že praxi člověk dožene během prvních pár měsíců v zaměstnání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erchamion  |  29. 08. 2005 11:27  | 

Ono s tou praxi a teorii je to slozite... Kdyz nad tim tak uvazuju, tak ja ze skolnich znalosti pouzivam pri sve praci (site) cteni, psani a zakladni matematiku. Vsechno ostatni (vcetne anglictiny) mam z praxe, a to jsem delal elektroprumku (spojarinu). A dodnes mi neni jasne, proc jsme na ni meli prvni dva rocniky dejepis... (i kdyz to bylo jeste za komancu, coz byla divna doba, dnes je to mozna jinak). Ale jsou to jen moje zkusenosti, neberte to jako univerzalni pravdu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomik  |  02. 09. 2005 14:19  | 

je to o tom, jestli chcete byt robot nebo clovek - dejepis je uzitecny napr. abyste rozumel alespon zakladne politickemu deni atd. samozrejme zalezi na uciteli, vyjmenovat rady dataumu a udalosti jak nekde byva zvykem to je k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jim  |  29. 08. 2005 09:18  | 

to by me zajimalo jestli to ma nejakou hodnotu pro lidi co nemaji maturitu.
myslim ta "absolvenska zkouska" u dalkoveho studia.. vi to nekdo? myslim ciste jako papir..o kvalite se da pochybovat urcite :)

Ke kodu jejich webu..videl jsem sice i horsi. ale web primo autoru rek bych neni moc prezentativni.
koder..flash web..grafik s ne moc fascinujicim cv. i kdyz kvality lidi jsou nekde jinde.

lektori..lektor bez titulu.neni to zvlastni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  29. 08. 2005 19:50  | 

"... lektor bez titulu.neni to zvlastni?"
Proc?
FYI: Za dob ne tak zcela davnych se dala VS skoncit bez naroku na titul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tippman (web design www.iivos.cz)  |  29. 08. 2005 15:44  | 

Muzete mi prosim upresnit toto:
"Ovšem i novější verze stránek má problémy ve Firefoxu a nezobrazuje se zcela korektně..."
Rad si tuto vytku vezmu k srdci a kod opravim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  29. 08. 2005 09:21  | 

Doporučuji VOŠ technickou Brno, Sokolská 1 - je to státní škola s dlouholetou tradicí. Obor "Počítačová podpora v řízení poniku", je vhodný zejména pro ty, kteří chtějí získat znalosti v oboru CAD/CAM systémů a IT obecně. Samozřejmostí je možnost např. získání certifikátů od společností Autodesk a SolidWorks Corporation.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HOnza  |  29. 08. 2005 09:26  | 

Ja teda zase musim doporucit nasi skolu. Chodim do Plzne dalkove na Fakultu aplikovanych ved. Je tam hafo oboru i pro dalkare. Napr. Vypocetni technika, Inzenyrska informatika, Kybernetika. Prijimacky jsou primitivni, takze se dostane skoro kazdej. Sice je to potom peklo, ale da se to. A je to zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes, stary_pes  |  29. 08. 2005 09:43  | 

Ja by som hladal skor trosku iny tip skoly - na kazdej skole na slovensku, v ktorej chcete studovat informatiku, pocitace, hw, sw... je neskutocne vela matematiky a fyziky. Nehovorim, ze matika a fyzika je nepotrebna, ale rozhodne by tam mala byt v mensich mnozstvach. Ja sa taham na trojkach z matiky cely zivot, ale alpikaciu v php si napisat dokazem. Takisto mam trojky z fyziky, ale rozobrat a zlozit pocitac mi nerobi problem. Chcelo by to skolu, ktora by sa viac zameriavala na prakticke vyuzitie prgoramovacich jazykov, ako na ich suche memorovanie. Naco mi je vediet vsetky prikazy php z pamati, ked viem ako sa pouzivaju, chapem logiku daneho jazyka a ked potrebujem nieco, co nepouzivam az tak casto - cize ma hned nenapadne spravny zapis daneho prikazu, tak existuje manual.

Dalsim problemom vysokych skol (obzvlast statnych) su prostriedky. Ked nas ucia budovat siete s materialom, ktory sa uz nikde (na lomnickom stite este hej, tam je ten najstarsi pocitac od intelu ) 10 rokov nepouziva, tak je to skor na plac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L+S_fan  |  29. 08. 2005 10:45  | 

ono to nie je celkom tak, ako pises. Z vlastnyh skusenosti mozem povedat, ze ludia, ktori boli "dobri" vo fyzike a matike maju lepsie logicke myslenie, lepsie dokazu analyzovat problem, dokazu sa lepsie sustredit ako clovek, ktory skoncil strednu skolu s mizernymi znamkami.
Jedna vec, ktoru nepises je ucenie sa veci, ktore sa ti v danej chvili zdaju maximalne nepouzitelne, petriho siete, definicia gramatik, syntakticka a semanticka analyza... ale v praxy zistis, ze so znalostou teoretickych veci, hoci aj podvedomou (mas pocit, ze si o tom uz pocul) toho dokazes spravit viac a lepsie. Takze nezavrhuj nase skolstvo, ma nieco do seba.
PS: skoncil som TU v Kosiciach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes, stary_pes  |  29. 08. 2005 11:16  | 

Ano, to beriem, oba tvoje prispevky, je to pravda, ale zober si, ked chodis na vseobecne zameranie, tak dobre, nech to tam vsetko mas, ale ked si vyberies uzko specializovany odbor, tak myslim ze by aj uzko specializovany mal byt. Ide o to, ked studujes webove programovacie jazyky, internet a siete, tak je ti myslim uplne nanic vediet, aky odpor ti kladie nejaka miesacka na stavbe (aj take veci sa rataju...). Podla mna, keby posilnili odborne predmety na ukor matematiky a fyziky, tak by to malo rovnaky efekt (co do logickeho myslenia, predstavivosti...) a este by to zvysovalo tvoju kvalifikaciu.

Faktom je, ze ak sa clovek chce naucit nieco konkretne, tak musi ist do praxe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bender  |  29. 08. 2005 13:35  | 

problem je v tom ze php sa nauci 14 rocny prdo rychlejsie ako ty a za rovnaku pracu si bude pytat 3x menej. takze ked budes iba robit programatorsku cubu tak za 10 rokov mozes ist na urad prace pretoze neznesies to tempo. zatial pokial mas siroky rozhlad tak mozes realne managovat urcite veci a tvoja kvalifikacia moze vrasrt na tolko ze ta 14 rocny chalan nevytlaci z fleku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  29. 08. 2005 12:24  | 

Problem by nebyl v tom, ze te budou ucit teorii, problem je v tom, ze nedokazou vysvetlit, k cemu by to bylo v praxi. Matika a fyzika je celkem dulezita, ale vyucovani musi jit smerem k praktickemu vyuziti. Zkraka kdyz ti vysvetlim jak neco funguje teoreticky, mel bych bejt schopnej ti to ukazat taky prakticky, jinak je to vyuka naprd.

Napriklad kdyz ti v praxi predvedu, ze ty diferencialni rovnice potrebujes umet proto, abys spocital jak ma vypadat zaric anteny pro 10GHz s nejak definovanyma parametrama, tak se je naucis pocitat radsi, nez kdyz ti proste reknu "tohle se nauc".
Napriklad pokud programujes, zajimaj te predevsim algoritmi ktery lze naprogramovat a skola by mela bejt prave o tom, ze ty ten algoritmus dokazes nejen pouzit (to umi kazdej lepic kodu), ale ze mu rozumis a vis jak funguje, jaky to ma vyhody a nevyhody, znas hranice pouziti ... .

No a problem skol je, ze presne tohle se nedozvis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MP  |  29. 08. 2005 20:52  | 

Mluvíš mi z duše. Něco takového jsem se pokusil napsat o pár příspěvků výš, ale nemělo to šťávu. Ale to, co popisuješ, je přesně to, co mi na našich školách chybí. Lépe řečeno to lepení teorie a praxe jsem zažil naposledy na základní škole, kde se trénování rovnic, výrazů a hledání maxim a minim se dělá na jakž takž praktických příkladech (např. výpočet optimálního poměru šířky a výšky pro dosažení maximální plochy obdélníka apod.). Od střední školy výš se tak nějak čeká, že se student od praxe oprostí - pro mě to ale bylo silně demotivující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhlik  |  30. 08. 2005 01:16  | 

suhlasim, napriklad neviem pochopit na co su mi trojne integraly na bakalarskom externom studiu z informatiky ( teda viem pochopit ze tym ospravedlnuje svoju existenciu katedra matematiky a do vsetkeho tlaci co najviac matiky)

realne v mojom indexe zabera miesto v 1. rocniku 50% matematika, 2. rocniku 40% matika , 3. rocniku 30%matika

a pritom tam je jediny predmet ktory sa zaobera algoritmami

kodujem uz nejaky ten rok(desatrocie) ale integral som vyuzil asi raz , limitu mozno 2x

ked potrebujem nejaky komplikovany algoritmus tak mam viacero moznosti
1. stiahnut z netu, prirucky, ucebnice,atd
2. ked mi nevyhovuje bod 1 tak zaplatit niekoho kto sa tym zaobera pol zivota a ma zjavne vacsiu prax ako hociktory koder
3. ked mi nevyhovuje bod 2 tak snazit sa vymysliet vlastny algoritmus( po dost dlhej dobe nadavania vyuzijes bod 1 alebo bod 2) lebo tvoj algoritmus bude maximalne tak efektivny ako niekoho kto ho uz vymyslel(ak sa tym profesionalne veeelmi dlho nezaoberas) a zabijes kopu casu vymyslanim teplej vody

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wrzx  |  30. 08. 2005 09:50  | 

nehnevaj sa, ale v tomto s tebou nesuhlasim...podla mna matika ma minimalne tu vyhodu ze ta nauci logicky mysliet a analyzovat problem (je diskutabilne ci to ma byt az cca 40% celkoveho casu ale to je fakt na dlhsiu diskusiu).
a k tym tvojim bodom na riesenie komplikovanejsieho algoritmu...1 a 2 maju jednu nevyhodu...pokial nemas matematicke zaklady tak si sice mozes stiahnut z netu nejaky algoritmus alebo zaplatit niekomu nech ti ho zmontuje, ale ak mu nerozumies (co pri komplikovanejsich algoritmoch bez matiky nejde) tak nikdy nebudes vediet ci ten algoritmus ktory si nasiel na nete alebo ti ho niekto dal hotovy je optimalny pre ten problem ktory riesis (a tym nemyslim priamo vypoctovu resp. casovu zlozitost algoritmu) a pouzivat nejaky algoritmus len preto ze nejaka kapacita napise ze je optimalny pre nejaku mnozinu problemov bez toho aby si mu porozumel...no neviem ako ty ale ja dakujem-neprosim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waskez  |  29. 08. 2005 10:11  | 

Na této škole jsem nedávno studoval a řeknu vám za ty peníze to je špatné. Studoval jsem roční rekvalifikační studium. Za cenu v řádech desítek tisíc nám přidělili lektora, který sice pracuje jako programátor, ale o smysluplném stylu výkladu a navazujících tématech neměl ani šajn. Navíc mu nebylo rozumět. Jakákoli literatura či skripta zcela chybí. Potřebný software pro domácí studium si sežeňte sami. Některé počítače neměly ani správnou konfiguraci pro běh programů při studiu, vše se dodělávalo za pochodu. Nějaký studijní portál s místem pro ukládání prací studentů neexistoval, lektor zdrojové kódy posílal na freehosting!!! I když je majitelem údajně velká kapacita pan Kameník (autor kódování Kamenický), kvalita školy tomu vůbec neodpovídá. Navíc se o problémy studentů a jejich stížnosti vůbec nikdo nezajímá, když jsme si stěžovali, bylo nám řečeno, že si za to můžeme sami, že jsme nesoustředění. Na začátku studia nás bylo tuším asi deset, nebo dvanáct, k první zkoušce jsme šli tři a v průběhu studia snad polovina studentů školu kvůli její ukrutné kvalitě i neschopnosti naučit látku laikům opustila i za cenu ztráty studovného. Sympatické zas na druhou stranu bylo chování komise při absolutoriu, která nikoho nepotopila a chovala se ke zkoušeným velmi pěkně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jim  |  29. 08. 2005 10:19  | 

A mohu se zeptat co je to za druh "osvědčení" u toho ročního studia? Myslím při složení a obhájení té absolvetské práce.

Popř. zda netušíte jestli je to samé osvědčení u toho dálkového studia? Myslíte, že se ta škola rozvíjela nebo stojí na mrtvém bodě :) třebaže je to teď "více kvalitnější"...

Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  29. 08. 2005 22:38  | 

to se nedivim. Soukromy skoly nikdy nebudou mit nejak velkej zajem vyhazovat (ani na konci studia).

S tema programama - nase skola ma pomerne dobry konexe - vlastne mam legalne skoro vsechno co v oblasti spravy/vyvoje v IT vyslo
Ale stejne jsem si vetsinu softu sehnal jeste "jinak" ... proste protoze vetsinou jsou ty studentsky verze tak zkryplovany, ze kdyz jedu podle manualu tak na me co chvila vyskoci "komponenta neni nainstalovana - nainstalovat?".
No, teda win xp mam ze skoly verzi prof., ale ty jsou zkryplovany i nezkryplovany
Resp. corporate je corporate

Takze tak. My jsme softwarem zasobovani dobre a znamena to akorat, ze mam vsechno dvakrat (jednou legalne a jednou pro skutecny domaci studium).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fisco, fisco  |  29. 08. 2005 10:39  | 

Je i nejaka takova podobna skola akorat stredni s maturitou? Muze byt i statni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  29. 08. 2005 16:10  | 

Ahoj. Ja chodil na ISŠ Purkyňova, obor Informační technologie, zaměření správce počítačové sítě. I tato škola trpí většinou výše popsaných problémů, ale ty čtyři roky rozhodně nebyly zbytečný. Je to o tom, že pokud jste 4 roky ve třídě počítačovejch nadšenců, naučí vás víc spolužáci nežli samotná škola :) 
Nyní pracuji v IBM a za první dva měsíce školení jsem se tu naučil víc než za dva roky na střední :)
David

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  29. 08. 2005 13:13  | 

K tomu, aby si clovek udelal obrazek o tom, co to muze byt za skolu staci, podivat se na jejich web.
Myslim si, ze skola, ktera 'produkuje' IT odborniky by mela mit i odpovidajici prezentaci, ale jejich stranky mi prijdou dost amaterske...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
studento  |  29. 08. 2005 14:21  | 

No jiste, kvalitni vzdelani bez univerzity..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondras  |  29. 08. 2005 16:53  | 

Co je sakra tohle za reklamu? By mě zajímalo kolik za tento článek dostal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  29. 08. 2005 19:03  | 

Vzdyt je primo oznacen jako placena inzerce - neni to tedy vysledek prace zadneho radaktora - stejne jako inzerat v novinach !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  29. 08. 2005 22:41  | 

presne tak. Normalni reklama. Taky neresime, ze na banneru bezi kraviny.

P.S. spis me prekvapuje, ze nezatrhli diskusi. Pochybuju, ze nekdo predpokladal, ze se tu budem rozplyvat nad uzasnosti teto "vysoke" skoly.
P.P.S ma vubec aspon blby tri patra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Satan  |  29. 08. 2005 18:21  | 



Tuto školu jsem vystudoval (2004/2005). Jsou zde velmi kvalitní profesoři, kteří svůj obor velmi dobře znají a zodpoví vám většinu otázek, které vás napadnou v průběhu studia. Pokud budete chtít a budete se o danou látku OPRAVDU zajímat, dostanete výborné vzdělání, zkušenosti, atd a můžete být odborníky. Problém ale zpočívá v tom, že pokud chctít nebudete a pasete pouze po vzdělání a závěrečném papíru, tato škola vám to umožní. Hodnocení je velmi mírné, až nesmyslné, není problém pokud neumíte vůbec nic projít celým studiem a udělat závěrečné zkoušky, které jsou větším divadlem, než maturita nebo cokoli jiného...... to je ale asi problém všech soukromých zařízení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  29. 08. 2005 18:52  | 

Není pravda, např. v Brně na soukromých ústavech nic zdarma nedostanete, většinou musíte dřít daleko víc než na státních školách. viz. Moravské gymnázium Brno, nebo Brno International Business School.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  29. 08. 2005 22:45  | 

Problem ale spociva v tom, ze pokud ma nekdo opravdovej zajem, tak se to s patricnou snahou nauci i doma pomoci internetu (plus naky prachy za soucastky).

Skola je tu (mela by byt) prave od toho, aby se clovek rychle dostal k potrebnejm informacim. Tedy koncentrovat a efektivne poskytovat informace. To je ukol skoly. Ne dat "flakarnu" a at ji kazdej vyuzije jak umi.
Volnost ano a co nejvetsi - ale zaroven musi byt z ceho vybirat.

Svoboda bez volby je jak studna bez vody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 08. 2005 21:49  | 

Milé Živě,
to už jsi muselo hodně klesnout, když zařazuješ placenou inzerci mezi redakční články, tohle bych čekal tak u Blesku nebo podobně "seriózních" tiskovin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Novák  |  29. 08. 2005 22:31  | 

"milé živě" nekleslo, pač laskavě označuje co je a co není placená reklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  30. 08. 2005 09:29  | 

Hlavni vec, kterou se novinari uci, je vyrobit efektni nadpis.
Ctenar je pak velice casto zklaman.
Co vas napadne, ze si prectete?
Porovnani skol? Obory a predmety, kterym se mate venovat?
Kdyby nadpis znel "Vystudujte u nas IT", tak na to kliknou jen zajemci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
theek  |  31. 08. 2005 11:47  | 

Soukromá škola - studenti jsou klienti, kteří nakupují. Škola je prodejce.Filozofie podnikání je prodat co nejvíce,(za co největší peníz), co největšímu počtu zákazníku. Převedeno do školství - daj to každýmu, který si to zaplatí a umí se podepsat. Takže absolventi budou možná dis. bc. mgr. , který tak maximálně zapnou rádio na druhý pokus. Vím co píšu měl jsem tu smůlu, že jsem pár absolventů soukromých (i VŠ) škol potkal. Na skutečně triviální záležitosti hleděli jak telata na vemeno. Jen tak dál a bude to tu jak v USA, kde má každý vejšku a umí velké kulové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF