Jak dočasně zabránit instalaci SP2 pro Windows XP

Diskuze čtenářů k článku

Pepa V.  |  13. 08. 2004 09:16

md5sum.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tojejedno  |  12. 08. 2004 16:33

pro MD5 zkuste tenhle programek. po nainstalovani staci jen kliknout pravym tl. mysi a dat spocitat MD5.

http://digestit.kennethballard.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kulihrach  |  12. 08. 2004 21:15

A nebo můj oblíbený editor PSPad, který umí MD5 spočítat prop soubor nebo pro označený text a abyste nemuseli kontrolovat číslíčka, umí jej i porovnat s existujícím otiskem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
***  |  13. 08. 2004 10:18

nebo si muzu napsat vlastni program, to nebude problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanielR  |  12. 08. 2004 14:12

Tak to je machrovina... vsechny prave verze maji stejny MD5 soucet, to disponuje MS takovym vypocetnim vykonem ze je schopen si doplnit soubory tak aby vysel prave ten konkretni md5? nebo existuje jenom jeden SP (pro vsechny jazyky??)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala  |  12. 08. 2004 14:30

Zrovna jsem ted nad tim premyslel. Opet jednou autor nevi, o cem pise...
Mozna to MD5 je toho podpisu, ktere MS k SP2 pripojuje ve forme externiho souboru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  12. 08. 2004 15:31

Pokud vim, jina nez EN veze zatim neexistuje a protoze clanek je urci prevzat z EN zdroje, tak je jine jazazkove verze logicky nezajimaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  12. 08. 2004 15:35

Mam za to, ze SP2 v sobe obsahuje nekolik jazykovych mutaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comar  |  12. 08. 2004 16:17

muzete mi nekdo poradit nejakou dobrou utilitku na kontrolni soucty pod win? V linuxu by to pro me nebyl problem, ale pod win jsem to nikdy nepotreboval, takze na to nic nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
- -  |  12. 08. 2004 19:06

Total Commander

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  12. 08. 2004 21:15

ja na to pouzivam filerepair (1.3.7) umi MD5, CRC32, TTH (DC++)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ach jo ...  |  12. 08. 2004 17:33

A jakou tak asi? Samozrejme ze je pouze anglicka... tak proc by nemohl byt MD5 checksum te prave verze SP2 takovy, jaky pisou v clanku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala  |  12. 08. 2004 21:11

Samozrejme, ze pro anglickou to plati. Ale vetsina ceskych uzivatelu bude stahovat ceskou verzi a pak je tato informace o MD5 otisku zavadejici a melo v clanku byt uvedeno, ze informace se tyka pouze anglicke verze !
To ze ted je k dispozici pouze anglicka nic neresi, protoze clanek si prectu za mesic a budu si chtit zkontrolovat otisk podle toho clanku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XX  |  13. 08. 2004 13:26

Jestli si budeš kontrolovat MD5 SP2CZ, podle kódu, který je uveden ve článku z doby, kdy SP2CZ ještě neexistoval, tak se obávám, že problém je na tvé straně klávesnice. Tohle je zpráva, zpráva se vyznačuje tím, že je spojena s konrétním datem.
Až si na netu přečteš, že prezidentem republiky je Husák, tak se neděs, asi čteš archív Rudého Práva a tato zpráva opravdu není aktuální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deb00t  |  13. 08. 2004 10:37

mozno ma ms svoj vlastny md5 algoritmus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor