Zkuste mrknout sem https://www.bitsnoshit.com/jak-koupit-bitcoin.
Lepší zajít si na kurz investování typu - https://www.bezvamoney.cz/clanky/skola-investovani-... a začít investovat to reálných věcí.
já kupuji bitcoin na freecoinu a zatím mě to teda vynáší 😃
Máme polovinu roku 2018 a tahle diskuze, nastartovaná v roce 2016, je stále aktivní 😁 B-] Tak si říkám, že mi ještě vlak neujel a stále se vyplatí BTC nebo jiné krypto nakoupit… Také tento článek (anglicky) moc hezky vysvětluje, že je nyní skvělá doba nakoupit: https://medium.com/@rontong/missed-the-crypt... BTC se totiž chová jako jakákoli měna a svými výkyvy sleduje přirozený tržní cyklus! Po špičce v prosinci 2017 začal klesat, lidi začali pochybovat a prodávat a to opět rozhýbalo trh. Takže se poohlížím po místě, kde nakoupit. Máte zkušenost s coinmate? Našel jsem spíše pozitivní odborné recenze: https://opcebinarni.com/recenze/coinmate/ale teď by mě zajímaly vaše osobní zkušenosti...Díky moc,Vlado
Ja som tej kryptomanii tiez prepadol. Pozeral som sa ake su overene burzy kde si mozem kupit bitcoin a etherem, pretoze ten ma tiez zaujima. Natrafil som na tento clanok: https://bitcoinkurz.sk/kupit-bitcoin/ a zistil som, ze bitcoin a ethereum si mozem kupit aj v bitcoinovom bankomate. Zopar tychto bankomatov uz mame aj na slovensku alebo cesku.
Nakupujte virtualní měny za nejlepší ceny!Snadno a bezpečně bez skrytých poplatků!www.ripplex.cz
pro mě je nejjednoduší to pořídit na www.freecoin.cz, tam vždy na BTC seženu nejlepší cenu
Dobry den, premyslim ze si koupim novou HW penezenku a to Ledger Nano S (viz https://www.cryptoshop.cz/ ) Chtel bych se zeptat zda s tim ma nekdo zkusenost a jakou. Znam lidi co to pouzivaji a jsou s tim spokojeni, ale jsem clovek co to potrebuje maximalne proverit. Napiste mi klidne na email)
a co freecoin, ten si nezkoušel ? nikde jsem se popravdě nesetkal s lepšími cenami BTC, LC apod.
Nez jsem se v krypto zorientoval chvili to trvalo. Proto jsem udelal kratke, minutove video o tom jak bezpecne koupit prvni bitcoin, litecoin nebo ethereum. K tomu ted s bonusem 10 USD. Verim ze pomuze:)https://youtu.be/dcOiGbwecpw
Ten navod se hodi, dik za nej. Jenom by bylo dobry si uvedomit, ze bitcoin neni automaticky zlaty tele, ktery cloveku vygeneruje za mesic dalsi lambo. Je to dlouhodobejsi politicky projekt, docela zajimave to pisou i tady: http://www.e15.cz/kryptomeny-wiki
Nejrychleji a zaroven nejlevnejsi zpusob jak koupit bitcoin https://coinmate.io . Zadna sepa platba, platite primo do FIO banky. pokud mate otazky tak se obatte na email jakub.skala@gmail.com
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 5. 2017 00:23
Dobrý den, souhlasím že coinmate je dobrý broker. Chtěla jsem nějakou efektivní domácí firmu, když jsem začala nakupovat kryptoměny a právě jsem narazila na coinmate. Info o kryptoměnách, vývoji trhu, kurzu atd hledám na webu opcebinarni.com. Hlavně když načínate a hledáte informace jak investovat atd, tak je to super užitečný. Je tam pávě i recenze na Coinmate, info o poplatcích atd, tak se mrkněte ;) https://opcebinarni.com/recenze/coinmate/
Zkoušel někdo koupit Bitcoiny na www.virtualnimeny.com?? javascript:void InsSm('😉')Prý je to nová směnárna Bitcoinů ....díky za zkušenosti javascript:void InsSm('🙂')
ano, zkoušel jsem. vše v pohodě. hlavně po mě nikdo nechtěl žádné ověření totožnosti a mají to komplet česky
Já mohu doporučit simplecoin.czFunguje stejně (není třeba ověřovat totožnost) a mají o něco nižší marži (aktuálně 1 BTC na simplecoin stojí 9570, Kč, versus 9887 Kč na virtualnimeny)
Co říkáte na koupě kontraktů ? Je to k něčemu? nejvíce jsem toho našel na ebay http://www.ebay.com/itm/800-Kh-s-Litecoin-LTC... ... ale našel jsem i na aukruhttp://aukro.cz/litecoin-contract-2500kh-... ...
Dneska už jde koupit Bitcoin i za koruny přes českou burzu Bitcoinu www.bitstock.cz bezpečně a jednoduše, doporučuji.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 1. 2014 21:47
Na této diskusi je krásně vidět, jak lidé vůbec nepochopili původní záměr Nakamota, když prgal bitcoin. Hlavně ti, co tu píší, jaký to je nesmysl apod. snad ani nevědí, co to BTC je, ale tak přihodili si do diskuse, jsou cool.
B U D Í Č E K !!!Nemám k bitcoinu nijak pozitivní vztah.Ale pokud ho někdo kritizuje z pozice nekrytých státně-monopolních papírků, kterým má vláda tu drzost říkat peníze, pak to opravdu nechápu. Před nedávnem si ČNB jen tak vytiskla 200miliard a srazila korunu vůči EURu o 2Kč níže. Před 60ti lety prezident říkal, že koruna je pevná a nic jí nehrozí. Dva dny na to přišla měnová reforma a lidi přišlo o všechno. Nebo vzpomeňte na nedávné znárodnění vkladů na Kypru, znárodnění penzijních pilířů ve všech okolních zemích, hyperinflaci v Německu či Jugoslávii, státní bankroty od Argentiny až po nedávno (kdo to z vás vůbec zaregistroval?) Rusko.Máte v ruce jen kus potištěného papíru, nebo ho dokonce ani v ruce nemáte - máte ho v bance, ale ta už ho nemá, protože ho někomu půjčila. Dokonce díky systému částečných rezerv tu vaši tisícovku půjčila třeba 10ti lidem najednou.Takže OK, pokud byste bitcoin kritizovali z pozice člověka, který má úspory ve zlaťácích a stříbrňácích (www.auragentum.de), pak bych tomu rozuměl. Ale z pozice majitelů virtuálních nekrytých účtů vedených v nekrytých papírových měnách, mi to přijde opravdu směšné.http://www.mises.cz/database/literatura/38.mobi... http://www.mises.cz/database/literatura/38.pdf... http://www.mises.cz/database/literatura/38.epub...
Bitcoin je podvod a kdo navádí lidi a by si to ještě kupovali je sprostý podvodník. Takže včera jsem psal, že je to debilita a dnes to má poloviční hodnotu. Takže doufám, že ten co zde lidem doporučoval jak nakupovat dostane vysokou pokutu.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2013 20:13
😀😀😀 Při Klausově privatizaci jsem investoval (1000 Kč?) do kupónové knížky.Investoval jsem do českých bank.Výnos asi 120 000 Kč na kup. knížku.V té době frčela americká burza a IT technologie.Koupil akcie a za asi 2 roky vydělal něco kolem 400 000 Kč,Koupil auto.Draze ho udržoval.Teď je z auta šrot.😁😁😁 ... tak to bylo pár slov o investování. 😝😝😝
Zkouseli jste koupit bitcoiny na tech burzach, jak se pise v clanku "pro zacatecniky"? Me se to nepodarilo. Chteli obcanku a doklad o bydlisti. Poslal jsem to tam a po cca dvou tydnech mam v profilu, ze je to zamitnuto. Bez emailu, bez duvodu. Nasel jsem ceskej web http://www.simplecoin.cz... a tam to jde bez registrace uplne v pohode a reagujou na maily na rozdil od tech zahranicnich.
😀 😀 😀Si dělaj prdel, ne?Prodej: 1BTC = 20 072,- KčNákup: 1BTC = 15 771,- Kč
😉 Vy být z tá země co Viktórek Koužený a Rádovanek Krejtschíř ??? 😉😉😉
Nechápu. Co mám společného s JAR a co s Radovanem?
Mě by jen zajímalo jak je to s daněním zisků z takovéhoto obchodování?Je škoda, že o tom v článku nic nezaznělo, alespoň z pohledu ČR.Také je zajímavé, že ani v diskuzi se o tom ještě nikdo nezmínil.Všichni asi tak nějak předpokládají, že je veškerý zisk jejich. :)
To je první co mě napadlo, když jsem si přečetl něco o bitcoinech. Tam kde se převádí nějaké vlastnické právo je to jasné, bude se danit v Kč podle odhadní ceny. Tam kde se prodává například spotřební zboží se bude danit stejně v korunách, kdybych nechtěl danit tak danit nemusím, prodám například pytel bramborů ale do účetnictví je dám jako že shnili a je to.
V tom je právě kouzlo BTC, státy zatím vůbec nevědí jak se k BTC postavit :) Ale tak třeba Německo nedávno uvedlo, že BTC bere jako Legal Tender, ale zatím to nemají nijak právně vymyšlené, jak bude stát okrádat lidi na daních pomocí bitcointu místo eura apod. :)
ZIVE: Hned na začátek: zapomeňte na pohádkové růsty vložené investice o deseti ba až stonásobky, na to už je pozdě. No, nevím, dnes byla jeho hodnota v rozpeti 550-850 dolaru, takze ciste technicky slo z investice 11k kč udělat 17k kc za jediny den... ale jinak jasne, davejte do toho jen tolik, o kolik si muzete dovolit prijit...
Presne tak. Ja vydelal na spekulaci na bitcoin 6600 kc za noc. Ale spekulace je o stesti. Lepsi je drzet se "kup a drz". Proto odted nakupuju bitcoiny a nechavam si je na dlouho. Koupit je ale dost problem. Krome http://www.simplecoin.cz... se mi to nikde nepodarilo. Ty zahranicni burzy nestoji za nic, neodpovidaj, chtej registraci, atd.
Článek opravdu pěknej. 🙂
Investovat do něčeho, o čem se již píše v novinách na prvních stránkách je dle mého nesmysl - naopak, je to nejlepší doba k prodeji. Viz minulý hype kvůli zlatu - jak se o tom všude psalo, jakou má zlato teď hodnotu, a všude se doporučoval nákup... no a o pár týdnů později to začalo padat. Z nějakých 2000 USD na nynějších asi 1600.
určitě je na tom hodně pravdy. Jdeme prostě pozdě)) nicméně, vzhledem k proměnlivosti trhu, je dobré pro nezkušené si na tomto příkladu vyzkoušet obchodování, nejlépe pak zkrze btc na úrovni menších/výrazně levnějších měn, kdy investice nesežere tolik peněz, člověk se něco přiučí, pronikne skrze to i do trochu jiného světa (ty spojitosti a vývoj některých šikovně napsaných výmyslů a jejich šíření do médií jsou fakt neskutečné)...no a při troše štěstí je šance, že třeba ltc alespoň částečně vývoj bitcoinu napodobí a lze na tom i něco málo vydělat...nemluvě o zdokonalení angličtiny a technické zdatnosti, když už pak dospějete do fáze, že si třeba nějakou tu měnu vykopete :)samozřejmě ten "jistý výdělek" z předchozí investice mi už visí na bitstampu v dolarech(kvůli tomu případu, který naznačujete) a s tím zbylým čistým ziskem si už riskuji podle libosti...a o tom je adrenalin :)
Ano ano, krásně o tom píše André Kostolany🙂
Udivuje mě, kolik se vždycky pod článkem o kryptoměnách objeví expertů, kteří přesně vědí, že je BTC jenom bublina, která už teď přesahuje své meze a každým dnem splaskne.Člověku, který se v tom nepohybuje nebo někdo, komu kvůli jeho vlastnímu nezájmu ujel ten pověstný vlak a samozřejmě tak dá se říct promeškal jedinečnou příležitost, se snadno odsuzuje, protože je to samozřejmě jednodušší. Obecně v Čechách je tento přístup naprosto charakteristický.Autorovi článku děkuji za vcelku přehledné pojetí. Rozhodně jsem z něj nenabyla dojmu, že by o bitcoinu tvrdil, že jde o jistou a perspektivní investici, jak tady někteří naznačujete. Naopak, správně bylo řečeno, že jde o spekulativní měnu a její potenciál je stále těžké odhadnout. Momentální omezení, vzhledem k absenci zásadních legislativních kroků vůči kryptoměnám jako takovým, je pouze psychologické, a to ve smyslu relativní nemožnosti koupě celé mince v rámci běžného příjmu. Pro USA byl samozřejmě psychologicky zlomový bod při ceně 1000 USD/jednotku, naopak v Číně jsou tyto hranice odlišné kvůli přepočtu na CNY a stejně tak v ČR. I proto se nově začíná s převodem na mBTC, aby se zamezilo této "bariéře" a je skutečně jen otázkou, kde je skutečný strop této i jiných měn. V době, kdy měl BTC hodnotu 40 USD jsme se ošívali a nechtěli zaplatit takové "nekřesťanské" peníze za virtuální minci...vždyť je to proboha skoro tisíc korun! Tehdejší zdánlivé maximum a nepředstavitelná meta byla hodnota 100 dolarů, nyní můžeme spekulovat, zda to nebude 10 000. Momentálně dokonce někteří burzovní analitici z Wall Street spolupracujícími s médii dokonce nacenili možnosti bitcoinu do výše až 22 000 USD.Postup pro koupi bitcoinů byl popsán vcelku objektivně.Jako u všeho i zde platí pravidlo: čím větší riziko, tím větší šance na zisk...ale taky šance ztráty.Při dávání tipů na investici do jiných kryptoměn bych už ovšem byla opatrnější. Před případnou investicí je opravdu důležité hodně toho načíst a tak trochu i odhadnout, jak velká část z informací, které považujeme za ověřené, je v tomto směru opravdu pravdivá. S bitcoinem se samozřejmě objevilo mnoho jeho kopií s drobnými úpravami, odlišným omezením konečného počtu mincí i bez omezení tohoto počtu. Naprostá většina těchto kopií vzniklých v posledních měsících mají často jediný účel - zisk autorů. Opravdu není dnes již těžké vytvořit virtuální měnu, "vykopat" větší množství mincí a následně díky nim ovlivňovat trh této měny..pokud se Vám tedy povede měnu prosadit na některé z aukcí, ale všichni víme, na jakých pravidlech v těchto případech asi závisí a nedělejme si iluze, že provozovatelům nejde také o zisk.Osobně bych investici, ať už do BTC nebo LTC doporučila v takovém rozsahu, který jste skutečně ochotni ztratit (nepůjdete na 3 romantický večeře a prostě těch 7k vrazíte do bitcoinu), ze začátku zkusíte občas vychytat výkyvy a třeba skrz portál btc-e.com si "oťukáte" ostatní měny a jejich vazby na btc, jelikož využití těchto vazeb je dnes asi nejrychlejší způsob, jak navýšit počet btc, protože výkyvy btc a výkyvy jiných měn se samozřejmě sčítají a vytváří se větší rozdíly(samozřejmě s vyšším rizikem)...a buď a) vám po chvíli dojde, že na to prostě nemáte žaludek ani odhad a radši si zbytek peněz převedete na bitstamp, na dolary a ještě stihnete zajít alespoň na jednu tu večeři....a nebo b) budete mít pevnou ruku a štěstí, nepodlehnete panickému prodeji při výkyvu kurzu o 2% nebo histerii, kterou pravidelně vyvolá Čína, když se "probudí" a snaží se rozpumpovat trh (užitečná stránka: http://ischinaawake.jit.su/)... těm šťastlivcům, kteří si nečekaně rychle vydělají díky výkyvům, doporučuji každopádně část výdělku odložit třeba i v té nejjistější formě - dolarech a trochu vychladnout, aby v rámci euforie nezískali vyšší sebevědomí a neprošustrovali své 3 večeře během příštích 5 minut. V tom nejzodpovědnějším případě převézt poměrnou část BTC opět např. na bitstamp a posečkat na nějaké to navýšení ceny limitním prodejem a prodat. Je vždycky dobré mít nějakou tu jistotu pro případ, že se svět zblázní (jako dnes Čína po prohlášení o ilegálnosti B2B plateb v BTC) a všechno spadne hluboko pod očekávání a vy si buď budete moc oddychnout, že máte alespoň něco a nebo budete moct levně nakoupit.Bitcoin prostě naprosto odpovídá principu černé labutě, v rámci jejíhož vývoje se může těch menších černých labutí zrodit poměrně mnoho (místo té 1 večeře se určitě vyplatí koupit knížku Black Swan od Nassima Nicholase Taleba..hodně Vás naučí)Přeju hodně štěstí do obchodování, autorovi děkuji za článek (a závidím mu jeho práci, protože takhle psát o takových věcech, když se člověk zajímá o technologie, je prostě vysvěná práce). v případě dotazů se mi klidně můžete ozvat na příznačně anonymní e-mail: litecoinwoman(at)gmail.com
No tak jste si udělala hezkou bezplatnou reklamu, děkujeme za ni 3-[V každém případě bych na Živě opět uvítal více technologií (a pokud možno ne povrchně, jak je to tady čím dál více zvykem) a méně bulváru ...
tím myslíte jako reklamu na e-mail nebo na dobrou knihu? 😃 bohužel autorem gmailu ani knížky nejsem..kdybych byla, válím se na Bali a nesedím v práci, takže Vaše konspirační teorie musím bohužel vyvrátit :) k Bitcoinu jsem se dostala náhodou, po zvážení a vlastní iniciativě zjistit si o tom více jsem investovala část úspor a pouze se dělím o zkušenost. Sleduji vývoj technologií, stejně tak dění kolem bitcoinu v rámci legislativy... myslím, že diskuze u podobných článků jsou lidem jako já určeny a naopak nevidím účelnost v bezvýznamných závistivých a popichovačných komentářích.
OK, v tom případě by bylo přínosné, abyste Vaše zkušenosti zúročila např. ve formě článku zde na Živě, neboť délka Vašeho diskusního příspěvku by rozsah běžného článku bez problémů pokryla.S tím, že můj komentář byl popichovačný souhlasím, a to více méně i k autorovi článku, potažmo celému Živě - čtu ho již od roku 1996 a opravdových článků o technologiích je čím dál méně. Vše je více povrchní, plytké a pozlátkové, zřejmě určené pro fríkulíny, kteří oč méně mají znalostí a zkušeností, o to větší mají sebevědomí ...Nicméně Vás mohu uklidnit, že rozhodně nemám potřebu Vám cokoliv závidět. BTC mě nezajímají, neboť je osobně považuji za součást tzv. druhé internetové bubliny, která dříve či později splaskne a spousta lidí tak přijde o spoustu peněz. Nicméně nevylučuji, že se na nich dalo (či ještě možná dá) zbohatnout a pokud se Vám to podařilo, tak Vám to ze srdce přeji.
Chceš-li na internetu uspět, vydávej se za holku!
s tímhle odsuzujícím přístupem vůči ženám zajímajícím se o technologie, si nikdy žádnou, Milane, nenajdete :) nebráním se sázce vyvracující Vaše přesvědčení, pokud si za ním stojíte... když už jsme v tom tak třeba o 100 mBTC hm? :)
no tomu řikám logická reakce na názor v diskuzi DD ty hodně paříš hry chlape co, když si myslíš, že baby nemaj net a chlapy se za baby vydávaj i v takovýhle diskuzi.pár much tam je, co si nemyslim že by chlap napsal a o to víc jí fandim!jenom do Vás (nebyl by telefon? :))
Miluju ty negativní reakce, když holka/žena napíše názor do diskuze o čemkoliv technickém a každý jí hned obviňuje, že je chlap... pouvažuju nad změnou nicknamu na něco drsnějšího jako Arnold :) pořád lepší být anonymní, než nedejbože dát všanc svoje jméno nebo dokonce fotku. to už by mi vůbec nikdo nevěřil. pěkná, chytrá a ještě k tomu vtipná inženýrka..nechci mít za barákem frontu přece 😃
Za takovej tlach ti dávám mínus a nikdo by tě neměl poslouchat.
A já ti dávám plus. Máš naprostou pravdu, jen tu je to jedna tupá lama vedle druhé tak tu moc nečekej nějaký pozitivní ohlas. Teď jen nevím jestli na ty její žvásty mám reagovat nebo ne, jestli to stojí za to.
Přiznačně anonymni email na gmailu...to ma byt vtip,provokace nebo vlastní blbost?Varianta 4 totiž neexistuje.
příznačne anonymní (vyděšený/divící se?) nick i reakce. Nevidím důvod do diskuzí sdělovat primární soukromý e-mail, který by mi mohly zaplnit nesmyslné reakce a dotazy, jako je ten Váš. Tento e-mail používám v kontextu obchodování s btc a ltc, pro localbitcoin, bitcoinfoundation, diskuze a vše ostatní, co se tématu týče tak, abych to vše oddělila od mé soukromé osoby a tradování/dotazy atd řešila jen v mnou určeném čase.Beru to ( a Vy byste taky měl) jako iniciativní krok z mé strany pro ostatní, kdyby měli jakékoliv dotazy K TÉMATU z důvodu jejich zájmu. Narozdíl od anonymních popichovačných, naprosto bezúčelných, komentářů. Doufám, že Vám to jako objasnění 4. existující varianty postačuje a příště zkuste část svojí energie raději použít na nějké to konání dobra :) děkuji
Ani ne ale pokud pišete o věci ktera ještě nedavno patřila do internetoveho undergoundu a email něco@gmail.nazvete anonymnim je to komickél.anonymni email je něco jineho...neboli email jirinovak@gmail.com je uplně stejně neanonymni jako anonymni@gmail.com , rozumime si alespon castečně?Nicmeně k věci - jenom idiot dneska nasedne do věci ktera vzešla z undergoundu,v současnosti je in a zabývá se jí mainstream a nepohani ji ted už nic jinyho než hype,opravdu pokud už mluvite o investování tak by bylo zapotřebí řict v tom připadě veškere poučky o tom kdy začina jizda na mrtvem koni platí pro všechno ostatní mimo bitcoin a virtualni měny.Takže doporučuji uplně stejně jako vy - kupujte,kupujte v nejhoršim si za to zahrajete ruletu někde na webu.A hlavně - kupujte protože spousta lidi potřebuje prodávat - násobně vic než kupovat 😀 Bylo to dost konstruktivní?Jdu do obchodu pro osum grafickych karet ,malou elektrarnu k tomu,začinam těžit a pro sichr si jdu za posledni penize naký coiny nakoupit - nebudou...
Is china awake mě pobavilo, už to míří na google+ :) z těch nočních výkyvů vždycky kynu!každopádně to vidim podobně, ikdyž teda 22 000 USD za bitcoin považuju už za extrém a jestli to tak jednou bude, budu si rvát pleš. dostal sem se k tomu docela pozdě a je fakt, že dát do toho ty dnešní peníze už mi dělá problém. Jak říkáte, člověk nepočítá v tisícinách, ale prostě vidí tu představu celé mince, chce jí ale dát za ní dvacet tisíc se mu prostě nechce a asi to bude hlavní blok co ten vývoj zpomaluje
O to větší paradox je, že něco jako "celá mince" vlastně v bitcoin protokolu ani ve zdrojových kódech vůbec neexistuje. Pozice imaginární desetinné čárky je uměle vytvořena jako ryze kosmetická záležitost až v GUI, aby se s tím lidem lépe počítalo. Interně se pracuje s celočíselnými proměnnými deklarovanými jako int64_t, kde 1 lsb odpovídá jednotce nazvaná "satoshi".
Nj, já si rvu nepleš, že jsem kdysi nenakoupil tuny mědi a nesilážoval ve sklepě a stodole. Dnes jsem mohl žít na Bali a studovat technologie a byznys, množit prostředky a být druhým Warrenem Bufetem nebo lordem Bransonem.Takže se za chvíli nazobu a jdu makat, sic jistě ale nudně.
"...nacenili možnosti bitcoinu do výše až 22 000 USD...." - hehe, jakobych slyšel prognozy zlatech brouků (gold bugs). Ti taky neustále prorokují až 22 000 USD za unci.... a kupodivu, v době kdy zlato lezlo nahoru, tak jim to kdekdo dokonce i baštil. Dnes už ani moc né. 😀Mimochodem, ....burzovní analitici??Co to je? Že oni ti analitici v tom Wall Streetu lezou analytikům do análu? To by pak totiž vcelku vysvětlovalo ty odhady. 😀
jasně, že vám to nikdo nezaručí. můžete se smát stejně, jako když byl bitcoin za dolar a nějaký první blázen prohlásil, že bude jednou za 1000. V momentě legitimního uznání bitcoinu se samozřejmě jeho hodnota vzhledem k omezenosti počtu ocitne ještě mnohem výš než oněch 22 tisíc, naopak stejně tak se nemusí stát vůbec nic a za pár let o nějakém bitcoinu nebudeme ani vědět.se zlatem podobně... pokud věříte teorii skrývání obrovských nalezišť kdesi v africe za účelem udržitelnosti ceny zlata na jakš takž úrovni, prosím... jinak samozřejmě jde o komoditu, která časem "mizí"..stejně jako čísla svých bitcoin peněženek občas nějaký ten smolař zapomene a logicky ten zbytek tím získá na hodnotě.Hlupák je pak ten, kdo chce na zlatu vydělat jmění během pár měsíců, chytrý ten , kdo investuje dlouhodobě a tu zlatou cihlu, co má ve sklepě dá svým vnoučatům :) ono to s tou analýzou nebude zas tak horký, každý si dokážeme spočítat všechny ty "kdyby"... povíme si za pár měsíců :)
Zlato má ve srovnání s jakýmkoliv cryptocoinem tu výhodu, že má i celkem podstatné využití mimo oblast spekulace - zejména v elektrotechnickém průmyslu, ale v taky i v řadě dalších technických oborů a dále samozřejmě taky i ve šperkařství. Naproti tomu cryptoměny jsou jen čistá spekulace, nic víc, takže po opadnutí módy "cryptohorečky" jejich reálná hodnota může klesnout na nulu (jako se to před 25ti rokama stalo s céčkama), příp. budou generovány neustále nové cryptoměny a neustále nové verze těchto cryptoměn. Tohle se v případě zlata taky stát nemůže, protože zlato je prostě jen jedno, není možné přijít na trh s vylepšeným zlatem V2.0 (samozřejmě možnost různých izotopů vynechávám z úvahy 😀 ).Ad. dlouhodobé investice - on je život celkem krátký a tak nějaké ty moc dlouhé investice..... k čemu vlastně, pokud mě ta investice ani nijak netěší? Samozřejmě jiná situace je pokud jsem numismatik, filatelista, či něco podobného a tou dlouhodobou investicí je moje sbírka jejíž tvorba a zvyšování kvality mě těší - prostě tzv. hřeje u srdce. To pak ano, taková dlouhodobá investice, proč né, že?A ta vnoučata? Přiznám se, že já věc vidím tak - když vnoučata budou blbá, tak je žádná zlatá cihla nespasí, maximálně jim jí někdo leda tak ukradne. A když naopak potomek bude inteligentní a vzdělaný v nějakém skutečně hodnotném oboru, bude umět cizí jazyky, atd.... tak si na tu zlatou cihlu vydělá sám, když po ní bude toužit. Mimochodem, jestlipak víte, že statisticky rodinné bohatství vydrží déle než dvě generace pouze ve 2% případů, zatímco v 98% případů se už do třetí generace nepřenese: 😉 Takže nač kamsi do sklepa zakopávat nějakou cihlu, že?Ještě jednou mimochodem, tohle je tak trochu soukromá záležitost - můj děda emigroval v roce 1968 do USA. V době emigrace mu bylo 49!!! let, tzn. byl už na sklonku středního věku. A emigroval doslova s holým zadkem, ssebou si pochopitelně nemohl vzít ze svého majetku takřka nic. Jediné co měl neustále při sobě, bylo jeho vzdělání a možnost pochlubit se referencemi, byl ve svém oboru natolik známý, že pro něj nebyl problém rychle si zajistit dobré zaměstnání i v cizině a následně tu třetí třetinu života i s babičkou prožít tak kvalitně jak se o tom lidem "zabásnutým" za Železnou oponou v socialistickém Československu ani nezdálo a ještě i ze svého platu mohl materiálně podporovat tu část rodiny, která v socialistickém táboře zůstala. Kdyby tehdy jeho bohatství nespočívalo zejména v jeho odborných znalostech, tak by asi byl těžce nahranej. Vlastně by si vůbec nemohl dovolit emigrovat a zůstal by přikovanej doma a tedy taky zavřenej za tou Železnou oponou. 😉
Máš hromadu ničeho a tomu potřebuješ dát cenu. Najdeš proto hromadu dementů co tomu ničemu začnou dávat cenu. A to, že to nic, má nějakou cenu začně veřit stále více dementů a dementi věří, že to nic má obrovskou cenu tak ta cena stále roste. To nic na začátku nemělo žádnou cenu, teď ji má takovou proto, že jednat tu cenu tvoří peníze, co dotoho nic lidé vložili a jednat imaginární důvěra dementů jako ty.Pokud se bitcoin někomu nelíbí a je proti němu, tak to automaticky neznamená, že mu ujel vlak nebo by na něm nedokázal vydělat, například u mě je to princip fungování coinů, prstě jak to celé funguje a tím myslím naprosto vše s ním spojené, se mi vyloženě hnusí a už jsem tu psal, že bych coiny okamžitě zakázal a zrušil.Pokud tě vzrušuje coinová mánie, vydělávání na ní, její technologie a vše kolem ní, tak si jí užij, fůůůj mně se to všechno zdá odporné.
To je neco jako. "Mas hromadu papiru a nevis co s tim tak se rozhodnes na to natisknout obrazky s cisly a najdes hromadu dementu kterym reknes jakou to ma cenu. A tech dementu je stale vic a vic az se tim najednou vsude plati."
Sú tam dva rozdiely. Za tými obrázkami stojí štát zo svojimi silovými zložkami, ktoré aj v prípade krízy tých obrázkov dokážu aspoň čiastočne prinútiť ľudí ich ako platidlo akceptovať. Za bitcoinom nestojí nik. Tie obrázky sa, napriek všetkým chybám, tlačia na základe vývoja ekonomiku a aj ich cenu určuje (aj keď s chybami) ten vývoj ekonomiky. Ak niekto nejaký štát vybombarduje, všetci vedia, že jeho mena stráca cenu. Ak sa nejaký štát zadĺži, tiež to všetci vedia. U bitcoinu nič takéto nefunguje, jeho cena vyjadruje naozaj len prianie.A vlastne aj tretí rozdiel. Všetci vieme, že štát pravdepodobne nevydá ďalšiu menu, resp. ak sa k tomu odhodlá, bude sa snažiť aspoň najchudobnejším toto opatrenie nejako kompenzovať (napr. výmenou určitej sumy v stanovenom kurze). Ak niekto založí fufucoin a ňuňucoin a tieto vyletia nahor, nikto ich tvorcov neprinúti, aby ti vymenili aspoň časť tvojich bitcoinov za ich menu.
Správný článek! Jenom si to kupte. Aspoň těm, co nakoupili před rokem dvěma uděláte hezké Vánoce 🙂
Ti už mají hezké Vánoce i tak...
Koupil jsem dokonce ještě dříve. Přesto prodávat nehodlám. Navíc Vánoce neslavím. Spíše od té doby jedu v buy-only mode s tím, že se snažím přikupovat při každém crashi/korekci. Prodávat za fiat nebudu nikdy, pokud mě k tomu např. nedonutí tíživá životní situace. Až ty peníze budu potřebovat, prostě je utratím, předpokládám že tou dobou bude existovat daleko více prodejců, kteří budou BTC akceptovat jako platidlo. Nebo se prostě jen pletu a bitcoin budoucnost nemá, v tom případě jsem neinvestoval tolik peněz, abych si nemohl dovolit o ně přijít.
Ahoj. Mám jeden hodně začátečnický dotaz. :) Všude se píše, že pro vstup do peněženky je potřeba heslo. Viz různé případy se zapomenutými hesly apod. Stáhnul jsem si oficiální Bitcoin peněženku (Qt), abych se podíval jak to vypadá. Mám tam automaticky vygenereovanou adresu pro příjem bitcoinů apod. To chápu. Ale žádné heslo to po mně nechce. I v tomto článku je věta "Pokud od peněženky ztratíte heslo, už se nikdy nedostanete k bitcoinům uloženým na vašich adresách." Nechal jsem si od známého poslat nějakou tu desetinku BTC, ale funguje to normálně bez hesla. Můžete mi to někdo nějak stručně vysvětlit. :) Díky.
To tajné heslo k vaší peněžence má ten oficiální klient uložené v souboru wallet.dat na vašem pevném disku.Defaultně je tento soubor nezašifrovaný, ale v programu lze nastavit, aby byl ukládán zašifrovaně, pod heslem které si sám zadáte (je silně doporučeno zvolit si na tohle velmi silné heslo, mnohem silnější než do klasického internetového bankovnictví).Samozřejmě základ je mít operační systém prostý virů a malwaru. Protože na zavirovaném počítači není v bezpečí ani zašifrovaný wallet.dat, virus odchytí heslo z klávesnice, v okamžiku kdy ho zadáváte.
Tak článek na Živě bychom měli, teď ještě článek na iDnesu a půjde to celé do p*dele!Jakmile se nějaká investice provaří v mainstream médiích jako "zcela zaručená", tak už je krach neskutečně nablízku.Vždycky zisky shrábnou ti, kteří nastoupili první a s pláčem odejdou ti, kteří investovali až na základě nějakého zaručeného tipu z novin.
Šak toto je návod pro začátečníky, tedy pro ty lidi, kteří jsou potřeba, aby na tom mohli vydělat škubači a mohli tyto lidi oškubat.
Vytvořil jsem si peněženku podle návodu v programu Electrum. Mám jen jeden dotaz: Když potom přeinstaluji počítač nebo budu mít jiný, kde najdu ten soubor který si mám uchovat a kde budu mít ty bitcoiny? Pochopil jsem to tak že při nové instalaci zvolím místo nové peněženky volbu že již peněženku mám a zde vyberu soubor kde mám uložené všechny transakce a peníze. Kde ten soubor co potřebuji přesně je? Díky
Ten soubor se jmenuje wallet.dat. Electrum to řeší elegantněji pomocí tzv. seed, které jste si jistě ushoval (jde to i dodatečně). Po přeinstalaci počítače spustíte Electrum, zadáte, že chcete rekonstruovat peněženku, Electrum se vás zeptá na seed a je to.
díky za odpověď. A ty seed to je těch několik anglických slov že jo
Ano. A je extrémně důležité ten seznam slov neztratit, nevyzradit, ani si je nenechat ukrást nějakým virem.Kdokoliv je zjistí, tak vám během pár okamžiků může všechny bitcoiny ukrást.
Jeste je tam snad heslo, ne?
Klient Electrum generuje vaše privátní klíče nikoliv náhodně (jako oficiální klient Bitcoin-Qt) ale z tohoto seznamu slov a POUZE z tohoto seznamu slov. Pokud stejný seznam slov zadá do svého Electrum Číňan na druhém konci světa, má tam rázem vaši peněženku taky.
http://byznys.ihned.cz/trhy-a-investice/c1-61399... ...
Jojo, pozitivních zpráv o BitCointu publikují třeba několik denně, ale jak je nějaká negativní, tak je ticho po pěšině ;)
No jo, čínská banka se asi rozhodla také investovat, proto je nutné nejprve snížit hodnotu měny :) 😃
Jj, ve světle posledních grafů (viz. http://bitcoinity.org/markets... ) má ten článek opravdu humorný obsah. 😀
Myslím, že právě naopak! Buy when price is low, sell when price is high.. Jen mě mrzí, že na bitstamp mě ještě nedorazila SEPA platba, kterou jsem včera poslal :( Myslím že během pár hodin by mohla být dobrá šance koupit někde v rozmezí 500-700.. Než dorazí, tak to zase stoupne někam nad 900 :(
Ty grafy aktuálně ukazují to, že bitcoin trochu zareagoval na negativní zprávu, ale už se zase dere zpátky nahoru. Když byste se řídil tím humorným obsahem a nakoupil za 860, tak už teď prodáváte za 980 🙂 Ale já nechci nikoho nabádat, aby do toho lil peníze. To je na uvážení rizik každého individuálního jedince. Je to hra, píšu to v článku a znovu opakuji, že se to musí jako hra brát. Můžete v ní vyhrát, ale také prohrát. Není to klasická investice jako třeba do tradiční měny, zlata nebo akcí.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 12. 2013 11:42
Nazvat změnu hodnoty o 30% během dvou hodin jako "trochu", tomu říkám mít skutečný smysl pro ironii a černý humor. 😀Mimochodem, neměla být největší výhoda bitcoinu právě v nezávislosti na oficiálních státních autoritách a v neovlivnitelnosti těmito autoritami? 🙂Ad. "investice do bitcoinu" - já s těmi svými pár kačkami takto nehazarduji. Měl bych totiž pocit, že se chovám jako gambler, kterými s odpustěním zčásti opovrhuji a zčásti je lituji.
"Mimochodem, neměla být největší výhoda bitcoinu právě v nezávislosti na oficiálních státních autoritách a v neovlivnitelnosti těmito autoritami? "Však taky bitcoin jako takový žádná státní autorita zatím neovlivnila (nevím o žádném uzlu jeho P2P sítě 250000 počítačů, který by vláda nechala vypnout, nevím o žádném pokusu blokovat internetový provoz mezi nimi). Zatím ani nikde nezakázali tento si software stáhnout a provozovat.Ano, autorita může nějakým svým rozhodnutím ovlivnit směnný kurz vůči ostatním měnám. Ale to je něco trochu jiného. Bitcoin jede dál, bitcoiny si uživatelé mohou stále mezi sebou posílat, nikdo nic nezablokoval.
Jasně. Bitcoin jakožto datovou strukturu skutečně neovlivnila, jen ochotu mnoha potenciálních zájemců za tuhle datovou strukturu utrácet své peníze - tu ovlivnila naopak velmi výrazně.😀
Ovšem, že bude směnný kurz k ostatním měnám stabilní, to vám taky nikdo nesliboval, nebo snad ano? Tak si nestěžujte.Mimochodem dnešní propad kurzu není 30%, ale zatím cca 13% (bitstamp za posledních 24h).To se občas stane i u akcií, že jeden titul ztratí okamžitě 15% na základě jedné zprávy.
Kdyby v době zveřejnění článku (včera kolen 8 hodiny večer) někdo koupil 1 BTC tak dnes v tuto dobu jeho hodnota v Kč je o 5000 měnší 🙂 Tomu se říká vhodné načasování 😀
Aha, takže pravděpodobně nějaký čech vytuneluje bitcoiny za 2 miliardy Kč a za chvilku tu máme článek jak nakupovat bitcoiny. Si dělaj srandu, ne? Tož návod pro začátečníky, zabržděnce a pobůlchance ano, já k nim ale nepatřím a já se na udičku nechytnu. Kolik stojí článek na zive.cz? Smrt všecm coinům!!!
Tohle ale neni problem bitcoinu, ale stupidniho a zlocineckeho serveru, kterej se nechal okrast diky spatnemu zabezpeceni. Jsou i bezpecne servery, ktere nepouzivaji online penezenku. http://ww.simplecoin.cz...
Céčka, sbírá céčka, v tom je ta léčkaA já jsem o tom neměl ani zdání,Céčka, že sbírá céčka, tak co mi brání,Jen abych sehnal je a běžel za ní.CéčkaPo městě bloudím od krámu krám,Někde i loudím, jinde se jen ptám,Korunou cinkám, že na to mám,Nikoho vůbec nedojímám.
Jo, na bitcoinu se dá určitě vydělat. Jen se musí umět odhadnout, kdy bude těsně před vrcholem, než bublina vybouchne. Já si to netroufám, jsem v této otázce blbec, takže se budu držet osvědčeného a ověřeného.To ověřené co mám je, aby jeden hodně zbohatl, musí jich několik zchudnout. Páč nemám jistotu být tím prvním, budu konat tak, abych nebyl v té druhé skupině.
Protože jde o investici bez pasivního výnosu, tak máte pravdu.
No vida, jedeme s kopce: http://byznys.ihned.cz/trhy-a-investice/c1-61399... ... Teď je otázkou, nakupovat než se křivka začne vracet nahoru, nebo se zbavit pro případ, že se křivka bude stále propadat.Můj skromný názor je, pokud Bitcoin neohrožuje finanční systém kontrolovaný mocnými oligarchy, má šanci na samostatný život, jakmile by se hrozba zvětšila nad únosnou mez, jako že hrozbou je, vlády pod kontrolou mocných oligarchů zakročí a bublina splaskne úplně.
Pokud se s nim da normalne obchodovat na burze tak nezalezi na tom jestli jeho hodnota roste nebo klesa vydelat se na na obojim.
Článek je moc dlouhý, takže jsem ho ani nečetl. Ale uprostřed je pěkný graf a ten mluví za vše. Nedávno mi podobný ukazovala bankovní poradkyně na pobočce. To mi stačí, abych se místo krávovin, věnoval kreslení kočiček 😀
A to já zas článku na Živě věřím víc, než libovolnému bankovnímu poradci, dealerovi a jinému otrapovi.
Osobne jsem pouzival icesky www.bitfond.com. Tady jsem jsem nakupoval i prodaval a vzdy to bylo do par hodin vyresene.Nehodlam se bavit o tom jestli se to vyplati ci nevyplati, ale je zabavne pozorovat jak se lidi do BTC trefuji, a vetsinou jde o lidi co s tim nikdy neprisli do kontaktu a mnohdy tomu prd rozumi :) Nerikam ze je to nejaka tutovka, to nebyla nikdy. Sice se na tom uz snadnou zbohatnout neda, ale porad se tim nejaka ta koruna ziskat da.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 12. 2013 08:27
To já nakupuju na http://www.simplecoin.cz... . Také tady i nakupují BTC, pokud se jich chcete zbavit.
Cpat jako kazdy druhy clanek na Zive.cz Bitcoiny uz mi prijde trochu moc, to necht radeji vznikne novy web pod Mladou Frontou o virtualnich menach - ctenare by si urcite nasel, aspon dokud to nepraskne 😀
Článek - Jak nakoupit bitcoin tu měl být už před pár lety, kdy hodnota bitcoinu byla tehdy pár drobných !! Tehdy jste mohli z nás udělat milionáře 😀A né teď , když spekulanti tuhle bublinu šroubují už přes tisíc dolarů a každým dnem tahle bublina může splasknout ! Za tuhle cenu může nakupovat bitcoiny ledá blázen - Dnes nakoupí a zítra zjistí, že raketově spadly a může se jít s klidem nafackovat...
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 12. 2013 01:37
Až budete vědět o jiné internetové příležitosti, kterak z vás udělat milionáře a ještě o tom nikdo nemá tušení, dejte vědět! 😉
dejte vědět,bitcoin jnom nesplnuje v současny době podmínky nema o ní nikdo tušení a uděla z vás milionaře ale jinak byl vaš přispěvek zcela přesný
Je to naprosto jednoduché. Těch kryptoměn je celá řada. V budoucnu nelze předpokládat, že se bude platit jenom bitcoinem, takže stačí vsadit na tu správnou, případně si udělat portfolio.
Kravina na kvadrát 3-[
Toto je vystrel mimo zamerania zive.cz B-]
Podle mě nebude mít smysl, dokud jím nebude možné běžně zaplatit. Naštěstí, se řady obchodů, kde je možné bitcoinem platit, stále rozšiřují. Naposled např. trafika v KV - facebook.com/uholoubkuKompletní seznam míst, kde lze btc platit: coinmap.org
Až přestane vycházet Živě, tak se proflákne, že redakce investovala do Bitcoinu 😉
Přestěhuje se do Bitcoinlandu 😉
' je to stále spíše rarita a vždy se aktuálně přepočítává dle pevného dolaru.'Tak ty posledni tri slova me opravdu rozesmaly!!!
Ano, oproti bitcoinu lze dolar označit za pevný :)
Jedina skutecne pevna a stala a nemenna mena vsech dob je "jedna pres drzku" za obtezovani manzelky...
Pevný? Opravdu jste si nevšiml, že letos dolar vůči bitcoinu oslabil zhruba desetinásobně? Asi jste měl na mysli, že dolar není tak volatilní jako BTC, ovšem musíte dodat vůči čemu. Vůči EUR to jistě platí, vůči BTC samozřejmě ne.
Tady dostal někdo rychlokurz ve spekulacích a už se cejtí chytrej. Je zcela evidentní že autor myslí absolutní změnu hodnot ke své vlastní hodnotě, ne k té druhé. A potom je to pevné dostatečné.
Mě by spíš zajímal článek jak vlastně ten "výnos" dostat spátky do peněženky. Ono se mluví o nějaké hodnotě, ale ve zkutečnosti ty prachy nikdo na ruku nedá.
V clanku to je castecne napsane. Musite se prevtelit do role prodavajiciho a ne kupujiciho. Tedy napriklad na LocalBitcoins
Prachy na ruku samozřejmě dostanete. Ta cena o které se mluví, je cena určená uzavřenými obchody na burze. A u obchodu jsou jak známo dva - prodávající i kupující.
Což je právě ten problém. Pokud obchoduji s potravinama, zlatem, kovem, měnama nebo čímkoliv tak tu mododitu kdykoliv mohu směnit na peníze které si odnesu a utratím.Což u bitcoinu možné neni - jak píšeš, "Prachy na ruku samozřejmě dostanete". a i když taky jsou taky ak zmáno dva tak prostě smůla. http://www.southparkstudios.com/clips/224688/no-space-cash...
Ne, je to možné přesně tak jak u toho zlata. Zlato i bitcoin jsou komodita.Dokud je někdo, kdo chce koupit zlato, prodáte ho.Dokud je někdo, kdo chce koupit bitcoin, prodáte ho.Jediný rozdíl bitcoinu a zlata je v tom, že zlato má určitý (ale dost nízký) fundament v podobě průmyslového využití a má delší tradici. Ale cena jak také určena pouze nabídkou a poptávkou, ničím jiným.
Noa už se blížíš k pochopení základníh problému. Citace: "Dokud je někdo, kdo chce koupit bitcoin, prodáte ho." ... neni nikdo kdo by ho byl ochotný reálně na těch zhruba 1000USD koupit. Prostě se v něm udržuje jakási virtuální hodnota, ale když přijdeš na burzu a řekneš že máš bitcoint a chceš ho směnit na peníze nebo vagon potravin bo trochu zlata tak se ti každej vysměje.Je vidět že plácáš dokola tak jestli chceš plácat dál tak mám tu předvěď kde se dá reálně bitcoin prodat.
Tobě je 6 let?Když si v těchto dnech někde přečteš, že si "bitcoin můžeš koupit za 1000 USD", tak to znamená i opak, tj. můžeš ho za tuto cenu i prodat. Jsou to totiž údaje z burz.Zde jsou ty nejznámější burzy:http://www.mtgox.com... http://www.bitstamp.net... http://btc-e.com/... Grafy z nich a z mnoha dalších jsou například na:http://bitcoincharts.com/markets/... http://bitcoinity.org/markets/... Tam se zaregistruješ, pošleš tam bitcoiny, směníš za aktuální tržní cenu na USD/EUR/atd, necháš si poslat peníze na účet. Jestli na tom něčemu nerozumíš, zeptej se.
Buď je mu 6 let, nebo z toho má zábavu, sledovat jak se lidi snaží upravit validní argumenty do srozumitelné odpovědi. Problém je že ta "nekorektní a provokující" odpověď vždycky přijde mnohem snáze...
chtel bych se zeptat, nakoupil jsem bBTC na Bitstamp, hlasi mi to, ze mam 1 BTC na Ballance a tudiz ne na na uctu, kdyz jsem chtel zadat stop loss, tak to hlasi ze na uctu nic nemam.
prekvapuje ma, ze na kazdej tej burze - zmenarni sa treba overovat scanom obcianskeho plus faktury. a este ich aj tak mozu hacknut a vykradnut.to je potom aka ANONYMNA digitalna mena?nejaky bezpecny anonymny sposob kupy bitcoinov neexistuje?diky
existuje. díky
okej a teraz teda ina otazka:ake su napriklad tie INE bezpecne a ANONYMNE sposoby nakupu bitcoinov?diky
Anonymne se prihlasit na burzu a nakoupit Bitcoiny za Litecoiny. Vetsina burz, ktere obchoduji s virtualnimi menami nepozaduje overeni identity. Overeni identity je potreba pouze v pripade, ze zasilate nebo vybirate z burzy uznavane meny jako je USD, EUR, RUR, CNY, ...
A tie litecoiny nakúpiš bez občianky?
Litecoiny je jeste stale realne vytezit na GPU nebo CPU.
Přihlásit se na localbitcoins.com prod přezdívkou, kontaktovat někoho z Prahy, sejít se osobně a provést někde na lavičce v parku obchod. Občanky si u toho ukazvat nemusíte, takže to je anonymní 🙂
Osobni setkani je anonymni? 😀😀😀😀
Jistě, pokud se nepředstavíte.Anonymity is derived from the Greek word ἀνωνυμία, anonymia, meaning "without a name" or "namelessness". Nevím kolik je vám let, ale není to tak dávno, co se přesně stejným způsobem měnily i papírové peníze docela běžně. A v mnoha zemích veksláci stále jsou.
Spěte dál.
Mohl byste se vyjádřit přesnějí? Anonymní obchod je, když ten druhý nezná moje jméno a naopak.Když jste si v roce 1985 koupil na Václaváku marky od mladíka v kožené bundě, nevěděl jste, jak se jmenuje. A nevěděl to ani on o vás.Samozřejmě, pokud by "po vás šli", tak by se eventuálně k vaší totožnosti policie dobrala. Ale to si pletete slova "anonymní" a "nevystopovatelný".
ok, anonymny podla definicie znamena "neoznačený menom, nepodpísaný"tak rozsirme to aj na "aby nevidel moju tvar a nemal moznost lahko-stredne tazko zistit kto som" a hlavne urcite nechcem nakupovat DIGITALNU menu OSOBNE od nejakej nedoveryhodnej osoby, ktora moze byt agent KGB alebo GRU (tzv. rusky fizl:)chcel som vediet ako mozem kupit bitcoiny cez pocitac (neosobne) a bez zverejnenia svojej identity (meno, fotka, atd).zjavne sa to jednoducho a bezpecne neda ...
Jednoduše asi ne. Musel byste si připravit nějaký dostatečně složitý řetězec (čím víc jste paranoidní, tím více složitý) převodu mezi různými virtuáními měnami, aby bylo těžké ho rozkrýt.Třeba si nabít předplaceným vvoucherem peníze do hry SecondLife, několikrát si je v té hře poslat mezi různými účty, pak směnit na Bitcoiny (to kupodivu jde). Případně přidat do řežezu ještě nějakou jinou takovou hru.Všechno samozřemě dělat přes TOR či nějakou proxynu, aby nikdo z řetězu neznal vaši IP.Nebo provést obchod přes locabitcoins, ale na schůzku za sebe poslat bílého koně 🙂Nebo, jak už tu zaznělo, koupit si dostatečně výkonný HW a bitcoiny/litecoiny/whatever si vytěžit (a do sítě být při tom taky připojen přes TOR či proxynu).
Problém je v tom, že nepošlete anonymně z banky peníze. Musíte vždy vše prohnat přes hotovost. A nikdo vám někde schováte peníze a on si je vyzvedne... nehledě k tomu, že i peníze se dají do jisté míry sledovat.Jediná možnost co mě napadá - v USA se pokud vím prodávají (nebo prodávaly) přednabité platební karty. Zajeďte si do USA, kupte si za hotovost tuto kartu, kupte si BTC přes ni a máte je anonymně.Reálně se to dělá tak, že si na burze koupíte BTC normálně ze svého účtu, pak je proženete přes pár dalších BTC účtů a pokud to uděláte šikovně, nikdo vám nedokáže, že ten účet, kde nakonec přistály, je váš.Přidejte k tomu pár převodů na Litecoin, Peercoin apod. na BTC-e, nebo Krakenu, kde nemusíte posílat skeny a prakticky jste nedohledatelný.
"Anonymní obchod je, když ten druhý nezná moje jméno a naopak."Ne. Anonymni obchod je takovy, kdy vubec nevis, s kym obchodujes.
Takže podle vašeho názoru nabývá slovo "anonymní" ve spojení "anonymní obchod" jiného, než obvyklého významu?Anonymní znamená literálně "beze jména". I nákup v na tržnici je zpravidla anonymní. Jak už jsem napsal, pletete si "anonymní" a "nevystopovatelný".
Vtírá se otázka, co to je "anonymní sex". :)
Pane redaktore,kolik mate zkusenosti s virtualnimi menami, sociologii a ekonomii, ze si troufate odhadovat budouci vyvoj virtualni meny Bitcoin? Zabyva se tim mnoho odborniku pres ekonomiku (Paul Denlinger a dalsi z Forbesu), americka vlada, cinska vlada a vy?Opravdu mne prekvapilo, kdyz jste si troufl rict, ze cena bitcoinu se stabilizuje. Tou stabilizaci mate na mysli 500% rust za posledni mesic?Doufam, ze chapete svou zodpovednost za to, az mistni ctenari zacnou nakupovat Bitcoiny a tim vlastne investovat do velmi rizikoveho instrumentu. Naprosta vetsina z nich nema zadne zkusenosti s investicemi a mohou pri nahle zmene hodnoty bitcoinu provest nevhodny obchod a prijit o znacnou cast investic.
Proč by měl mít autor článku zodpovědnost za čtenáře ?
Protoze jim ukazal snadnou cestu jak investovat bez vysvetleni souvislosti s kryprografii, statistikou, ekonomii, rizik malwaru ...Dalo by se to prirovnat k opublikovani navodu jak si vyrobit HMTD z bezne dostupnych surovin a tak usetrit za vydaje na demolici baraku. A ano, citim se ted provinile ;) A pokud me nekdo smaze, tak by mel smazat i ten navod na koupi bitcoinu.
Zhruba souhlasím s první části o potencialnich rizicích. Ale znovu, proč by měl autor mít zodpovědnost za čtenáře ? Čtenáři jsou snad svéprávní většinou a ti co nejsou - za ně zodpovídá nějaký zřízenec nebo rodič.
Zde se poustime do filozoficke debaty.Protoze kazdy ve svem zivote k necemu vzhlizi. At zcela nebo castecne nebo k vice autoritam najednou. Jako dite vzhlizite k rodicum a rodic je zodpovedny a ostatni to respektuji. Kdyz male dite udela chybu, spolecnost odsoudi rodice.Zde je potreba se zeptat proc ctenari ctou zive.cz? Urcite se najdou taci, kteri kvuli zjistovani novych veci nebo se neco naucit. Jini kvuli zabave a tak dale. Takze skupina lidi, kteri berou zive.cz jako jakousi autoritu od ktere se mohou ucit nove veci je presne ta skupina, ktera neni v tomto duchu svepravna.Muzete namitat, ze to neni trestne a budete mit pravdu.Ale vzijte se do nasledujici situace: Koupil jste levne bitcoiny a draze prodal. Za lehce ziskane penize jste si koupil auto. Pak nekomu ze sve rodiny rekl svuj pribeh a navod jak koupit bitcoiny. Jenze on nebude mit tu odvahu si bitcoiny nechat kdyz zrovna pada kurz a proda je. Nebo mu na pocitaci vir zasifruje pevny disk i s privatnima klicema.Budete se po tom citit jak? Provinile?
Podle mého názoru jsou mnohem nebezpečnější např. všudypřítomné reklamy na Plus500, kde může i laik investovat do komodit s pákou 1:100, pokud se nepletu. Tam projedou komplet vklad klidně za hodinu. Pravděpodobnost, že Bitcoin spadne na nulu nebo na míň jak desetinu je mnohem nižší.Jinak trochu OT bych doporučil pro obchodování US burzu https://www.kraken.com... Příjemné GUI, nízké marže <= 0.2 %, vklad z FIO banky na jejich účtě za 1 den, obchodování do 1000 € bez skenování občanky, více virtuálních měn. Jen jim aktuálně trvá verifikace zhruba to co u Goxu, přes týden :(Samozřejmě je tam pořád riziko, že to bude podvod, fungují teprv pár měsíců, větší množství BTC bych tam déle nenechával. Nicméně když už je ve článku i bulharský BTC-e s neznámým majitelem...
Já přece v článku žádné predikce vývoje bitcoinu neuvádím a na žádného ekonoma si nehraju. Ale vývoj v posledních dnech ukazuje, že i když třeba teď o víkendu došlo k výraznějšímu propadu, tak se měna zase brzy dostala zpět a zase pozvolna roste. Ty výkyvy i v hodinovém měřítku už nejsou tak velké, zjevně už je v bitcoinu zapojeno tolik lidí a tolik peněz, že i když se nemálo z nich rozhodne prodávat a cena začne padat, je více těch, kteří čekají na tuto příležitost a začnou nakupovat. Už to není třeba jako na jaře, kdy při prvním náznaku pádu začali prodávat skoro všichni.
sorry ale v tomhle musim souhlasit s predchozim. bitcoin je hodne volatilni a spousta amaterskych invenstoru si ji nakoupila na "rychle zbohatnuti", myslim ze vetsina z nich bude exitovat pred vanoci, aby si prilepsili pod stromecek a to by mohlo s kurzem pekne zahybat.
Momentálne nevidím riziko bitcoinu v poklese. Bitcoin je pyramídová hra obrovských rozmerov, takže rásť bude ešte pomerne dlho. Problém vidím v tom, že hodnota bude rásť, takže "investori" budú bitcoiny držať alebo dokonca nakupovať až dovtedy, kým zistia, že ich od nich nikto nechce, takže síce papierovo sa ich majetok stisícnásobil, ale reálne v tichosti padol na nulu. Inými slovami, riziko je v možnosti skrytého krachu dlho predtým, než "hodnota" prestane stúpať. Je to umožnené tým, že bitcoinom sa len veľmi veľmi málo platí a veľa sa s ním špekuluje. Varovanie, že tá "mena" nemá reálnu hodnotu, teda nemá prísť odkiaľ.Jeden diskutér zadefinoval bitcoin ako "akcie neexistujúcej firmy" a myslím, že táto definícia opisuje realitu najlepšie. Celý vzostup a pokles bitcoinu závisí len na akceptovaní tejto hry. Akonáhle hra omrzí, ukáže sa pravá podstata, t.j. že bitcoin nie je nič a teda aj jeho hodnota je blízka nule (zachová si nanajvýš hodnotu kuriozity).Nie som obdivovateľ súčasných mien, ale napriek všetkým chybám tie meny aspoň čiastočne odrážajú stav ekonomiky krajín, ktoré ich emitujú a stoja za nimi silové zložky štátov. Štát teda môže v prípade krízy prinútiť obchodníkov menu akceptovať (oäť aspoň čiastočne), za bitcoin takto nemá kto zasiahnuť.Plus nepriama inflácia - nič nebráni vzniku tisícov ďalších virtuálnych mien.
Realna hodnota Bitcoinu je v nasledujucom:- neda sa falsovat- transaction fee free entriprice system - cela BTC siet je vlastne tvori volny trh s transakcnymi poplatkami a to bude tlacit poplatky za transakcie este viac dole ako teraz- vznikajuca infrastruktura okolo BTC (oproti napt LTC je BTC o mile vredu)- spominane nizsie poplatky za transakcie je silna motivacia pre obchodnika akceptovat BTC. Voaltilita nehra rolu ak obchodni vymeni BTC za CZK hned v momente ako prijme platbu. Pozri napr BitPay- BTC je asses ktory s nicim nekoreluje, nieco uplne nove. Vela investicnych fondov by do BTC dali svoje peniaze keby im to zakon nezakazoval. JE to dalsia moznost ako diverzifikovat na uplne novej urovni- decentralizacia - ziadna slabe napadnutelne miesto- dematerializacia - napr jeden dosledok - peniaze sa daju supat okolo sveta kliknutim tlacitka za takmer nulove poplatky. Vo fiat systeme pri fractional reserve systeme sa musi nakoniec preniest aj nejaky cash (aj ked to robia velke banky, ale robia to a to stoji peniaze)- BTC je protokol ako TCP/IP, v buducnosti na nom zacnu vznikat dalsie sluzby ktore si teraz ani nevieme predstavit (ako dnes HTTP, emial, SIP, VoIP...) Napr: peer2peer lendingQE v USA pokracuje a niesu signali ze by chcel FED spomalit. Vela ludi, aj ked asi irracionalne, sa boji inflacie. BTC je tiez alternativa.Okrem toho si myslim, ze banky sa BTC neboja az tak ako si ludia myslia.Banky velmi dobre vedia, ze napr. dane sa platia v USD a samo o sebe vytvara obrovsky dopyt po dolaroch.Staty sa naopak snazia privitat BTC, lebo vedia, ze okolo BTC sa bude investovat po celom svete obrovkse sumy a kazdy chce byt pri tom. NAozaj by som zvazil ci BTC neamNehovorim, ze BTC nieje rizikova investicia, ale ten kto tvrdi, ze to je pyramida je asi slepy.
Názor byl 4× upraven, naposled 6. 12. 2013 10:57
Zdravim selskym rozumem jsem si odpalkoval vsechny body ktere popisujes jako nezvratne dukazy realne hodnoty. Jsou to mozna vyhody pouziti nebo duvody proc pouzit virtualni menu. Ani vsechny dohromady ale nevytvari to jedine podstatne pro realnou hodnotu a to je vnitrni hodnota. To co pises na konci prispevku "okolo BTC sa bude investovat po celom svete obrovkse sumy a kazdy chce byt pri tom" jsou uz spekulace nejhrubsiho zrna. Nevim co jsi slysel o "financnich bublinach" ale mluvis uplne stejne jako stado investoru kolem internetove bubliny. Zapal pro vec, vidina jednoducheho super vydelku a neprosty nezajem o realnou vnitrni(!) hodnotu. To spojuje vsechny bubliny a krachy. A zatim jsem nevidel nic, co by tak rychle vyletelo nahoru a zustalo tam. Ono staci se podivat do historie na par grafu:- tulipanova bublina: http://goo.gl/tEk6hX... - krach na NY burze: http://goo.gl/vp6u42... - moje oblibena internetova bublina reprezentovana NASDAQ100 indexem(vsimni si toho krasneho popisku v obrazku): http://goo.gl/zRofb6... - nakonec graf krasneho zdraveho rustu ceny bitconu: http://goo.gl/zIF5JU... Abys pochopil co se to deje doporucim ti tento jednoduchy grafik s popisky: http://goo.gl/7ASRp8... Zkus to pochopit jako gravitacni zakon. Co se snazis vyhodit do vzduchu to ti zase spadne pekne dolu.Pripadne si precti jeste tento clanek: http://goo.gl/Ml7Gbd... - "Bitcoin Bubble Graph Compared to DotCom Crash" Co muzeme ted udelat je uzit si Vanoce a Silvestr a slibuji ze po novem roce uvidime vse trochu jinak 😉
V mojom predchadzujom prispevku som nikdy netvrdil, ze Bitcoin nieje bublina. Naopark spominam tam, ze to moze byt rizikova investicia. BTC bulbina splaskne, ludia stratia nejake peniaze, ale zivot pojde dalej a BTC moze zmenit svet. Medzitym moze bublina splasknut vela krat.Ale aj CZK alebo USD, su nikdy nekonciaca bublina.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 12. 2013 10:08
Sklidni hormon ... To, že za poslední měsíc byl nárůst XXXX % nic neznamená. Celé to je jen bublina, která splaskne, bitcoint spadne z těchto zářných výšin a víceméně se stabiluzuje do další bubliny.... To je asi tak vše, a všichni ti, kteří si bitcoiny koupí teď, těžce zapláčou...
Kdyby měl redaktor znalosti a zkušenosti s jakýmkoliv investováním, nebyl by redaktorem ale bohatcem, že ano?
Ono můžete mít zkušenost i se špatným investováním... 😉
Nidko neví co ta měna udělá za minutu nebo zítra. Ale rozumbradi v diskuzi na živě zaujímají postoj / pózu. K popukání. 😀B-]
Já žádné bitcoiny, litecoiny ani žádnou jinou z mnoha dalších existujících cryptoměn nakupovat nechci.Takže jen chci oznámit abyste se mnou nepočítali, děkuji za pochopení. 🙂
No na tebe tak někdo čeká ... .😀😀😀
Na mě né, ale na moje prachy jó. 😀
Reálné peníze si raději nechám nehodlám je měnit za imaginární a rychle při "letecké nehodě" zneužitelnou iMěnu, jsou to takové za které neručí jen banda zločinců a skupina vychytrálků.🙂
V čom jsou "normální" peníze reálnější než tyhle? V tom že jsou vytisknutý na kousku papíru? Normální měna může v nejhoršim případě lítat nahoru a dolu stejně jako bitcoin.Dokavaď nebudeš platit zlatem nebo diamantama, budeš pořád platit imaginárníma penězma, kde je riziko, že se můžou rychle znehodnotit (jako třeba teď koruna vůči euru).
V tom, že dohled, jejich kontrola i občany je zcela jinde. Zkus si dnes provést něco s měnou, standardní měnou a kromě snad Afriky vezmou lidi louče a vidle a končíš. Tohle si ten kdo to vymyslel maximálně postahuje až na to přijde a ti co měli tzv. "coiny" budou mít nanejvýš oči pro pláč, konta, ostrovy, jety a baby budou toho chytráka (a dalších zločinců) ne tvoje. Taková ta tvoje imaginární měna je. Laskavě si uvědom co tvoří hodnotu např. naší koloniální měny (KK - KorunaKoloniální) a co tvého podvodu iBitcoinu (imaginárníhoBitCoinu) chápeš?
Nevšim jsem si, že by v ČSR v roce 1953 či v Německu za Výmarské republiky někdo vzal louče a vidle.Přeceňujete občany.
Pleteš hrušky a jablka z diktátorských a poválečných I a II WW časů. Dnes je kontrola bankovního sektoru zcela jinde a jen africké státy které to nedodržují musí nakonec přijmout cizí měnu typicky $. Chronologicky:> Tehdy Germanie potrestala svět za to, jaké reparace jí napařili po první válce a řekněme, že to přehnali.> U nás byli nakonec komunisté (stejná pakáž jako nazi, ale mají za sebou více mrtvol) také odejiti od moci.
Tak schválně, co tvoří hodnotu naší KK?
Můžeš si za ní koupit půl rohlíku.
Hlavně už to dávno není bitcoin, ale spíše muchcoin.
Kupovat tenhle nesmysl je stejná kravina jako kupovat pozemky na měsíci. 😀 na 99% na tom proděláte ale ano uznávám je mizivá šance že "investor" své peníze třeba ztisícinásobí. 😁 I tak do toho může prachy narvat jen de-bil.
Tak už to ale ve světě investic bývá - čím vyšší petencionální výnos, tím vyšší riziko. Vy byste asi chtěl radu, jak vydělat majlant bez rizika, ne?Článek má ale jinou slabinu - láká k nákupu počítačové analfabety - kteří si nedokážou svůj počítač, a tedy i BTC privátní klíče, zabezpečit před viry.Takže laikům bych používání BTC doporučil teprve, až budou v prodeji hardwarevé peněženky (už se na nich pracuje).
jj jinak rychle nabil lehce pozbyl. Zvlaste potom co je podezreni, ze za odcizenim stoji provozovatele online penezenek.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 12. 2013 21:18
O online peněženkách jsem nemluvil. Problém je v tom, že BFU nemá bezpečný ani vlastní počítač, takře mu mohou být provátní klíče snadno odcizeny malwarem.
Proto se nema cenu spolehat na ty burzy, co maj online penezenky. Taky se mi nechce posilat penize do Ruska, kde chtej min.2000 USD. Na http://www.simplecoin.cz... maj sw penezenky a zobchodujou mi i male castky.
Vyndanej deuil seš možná tak ty. 😉
Připomíná mi to jednu scénku,kde se říkalo,že nová měna bude jeden bobek a každý bude mít svou vlastní tiskárničku.
:) Americky dolar ma k tomu blizko. Vraj jeden z osmych dolarov na svete je falosnych.Ak dostanete zaplatene v USD v Rusku, tak su falosne na 50%.Bitcoin tento problem riesi velmi elegantne. Okrem ineho teda...
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 12. 2013 10:33
To je fakt originální, bitcoiny jsou pro sichr bezcenné všechny...
http://www.forexsrovnavac.cz/bitcoin/...
Cože? Vy lidi učíte investovat do něčeho co je stabilní asi jako ... . Doplňte si sami.
Pokud by to bylo stabilní, investice by byla k ničemu ;)
Rozdíl mezi spekulací a investicí je v tom, že investice poskytuje pasivní výnos.
jako android aplikace xDDDDDDD
Tak to je potom velmi kvalitní měna... 😀
Jako italský taxikář za farářem ve Škodovce 😝
Investovat na burze do kontraktů na bitcoiny je jedna věc...spekulace. Nakoupení diverzifikovaného portfolia různých akcií a různých kryptoměn zas tak nebezpečné není a pokud náhodou ustřelí nějaká měna stejně jako btc, máte vyděláno. Když ztratíte 20% tím že padne litecoin, furt tu může být co já vim třeba bitcoin co vydělá dalších 500% a v pohodě smaže ztrátu. Neriskujete zas tolik. Mě se na BTC zadařilo 13000,- za měsíc přes http://www.simplecoin.cz...
Dobrý den,tady jsem našel polopatický návod jak převézt KČ z České spořitelny na bitcoin www.skrypto.czTomy
co je za problém na investici do bitcoinu ? však pokud víš jak na to tak se ti to zhodnotí v budoucnu
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.