Jak se diskutuje na českých zpravodajských webech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 144

Názory k článku

02. 11. 2012 19:23

Facebook nabízí řešení a za odměnu získá nové duše do svého sociálního stáda.
Nemusí se nám to líbit, ale je to docela fair play.
---
Ne - není to tak docela fair play.
Každý má právo na ochranu před neoprávněným shromažďováním, zveřejňováním nebo
jiným zneužíváním údajů o své osobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 11. 2012 16:21

1.) Diskuze jsou od slova - diskutovat.
2.) V demokratickém státě je jakékoliv omezování subjektivního výraziva naprosto kontraproduktivní. Ve chvíli, kdy nemám možnost vyjádřit svůj názor tak, jak ho cítím, pro mne "diskuze" ztrácí smysl a logiku. Nejde totiž už o diskuzi, ale o opatrný naznačování něčeho. Jako za bolševika.
Novinky se změnily v partu připosrankaných "slušných" diskutérů, od kterých se ale nic nedozvím. V obavách, aby náhodou nedostal ban, se nikdo nevysloví konkrétně, tedy adekvátně. No a že se občas musí názor malinko ošťavnit neznamená, že tím diskuze jakkoliv trpí. Naopak.
Jestli ono to celý otravování přihlášením, není tak trochu impotentní ješitností hňupů v pozadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 11. 2012 12:59

No já rád diskutuji a to dost často. V diskuzích nejsem nikdy vulgární a snažím se diskutovat k věci a za svými názory si stojím. Nicméně chci i nadála vystupovat pod svým nickem, a proto jsem přestal číst Lidovky a asi přestanu i s iDnes. Ty různé nicky častých diskutujících jsou již obecně známé a vím, že Vraník je nějaký mladý komunista(už jsem ho dlouho neviděl), Madqwert je oranžáda, Celtik lidovec atd. Své jméno jsem ochoten sdělit ústně, ale ne webu. No již jsem se zaregistroval na http://www.diskuteri.eu/kategorie/7,... takže tam se dá klidně doskutovat k jakémukoliv článku nebo problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 11. 2012 11:32

Tie flamy CZ vs SK, ODS vs CSSD, Cechy vs Morava, clanky o romoch... to mi bude vazne chybat Osobne som na idnes chodil len kvoli diskusiam, ich clanky a videa plne reklam nestali za nic, a pochybujem ze sa to zmeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 11. 2012 10:51

Tady přece vůbec nejde o žádnou slušnou diskuzi, ale o umlčení diskutujících. Slušná dizkuze na iDnes většinou byla a když ne, zasáhl cenzor. Co se tam děje teď je úplně mimo mísu. Cenzor nyní maže i příspěvky "mimo téma", takže může smazat naprosto cokoliv. A že by se za svůj názor neměl někdo stydět? Co je to za nesmysl? Jsou věci, které se nahlas neříkají. Nikdo nechce mít dlažební kostku v okně jen proto, že má soused jiný politický názor než on. Podepisují se snad u voleb volební lístky? Proč asi? Nebo z jiné rubriky, redakce iDnes očekává, že pod články v rubrice Ona si budou ženy psát o svých intimních problémech či zkušenostech pod skutečným jménem, aby měli všichni v okolí o zábavu postaráno? Bohužel vzhledem k tomu, že Živě patří pod stejné nakladatelství, očekávám dříve či později něco podobného i tady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
0xf
02. 11. 2012 10:12

Vše se dá obejít. Jde jen o to jestli to za to stojí. V reálu tam zustanou jen většinou typy s informační hodnotou blízkou nule. Navíc ja jsem pro ať vše je svobodné a otevřené. Net nemá žádná pravidla nikdy je neměl a je zbytečne mu je dávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 11. 2012 09:22

Ono je to jedno.
Web s anonymní diskusí nebo s korespondenčně ověřenými dikutéry - všude jsou lidi slušní i sprostá hovada. Problém je v tom, že pořád budou lidi co si na internetu dovolí cokoli, co při osobním kontaktu ne, protože by mohli narazit obličejem do něčí pěsti a to je jediné, čeho se doopravdy bojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2012 23:24

Bohužel živě.cz je jeden z posledních serverů kde se dá svobodně a bez cenzury diskutovat. Na všech těch zpravodajskejch webech už funguje nějaká forma cenzury. Ale to že u vás nejde napsat do komentáře název toho programu na blokaci reklam (a.d.b.l.o.c.k.) mě furt dostává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 21:34

Mno koukám na ty nový diskuze na iDnes a je to vážně hrůza. Vypadá to šíleně amatérsky, je to nepřehledné až odpudivé. Jinak diskutovat pod pravým jménem je úchylnost, hlavně v dnešní době, kdy se informaci navzájem okamžitě propojují. To už rovnou můžu chodit s občankou přilepenou na čele. Diskuze prostřednictvím Facebooku mě taky neberou, leda že bych si založil druhý falešný účet čistě za tímto účelem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 19:58

Na jednu stranu ANO. Na idnes diskutují a prosaují nátory lidé, kteří by v reálném světě hned dotali pěstí. V diskusi si to kompenzují.Na druhou stranu iDnes žije z reklam (kterých je tam požehnaně) a spousta lidí prostě nechce číst článek, ale chce diskutovat. Není diskuse, neni bod za zobrazenou reklamu.A srovnání s novinky.cz trochu pokulhává. novinky.cz považuji za zpravodajský web, kdežto idnes je prakticky bulvár.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 19:52

Tohle se dalo čekat, že další na řadu přijde internet který budou chtít mocní všemožně regulovat aby se tam nešířily negativní názory na jejich vládnutí. Skutečná svoboda tisku tady byla akorát pár měsíců po plyšáku. Poté se to začalo vracet zase do starých kolejí tím jak na média začaly tlačit ekonomické a politické zájmy jejich nových majitelů. I ikonu boje proti totalitě pana Kryla začaly opět cenzurovat a přestali zveřejňovat jeho kritické názory na tehdejší politické dění. A diskuze pod články zpravodajských webů byly to poslední co ještě neměli pod kontrolou když už novináře zpracovali tak, aby pomocí autocenzury psali účelově jak se to hodí majitelům plátků kteří nikdy nemají od politické garnitury daleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 19:19

omg, ale pořád nenapsali PROČ to zavedli. to že jim to nesnížilo návštěvnost mě nezajímá, mě zajímá abych se mohl v diskuzi normálně vyjádřit proto většinu času trávím na ihned kde se mohu dozvědět něco navíc i k vážnějším tématům.. ano k diskuzi o počasí mi vážně registrace nevadí.. ten kdo to vymyslel podle mě neni normální, ale dobře jim tak doufam, že je ta hloupost stojí hodně peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2012 18:59

"Slovy čísel svůj komentář pod článek připojí pouhá tři procenta z těch, kteří mají čtenářský účet." - iDnes
Myslím, že je to dost zjednodušený. Spousta lidí, včetně mě, stráví četbou diskuzí minimálně stejně času, jako četbou článků, aniž by do diskuzí přispívali (nebo minimálně). U některých témat jsou diskuze samozřejmě katastrofa, ale často se v nich dozvím výrazně víc, než v článku. Což teď pravděpodobně odpadne. Anebo si lidi prostě budou zakládat falešný FB účty, takže efekt nula.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 18:56

Nevim zda je to skladbou diskutujicich na Novinkach, ci dusledek systemu diskuse pod skutecnym jmenem, ale dle meho nazoru je to opravdu zumpa, vcelku bez ohledu na tema clanku.
Mnoho prispevku je off-topic. Pokud se jiz prispevek tyka clanku, pak nezridka blatantne mine pointu nebo nosnou myslenku clanku. Paklize hlavni myslenku objevi, casto pisatel selze ve vyvozeni logickeho nazoru a napise nejaky blabol. A je-li konecne nazor k tematu a rozumny, pak se pravdepodobne v diskusi jiz nekolikrat opakuje.
Jsem zvedav, zda podobny osud postihne i diskuse na iDnesu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 17:32

Takze na idnes jiz prispevek pod nickem pridat nelze, ackoliv redakce psala, ze od 1.11. bude omezeni pro blogy a u ostatnich clanku se to zarizne az za nekolik dni... Naposledy to slo tak do cca 16:00. Po ctrnacti letech stejneho nicku to pro mne znamena jednoznacne Game over, protoze sve osobni udaje nikomu bezduvodne poskytovat nehodlam.
Ani za vlady "jedne strany" jsem se nemusel legitimovat, kdyz jsem si sel pro noviny, natoz abych musel sdelovat jaky clanek jsem si cetl. Nejak se nam "velky bratr" zacina vtirat pod kuzi vice, nez je zdravo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 17:32

Je mi jedno, co za diskuzní systém kde je, ale ideální je rozhodně nutnost, nebo alespoň zvyk používat pravá jména, když má člověk nějaký názor, tak by si za ním měl stát a ne se schovávat za nějakou přezdívku. Navíc diskuze je pak kultivovanější a vyskytuje se tam mnohem míň trollů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 15:54

Buď prostě jen stárnu nebo se úroveň iDNES včetně Mobil.cz a Technetu propadla poslední roky do žumpy. Diskuze mi chybět nebudou, už to byla více práce než zábava. Pisálek uveřejnil hloupý článek s ještě hloupějším titulkem, klasikou byly několik týdnů staré zprávy převzaté z jiných webů, samozřejmě bez odkazu na zdroj. Občas je dokonce zveřejnily v době, kdy je původní zdroje už dávno dementovaly. Konečně co si mám myslet o takových exotech redaktorech, co píší články na mobil a zároveň vyzvídají v online rozhovoru na iHned informace? :) Pod takové články jsem se v diskuzi snažil přidat fakta pro čtenáře, co si diskuzi čtou, především odkaz na původní zdroj, oprava zřejmých blbostí a zpravidla také narovnání PR, kterým pisálek zcela změnil původní význam článku. Jenže takových článků vysloveně provokujících po korektuře tam bylo čím dál tím více. Nejvíce mě iDNES naštvalo svou neodborností u článků, je úplně jedno v jakém oboru, vždy když se to týkalo něčeho o co se opravdu zajímám, překonával jsem pisálkovy znalosti o několik mil. iDNES je prostě žumpa a jsem rád, že diskuze změnili, konečně mě donutili tam už nepsat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 15:46

idnes uz asi dva roky bojkotuji a nenavstevuji. po te co zavedli bonzackou politiku a nemoznost neomezene diskutovat pred dosahnutim tisic dukatu, jsem zkousel a zkousel delat ucty, ale staci aby se jeden prispevek vetsine diskutujicich nelibil, a hned ho odminusuji ci nabonzuji, a mate po uctu. coz je fakt, hrozne, a diskutuji tam leda tak zavislaci kteri se neleni porad delat nove ucty. to je proste jakobyste v tomto state, kdyz do 25let nestihnete najit praci tak vas zastreli.
seznam jako domovoske stranky a tudiz i novinek porad nejak nemuzu zbavit, jelikoz neni kam prechazet.
nejak se mi na novinkach nechtelo zpocatku delat ucet na sve jmeno, a tak se nasla jina alternativa, a to po te co aktualne zavedlo fb diskuze. sice mnozstvi zprav nebylo totez co na novinkach ale ty nejvetsi zpravy vetsinou tam byly, a dalo vyjadrit, zdalo by se ze u toho zustanu, ale po te co mne velmi osobne dotyka ta necinnost lidi aby zmenili system, to jest vyhnali soucasne politiky, tak mne uz unavilo porad vzyvat a marne cechaky k nejakemu uvedomeni, ze kdyz ne oni, tak jejich deti budou muset bud bojovat za svobodu i krvi a nebo jen uz vip klub bude natolik silny ze nezbyde potomkum jen byt chudaky skoro nejnizsi kasta v indii.
a jelikoz i samotny fb mi nic nedaval, tak jsem smazal nadobro. a tak se zatim obchazim bez diskuzi, okrem servru, o it a sat, kde neni snadna moznost smazat ucet, a je mala pravdepodobnost ze by neco stvalo a musel zas si vylejvat tu beznadej a nastvanost ze lidi jsou jen ovce a vlci se maji dobre a jedi bez postihu. no musime pockat na naseho ovcaka.
ale i zive.cz taky bojkotuji, kvuli vylevum moderatoru v diskuzich, cimz se pridali k vetsine zdejsich namyslenych pubertaku, a nechovaji seriozne. sem zajdu jen po odkazu na stahuj.cz.
a po dnes jsem si uz smazal i tyden.cz i kdyz navstevoval jen nakuknuout zridka, a po zprave, ze tam chysta ten morouz a g..o john.
tak se mejte ve vasem svete, snad najdu i ja svuj jednou, a nebo radsi uz zadny nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X
01. 11. 2012 15:07

Potlačování ústavních práv v ČR, eSTBácké metody na každém kroku, špiclování, špiclování, špiclování (cenzura na Netu, kamery na ulicích, sKarty, ...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 14:31

Bohuzel , jak uz tu nekdo napsal , diskuze na novinkach je presnym prikladem toho jak tento styl registrace dopada . Kdyz se tam jednou za cas nejakym zpusobem ocitnu . Tak dostanu neutuchajici touhu vsechno prodat a tento stat opustit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 13:36

Já jsem rád, že se mohu hrdě jako správný chlap přihlásit ke svému jménu, které používám i na Facebooku :
Battlestar Galactica !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2012 13:11

Ono je dobře, že je diskuze na mnoha serverech moderovaná. Pokud by tomu tak nebylo, tak by se z diskuzi stala strasna zumpa. Lide jsou totiz presvedceni o vyjimecnosti vlastniho nazoru a tak prispivaji do diskuzi i nesouvisejicimi prispevky. Na vyssi level to pak posouvaji magori, kteri nejsou schopni pochopit smazani prispevku a tapetuji s nim stale znovu a znovu a jsou schopni o nem do nekonecna diskutovat. A takovi lide, kteri nejsou schopni respektovat pravidla, maji byt rovnou zablokovani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 13:05

Klidně by se mohli zpravodajské servery obejít bez diskuzí úplně, a názory at si každý píše na svůj blog/facebook/twitter bez omezení.. to hodnotné se bude sdílet samo a ty blitky zůstanou někde dole :DA nechápu, proč Disqus není víc rozšířený, propojit se to dá i se sociálnima sítěma a je to daleko lepší než fb comments. Jen škoda, že komentáře z fb comments nejdou importovat do disqus, hodilo by se to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 12:23

4 000 000 čtenářů mají novinky.cz? A kolik lidí by tu stránku navštívilo, kdyby nebyly na hlavni straně seznamu? Ani ne 10%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 12:07

Všechny tyto opatření jsou na nic. Exhibicionisty a jiný odpad žádné omezení neodradí a normální lidi jen odradí. Jedinou cestou je imo přísné moderování. Nesouvisející, hloupé, urážlivé a agresivní příspěvky prostě vyhodit pryč a hotovo.
Samozřejmě je to finančně náročnější, je potřeba člověk, který bude kvalitu udržovat, ale je pak aspoň šance, že se ke slovu dostanou normální lidé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2012 11:49

Server bez diskuse není zpravodajský, ale je to ideologická nalejvárna, odtud rychle pryč!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 11:36

Novinky.cz = diskuse levicových, komunistických, a sociálních jedinců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 11:28

Ještě se zapomnělo na diskuse, které jsou anonymní, ale moderované. Prudily brzo omrzí se přetahovat s adminy a odejdou jinam nebo se zklidní. Jako na Aktuálně.jak teď všichni přechází na FB.. tak já mám součást pro FB diskuse zakázanou, takže se mi nenačítá a pod články ty diskuse vůbec nevidím. A věřte, vůbec mi nechybí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 10:39

A uz je to tady, idnes s novou registraci a navic nejakej hnusnej a neprehlednej. Toz papa, xmane a ona.dnes!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufi
01. 11. 2012 10:27

na idnes.cz se mazalo i když byl příspěvek bez sprostých slov a urážek. ale nesouhlasil s určitou politikou nebo názory redaktorů. idnes už dávno není nezávislé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 09:54

Živě diskuze je skvělá, takže prosím neměnit :)
FB nemám, takže tam kde je ani moc nechodím. Diskuze si pročítám rád, protože je to často sranda nebo se člověk dozví více k tématu. A anonymita uvolňuje zábrany ať už dobré nebo špatné, takže zachovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 09:40

Psychopati, co se potřebují ventilovat registraci vždy nějak obejdou a spíše to odradí těch pár normálních lidí, co se v diskusích vyskytují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 09:32

No nevím - na Seznamu se v diskuzi dá (občas) přečíst pouze názor s nejvíce souhlasnými příspěvky. Zbytek je výplod odfláknutého školství, navíc silně levicově zbarvený. Novinky/Seznam jsem proto přestal takřka úplně číst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2012 09:12

Myslím si, že ideální řešení je, že každý diskutér je opravdu ověřen. Člověk se nesmí stydět za svůj názor nebo se bát postihů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 09:08

Třeba na takových Novinkách se nedá diskutovat vůbec. Když pominu, že většina příspěvků je od lidí... řekněme mdlého intelektu, tak i samotné zpracování diskuzí stojí za nic. Je to takovej nepřehlednej chaos.
Ale mě to netrápí, protože už půl roku marně čekám na možnost zaregistrovat se tam. Ty registrace jsou vždycky povolený snad jen pár hodin a pak pár měsíců "zpracovávají žádosti" a nový registrace nepřijímají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 08:37

Diskutovat pod svým vlastním jménem je podle mě obrovské riziko. Vzhledem k tomu, že většina diskuzí se odehrává převážně přes den, je asi celkem jasné, že lidi tam ty příspěvky píšou z práce. Pokud se vás zaměstnavatel potřebuje zbavit, tak jste mu to velice usnadnili.
Další problém je, že za sebou zanecháváte stopu, kterou může kdokoliv zneužít. Příkladně si hledáte novou práci, pošlete životopis, potenciální zaměstnavatel zadá jméno do Google a bác - tisíce odkazů na diskuzní fóra. Bude ten člověk pracovat, nebo je to jenom vášnivý diskutér?
Pár náhodných příspěvků o vás možná prozradí víc, než ten životopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 08:36

Stejný bláboly, jako kdyby opisoval od Hlavenky. Koubský na Lupě to narozdíl od tohoto shrnul prakticky komplet v souznění s mým názorem (ten jsem tam dal v diskuzi, a pro namáhání se s tím samým tady není důvod).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 07:50

Na facebook může přejít jen ten největší ******. Proč ? není to na vašem serveru. Jednoho dne (a to bude brzo) facebook zanikne a veškerá diskuze bude v p---eli. Třeba když se podíváme zpět tak diskuze pod starými články je velice zajímavá http://www.zive.cz/clanky/windows-commander-... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 07:22

V realném životě taky si prvně zjistíte jméno,kde bydlí než s ním pustíte do řeči? A to je mnohem rizikovější protože hrozí fyzická újma na rozdíl od trochy písmenek. Registrace má význam jedině pro nějaké magory,kteří se chtějí mstít a registrace usnadňuje hledání na kom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 11. 2012 07:00

Je třeba poznamenat, že stejně jako když se měnili diskuze na novinkách, tak se trhlo "tvrdé" jádro diskutérů i teď.
A to velice úspěšně. viz. diskuteri.eu nyní už dle ID přes 95000 komentářů a 1000 zaregistrovaných uživatelů.Samozřejmě, nějakých 1000 trhnutých lidí Idnes ve statistikách vůbec nepozná, ale obecně se to trhlo asi úspěšně, protože přešla většina "sklaních" diskutérů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 06:43

Tak máme tu listopad a na ídnes-žumpo-lupě se furt vesele diskutuje jako postaru. Já si skoro myslím že se lekli těch diskusí za poslední dny a uvědomili si že jim zmizne 95% diskutujících a především jeden z hlavních důvodů proč tam lidi vůbec chodili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2012 01:55

Nesnáším Facebookové diskuze.Nejlépe řešenou diskuzi mají ... na zive.cz
Nenapadá mě jiná diskuze, která by byla lépe technicky vyřešená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 11. 2012 01:20

Děkuji za zajímavý přehled, bylo to značně poutavé čtení! Jen tak dál s podobně kvalitními články!Jinak kvituji s povděkem, že živě zatím na žádné facebooky nepřešlo. V mobilní verzi jsem schopný poslat příspěvek bez potíží i já, který má jinak problémy prakticky všude (jednak nemám FB, a za druhé nevidím, takže je pro mne běžná captcha, která nemá zvukovou alternativu, nepřekonatelnou stopkou). Velmi oceňuji, že se místních diskuzí mohu účastnit, tím spíš, že jsou (naneštěstí) leckdy zdrojem kvalitnějších informací než sám článek, aspoň tedy pokud se daná diskuze nezvrhla do flamewaru. Za živácké diskuze tedy palec nahoru!P.S. Proti editaci bych nic nenamítal, a to ani tady na živě. Myslím, že by si po nějaké době, kdy by dotyčnému byly důsledně mazány posty vulgární, agresívní, irelevantní, flamesoidní apod., dal buď pozor, nebo pokoj. V obou případech by se však diskuze zkvalitnila. Tak jako je tomu např. na blozích aktuálně, resp. ještě spíše jako tomu bývalo blahé paměti na BBSkách na konci devadesátých let. Stovky postů denně, a lidi je dokázali psát kulturně, a zároveň navýsost relevantně. Něco dnes prakticky neuvěřitelného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 11. 2012 00:50

Nemám rád "gestapácké" metody. K netu jsem se poprvé připojil, když byl svobodný, fotky (multimédia) se nechránily, data bylo možno bez omezení stahovat. Net je tímto "registračním" / komerčním způsobem stále více poškozován, jestliže se to nezlepší, skončím s ním. Toto nemám zapotřebí, pouze konstatuji, doprošovat se nikde nehodlám, nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor