Jak si stojí ATI Rage Fury MAXX v porovnání s GeForce?

Diskuze čtenářů k článku

Milan Gardian  |  20. 04. 2001 18:52  | 

T&L = Transform & Lighting a nie "Texture & Lighting" ako uvadza autor... (kto neveri, nech sa presvedci na "http://www.geforce.com/GeForce256.nsf/htmlmedia/transform_and_lighting.html", pripadne na Doupe na ktore autor odkazuje pre blizsi popis tejto technologie).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cooler  |  20. 04. 2001 18:52  | 

Při vší úctě.
Nejeví se mi jako úplně nejlepší jenom přepsat článek odněkud (zkuste www.tomshardware.com) a využít jejich benchmarků, aniž byste se k tomu přiznali. Za článkem měla být alespoň malinkatá poznámka, že informace byly brány odtud a odtud.
A nezkoušejte se moc bránit, protože sám pochybuji, že jste jakoukoliv z těchto karet měli k dispozici (a navíc najednou)
A pokud se pletu, nezbývá, než se omluvit, ale tohle mne opravdu může rozhořčit...

Cooler

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cooler  |  20. 04. 2001 18:52  | 

Omluva
Nějak jsem si to špatně přečetl

Cooler

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  20. 04. 2001 18:52  | 

Omluva přijata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milhauz  |  20. 04. 2001 18:52  | 

No kdyz uz jsme u toho testovani, tak me zaujal radek ... PIII 550MHz .. slabsi stroj. Heh, to by me zajimalo podle autora co je u nej suprstroj a kolik stoji. Prece kvuli tomu abych si zaparil parbu nedam 50-70tis za PC. To asi ne.

Druha vec, a tou se nedotykam autora. V dnesni dobe se kladou naroky na hry. Zda se mi ze kazda firma se dneska predhani v takovem jakoby hernim hardwaru. Proste komu to v nejvyssim rozliseni pujde plynuleji, ten vyhral. Co mi vsach chyby, je napriklad -kvalita zobrazeni, podpora LCD, vstupy a vystupy, at uz s-video ci PAL.

Kdyz uz jsme u te kvality zobrazeni. Mel jsem moznost testovat ruzne graficke karty z pohledu ,,normalniho`` uzivatele. To je pohledem oka na 14 az 21 palcovy monitor. Kdyz porovnam akcelatory V770, Voodo3, mga400(200-starsi), ATI128. Tak jednoznacne vyhravaji Ati a Mga. - heh, jenze dnes je doba takova ze prodavac nejakeho neznalka presvedci pro koupi akceleratoru ze i kdyz bude sice delat v ucetnictvi tak se mu s Vooodo3 nebude sekat OpenGL sporic ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Musil  |  20. 04. 2001 18:52  | 

V článku je dost nepřesností:
1) Fillrate je 480Mpixel u GeForce a 500 u ATI.
2) Fillrate je peak hodnota tedy konstrukcí daná rychlost a závisí na frekvenci grafického čipu. Nemění se tedy s lepším nebo horším procesorem.
3) ATI je možná rychlejší v Benchmarku, ale benchmarky většinou nehraji.
4) DDR a SDR má vliv na transfer rate nebo texturing speed, což je něco jiného než fillrate.

Komentuji s velkým odstupem, takže vynechám to, co je už známo. S ostatními názory souhlasím.

RM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest SSD s kapacitou 1 TB

Srovnávací test robotických vysavačů

Vybíráme nejlepší telefony na trhu

Jak zlepšit zvuk televize