IceWarp

Jak zefektivnit firemní komunikaci? Řešte vše v jednom okně prohlížeče

Kolik komunikačních kanálů používáte ve vaší firmě? Přeskakují vaši zaměstnanci z e-mailu do Whatsappu, na messenger, Teamsy nebo do Zoomu? Česká kancelářská platforma IceWarp Epos nabízí všechny tyto funkce pohromadě v jednom okně prohlížeče.

Nedávný průzkum společností Slack a GlobalWebIndex zjistil, že takřka dvě třetiny zaměstnanců firem ztratí kvůli přepínání mezi aplikacemi a přecházení mezi okny internetového prohlížeče v průměru 30 minut denně. Za celý týden to jsou dvě a půl hodiny, za měsíc 10 hodin a ročně 120 hodin, což představuje celé tři pracovní týdny ročně! Česká kancelářská platforma IceWarp Epos dokáže takovému plýtvání času zabránit. Nabízí totiž všechny komunikační prostředky a kancelářské funkce v jediném okně internetového prohlížeče, takže je stačí aktivovat jediným kliknutím myši, aniž by uživatel musel odcházet jinam a spouštět jinou službu.

Živě_IceWarp_sdílení souborů.png
Sdílení souborů v IceWarp

Pracovní plocha, která cestuje s vámi napříč zařízeními

IceWarp Epos integruje práci s dokumenty, e-mailového klienta, firemní chat, videokonference, kalendář a cloudové úložiště na jednom místě. Středobodem této online kanceláře je Dashboard – pracovní plocha podobná té, kterou má každý počítač nebo notebook, ale již si může uživatel zobrazit na jakémkoli chytrém zařízení, takže putuje s ním, aniž by se musel vzdáleně připojovat k firemnímu počítači v kanceláři.

IceWarp Epos funguje podobně jako globální kancelářské programy od Microsoftu nebo Googlu, ale je uživatelsky přívětivější a jednodušší na ovládání. Všechny funkce a ikony jsou rozmístěné podobně jako u konkurenčních řešení, takže uživatel nemusí nic složitě hledat.

Na rozdíl od jiných kancelářských aplikací ale IceWarp Epos není nutné stahovat a instalovat do zařízení, pracuje totiž online v okně prohlížeče. Základem je e-mailový účet s unikátním řešením zabezpečení příloh. Ty se u IceWarp Epos neposílají jako fyzická příloha e-mailové zprávy, ale jako aktivní link na dokument uložený v cloudu. Odesílatel si může po odeslání zkontrolovat, zda si danou zprávu přečetl adresát v lokalitě, kde by se měl nacházet. Pokud tomu tak není a e-mail si otevřel někdo jiný a jinde, je možné okamžitě linky na přílohy zneplatnit a nechtěný adresát se k posílaným dokumentům nedostane.

Videokonference s automatickým nahráváním

Zprávy z e-mailu je možné přetahovat do TeamChatu a v něm s kolegy z firmy zakládat speciální místnosti, kam se přetáhnou i všechny potřebné dokumenty, které můžete hromadně upravovat. Na ně můžete navázat diskusními vlákny, v nichž probere vše potřebné, aniž byste si museli psát samostatné e-maily. Pokud je to třeba a komunikace v TeamChatu nestačí, dá se prostřednictvím kalendáře naplánovat videokonference. Do té je možné pozvat i uživatele, kteří IceWarp Epos nemají a nepoužívají. Stačí jim poslat pozvánku s linkem na videohovor. Už při plánování takové schůzky je možné v kalendáři zaškrtnout, aby se videokonference nahrávala a stane se tak automaticky od chvíle, kdy se připojí první účastník.

Živě_Dasboard_poznámky.png
Poznámky v IceWarp

Nahrávku je možné sdílet s účastníky hovoru nebo i těmi, co se ho nemohli zúčastnit. Archivovaná zůstává po dobu 30 dní. Pokud si děláte při schůzce poznámky, můžete si je jednoduše připnout na Dashboard a poté si je znovu otevřít díky aplikaci IceWarp Epos na mobilu a upravit dle potřeby. Platforma podporuje operační systémy Android i iOS. V desktopové verzi se firma dokonce může rozhodnout, zda se data, která proudí přes IceWarp Epos, budou ukládat do cloudu, nebo na firemní server. Takovou alternativu Microsoft nebo Google vůbec nenabízejí.

A když už jsme u srovnávání s těmito globálními hráči, cenově je IceWarp Epos mnohem výhodnější. Vyzkoušet ho můžete zdarma po dobu tří měsíců na adrese www.icewarp.cz.

Další článek: Microsoft v září lepí 59 děr. Programy se ve Windows 11 ptají, jestli se smí připnout

Témata článku: , , , , , ,