Reklama

Jak si zjednodušit život ve zrychleném světě? Vsaďte na chytrou domácnost!

Značka Tesla v březnu doplnila své portfolio a na trh uvedla produkty chytré domácnosti.

Značka se ze začátku zaměřila na kamerové systémy, produkty pro domácí mazlíčky nebo kategorii péče o vzduch.  V nejbližší době plánuje svou nabídku rozšířit o další produkty pro komplexní vybavení domácnosti.

Cílem značky Tesla je přiblížit koncept smart home široké veřejnosti a usnadnit život každému bez ohledu na jeho zájmy nebo možnosti. „Chytrá domácnost dnes ještě stále bojuje s předsudky i s nepochopením. Často si lidé myslí, že je to koncept jen pro bohaté, pro lenochy nebo že je kvůli chytré domácnosti potřeba rozkopat celý byt,“ říká Matěj Nimmerichter, Project Manager značky Tesla. „Máme v plánu takové vnímání změnit. Z dlouhodobého hlediska chceme, aby se zařízení chytré domácnosti stala běžnou součástí všech domovů. Pro chytrou domácnost stačí koupit ty správné produkty, mít doma pořádnou Wi-Fi, a pak vše jednoduše ovládat skrze jedinou aplikaci,“ dodává.

V tuto chvíli jsou od Tesly na trhu dostupné chytré kamerové systémy do vnitřních i vnějších prostor, a to včetně těch, které fungují jako dětská chůvička.

Úspěšné jsou produkty pro domácí mazlíčky, které se postarají o jejich pravidelný pitný režim, stravu nebo zábavu.

Nabídkou bohatá a oblíbená je také kategorie AIR care. Do každé domácnosti se hodí čistička vzduchu, které Tesla nabízí ve čtyřech velikostech, nebo jeho zvlhčovač.

V prodeji jsou také systémy chytrého vytápění, konkrétně chytré termostatické hlavice.

Všechny produkty lze ovládat pomocí jediné aplikace v češtině.

Tesla brzy na trh plánuje uvést další produkty chytré domácnosti. Jsou mezi nimi například aroma difuzér, chytré osobní váhy, chytrý polštář nebo televizor.

Tesla dbá na vysokou kvalitu svých produktů, zároveň nastavila jejich ceny tak, aby byla tato zařízení, a tím i chytrá domácnost, dostupná opravdu všem. Produkty chytré domácnosti Tesla jsou k sehnání u všech tradičních prodejců.

Další článek: Prohlížeč Vivaldi 4.2 dává šanci novému vyhledávači od bývalých zaměstnanců Googlu. Je placený

Témata článku: Reklama, Prezentace klienta