Jak jsme je mohli používat? V těchto věcech Windows 10 předčí staré Sedmičky

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 231

Názory k článku

04. 02. 2020 13:42

W7 teda problem fakt nebyl, system slapal prvni 5 let jako verze, smazani, znovu instalace, slape v poho od roku 2016. Vse tam clovek najde. U W10 vzhled mi nevadi, ten je ok, ale kdyz neco hledam a nebo chci do Control Panelu je to boj, zvlast u CZ Windows 10 nekde v praci :( Domaci dejme tomu dam do English a potom to najdu zadanim alespon anglicky. Pamatuju dosud priklad... kde mate pane vystrizky? Napisu vyst... a nic to nenajde. Napadlo me Cut a ejhle naslo. No ale to bylo stesti ze W10 byl v anglictine :D
Jinak ano do control panelu jde vlezl pomoci prikazu a klavesy, ale to nemeni nic na tom ze tehdy to x let fungovalo, veci jsme meli stejne a nevim proc nam to musi MS predelavat.
U vseho noveho mi prijde, ze se nejvic snazi uzivatele omezit. Nejlip aby mel jen terminal a nekdo to delal na dalku. Jenze domaci PC je proste moje a nechci ho davat MS ze me to tam poresi :D Jinak aktualizace Windows 10 lze vypnout ale je to otravne. Trochu mi tam chybi moznost vyberu, proste manualni. Ano lze na to nacpat dalsi aplikace stran, ale to je to co jsem nechtel :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 03. 2019 19:34

Nevím jak zrychlit načítání spousty souborů( např. stovky fotek v telefonu) vyskočím ze složky a vrátím se zpět a zase čekám. Předešlých verzích to nebylo XP ani 7ičkách to je můj názor co se mě nelíbí . Milan246

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 03. 2019 09:30

Už zase dáváte sem článek o ničem? Hlavně že máte za to prachy 😂😂 btw těch nápadů je docela málo, a 10 doteď jsou na bodu beta 😂.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 03. 2019 09:46

O čem je tenhle článek? To je nějaká cílená provokace nebo pokus o flame? Ty aktualizace je pak vrchol trollování. Vsadím se, že se zde nenajde nikdo kdo by neměl s aktualizacemi Windows 10 alespoň 1 problém.
1) Neustálá buzerace
2) Aktualizace v naprosto nevhodnou dobu
3) Samovolná aktualizace bez vědomí uživatele (!)
4) Spousty problémů a chyb po velkých aktualizacíchSystém aktualizací mně osobně u Windows 10 vytáčí do maxima. Jak si sakra může systém dovolit mi restartovat počítač sám od sebe a shodit mi např. rozdělanou práci nebo spuštěné služby?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2019 00:08

Snad jen ty snímky obrazovky představují opravdové vylepšení, jinak za to ta hromada minusů nestojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2019 16:33

Jestli podobné články mají znamenat pokrok či pokus lidem vysvětlit něco nového ... Tak to jsme jako lidstvo pěkně v háji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2019 08:55

Hele Kluska, já jsem jen obyčejnej uživatel, ale tohle neustálý aneustále se omílající glorifikování nástuopce sedmiček mě za prvé dost unavuje aza druhý dost sere.Pro mě jsou v každým OS podstatný dvě věci. Tou první je to, aby OS byl pokud možno jdoucí tak, abych o něm prakticky nevěděl a tudíž nemusel řešit věci, který řešit nechci. A tou druhou věcí je, že si já sám budu rozhodovat o tom, jestli je nějaká aktualizace pro mě přínosná, nebo není. Pokud zjistím, že ta at aktualizace mě uškodí, nebo přinese problémy, chci bejt tím, kdo si o tom sám rozhodně. Ne, že o tom, co si pustím do PC bude rozhodovat Microsoft. Což se přesně po léta děje v desítkách. Nechci řešit ovladače, kompatibilitu atd. Pro mě bylo podstatný, že jsem sedmičky pustil a nebyl problém. Což se o všech nástupcích včetně desítek rozhodně říct nedá,. A nezmění na tom ani tisíc článků na Živě, které budou desítky glorifikovat až do prd....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2019 19:43

A ja jsem s nima spokojenej, vse mi funguje jak ma, mozna by mohli zapracovat na chodu starejch her z mid 90 do mid 00´s, nechat je bezet pod 3dfx... To bych pak paril jak zamlada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 01. 2019 15:44

K čemu je dobré, že widle 10 startují rychleji, když na tom samém HW jsou 7 o 10, ale setkal jsem se i skoro o 30%!!! (kus od kusu) výkonnější v benchi , v testech, na grafickém výkonu, FPS ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 01. 2019 14:32

Přesně tak to mám i já, Taky jsem všechno zažil a zkoušel a desítky mám raději i než linux co mám na jednom stroji, protože všechno jako Win10 NEUMÍ.
Chce si to holt s woknama trochu pohrát a přizpůsobit sobě
https://i.nahraj.to/f/2cjC.jpg
https://i.nahraj.to/f/2cjD.jpg
Nechápu jak si někdo může stěžovat, že se mi něco "rozhodí".
Co se rozhodí? Desítky mám 3 roky a žádný problém. 0smičky a devítky (Win8.1) jsem měl už předtím podobně nastavené a NB s W8.1. má otec a má to stejně bez problémů. Chce si to něco přečíst a nastavit k obrazu svému. Samozřejmě mám pro případ udělanou zálohu (bit-kopii), ale nikdy jsem nemusel použít. Ani bod obnovy. Nepochopím jak si někdo může na W10 stěžovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 01. 2019 19:54

Na desítky nedám dopustit. Zažil jsem, instaloval a ladil Win98, WinMilenium, WinXP, Win7, Win8, Win8.1a desítky jsou optravdu nejlepší. Chce se to jim po instalaci trochu věnovat a ne jen čekat, že nainstaluji a budu mít hned super počítač.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 01. 2019 09:11

Jediné věcné na tom článku jsou názory v diskuzi, s W10 zasadil M$ uživatelům ránu pod pás, nehoráznej klump. A článek roztahanej na 10 stran, neskutečný. Pořád tajně doufám, že ty W10 nebudu muset nikdy používat, že to je jen špatnej sen ze kterého se probudím, bohužel asi se mi to přání nesplní, tak jen co nejdýl vydržet se zlatýma W7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 12. 2018 16:53

1. Lepší efekt má SSD
2. Víde to na rovnako - buď ťa sleduje jeden alebo druhý
3. Bezpečnostná diera
4. Príliš komplikované
5. Že im to ale trvalo, stále je lepšie mať k dispozície plnefunkčný archivačný program ako 7-zip či WinRara
6. To je snáď štandard
7. htop rules
8. Príliš komplikované
9. Mohli by pridať informáciu koľkokrát sa reštartuje
10. PDF - To je snáď štandard
10. Kôš - Zlý nápad
10. Vyh%lad=avaie: Tu pomáha dobrá organizácia dát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2018 14:04

Kdyz polovinu nevyhod prezentujete jako vyhody, tak to potom jo, to se takovy seznam sepisuje snadno. Ani nema cenu vic komentovat.
Opacny seznam by sel sepsat mnohem presvedcivejsi. Nemusel by si vypomahat nepravdami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiK
29. 12. 2018 12:29

To jsou všechno věci, které umí konkurence lépe a radostněji. Navíc mnohdy zdarma a shodně na všech PC bez ohledu na OS a verzi. Takže stejně budu instalovat všude např. 7Zip atd. Nebudu muset uživatelům vysvětlovat po každém updatu, že "ano, předtím se to dělalo takhle, ale teď je změna, musíte kliknout sem". A za půl roku tomu bude zase jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 12. 2018 12:08

A proto použivam windows 7 stále,jako mohl bych přejit na 10ky bezproblému relativně,ale když windows 7 jsou taky stabilni i bezpečné jak u 10ek,tak neni důvod zatím měnít a hlavně se nedočkám žádnych změn, jak to je možné u 10ek skrz aktualizaci a to, že mi to třeba nestartuje ,tak rychle to mi ani nevadí,stejnak mě to vždycky naskoči do 40-50sekund ,což zas tak dlouhá doba ani není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 12. 2018 16:25

Windows 7 bol a je uplnby hnoj. Spomalovanie časom, zla praca s SSD dlhe roky davno po tom čo tu boli spolahlive 8. BSOD minimalne 1x do tyzdna jedno ake zariadenie, hlavne pri praci so staršími programami.Najspolahlivejšie boli podla mna Windows 8.1, 10 povedzme.. ale 7 bol fakt hnoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2018 15:58

A proto používám Windows 7. Kdykoli nastartuji počítač, tak se nedočkám žádných změn ani překvapení v operačním systému - a to je benefit s hodnotou milión bodů.To co chci od operačního systému je, aby si nevynucoval pozornost, čas a prostě tiše sloužil. Počítač nepoužívám proto, abych si hrál s operančím systémem, ale proto, abych pracoval s programy. Operační systém je jen tichý a spolehlivý spouštěč těchto programů.Ze stejného důvodu jsem kdysi skončil s Linuxem. A to přesto, že jsem odkojený unixem, a to z dob, kdy ještě Linux vůbec neexistoval, WWW ještě také ne, a Windows možná v nějaké preverzi. Unix znám jako vlastní boty. Nicméně linuxová komunita a Linux si představují, že smyslem lidského života je neustále štelovat operační systém, což bylo nekompatibilní s mým uvažováním i s rodinným životem.A teď si nějaký Ind v Microsoftu usmyslel, že cílem mého života je věnovat co nejvíce času, úsilí a energie nějakému Windows 10. A že to bude největší zábava mého života. Tůdle! Trhni si pařátou, Nadyo!Tolik k "benefitům" Windows 10 oproti Windows 7. Benefity Windows 7, které oceňuji výrazně převažují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2018 14:38

Na redakční poradě Živě:
Šéfredaktor: "Jsou svátky, potřebujeme hodně muziky za málo peněz. Kluska, napíšou nějakej článek u kterýho se v diskuzi strhne pořádná mela, jasný!"
Kluska: "Nó, já ale nevím co, šéfe."
Šéfredaktor: Něco si vymyslej, Kluska, za co jich platím! Potřebujeme přístupy, klidně ať si nám nadávaj. Hlavně nezapomenou na kapitoly...
...dop*dele, zase se mi spadly ty po*raný desítky... Až to napíšou Kluska, tak jdou a nainstalujou mi na počítač zpátky sedmičky, jasný, už na to nemám nervy!"A tak Vláďa šel a napsal článek o tom jak jsou Windows 10 skvělé. A protože článek měl opravdu velký ohlas, dostal od šéfredaktora mimořádnou odměnu, za kterou si koupil nový a předražený notebok od Apple.
Na příští redakční poradě se šéfredaktorovi Vláďův nový počítač tak zalíbil, že si ho zabavil pro sebe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2018 14:38

uzasne vylepsenia za tych 10 rokov pridali
na vsetky by stacila jedna mala aktualizacia vo win7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 12. 2018 14:17

Jediný co mi brání plně přejít na linux a zcela opustit svět windows je kombinace:
Windows7+Firefox+TotalCommander+WinSCP+"Notepad++"+IrfanView+Adobe Elements. Tohle je lety tak prudce funkční kombinace, že i přes dva pokusy přejít na linux jsem se potupně musel vždy vrátit zpět.
Těch pár možností co zde autor článku vyplodil mne fakt nepřesvědčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 12. 2018 13:37

Samé důležité věci, věru. Pár instalací udržuji ve VMWaru při životě kvůli Visual Studiu a upřímně řečeno, radši bych si nechat vytrhat všechny nehty, kdyby mi to od té sračky pomohlo. Z toho výčtu je pro mě nutné updaty úplně zakázat, protože nemám čas kvůli nim několikrát týdně absolvovat ten váš "rychlý start systému". Antivirus, ten mi do žádného systému nesmí ani na krok. Přihlašování píčovinama se mě netýká. Na snímky (a záznamy obrazovky) mám lepší software. Průzkumník? Vyhledávání?? To je vtip? Oboje je tak pro masochisty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2018 12:24

Pro uhrovitejch pablbů jsou určeny Desítky jako opravdu vhodný systém.
Machry použivají jedině Linux.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2018 12:19

Najlepší OS je BSD, bez diskusie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2018 11:04

Titulek ma byt "jak to proboha TED mame pouzivat" ....1. Vynucene aktualizace pravidelne rozbijejici system, spoustejici se na zarizenich v tu nejmene vhodnou dobu2. Debilni prihlasovani - kdyz mam lokalniho uzivatele a uzivatele v domene, kdyz napisu jen kratky login uzivatele v domene, nastavi se samo na lokalni ucty, kdyz zadam short login lokalniho uzivatele, zkusi domenu. Porad vypisovat i jmeno domeny je otravne, ale jeste horsi je zjistovat lokalni WINS jmeno pocitace. Vypnout to automaticke predvyplnovani domena/lokalni pc jaksi nejde.Firemni uzivatele se nemaji co prihlasovat PIN, otiskem prstu nebo jakymsi prokletym MS uctem. Proc se to po pridani do domeny proste z nabidky tise neztrati, kua ?3. Uplne dosrany pruzkumnik, totalni ignorance nastaveni uzivatele, po kazde aktualizaci znovu rozbite nastaveni vychozich aplikaci. NE, nechci pouzivat ty metro kraviny, proto si nastavuju, co cim otevirat sam.4. Zbytecne instalovani metro kravin ze store do systemu, navic per uzivatel a bez moznosti to zakazat5. Rozbite ovladaci panely, porad pribyva misto starych .cpl tech metro [s|h]racek, ty ale obcas proste nefunguji nebo se ani neotevrou, vypada to jako chyba pri zpracovani html, a bohuzel z toho neni ani chybovy vystup, a ani neco jako stary "dr whats going on" se nekona ...summary:Stare sedmicky byly celkem spolehlivy a deterministicky system, aktualizace mel admin pod kontrolou a hlavne nerozbijely nastaveni. Ted travim vic casu udrzbou rozbitych pracovnich stanic, takze asi firma bude muset prejit na neco jineho. Win10 se totiz ve firme dosti prodrazi a na domenovou politiku ve srovnani s win7 jaksi dosti kaslou. Pro 10-20 useru kupovat EnterPrice fakt nikdo nebude, jen aby se zbavil nechtenych financnich ztrat a prostoju zpusobenych nedostupnosti stanic diky aktualizaci v nevhodnou dobu koncici neuspechem a nutnosti zasahu admina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2018 10:53

Že by se do redakce vrátil Vlastík Waic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 12. 2018 10:17

Ergonomicky mi to prijde dost nedodelany. A Jak na tom nedelam, pokazde neco nekde jinde. Design super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2018 08:58

nejhorší je že to rozhranní a funkcionalita se dostala i do serveru jsou fakt magoři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 12. 2018 08:57

No tak jsme si přečetli přehled deseti vylepšení, dalších sedmdesát nás čeká, nebo už je to na zdejší redakci příliš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 12. 2018 06:28

W7 jsou pro důchodce, co si nedokážou zvyknout, že mají akorát posunutý ikonky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 12. 2018 03:26

Já je mám na 500 počítačích a v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xls
28. 12. 2018 02:22

Opravdu to tupost autora nechápu. Hloupý nadpis, ještě hloupější obsah a ještě to roztahat na x záložek. To mu někdo z MS kliknul na hlavu kladivem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 12. 2018 01:10

Á, vidím že MS poslal lŽivě prémie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2018 22:17

Cituji:
"Jak jsme je mohli používat? V těchto věcech Windows 10 předčí staré Sedmičky"Parafrázuji:
Jak jsme mohli používat tu starou záchodovou mísu? Když do té nové se tak pěkně spouští "hovxo".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tc
27. 12. 2018 22:14

1, ve win <10 se to jmenovalo hybernace, ve win 10 je to vypnutí, rozdíl je v tom, že pokud se W10 někdy zkutečně vypnou nabíhají nezkutečně dlouho. Jinak je to to samé, ale s jiným jménem (ať žije PR)
2, Ty dodatečná řešení v době W7 poskytoval sám MS a BTW: ten FW je stejně mizernej už od WXP, kdy se konečně naučí ptát na odchozí připojení?
3, obejít heslo ve win je víceméně vtip. Co se týká malování gesta, tak bez se až divím, že jsme se bez toho obešli :\
4, ty výstřižky taky uloží výřez
5, Zip uměly otevřít defaultně snad už WXP v roce 2002
6, a už se naučil pokračovat v činnosti, pokud je jeden soubor z 50000 kopírovaných nečitelný?
7, Task manager se oproti W7 naučil hlavně tohle: ve W7 vymrzne program, spustím task manager a program zabiju a jede se dál. ve W10 vymrzne program, spustím task manager a ten vymrzne taky. Nakonec mi běží 5 vymrzlejch kopií task manageru a nejde ukončit nic.
8, změním velikost okna a ostatní se rozháží a čekají na nové uspořádání. Tak přesně za tuhle funkci bych zabíjel. Království za to, aby pozice okna A nezměnila pozici okna B
9, není nad to přijít ráno k PC vytuhlém v modré smrti, který se po tvrdém restartu hodinu aktualizuje a pak nenaběhne, protože nová verze win neco po....
10.1 ok tohle beru
10.2 proboha proc?
10.3 leda tak ve snu
----------
Pánové, v práci používám W10, doma W7 a práce na PC s W10 je pro mě většinou nepředstavitelným utrpením a děsu z toho, co zase nebude fungovat
Vašich 10 top věcí, bez kterých člověk nedokázal žít je k pláči

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  27. 12. 2018 22:11

Ani jedno z toho neni duvod prejit na WinX. Pro me je to akorat podpora novejsiho hardware... Diky politice M$ a jeho antipodpore Win7 je podpora USB3 mizerna, podpora Bluetooth polovicata, podpora WDDM2 neexistujici atp. Takze zadnej 4k Netflix a dalsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Fast startup, ale za jakou cenu. V 7 stacilo restartovat a clovek vyresil vetsinu problemu, v 10 je to zlozitejsi, jelikoz restart/vypnuti je jen uspani pocitace. Nemluve o skvele feature, ze 10 automaticky spousti spustene aplikace po restartu/vypnuti. Pomuze jen vynuceni prikazem: shutdown /s /f /t 0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 22:03

Desiatky som nepovažoval za najhoršie. Potom ,čo som ich videl sieťovú verziu/Enterprise ,tak sa mi chce plakať. Toľko nelogických vecí, toľko hrabania sa v registroch aby to robilo to čo chcem... Jeden príklad za všetkých: prihlasovanie sa do domien. Chceš sa prihlásiť do inej domény ako užívateľ predtým (tradične user vs admin) ,ale admin to zabudol nastaviť (lebo defaulte sa to zo záhadného dôvodu nie je)? Máš smolu... Nezobrazí sa ti možnosť "iný užívateľ" O perličkách ako uspavanie pri doménových účtoch (wtf + nedokáže si zapamätať jeho vypnutie na konkrétny účet) sa nemá ani zmysel baviť...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2018 21:54

V podstatě všechny body jsou zbytečnosti nebo něco, co existovalo jako nástroje třetích stran už dávno. Že to bootuje rychleji je možné, ale to dělaly každé Windows chvíli po instalaci. Zkuste si ale upgradovat existující systém na desítky, bude to zabržděné pořád podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2018 21:38

1. april?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2018 21:36

By mne zajimalo, proc si jako obyc. uzivatel, ktery si nepreje vselijake bonusy, nemohu legalne poridit ltsb verzi? (pripomina mi to Monty Python Spam scenku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 21:24

Prvních pár let jsem desítkám hodně fandil. Časem se ale začaly zintenzivňovat komplikace způsobené zejména aktualizacemi, že už to začalo překážet v práci.
Z toho důvodu jsem se jich musel zbavit a teď jsem naprosto happy.
Pro zajímavost, když vybírám kvalitní počítač, vyjedu si typy, dodávané s Win 7. Je to spolehlivé vodítko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 21:18

Nejlepší byl MS-DOS 6.22. Nejlepší hry jako Prince, Duna 2 a Duck Tales, správce souborů M602, tomu textový editor T602, Infomapa, Karel a připojení na BBS, co chtít víc. S nějakejma Windows 10 se běžte vycpat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 21:15

- Rychlé spuštění mám vypnuté. Nepotřebuji, mám hibernaci.
- Průzkumník souborů zvaný File Explorer, nepoužívám. Stále nedostatečný.
- Aktualizace vypnuté. Nemám zájem o automatické, vadné aktualizace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2018 21:10

Až odstraní (nebo alespoň dají možnost při instalaci na opt-out) Windows Store, moderní aplikace (a nastavení přesunou zpět do ovládacích panelů), povinné a nepředvídatelné aktualizace, mazání souborů a vracení nastavení do výchozích hodnot při téměř každé aktualizaci, spyware, adware (candy crush apod.), neustálé otravování uživatele s Edge apod, tak jsem ochoten desítky znovu vyzkoušet a dát jim šanci - toto byly nějaké věci, které v minulých verzích Windows nebyly a bylo to naopak dobře a nikomu to nevadilo. Ale pokud ne, tak nechám doběhnout Windows 8.1 (které vzhledem k tomu, že těm rádoby moderním hrám a technologiím moc neholduji - radši mám to, že to funguje a nehrabe se do toho - tak bych jejich konec viděl tehdy, až dopadnou jako XP - už ani prohlížeč na nich pořádně nejde) a poté se přesunu na Debian (už i dnes jej používám na úkony, ve kterých byl Windows vždy horší - síťování atd.) a Windows 10 si nechám tak maximálně na nějakém 100GB nouzovém oddílu na HDD, aby jsem tam udělal věci, které se na Linuxu dělají skutečně hůře nebo nejdou vůbec - např. RDP (Remmina je prostě slabší), testování web stránek v IE.
Pubescentům, kteří nemají nic jiného na práci než hry ale od Windowsů neodtrhnete, protože ti vám stále budou argumentovat pakárnama typu DirectX 12.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 12. 2018 21:04

Nepoužívejte Desítky ,pak budete klidní a nebudete se zbytečne rozčilovat.
Chce to jenom používat jinej a správnej systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 12. 2018 20:55

X dní trvalo, než se poslední vydání "asi opravilo-nevím jak" a když už se vypustilo s tím, že je opravené, tak jsem si najivně upgradoval, předevčírem... a hádejte, co se stalo... opět všechna data v čudu. Nikde v Old Windows včetně Cloudu jsem nic nenašel ani v nově upgradovaném, tudíž se opravilo co? co se opravilo? co? no tak co? co vy tupci... co se opravilo?... ho*no je správně. Slovo "tupci" nepatří čtenářům, ale těm zlodějům a podvodníkům od prdlosoftu, kteří buď kradou nebo jen likvidujou data uživatelů beztrestně za bílého dne (i v noci). Nebude mi líto, že jsem si jako šul*n zaplatil něco, co se nedá dát ani prasatům, na tož lidem. Dnešním dnem hážu licenci do kanálu a než ji zahodím, nechám tu celou krabičku pochcat psem, to je tak jediný, co mě teď napadá. Hezké prožití zbytku roku všem, co nepoužívají sračku jménem W10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 12. 2018 20:15

Ano, Windows 10 je dobrý systém. Ovšem Win. 7 špatný nebyly. Ovšem porovnávat je, to je jako porovnávat Aston Martin DB5 a DB11. To nejde. Jeden je starší a jeden novější. Ovšem zase tu budou ty haty od důchodců se sedmičakama o tom, jak je win. 10 nepoužitelný systém a jak ho používají jen uhrovití puberťáci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 19:56

To je vlastně dost smutný článek ukazující že za 10 let vývoje nepřibylo do Windows vůbec nic uživatelsky zásadního. Skončilo to se systémem co sleduje divné fashion trendy, má privacy statement jak z vlhkého snu Zuckerberga a dvakrát do roka se pokusí o sebevraždu. Well done.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 19:32

Heh. No dobrý. Hybridní start je první věc, co po instalaci odstavuju, přihlašování do systému druhá, výstřižky... to řeším greenshotem tak po dni užívání, zip... no, dobře, občas nechám otevřít čerstvě stažený soubor, průzkumník... to jo, ten používám k vytažení ikony na total commandera, u task managera jsem radši, když ho pouštět vůbec nemusím, a když něco fakt potřebuju, stejně musím pustit sledování prostředků, systém aktualizací... to bych musel být sprostý, nicméně aspoň nastavuju všechny termíny na maximální hodnoty (i tak to se mnou naposledy vyjebalo včera, kdy to prostě odstřelilo všechno, co jsem měl rozdělané, protože jsem si dovolil na deset minut odejít od počítače)...Tisk do PDF, to sedmičky neuměly? Tak že bych místo tisku používal prostě export?Automatické mazání koše... Hm..., jo, koš ani po třiadvaceti letech pořád nepoužívám. Ale občas ho musím vysypat, protože pro některé aplikace prostě smazání není smazání...Vyhledávání... hm, další věc, co na hledání souborů fakt nepoužívám, ultrasearch od Jam Software, přes MFT je to poněkud efektivnější, relativně rychlé a nepotřebuje to vytvářet indexy jak kráva :\. Jo, neumí to fulltext.A nejoblíbenější změny v desítkách? Hm... tak snad asi hezké tapety?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 19:31

Jako opravdu je tam bod "Systém aktualizací"? To snad ne. Tohle je ta největší sra... co mě na Windows 10 neskutečně s*re. Už jsem myslel, že mě na Windows nemůže nic překvapit, ale dnes ve tři ráno mě probudil počítač, který se sám probudil z režimu spánku.Wake Source: Timer - Windows will execute 'Maintenance Activator' scheduled task that requested waking the computer.Mám teď nově jeden starší notebook s Windows 7 a je to neskutečná pecka proti Windows 10. Už jen to, že si mohu zakázat aktualizace snadno je dokonalá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 12. 2018 19:30

Kdyby v článku stálo na prvním místě vylepšení správy paměti (IMC), plánovač (Sheduler), PowerShell, procpaný Tučnák ... jinými slovy ty podstatné věci, tak by se dalo souhlasit. Nepodstatné blbosti, které rozstřelí kdejaká veřejná beta update, nemožnost zkrotit aktualizace (naštětí se netýká verze Pro), rozhašené nastavení ... a ono se básní o "Průzkumníku" na pendrek. Stačil základní, co byl vylepšený od Win2000 a zbytek stejně řeší TotalCommander.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 19:28

Windows 10 jsou skutečně lepší/rychlejší než Windows 7, a to paradoxně i na starších počítačích. Výhrady ale přece jen k pár věcem mám. Microsoft za každou cenu tlačí uživatelské účty a logování do systému, což já pořád nevidím jako must-be záležitost, protože většina počítačů je zkrátka ryze jednouživatelských a funguje v domácích podmínkách, přímo pod nejvyšším admin účtem. Tam žádné logování nechci, aby to pořád votravovalo... A že to tlačí? Ano tlačí, dřív nebo později se totiž dostanete v OS do situace, kdy po vás Windows zkrátka chtějí nějaký uživatelský email, zřídit uživatelský účet atp.
Naopak chci, aby to zostra nabíhalo přímo do plochy a bez nějakých pí--- typu "zadej si PIN nebo heslo" atp.
Dál mi vadí práce s drivery, kdy Windows při každé větší aktualizaci totálně rozjeb-u ovladače na méně profláknutá zařízení, typicky DVB-T tunery a jiná obskurnější USB zařízení atp. Co jsem zatím měl nějaký takový USB tuner (nyní mám tuner s chipem RTL2832U), tak NIKDY nefunguje ovladač, co tam nase-e Windows suverénně automaticky. Vždycky musím ovladač přeinstalovat ručo, a vždycky ho při jakékoliv větší aktualizaci Windows odkráglují a nahradí vlastním (nefunkčním). Udivuje mě to zvláště z toho důvodu, že v příslušném vláknu na stránkách Microsoftu, je x lidí jebe za to, že ten ovladač je k ničemu/nefunkční, a už jsou to celé roky, a pořád to tam se-e tu sračku ovladač z roku 2009. Kdy se tam v tom Redmontu konečně někdo probudí v tom Redmontu, a udělají v těch ovládačích pořádek?! Nebo to nečtou?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 19:28

StickyNoty na ploše se konečně synchronizují napříč zařízeními, OneNote v základu výbavy systému. Pro konvertibilní notebooky automatické přepnutí na touch rozhraní. Nabídka Start s přehledem stručných výňatků aktualit z aplikací. Multiplatformní aplikace Microsoft pro Android a iOS. Softwarová klávesnice a touchpad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 12. 2018 19:20

Koukam, ze ta stupidni masaz pokracuje dal. Clanky s kapitolama nectu, tak by me zajimalo, jestli Kluska ve sve nevyhranenosti (a ted nemluvim o sexualite) chvalil take Edge. Narazim na ty kotrmelce, ktere tady redakce predvadela pred par dny.Jinak samozrejme plati, ze OS je zaklad pro spousteni aplikaci a tudiz ho jakozto uzivatel musim mit pod kontrolou. Ja rozhoduji o funkcich, ktere budu vyuzivat a ktere si jako aplikace doinstaluji. Proto take nikdo se zdravym rozumem nepouziva desitky dobrovolne k praci. Desitky vyhovuji maximalne uhrovitym pubescentum, kterym nevadi, ze kazda aktualizace uplne rozhodi nastaveni, , system si zije vlastnim zivotem, tajne odesila data do MS a to nemluvim o bordelu v nastavenich, mazani souboru, BSOD atd. atd. atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (32)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 12. 2018 19:18

Chtěl jsem napsat esej o tom že je to blbost ale výstižnější bude napsat prostě LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLJenom k tý rychlosti, nemam nervy se rozepisovat o něčem dalšim. Win 10 startuje rychle tak poslední rok, některá z aktualizací to zrychlila na (a teď pozor) na úroveň že to je stejně rychlý jako Win 7. Když jsem poprvé přešel na Win 10 tak jsem myslel že se z toho bootování zbláznim, u Win 7 to šlo rovnou na plochu a v 10 jsem zase koukal na tu obrazovku vítejte jak kdybych ani neměl SSDčko. Naštěstí ty časy jsou pryč a už to vyřešili, ale ještě teď mi z toho nápisu vítejte běhá mráz po zádech když to vidim třeba v práci na těch popelnicích pomalejch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 12. 2018 19:11

Já Vám řeknu jak. Úplně normálně. Na ten systém jsem se mohl spolehnout. Vždy se stalo to, co jsem chtěl. Ne jak teď v 10tkách.... Centrum akcí vyjede z druhé strany, kontextová nabídka v průzkumníku se zasekne, zaseknou se notifikace v centru akcí a nejde s tím nic kromě restartu dělat, ovládací prvky okna mám na druhém monitoru, přičemž okno samotné na prvním. Nemluvě o tmavém režimu průzkumníka. Takovej odpad bych ani nepříteli nedoporučil. Hlavně, že v novém updatu přidali ikonky v nastavení a kontextové nabídce pro vypnutí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 12. 2018 19:11

Let the flame begin! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 12. 2018 19:11

jedniduse, dotaz jak noha.. jak pro blbce.
Stejne jako win 3.1, NT, 2000 a dalsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor