Jak si upravit Windows XP - 1. díl

Diskuze čtenářů k článku

Zmrd  |  22. 05. 2004 12:22

Hi!

... je sice hezky, ze si to timhle zaregistruju, ale stejne na to nemam decoder... a ten si bohuzel registraci neprikouzlim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pokorný David  |  27. 04. 2004 07:23

Potřebuji poradit sproblémem,který se týká chybového hlášení některých her na XP. Po instalaci a spuštění systém oznámí že došlo k chybě.Jedná se chybu v spouštěcím exe souboru.Na 98 jsem tyto hry mohl hrát tady na XP se objevuje toto hlášení,které se zaznamenává do programu s názvem Dr.Watson.Tento program je součástí XP a mám podezdření že on je tou příčinou těchto problémů.Myslím si že se jedná o jakousi kontrolu dodávaného softwaru.Děti doma pláčou že nemůžou hrát a Dr.Watson stále vyhrává.Prosím o pomoc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  27. 04. 2004 16:28

Bolo by vhodnejsie napisat tuto otazku do poradne a nie do diskusie k clanku. Inac skus tie programy spustit v compatibility rezime s 98

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freaky  |  26. 04. 2004 14:47

Nevíte někdo jak vytvořit nějaký skript nebo tak neco, aby se na ploše graficky zobrazoval stav volneho mista na vsech HDD???

Třeba podobný koláč jako je ve windowsech, v obecných vlastnostech každého disku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hufv  |  26. 04. 2004 10:15

Spousta programů změní menu, které se vyvolá na pravém talčítku myši. Tipnul bych si, že to má souvislost s příponou souboru. Ale jak tohle můžu změnit? Velmi mi vadí, že se mi na videosouborech neobjevuje možnost otevřít, ale pouze otevřít v programu, takže pokud udělám dvojklik na tenhle soubor, musím ještě dál pak vybírat z nabídky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  26. 04. 2004 11:06

Ked si vyberas z tej ponuky, pod nou je zaskrtavatko "set this program as default" alebo cosi podobne. Tak to zaskrnti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hufv  |  30. 04. 2004 14:23

Jo, kdyby tohle fungovalo, tak bych sem nepsal dotaz. Na XP po instalaci některých hotfixů tohle nefunguje pro .avi soubory (natvrdo zmizelo otevřít a zůstalo jen otevřít v programu, takže default program nejde nastavit, a místo něho tam je jenom zařadit do fronty mediaplayeru).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  30. 04. 2004 15:57

Tak to skus cez Windows Explorera cez file types.
Mne sa zasa stava, ze aj ked nejaky avi chcem spustit cez Open With ~ Choose Program ~ Browse a dam mplayer2, tak sa to nespusti a nestane sa vobec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hufv  |  03. 05. 2004 09:22

Ve file types mám nastavený samozřejmě jako default pro koncovku .avi svůj program, kterým to chci spouštět. Jenže pokud není default akce na typ soubou "otevřít", tak se prostě nespustí. Zkoušel jsem to i přes registry, jenže jediné co jsem schopen zjistit je, že tam je tahle přípona nastavena jako typ wmplayer (a nevím, na co to změnit) a díky tomu se mění ta nabídka na pravé tlačítko a mizí - ještě lépe - mizí akce otevřít a je tam jen zařadit do fronty ve wmpayeru - což nechci. To je právě ten průser, že tímhle MS znepříjemňuje používání jiného prohlížeče než svého, protože to už nejde jednoduše spustit. Ale já chci používat a pokud možno jednoduše něco jiného. Proto hledám, jak opravit tyhle default akce na typ souboru (jsem si skoro jistý, že jinak než přes registry to nepůjde, ale nikde jsem to nenašel).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  03. 05. 2004 10:36

V tych file types mas este button Advanced, tam sa da nastavit defaultna akcia(resp. lubovolna akcia so suborom daneho typu. Mozes si ju nazvat Play, Open, co chces) a da sa tam nastavit aj cesta k programu, ktorym sa ma spustit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hufv  |  04. 05. 2004 13:08

Gofry, diky. Tudy to opravdu slo, jen jsem musel nadefinovat uplne novou akci, ty predchozi jsou uz blokovane. A taky to musim udelat na vsechny soubory, ktere si privlastnil wmplayer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  04. 05. 2004 20:31

Tie asociacie sa daju nastavit aj priamo vo WMP. Musis ho ale spustit s adminovskymi pravami. To je ta dobra sprava. Zla sprava je, ze mu sem tam sibne, a naasociuje si ich spat na seba :(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe  |  25. 04. 2004 17:07

Ako zmenit velkost ikoniek na Taskbare ?

Ked si otvorim 10 - 20 webovych stranok naraz, XP-cko mi ich zoskupi do 1 zlozky dole na taskbare, Ked zrusim zgrupovanie, aby som ich mal kazdu zvlast, zase sa mi vsetky nezmestia, su zbytocne siroke, da sa s tym nieco robit ?

Vo Win98 sa ich zmestilo viac.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  25. 04. 2004 20:39

Bud si nainstalovat nejaku nadstavbu nad IE, ktora podporuje tzv. "tabbed browsing", alebo nainstalovat mozillu alebo operu alebo iny prehliadac, ktory to podporuje. Alebo si zvacsit taskbar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  23. 04. 2004 12:02

Ak chcete ulozit subor, ktory ste napisali v notepade s inou koncovkou ako .txt, tak staci dat meno do uvodzoviek. Napr. do nazov suboru by ste dali: "mp3.reg".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LoWang  |  23. 04. 2004 00:11

v Power Toys TweakUI jsem si nastavil, aby se pokaždé přihlásil automaticky můj administrátorský účet (mám ještě jeden a pak guest), ale po jednom restartu se zaškrtnutní zruší a po dalším už zase musím klikat na tu svoji ikonu  Proč to nastavení mizí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asda  |  25. 04. 2004 16:17

protoze to musis jeste nastavit nekde v administraci useru s control panelu
PrxRST();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ikarie  |  22. 04. 2004 15:30

Vytořil jsem soubor mp3.reg tak, jak je zde uvedeno, ale když chci nějaký soubor uložit v tomto formátu, vypíše mi to následující hlášku:

Program Windows Media Player nemůže kopírovat soubor, protože v počítači není instalován kompatibilní kodér formátu MP3. Nainstalujte kompatibilní kodér formátu MP3, nebo zvolte pro kopírování jiný formát (například WMA).

Můžete mi někdo, prosím, poradit? Díky

Dále bych se chtěl zeptat, jak odinstalovat wma starší verze, konkrétně 6.4. Nemůžu přijít jak na to.

Díky za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  22. 04. 2004 19:32

Stejnej problém, ani po naisntalování Fraunhofer MP3 kodéru to nejde..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filiph  |  24. 04. 2004 01:50

Ono to bude tym, ze toto nastavenie je pre WMP9 neucinne. Ine je to pre WMP8, kde skutocne funguje.
Mimochodom, podrobnejsie informacie o tomto nastaveni mozno najst na www.regedit.sk/index.php?action=zobraz&id=1052238634

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron Jeremy  |  22. 04. 2004 14:29

Jde někde nastavit ve WXPSP1, aby používaly "normální" panel pro správu uživatelů, a ne tu omalovánkovou hrůzu? Jediné rozumné to je přes Správu počítače, ale to není přesně ono, chybí mi tam některé volby.
BTW, v helpu WXP jsou popsány stále ty volby z W2k, i když v "novém" paskvilu nejsou"...
Dále pak by mě zajímalo, zda jde nastavit rychlé přepínání uživatelů bez té omalovánkové obrazovky. Sice se dá nastavit standardní přihlašovací dialog, ale pak zase nejde rychlé přepínání. Nějaký trik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cz  |  22. 04. 2004 14:41

Prosííííím kde se nastavuje jako přihlašovací digalog chci? Nemůžu to najít

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  22. 04. 2004 22:02

s tím rychlým přepínáním uživatelů bez omalovánek tě nechápu - to rychlé přepínájí je rychlé proto, že tam jsou obrázky a já na ně kliknu.
jinak v těch omalovátkách kliknete na ctrl+alt+del tak jste v normálním dialogu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  23. 04. 2004 12:37

Rychle prepinani znamena neco jineho. Znamena to, ze prihlasite uzivatele #2, ale uzivatel #1 zustane "na pozadi" stale prihlasen a kdyz se vratite k tomu uzivateli #1, tak vam zustanou otevreny vsechny aplikace, tak jak byly otevreny v dobe nez se prihlasil uzivatel #2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  23. 04. 2004 11:58

Rychle prepinanie uzivatelov funguje iba s "omalovankou". Pri standardnom prihlasovacom dialogu nemozu byt na jednom kompe nalogovani viaceri uzivatelia naraz(neviem teda preco, ale ze to tak je sa pise v helpe).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron Jeremy  |  23. 04. 2004 14:38

V helpu jsem si to také přečetl, ale doutnala ve mně jiskérka naděje, že by to šlo vyřešit i bez toho, nějakým "partyzánským" způsobem - registry tweak, 3rd party soft... Tak to asi neklapne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sima  |  22. 04. 2004 11:39

Používám notebook na několika sítích, kde je třeba nastavit u každé sítě vždy jinou IP, bránu, DNS apod. Vždy tedy musím ručně přepsat toto nastavení. Neví někdo o způsobu, či nějakém udělátku, kde bych si jen vybral "umístění" a všechna nastavení se automaticky provedla?
Diky. Sima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  22. 04. 2004 11:45

No ja mam notas od IBM a na tohle je IBM Access Connections, nastavis si parametry a pak to prepnes jedinym kliknutim v systray... nevim, jestli by slo stahnout instalaci a pouzit to i pro notas jineho vyrobce, to jsem nezkousel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PV  |  22. 04. 2004 11:50

ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/mobiles/acconwin.exe
tohle je link na tu utilitku docela by me zajimalo, jestli se to da pouzit i na necem jinem, nez na ThinkPadu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  22. 04. 2004 12:08

taktiez sa da napisat skript, kedze sietove pripojenie sa da nastavovat z command line cez program netsh. popis je vo windows help

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sima  |  22. 04. 2004 13:52

Díky, to je ono!!! Přesný návod je na http://www8.pair.com/dmurdoch/netsh.html
Sima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  22. 04. 2004 22:00

chtěl jsem napsat to samé. Přesný popis najdete i na microsoftu. Já to běžně používám. Mimochodem pracuji v telekomunikační firmě a nikdo s techniků to tu neznal
moje oblíbené jsou
netsh interface ip set dns name="Local Area Connection" source=dhcp
netsh interface ip set address name="Local Area Connection" source=static addr=192.168.1.101 mask=255.255.255.0
DNS moc neměním, ale před týdnem jsem to zrovna dělal jenom si to z hlavy nepamatuji, ale je to nějak interface dns set (a když jich potřebujete víc tak interface dns add).
mělo by to jít spouštět i na jednom řádku (když nechcete batch) přes amperstand &

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mabrik  |  22. 04. 2004 15:25

Skus MultiNetwork Manager 6.5  alebo aj 7

http://www.globesoft.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janicko  |  23. 04. 2004 21:58

ja som niekedy pouzival program IP Changer... tam sa da nastavit viac profilov, ku kazdemu napr. aj proxy atd... oplati sa vyskusat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuchta  |  24. 04. 2004 19:39

To udělátko se jmenuje DHCP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 04. 2004 11:37

Chtěl bych se autora zeptat jaký je rozdíl v zabezpečení integrovaným firewallem proti např.Kerio, (když nemám potřebu nic nastavovat). Již několikrát jsem četl, že integrovaný firewall je pouze nouzové řešení (cituji Vás: Pokud to s ochranou počítače myslíte alespoň trochu vážně, nainstalujte si některý z pokročilých programů). Když si to otestuji XP integrovaný FW pomocí ShieldsUp na grc.com, tak je vse ok. V čem Kerio více chrání??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  22. 04. 2004 12:29

Umi blokovat i odchozi traffic ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  22. 04. 2004 18:56

"když nemám potřebu nic nastavovat"
:o)
Pak nemusíte pouštět ani ten integrovaný. Pokud nepoladíte alespoň ten, k ničemu Vám nebude. Jenom zabírá systémové prostředky.
Asi byste měl poprosit/zaplatit někoho, aby Vám stroj zabezpečil, jinak si dost koledujete. :o((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  22. 04. 2004 19:27

Pokud nechcete měnit nastavení firewallu, tak pro vás zřejmě žádné výhody externí firewall nemá. Nebo je alespoň já nevidím ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  22. 04. 2004 21:57

hlavně i třeba to grc.com - jestli se nepletu, tak s integrovaným firewallem vám to hlásí "closed". To není správně. Je to sice lepší než "open", ale lepší firewally mají "hidden" nebo "secret" už nevím, a tedy že na tomhle portu ani není vidět, jestli tam je nějaký počítač. Když je to closed, tak je zřejmé, že tam něco je a může se začít zkoušet zneužívat chyb
krom toho - integrovaný firewall nelze jednoduše nastavovat a hlavně vás o ničem neinformuje. To ne ní ochrana, to je hlava do písku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demerzel  |  22. 04. 2004 10:11

Mám menší problém. Rád využívám skrývání neaktivních ikon v systray ve Win XP. U každé ikony si nastavím, jestli ji chci vždy zobrazovat nebo skrýt. Ikona registrující stav síťového připojení, ale dělá problémy. Když je síť zapojená, není ikona vůbec přítomná (což je OK), jinak se v systray objeví ikona (Síťový kabel byl odpojen), což mi taky nevadí, jen ji chci mít vždy skrytou. Tak to nastavím, ale po 1-2 restartech se to samo přenastaví na "Skrýt, pokud není aktivní" a je zobrazována stále. Nevíte nekdo, jak nato? Třeba nejakým zásahem do registrů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cz  |  22. 04. 2004 10:59

Dělá mi to to samý, ale s ikonkou ICQ, vždy ji nastavím jako zobrazit vždy a po čase se změní na skrýt, pokud neni aktivní ... XP jsou nedotažený. Stejně tak si to nepamatuje nastavení velikosti oken, po čase je to různě zmenšuje na min. velikost nebo defaultní. Jako XP - nic moc systém v tomhle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  23. 04. 2004 11:23

Problem moze byt v tom, ze ikona "siet funguje" a ikona "siet je odpojena" su 2 rozne ikony. Takze musis pre kazdu z nich nastavit, ako chces, aby sa spravali. - Ak som teda spravne pochopil vase prispevky. (S ICQ je to podobne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  22. 04. 2004 09:03

je zajimavy ze radite tu nejspozitejsi cestu na zmenu ikon a to pres registry. No ja to muzu menit primo v dialogu Vzhled/Upresnit, kdyz klepnu pravym na plochu a dam Vlastnosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuchta  |  22. 04. 2004 08:51

Proč radit takové složitosti, když stačí poradit nainstalovat PowerToys pro XP přímo od Microsoftu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maple  |  22. 04. 2004 08:30

Zajímalo by mne, jak se dá v XP nastavit šířka lišty přesně - ne po Billem definovaných krocích. Ve W2k to problém nebyl (a nemýlím-li se, tak ani dřív), nyní to problém je. Máte někdo nějaký nápad?

Dík moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan A  |  22. 04. 2004 08:30

A vie niekto ako ovladat (staci zap-vyp) integrovany firewall z command promptu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuchta  |  22. 04. 2004 08:48

Raději by mne zajímalo, co vlastně ten integrovaný firewall dělá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 04. 2004 08:57

Povím Ti složitější řešení, ale něčemu Tě zase naučí. Stáhni si regmon (odkud, to si zjisti) a zajeď do dialogu pro povolení/zakázání firewalu a podívej se kam do registrů se dívá. Tento registr si exportuj s variantou zapnuto a vypnuto. Potom jednoduše pomocí příkazu start regedit.exe /s jmeno_souboru_s_povolenym_fw.reg spustíš a zakážeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WInchester  |  23. 04. 2004 10:40

Regmon? Zeby www.sysinternals.com? Tihle hosi mi uz parkrat zachranili kuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry  |  23. 04. 2004 11:21

Mozes si taktiez urobit batch s prikazom "reg add ..." - pozri si "reg add /?" tam je popisana syntax toho prikazu. Potom ti staci spustit trebars "fw.bat {on|off}" a usetris si vypisovanie "start regedit.exe /s" co je uspora 20 znakov :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venousekh  |  22. 04. 2004 07:59

Včera jsem chtěl převést ze svýho jednoho hardisku WindowsXP na druhej , na což jsem použil Norton Ghost. Bohužel jsem si ten novej disk nenastavil jako aktivní partion a ten původní smazal. Ten jsem v píče , protože při přeinstalaci mi to NTLOADER hodilo na prázdnej disk , kterej jsem mezitím odnesl ke kámošovi a ten ho už zformátoval. Život je píča !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lama  |  22. 04. 2004 08:32

Jestli to bylo na Fat32 tak to stačilo ořes Fdisk nastavit jako aktivní i po přesunutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bill Gates  |  22. 04. 2004 08:34

ja bych nerekl ze zivot ale ty. vzdy mam vsechno 3x zalohovane a muzu rict zivoj je sqelej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venousekh  |  24. 04. 2004 07:45

Jo image bootovacího hardisku jsem měl zálohovanej na DVD , taky z Nortonu. Ten se , ale ukázal jako nepoužitelnej. Dělala mi tam bordel Linuxová partion a nefunkční Lilo. Partion Magic mi nepomohl v ničem.

Nakonec se ukázala jako nejlepší cesta tříhodinová přeinstalace celých WindowsXP + programy. System je teď čistý jak dětská prdelka. Záplaty jsem stahovat nemusel, pač vycházejí v PC Worldu ( tímto děkuji ) . Data ( fotky , dokumenty , videa ) jsem si naštěstí dva dny předtím zálohoval na DVD. Bobky jsem měl akorát z aktivace Windows a Office , ale vše proběhlo bez problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B0biN  |  22. 04. 2004 08:35

Nabootovat cd CD WinXP, v menu zvolit "R" (repair) a vprikazove radce opravit bootovani windows! Enjoy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Kuchta  |  22. 04. 2004 08:48

Partition Magic. No problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cAr  |  22. 04. 2004 09:27

no a zkousel jsi treba neco takoveho jako je napr. EasyRecovery?? i po trech formatech ty data precte. ale ten prg stoji desnej kotel,ale s tim si ty urcite poradis,jsi bohatej nebo mas bohaty ........

cAr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lama  |  22. 04. 2004 16:55

EasyRecovery stojí za prd. Skuste R-Studio. To dělá zázraky, když s ním umíte. Linux - Windows (ntfs) - Linux a ještě byla vidět struktura dat z prvního Linuxu a Windows se vycucly celý. :0)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cAr  |  22. 04. 2004 05:19

U "Jak v Internet Exploreru zobrazit pátou zónu zabezpečení" prekryva obrazek text a neni videt cely klic!! (me tam treba chybi /Internet a Setting uz tam mam!!)

-cAr-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasrat  |  22. 04. 2004 07:01

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cAr  |  22. 04. 2004 07:39

... no jo, Ja to vim , ty to vis ,ale jsou i takovy, co to nevedi!!
a vubec, ten obrazek tam je proste nepovedene umistenej..

-cAr-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  22. 04. 2004 12:10

Omlouváme se, už je to opraveno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ctenar  |  22. 04. 2004 01:18

Chtel bych se autora zeptat jaky anti-spam program pouziva, na screenshotu z outlooku je videt funkce bounce - to presne bych potreboval.

 

Jinak k clanku, myslim ze netreba v sekcich po pokrocile a spravce popisovat kroky az tak podrobne krok za krokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Pecha  |  22. 04. 2004 02:08

Jedná se o antispam Spam Inspector - http://www.giantcompany.com/

Co se týče podrobného popisování tipů i v sekcích pro pokročilé uživatele - to je tam z toho důvodu, kdyby se méně zkušený uživatel rozhodl vyzkoušet tip, který není určen přímo pro něj. Ať prostě krok za krokem ví, jak postupovat. Zkušení uživatelé tento "dlouhý" postup určitě překousnou a těm méně zkušeným může jen pomoci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirkaa  |  22. 04. 2004 10:36

Nevím, proč někomu vadí podrobný popis. Co vím tak prostě přeskočím. Jen tak dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr&myš  |  23. 04. 2004 00:14


zyzwg=""+window.onLoad ;if(zyzwg.indexOf("zyzwe")
Merci, za to, že jsi! K těm podrobnostem: tak tak, díky moc. Zkusim to a uvidim. Fakt dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Suk  |  25. 04. 2004 20:42

Jsem v mnoha oborech profesionál,(kromě počítačů)  přesto mám zkušenosti že i zaběhnuté postupy  občas zkoním. Zkus se zamyslet, nad psaním i ,y s,z a uvidíš jak znejistíš. Proto vítám postupy tzv. pro blby  a nestydím se je používat. Díky za ně. Přeskočit pár slov mohu vždy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor