Jak se vypalují DVD „podobojí“ – recenze mechaniky NEC ND-1300A

Diskuze čtenářů k článku

Leoš  |  27. 04. 2004 21:24

Umí pálit na dvouvrstvé dvd disky???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svagi  |  24. 02. 2004 13:50

Poradi mi nekdo,jak se mam zbavit firmware 1.42 fujitsu a dat tam nejaky primo od NEC v 1.08 nebo nejak tak-kdyz to chci udelat,tak me to proste nejak mechaniku nenajde a to jak ve WIN tak i v DOSu kua jeak me to stve. Omylem jsem si tu mechaniku prepsal na tento firmware a chtel bych zkusit jiny jelikoz mam s nekteryma mediama problemy.Diky za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Panther  |  29. 03. 2004 12:44

Odpověd neznám ale mám stejný problém. Jestli zjistíš odpověd tak mi dej prosím vědět.

Taky jsem jo tam nahrál jelikož mi to nebralo hodně disku a klazilo to téměř každý druhý.

Že prý nelze vypalování dokončít uzavřením disku v režimu disc-at-once,illegal medium,vadná blok adresa.

dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cesarek  |  06. 05. 2004 20:52

Zravím, jsem další co se stím teď trápí,ať dělám co dělám nic tam nejde.Ani 1.6 v dosu,asi  je 1.42 navěky.Prosím Vás jestli se to někomu povedlo dejte vědět. dík Cesarek  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  14. 05. 2004 10:40

Jsem další v pořadí. Zkoušel jsem kde co, ale taky bez úspěchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 09. 2003 19:43

Zjistil jsem, že v Nero mi ochranu podtečení JustLink pozná jenom u CD, při vypalování DVD není ochrana podtečení podporována. Jaké máte s tímto zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  28. 08. 2003 20:55

 Mám asi týden mechaniku NEC ND 1300, Nemohu ji rozchodit můj Nero ji nezná !

Nevím kde stáhnout update  aby to smažilo. Skoušel jsem www.nero.com  a tam jsem

z toho nevěděl co.  Poradte někdo prosim Díííííík...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svagi  |  24. 02. 2004 13:52

Zkus si nero verze 6 a výš najit na www.studna.cz a serail si k tomu najdes na www.serials.ws

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
celo  |  09. 06. 2003 09:38

Podla webu: http://etna.rpc1.org/nec/index.html ten upgrade nejde (vid dole).

Som medzi nimi (zevraj) HW rozdiely...

:(

celo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj  |  08. 06. 2003 11:26

Mam tu mechaniku ale Win On CD-DVD 6.01 ju nepodporuje. jenom Nero . Mate stejne zkusenosti ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  07. 06. 2003 21:13

Natvrdo nastaveny region kod znamena, ze nemohu palit DVD pro sebe a zaroven pro kamose v US?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel F.  |  07. 06. 2003 21:11

Natvrdo nastaveny region kod znamena, ze nemohu palit DVD pro sebe a zaroven pro kamose v US?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robod  |  07. 06. 2003 01:00

Chystam sa kupit tento NEC (10800,-Sk s dph), ale nenasiel som rozumne vysvetlenie preco je jeden 1300 a druhy 1300A a na strankach NECu som nenasiel informaciu o JUstLinku resp Burn proff. Ako je to vlastne?. V podstate potrebujem len zalohovat video z miniDV aj ako ciste avi a aj nejake zostrihané DVD. ma nec aj nejaký soft?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  06. 06. 2003 16:58

existuje už nějaká DVD vypalovací mechanika (nepočítám DVD-RAM), která dokáže zapsat více než pouhých 4,7GB na jedno médium? Existuje vůbec DVD médium s kapacitou vyšší než 4,7GB (nepočítám DVD-RAM a blue ray)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diablo77  |  06. 06. 2003 16:31

Mam flashe obou mechanik, pry je 1100A to same jako 1300A ¨. Chce to nekdo zkusit a dat ostatnim vedet zda-li se z 1100A stala plnohodnotna 1300A?

Diablo77

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martinjihlava  |  06. 06. 2003 16:51

To by me taky zajimalo, ale odvahu na to nemam. Muj laicky nazor na format DVD+ = je lepsi nez DVD-R, jen kdyby ta media nebyla tak draha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vrána  |  06. 06. 2003 17:14

Vykoušej to ďáble

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diablo77  |  07. 06. 2003 14:45

Problem je, ze ja mam tu 1300A takze downgradeovat se mi fakt nechce , ale pokud ma nekdo 1100A a chce to zkusit tak ja to dam nekam na ftp a at da vedet jestli to funguje. Rozdil v cene by se pak lidem opravdu vyplatil.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VLKOUN  |  06. 06. 2003 15:53

UF! Chtel jsem byt k Vam autore nehezky, ale protoze je to Vase prvni recenze, radeji poradim. Obrazky jsou opravdu otresne Na fotky se vzdycky a to zasadne poutiva format JPEG! Jednak je pri dane velikosti daleko daleko mensi a hlavne nesrovnatelne kvalitnejsi. Ty plosne spoje jsou na Vasich obrazcich k nepouziti... GIF se naopak pouziva na ruzne grafy a screenshoty z mereni. Tak pro priste ju?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghuul  |  06. 06. 2003 16:43

nebo PNG misto GIFu... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vrána  |  06. 06. 2003 17:13

A nejhorší je ten naskenovaný horní štítek, který byl následně pootočen o pár stupňů úhlu.

Vše je třeba nejprve dělat v trucoloru a pak teprve přerenderovat na menší velikost, jiný formát, méně barev atp.

Obsah článku je však na jedničku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ombre  |  06. 06. 2003 13:14

To je recenze, jak má být. Když to srovnám s posledním článkem o digiťákách, tak je to nebe a dudy. 

   ombre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šťoural  |  10. 06. 2003 01:40

Nechci snižovat výkon recenzenta, ale viděl jsem už o něco lepší recenzi. Navíc porovnávané s konkurentem Sony DRU-510A. A kde? Tady!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  06. 06. 2003 10:30

jeste by me zajimalo, jak je to s citelnosti vypalenych DVD+R/RW na stolnich DVD prehravacich - konkretne Philips 733 (resp. takhle rada), ktera to ma udajne v pohode zvladat. uvazuji o verzi NEC 1100 - format "+" mi staci - nekupuji si mechaniku abych "nekomu" palil DVD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  06. 06. 2003 10:41

Myslim ze Philips podporuje jenom DVD+R/RW, ale neni vylouceno ze prehraji i format - .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  06. 06. 2003 13:45

Blbost, mam dva Philipsy - jeden sestkova a jeden sedmickova rada a prehraji DVD-R. Opacne (DVD+R jsem nezkousel).
if(document.layers){document.captureEvents(Event.MOUSEUP);}document.onmouseup=PrxOMUp;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlczaak  |  06. 06. 2003 14:13

no, a to je prave ono - zajimalo by me, jestli nekdo _zkousel_ disky z tehle vypalovacky na philips dvd733... (ne ze si to "mysli"). papirove by mel prehrat jak dvd-r/rw, tak i dvd+r/rw, nicmene philips primarne razi "+", takze bych jenom rad overil, ze disky z tehle vypalovacky budou bezproblemove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  08. 06. 2003 10:45

http://www.dvdplusrw.org/resources/compatibilitylist_dvdvideo.html
Myslím, když zvládá RW tak R bude taky v pohodě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  11. 06. 2003 01:19

Mam ND-1100 a muzu rict ze jsem s ni spokojeny. Nepali sice vice nez 90 minut (priblizne) na cd, ale dvd+r, dvd+rw to pali v klidu. Citelne to je snad na vsech znackovejsich stolnich prehravacich. Seznam je uveden na www.dvdrw.com Jediny problem co jsem zaznamenal, byl, ze mi to nechtelo cist multisession v pocitacovem DVD prehravaci od Necu. (docela paradox)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
connect  |  06. 06. 2003 08:43

mam tuhle vypalovacku cca 3 tydny ale vsechny druhy dvd-r gigamaster (1x,2x,4x) mi vypalovacka vyplivne a Nero napise "Illegal medium"... jinak vsechny ostatni typy, co se mi dostaly do ruky, jsou o.k.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PCH  |  08. 06. 2003 13:07

Mam ASUS 0402P alias PIONEER DVR-05 a co se tyce GIGASUNTU tak asi takto:

Gigamastery 1x ... bez problemu

Gigamastery 2x ... 10 z 10 spatne vypalenych !!!  Zaznam se ztraci od stredu ke kraji, DVD samozrejme necitelne.
Nekdy NERO vyplivne write error, ale vetsdinou se tvari, ze je vse v pohode a SKUTEK UTEK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dandys  |  05. 11. 2003 07:22

Mám stejné skušenosti. Giga Master DVD-R "nežere" . Jinak mám vyzkoušeno zatím Verbatim DVD+R , Verbatim DVD+RW naprosto bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coldak  |  19. 12. 2003 17:45

tiez mam mechaniku nec ND1300A firmware 1.09 , nero 6.3.0.0 a gigamaster DVD-R som napalil bez problemov rychlostou 4X, tiez v pohode napalila aj DVD+R verbatim tiez 4X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myself  |  06. 06. 2003 08:17

Novější a různé neznačkové mechaniky jsou sice schopné číst oba formáty, nicméně se na takovou náhodu spoléhat nelze. Je potěšitelné, že i novější stolní DVD přehrávače již dokáží načítat i formát +R/RW (donedávna jejich výrobci spíše používali -R/RW).

--------------------------

????????? no nevim ... napr muj Teac 516 cte oba formaty DVD-RE a DVD+WRW uplne bez problemu!

Dalsi vec .. mel jsem necku v obchode a zadna prachova ochrana tam nebyla? To se sem dovazi vice verzi teto mechaniky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kelvin  |  06. 06. 2003 01:10

Omluvam se za prispevek uplne mimo misu. Je mozno mit povoleny flash a pritom zakazat zvuky z flashe?? Ne reproduktory vypinat nehodlam, mptrojku budu mit pustenou na jakou hlasitost chci a jestli ji trikrat prebije zvuk vrciciho auta z flash reklamy tak me to stve. Behem asi tri mesicu se reklamy vrhly na zvuky. Tak daj ty kvikoty zakazat??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rokátor  |  06. 06. 2003 09:07

Co takhle zkusit tento dotaz vložit do Poradny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rokátor  |  06. 06. 2003 09:07

Co takhle zkusit tento dotaz vložit do Poradny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kelvin  |  06. 06. 2003 16:28

Nevedel jsem o existenci nejake poradny. To je nekde na zive??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kelvin  |  06. 06. 2003 16:35

huz to vidiim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor