Jak si získat a udržet důvěru zákazníka?

Jak získat důvěru zákazníka? Pro autoservisy se nabízí jednoduché softwarové řešení, které umožňuje zvyšování zákaznického komfortu a efektivní využívání dílenských kapacit.
Jak si získat a udržet důvěru zákazníka?

Mezi nejčastěji zmiňované důvody, které vedou k opakovanému využívání služeb, patří jak precizní znalost zákaznické historie, tak i sofistikovaná predikce potřeb budoucích. Nejen, že zásadním způsobem usnadňují jednotlivé kroky komunikačního řetězce a zvyšují subjektivní pocit klientského komfortu, ale zároveň se významnou měrou spolupodílejí na budování a posilování zákaznické loajality. Ta se stává jedním z nepostradatelných předpokladů pro dlouhodobě úspěšné působení na trhu. Tlak na udržení stávajících zákazníků má prostý racionální základ. Náklady na získání nového klienta až šestinásobně přesahují prostředky představující retenci aktuálního zákazníka. Výzvou pro odpovědné manažery je hledat způsoby, jak tohoto kýženého stavu dosáhnout.

Individualizace služeb je krokem, který klienti vysoce oceňují. Jedním z typických provozů, které vyžadují takový přístup, jsou například autoservisy. Zákazníci velmi pozitivně vnímají, pokud mohou on-line objednávat poptávané služby na základě svých vlastních časových dispozic. V tomto ohledu jim vychází vstříc řešení, které představuje Štěpán Kněžek ze společnosti WEBCOM: „Respektování citlivosti zákazníků vůči efektivnímu využívání jejich času je už dnes naprostou samozřejmostí. Zákaznický on-line portál umožňuje klientovi objednat vozidlo na servis přes internet s dostupností 24 hodin 7 dní v týdnu.“

Pomocí jednoduchého průvodce se zákazník může objednat na servisní prohlídku. „Aplikace respektuje on-line napojení na řešení Plánovač servisu v daném dealerství, což je další z funkcionalit našeho řešení,“ pokračuje specialista firmy WEBCOM. „Organizuje dílenské kapacity, vytíženost mechaniků či dostupnost technického vybavení a všechny tyto parametry integruje i do zákaznického on-line servisu.“

Majitel vozu nemá při příjezdu do servisu čas ani chuť vysvětlovat a popisovat, co vše se s jeho vozidlem dělo při poslední návštěvě. Očekává naopak bezchybnou znalost historie veškerých servisních zakázek, případně zapůjčených vozidel, závazků či nabídek. „Ve spojení s aplikací Monitoring příjezdu,“ uzavírá stručně obsáhlé téma Štěpán Kněžek, „dostávají pracovníci servisu díky našemu řešení Historie servisních zakázek ideální nástroj pro práci s příchozím zákazníkem. Samozřejmostí je i jednoduchý a intuitivní způsob ovládání včetně přehledného zobrazení zákaznických dat. Toto zobrazení si pak uživatel dále upravuje podle svých preferencí a pracovních návyků.“

Jarmila Jelínková, automotive.msdynamics365.cz

Další článek: Nová bezpečnostní funkce pro drony Amazonu: autodestrukce


Určitě si přečtěte

Jak jsme je mohli používat? V těchto věcech Windows 10 předčí staré Sedmičky

Jak jsme je mohli používat? V těchto věcech Windows 10 předčí staré Sedmičky

** Windows 10 nejsou jen moderní aplikace, ale i spousta vychytávek a funkcí navíc. ** U většiny z nich si ani neuvědomujeme, že byly někdy jinak. ** Některé věci jsou zcela nové, jiné zase pocházejí už z Windows 8.

Vladislav Kluska | 214

Tohle tak jednou zažít: Nová vzducholoď Airlander 10 s prosklenou podlahou

Tohle tak jednou zažít: Nová vzducholoď Airlander 10 s prosklenou podlahou

** Airlander 10 nabídne plavby vzduchem v interiéru s prosklenou podlahou ** Luxusní vzducholoď byla původně vyvíjena pro vojenské účely ** Počítá se s třídenními „kochacími“ výlety za poznáním

Karel Kilián | 7

Notebook do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

Notebook do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

** Do deseti tisíc korun lze dnes koupit slušné notebooky ** V nabídce ale převládají zastaralé a pomalé modely ** Poradíme, jak dobře vybrat i s omezeným rozpočtem

David Polesný | 75

Nový iPhone a další novinky Applu: sledujte, na co se zase budou stát fronty

Nový iPhone a další novinky Applu: sledujte, na co se zase budou stát fronty

** Apple dnes představuje nové produkty v čele s novými iPhony ** Nemusí zůstat jen u telefonů, čekají se i další novinky ** Úvodní přednáška začíná v 19:00 našeho času

David Polesný | 57

Portál občana už funguje. Na státní web vypadá až překvapivě použitelně

Portál občana už funguje. Na státní web vypadá až překvapivě použitelně

** Portál občana už funguje, vyřídíte na něm první požadavky ** Funkce se budou postupně rozšiřovat ** Web je docela moderní a přehledný

David Polesný | 66

Google Mapy vs. Mapy.cz: Které internetové mapy jsou lepší?

Google Mapy vs. Mapy.cz: Které internetové mapy jsou lepší?

** Jsou lepší mapy od Googlu, nebo ty od Seznamu? ** Má být mapa především tradiční mapou, nebo spíše asistentem? ** Vyslechněte si argumenty a hlasujte, na jaké straně jste vy

Jakub Čížek, Vladislav Kluska | 76