paulusek
4. 8. 2024 • 8:29

A hlavně nezapomínejte odstavovat "koloběžky" uprostřed cyklostezky, aby se o ně cyklista mohl v ranním šeru přizabít! V Porubě na Hlavní Třídě i 4 kusy na 1km..3-[

Názor byl 2× upraven, naposled 4. 8. 2024 08:31

Lachim007
Lachim007
3. 8. 2024 • 17:42

V podcastu zaznělo, že Bolt provozuje koloběžky a kola v Liberci. Bejvávalo. Od loňska to není pravda. Už jen taxíky.

sender21
3. 8. 2024 • 10:56

Je to drahý a složitý... . Lidi by to využívali, ale musí to vzít, nasednout a jet a né 15 minut řešit přihlášení a bát se, aby to zaparkovali správně a ještě se bát kolik jim přijde účet, jestli se to účtování stoplo atp...Ve Francii dávali příspěvek na elektrokola cca. 15.000,- Kč domácnosti, která nemá auto jestli si to dobře pamatuji... . Každopádně hlavně na vesnici by to byla dobrá věc, tady je to na pí...., peníze projedí úředníci, lidi nedostanou nic... .

avit
3. 8. 2024 • 7:26

V Polsku jsem viděl půjčovny kol co fungovaly úplně jinak.V turistickém letovisku byl na ulici zábor chodníku (nejspíš oficiální a od města pronajatý). Kola by staré laciné vraky v dobrém a pojízdném stavu. Řadily, brzdily, promazané byly.Pán co to provozoval měl vedle dílnu a v něm koia servisoval a opravoval další vraky. A když šel kolem zákazník, tak mu kolo pronajal. Platilo se od hodiny nebo celodenní taxou. Platilo se předem. Zapisovala se občanka a telefon na papír. Žádná elektronika či aplikace nebyla. Jen nálepka s číslem kam zavolat, kdyby se kolo pokazilo, že pro vás přijede.Žádná záloha. Vtip byl v tom, že pořizovací cena kola byla odhadem max. dva celodenní nájmy kola. Kdyby někdo dělal nepořádek, identifikován pro případnou policii byl.Půjčoven bylo ve městě několik. Kol tam měli stovky. Jezdily na nich davy.

Názor byl 1× upraven, naposled 3. 8. 2024 07:44

Libor Nábělek
2. 8. 2024 • 22:37

Sdílení... PR omáčka zabalená do ekožvástů. Normální komerční půjčovny a ještě dost drahé. Plus kdoví kolik lidí se na tom napakovalo s dotacemi.

Určitě si přečtěte

Články odjinud