V článku je dost nepřesností:1) Fillrate je 480Mpixel u GeForce a 500 u ATI.2) Fillrate je peak hodnota tedy konstrukcí daná rychlost a závisí na frekvenci grafického čipu. Nemění se tedy s lepším nebo horším procesorem.3) ATI je možná rychlejší v Benchmarku, ale benchmarky většinou nehraji.4) DDR a SDR má vliv na transfer rate nebo texturing speed, což je něco jiného než fillrate.Komentuji s velkým odstupem, takže vynechám to, co je už známo. S ostatními názory souhlasím.RM
No kdyz uz jsme u toho testovani, tak me zaujal radek ... PIII 550MHz .. slabsi stroj. Heh, to by me zajimalo podle autora co je u nej suprstroj a kolik stoji. Prece kvuli tomu abych si zaparil parbu nedam 50-70tis za PC. To asi ne. Druha vec, a tou se nedotykam autora. V dnesni dobe se kladou naroky na hry. Zda se mi ze kazda firma se dneska predhani v takovem jakoby hernim hardwaru. Proste komu to v nejvyssim rozliseni pujde plynuleji, ten vyhral. Co mi vsach chyby, je napriklad -kvalita zobrazeni, podpora LCD, vstupy a vystupy, at uz s-video ci PAL. Kdyz uz jsme u te kvality zobrazeni. Mel jsem moznost testovat ruzne graficke karty z pohledu ,,normalniho`` uzivatele. To je pohledem oka na 14 az 21 palcovy monitor. Kdyz porovnam akcelatory V770, Voodo3, mga400(200-starsi), ATI128. Tak jednoznacne vyhravaji Ati a Mga. - heh, jenze dnes je doba takova ze prodavac nejakeho neznalka presvedci pro koupi akceleratoru ze i kdyz bude sice delat v ucetnictvi tak se mu s Vooodo3 nebude sekat OpenGL sporic ....
Při vší úctě.Nejeví se mi jako úplně nejlepší jenom přepsat článek odněkud (zkuste www.tomshardware.com) a využít jejich benchmarků, aniž byste se k tomu přiznali. Za článkem měla být alespoň malinkatá poznámka, že informace byly brány odtud a odtud.A nezkoušejte se moc bránit, protože sám pochybuji, že jste jakoukoliv z těchto karet měli k dispozici (a navíc najednou)A pokud se pletu, nezbývá, než se omluvit, ale tohle mne opravdu může rozhořčit...Cooler
OmluvaNějak jsem si to špatně přečetlCooler
Omluva přijata.
T&L = Transform & Lighting a nie "Texture & Lighting" ako uvadza autor... (kto neveri, nech sa presvedci na "http://www.geforce.com/GeForce256.nsf/htmlmedia/transform_and_lighting.html", pripadne na Doupe na ktore autor odkazuje pre blizsi popis tejto technologie).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.