PR články

Jak si získat a udržet důvěru zákazníka?

Reklama 4. prosince 2017
Nová bezpečnostní funkce pro drony Amazonu: autodestrukce
Jak získat důvěru zákazníka? Pro autoservisy se nabízí jednoduché softwarové řešení, které umožňuje zvyšování zákaznického komfortu a efektivní využívání dílenských kapacit.

Mezi nejčastěji zmiňované důvody, které vedou k opakovanému využívání služeb, patří jak precizní znalost zákaznické historie, tak i sofistikovaná predikce potřeb budoucích. Nejen, že zásadním způsobem usnadňují jednotlivé kroky komunikačního řetězce a zvyšují subjektivní pocit klientského komfortu, ale zároveň se významnou měrou spolupodílejí na budování a posilování zákaznické loajality. Ta se stává jedním z nepostradatelných předpokladů pro dlouhodobě úspěšné působení na trhu. Tlak na udržení stávajících zákazníků má prostý racionální základ. Náklady na získání nového klienta až šestinásobně přesahují prostředky představující retenci aktuálního zákazníka. Výzvou pro odpovědné manažery je hledat způsoby, jak tohoto kýženého stavu dosáhnout.

Individualizace služeb je krokem, který klienti vysoce oceňují. Jedním z typických provozů, které vyžadují takový přístup, jsou například autoservisy. Zákazníci velmi pozitivně vnímají, pokud mohou on-line objednávat poptávané služby na základě svých vlastních časových dispozic. V tomto ohledu jim vychází vstříc řešení, které představuje Štěpán Kněžek ze společnosti WEBCOM: „Respektování citlivosti zákazníků vůči efektivnímu využívání jejich času je už dnes naprostou samozřejmostí. Zákaznický on-line portál umožňuje klientovi objednat vozidlo na servis přes internet s dostupností 24 hodin 7 dní v týdnu.“

Pomocí jednoduchého průvodce se zákazník může objednat na servisní prohlídku. „Aplikace respektuje on-line napojení na řešení Plánovač servisu v daném dealerství, což je další z funkcionalit našeho řešení,“ pokračuje specialista firmy WEBCOM. „Organizuje dílenské kapacity, vytíženost mechaniků či dostupnost technického vybavení a všechny tyto parametry integruje i do zákaznického on-line servisu.“

Majitel vozu nemá při příjezdu do servisu čas ani chuť vysvětlovat a popisovat, co vše se s jeho vozidlem dělo při poslední návštěvě. Očekává naopak bezchybnou znalost historie veškerých servisních zakázek, případně zapůjčených vozidel, závazků či nabídek. „Ve spojení s aplikací Monitoring příjezdu,“ uzavírá stručně obsáhlé téma Štěpán Kněžek, „dostávají pracovníci servisu díky našemu řešení Historie servisních zakázek ideální nástroj pro práci s příchozím zákazníkem. Samozřejmostí je i jednoduchý a intuitivní způsob ovládání včetně přehledného zobrazení zákaznických dat. Toto zobrazení si pak uživatel dále upravuje podle svých preferencí a pracovních návyků.“

Jarmila Jelínková, automotive.msdynamics365.cz

Další článek: Nová bezpečnostní funkce pro drony Amazonu: autodestrukce

Témata článku: PR články



Konec českého poskytovatele internetu v přímém přenosu. Připomíná to krachující energetické firmy
Lukáš Václavík
CETINPoskytovatelé internetuPřipojení k internetu
Máte rádi malé telefony? Pak si oblíbíte tohoto třípalcového drobečka, který není větší než platební karta

Máte rádi malé telefony? Pak si oblíbíte tohoto třípalcového drobečka, který není větší než platební karta

** Dnešní telefony se předhánějí v tom, který z nich bude větší ** Malé telefony na trhu skoro vyhynuly... ** Čínská značka si připravila telefon do dlaně s třípalcovým displejem

Martin Chroust
InfraportKompaktní velikostSmartphony
Za WhatsApp se bude platit! Za předplatné dostanete funkci, která je u konkurence zadarmo

Za WhatsApp se bude platit! Za předplatné dostanete funkci, která je u konkurence zadarmo

** Bylo to jen otázkou času ** Už i WhatsApp nabízí prémiové předplatné ** Za poplatek dostanete funkci, která je u konkurence zadarmo

Martin Chroust
předplatnéWhatsAppMobilní aplikace
Facebook má nejspíš vaše telefonní číslo, i když jste mu ho nikdy nedali. Tímto tajným nástrojem ho můžete smazat

Facebook má nejspíš vaše telefonní číslo, i když jste mu ho nikdy nedali. Tímto tajným nástrojem ho můžete smazat

**Meta poskytuje nástroj na vymazání telefonních čísel a e-mailových adres z Facebooku a Instagramu **V minulosti Mark Zuckebrg popřel, že by Facebook vytvářel stínové profily **Metě teď můžete sebrat klíčové iddentifikátory, pořád o vás ale nejspíš ví mnoho dalšího

Petr Urban
MetaSledováníSociální sítě
10 nejpovedenějších mobilů za posledních 10 let. Vzpomínáme na srdcovky, kterých jsme se nechtěli vzdát

10 nejpovedenějších mobilů za posledních 10 let. Vzpomínáme na srdcovky, kterých jsme se nechtěli vzdát

** Výrobci dnes na trh chrlí jeden telefon za druhým ** V nepřeberné šedi ale tu a tam vyčnívají mobilní perly ** Vzpomeňte s námi na telefony, které jste dlouho nechtěli odložit

Martin Chroust
LegendyHistorieSmartphony
Google není jen vyhledávač: 15 užitečných funkcí, o kterých možná ani nevíte

Google není jen vyhledávač: 15 užitečných funkcí, o kterých možná ani nevíte

** Google umí kromě vyhledávání i spoustu dalších věcí ** Vybrali jsme více než 15 užitečných funkcí a schopností ** Stačí zadat do vyhledávače ta správná klíčová slova

Karel Kilián
TipyVyhledávačeGoogle
Vyzkoušeli jsme levnou autodiagnostiku s Androidem. Servisy ohrnou nos, řidičům bude stačit

Vyzkoušeli jsme levnou autodiagnostiku s Androidem. Servisy ohrnou nos, řidičům bude stačit

** Smartphone s Androidem dnes využijete i pro autodiagnostiku ** Jednotku OBD-II dnes pořídíte za pár stovek ** Co se vše dokáže diagnostika s bezplatným SW v češtině?

Martin Chroust
DiagnostikaPro řidiče