Jak si získat a udržet důvěru zákazníka?

Jak získat důvěru zákazníka? Pro autoservisy se nabízí jednoduché softwarové řešení, které umožňuje zvyšování zákaznického komfortu a efektivní využívání dílenských kapacit.
Jak si získat a udržet důvěru zákazníka?

Mezi nejčastěji zmiňované důvody, které vedou k opakovanému využívání služeb, patří jak precizní znalost zákaznické historie, tak i sofistikovaná predikce potřeb budoucích. Nejen, že zásadním způsobem usnadňují jednotlivé kroky komunikačního řetězce a zvyšují subjektivní pocit klientského komfortu, ale zároveň se významnou měrou spolupodílejí na budování a posilování zákaznické loajality. Ta se stává jedním z nepostradatelných předpokladů pro dlouhodobě úspěšné působení na trhu. Tlak na udržení stávajících zákazníků má prostý racionální základ. Náklady na získání nového klienta až šestinásobně přesahují prostředky představující retenci aktuálního zákazníka. Výzvou pro odpovědné manažery je hledat způsoby, jak tohoto kýženého stavu dosáhnout.

Individualizace služeb je krokem, který klienti vysoce oceňují. Jedním z typických provozů, které vyžadují takový přístup, jsou například autoservisy. Zákazníci velmi pozitivně vnímají, pokud mohou on-line objednávat poptávané služby na základě svých vlastních časových dispozic. V tomto ohledu jim vychází vstříc řešení, které představuje Štěpán Kněžek ze společnosti WEBCOM: „Respektování citlivosti zákazníků vůči efektivnímu využívání jejich času je už dnes naprostou samozřejmostí. Zákaznický on-line portál umožňuje klientovi objednat vozidlo na servis přes internet s dostupností 24 hodin 7 dní v týdnu.“

Pomocí jednoduchého průvodce se zákazník může objednat na servisní prohlídku. „Aplikace respektuje on-line napojení na řešení Plánovač servisu v daném dealerství, což je další z funkcionalit našeho řešení,“ pokračuje specialista firmy WEBCOM. „Organizuje dílenské kapacity, vytíženost mechaniků či dostupnost technického vybavení a všechny tyto parametry integruje i do zákaznického on-line servisu.“

Majitel vozu nemá při příjezdu do servisu čas ani chuť vysvětlovat a popisovat, co vše se s jeho vozidlem dělo při poslední návštěvě. Očekává naopak bezchybnou znalost historie veškerých servisních zakázek, případně zapůjčených vozidel, závazků či nabídek. „Ve spojení s aplikací Monitoring příjezdu,“ uzavírá stručně obsáhlé téma Štěpán Kněžek, „dostávají pracovníci servisu díky našemu řešení Historie servisních zakázek ideální nástroj pro práci s příchozím zákazníkem. Samozřejmostí je i jednoduchý a intuitivní způsob ovládání včetně přehledného zobrazení zákaznických dat. Toto zobrazení si pak uživatel dále upravuje podle svých preferencí a pracovních návyků.“

Jarmila Jelínková, automotive.msdynamics365.cz

Další článek: Nová bezpečnostní funkce pro drony Amazonu: autodestrukce


Určitě si přečtěte

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte se, co zachytily na Street View

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte se, co zachytily na Street View

Google stále fotí celý svět do své služby Street View. A novodobou zábavou je hledat v mapách Googlu vtipné záběry. Podívejte se na výběr nejlepších!

redakce | 44

USB-C už mělo být všude, ale není. Tak kde to vázne?

USB-C už mělo být všude, ale není. Tak kde to vázne?

** Konektor USB-C byl představen už před čtyřmi roky ** Praktické univesrzální rozhraní však stále není rozšířeno ** Výrobcům hardwaru se do změny moc nechce

David Polesný, Vladislav Kluska | 87

Alan Turing: Genius, který matematicky stvořil počítač

Alan Turing: Genius, který matematicky stvořil počítač

Řešením matematického problému se dostal k modelu teoretického stroje, který nese jeho jméno a je základem logiky univerzálních počítačů.

Pavel Tronner | 58

Jak John Kemeny a Thomas Kurtz stvořili BASIC, základ novodobého programování

Jak John Kemeny a Thomas Kurtz stvořili BASIC, základ novodobého programování

** Programovací jazyk BASIC tvořil základ osobních počítačů ** Původně byl určen vysokoškolským studentům, aby vůbec byli schopni využívat univerzitní počítač ** Jeden ze spoluautorů dělal výpočtáře Einsteinovi

Pavel Tronner | 78


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak mobily určují svoji polohu?

Velký test notebooků pro studenty

Nejlepší reproduktory na párty

Služby a aplikace pro výuku angličtiny