Jak dál s DirectX

Ještě ani není konečná verze DirectX 6.0 a už Microsoft na své Microsoft Meltdown Conference...
Ještě ani není konečná verze DirectX 6.0 a už Microsoft na své Microsoft Meltdown Conference prezentoval prostřednictvím Marka Kenworthyho, šéfa programátorského týmu pro DirectX, některé novinky verzí následujících.
Verze 6.0 existuje již jako Release Candidate 1 a konečnou verzi snad uvidíme koncem července. Distribuována bude v rámci prvního Service Packu pro Windows 98. Proti verzi 5.0 je slibována o 60 procent vyšší výkonnost v 3D aplikacích, je tu také podpora 3DNow technologie firmy AMD, která je implementována v jejích nových procesorech. Dále bude nyní síťová hra schopna projít přes firewally. Zatím není hotové DirectMusic, to bude až ve verzi 6.1 a druhém ServisPacku.
Ve fázi návrhu se již objevuje DirectX 7.0, jehož úplný seznam vlastností bude koncem srpna. Zatím je známa podpora pro nové architektury procesorů překonávající Pentium II či 3DNow. Konečná verze 7.0 by se měla objevit krátce po uvedení procesoru Intel Katmai s rozšířenou instrukční sadou.
DirectX 8.0 je vyvíjena v rámci programu Fahrenheit ve spolupráci s Hewlett-Packard a Silicon Graphics. Zachována je plná kompatibilita s aplikacemi a ovladači pro Direct3D a současně je integrován OpenGL API pro profesionální aplikace.
Váš názor Další článek: O malé sítě začíná být zájem

Témata článku: , , , , , , , , , , ,