Jak čeští poskytovatelé dokážou přestěhovat internet

Diskuze čtenářů k článku

Vilém  |  11. 03. 2007 12:20

Zatím nejhorší zkušenosti mám s 02. 2. 1.07 jsem vypověděl smlouvu na CDMA (bezdrátové připojení od bývalého Eurotelu).
Na infolince *11 mi sdělili faxové číslo, kam výpověď zaslat, což se stalo. 9.3.07 !!! mi dorazila e-mailová zpráva, že výpověď je neplatná, protože se nemůže zasílat faxem a slíbili přechod z provozu na "prázdniny" za 100 Kč. To však dle prodavače v 02, který výpověď se mnou sepsal nelze. Takže ještě 2 měsíce budu dotovat Telefonica 02, aby měli z čeho platit ty blbé reklamy. Díky 02, už nikdy ani slyšet o Vašich výborných službách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N_bye  |  27. 09. 2006 20:15

ale přece mám taky něco.U o2 tehdy eště telecomu sem toto absolvoval v Únoru.Do 14 dnů bylo mi zděleno na zákaznické lince.Prd,eště po měsíci se divili co chci a že požadavek  v databázi vůbec nemají.volal sem tam prakticky ob den a narážel v podstatě jen na neschopnost(voláte operátorce co tomu nerozumí a s technikem vás odmítnou spojit).po dvou měsících se teprve zadařilo a to tak že mi dali nový ůčet a ten starý eště dalších x tydnů nemohli zrušit.tzn mohl sem na síť pod dvěmy čísli(u telecomu uživatel=číslo linky).až tak tomu nehovim ale divný to je dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_jpg_, _jpg_  |  26. 09. 2006 20:25

Chcete mi tvrdit, ze O2 mi prenese moje cislo do jineho kraje ?? V tom pripade porusuje cislovaci plan. V nasi zemi jsou zakony snad pro vsechny stejne!!
Co se tyce prelozeni ADSL tak pojem "prelozeni" neexistuje, vzdy je nutno puvodni sluzbu komplet zrusit a na novem miste zcela znovu zridit, je ovsem mozno mit stejny login/heslo a klidne i IP adresu. Prenest verejnou IP adresu do jineho kraje je (vzhledem k rozdeleni oblasti na kraje) trochu slozitejsi, ale funguje to taky.
Solidni ISP v takovem pripade nechce pokuty za zruseni sluzby,ale chce jen penize za nove zrizeni (ktere obvykle bezezbytku posle do O2) a smluvni vztah pokracuje normalne dal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P  |  25. 09. 2006 22:56

Začátkem let devadesátých jsem se bavil s jedním emigrantem. Říkal, že v USA tehdy byla lhůta zřízení telefonní linky do 3 dnů, expres do 8 hodin. Takže stačilo zavolat z letadla při cestě do Ameriky a když jste přijeli, telefon byl funkční.
Za dnešní situaci mohou poslanci. Telecom tenkrát rozdával politickým stranám sponzorské dary a politici mu šli na ruku. Ta situace prakticky trvá dodnes. Jediným řešením je rozdělení Telecomu na dvě společnosti. Ta, která nás zajímá by měla mít výhradně kabelové rozvody k uživateli (last mile). Součastný stav vůbec nechápu, EU zajímá kdejaká hovadina, ale zcela zásadní věc v našich telekomunikacích přehlíží. Jen se divím alternativním operátorům, proč za toto nežalují ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  25. 09. 2006 14:44

Mírný off-topic: Stěhuju se do nového bytu, kde nemá přípojku UPC, kterou jsem využíval. Podle telefonu ze stejné adresy by tam měl fungovat Bluetone. Je tam mrtvá zásuvka od Telecomu, jak tam co nejrychleji přivést Bluetone? To že budu muset platit něco navíc je mi jasný. Podstoupil jste někdo něco takového v poslední době? Zřídit Telecom, dát výpověď hned a hned požádat Radiokomunikace? Díky za radu, možno i na mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Twisp  |  25. 09. 2006 21:58

Pokud chces platit jen CRa, je nutne znovu aktivovat linku u o2 -> doporucuju navstivit jejich kamenou prodejnu a nevolat na infolinku (ja jsem tu chybu udelal a cekal jsem 3 mesice) Ve stredisku o2 rekni ze chces zridit linku, kterou budes chtit previst k CRa - chces aby byla pripravena na adsl, vypojena ze zdruzovace. Za aktivaci linky zaplatis cca. 3500,- + prvni mesic pausalu za phone 02...pri zrizeni dostanes referencni cislo ktere je zapotrebi k objednani sluzby Bluetone premium .. nebo jak se to ted jmenuje ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  26. 09. 2006 07:28

Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  25. 09. 2006 14:38

Nikdy nebyl problém, dokonce mi pokaždé dali slevu 3 měsíce na nové adrese jako novému zákazníkovi. Asi záleží na koho narazíš na infolince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  25. 09. 2006 14:39

Sakra to měla být reakce na první příspěvek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cray  |  25. 09. 2006 12:01

 ... a ukazu to nasemu key accountovi z O2, protoze O2 mi pul roku tvrdi ze nelze prestehovat pevnou linku s ADSL.
vzdycky jsme museli adsl zrusit, prenest linku a pak o ADSL znova zazadat. Takze ani omylem nejake stehovani. A obvykle to trvalo 4-8 tydnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gr  |  25. 09. 2006 11:16

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006092407

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  25. 09. 2006 10:51

Od 1.9. Vam prevedou linku i s ADSL a cislem na jine misto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spora  |  25. 09. 2006 10:26

na jejich infomailu mi pred zrizenim sluzby sdelili, ze v pripdae stehovani je mozne sluzbu ADSL presunout! pokud to nedodrzi, hodlam ten mail pouzit proti nim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  25. 09. 2006 10:25

Nevím jestli se něco změnilo, ale já se před necelým rokem stěhoval do většího bytu v rámci jednoho domu. Naštěstí mě napadlo si s dostatečným předstihem zavolat na info linku. Představoval jsem si to totiž tak, že přijede tachnik, vymění v novém bytě starou zásuvku za novou a v rozvaděči na chodbě přehodí drát a bude to. Práce všeho všudy tak na půl hodinky. O to větší překvapení jsem zažil, když jsem se dozvěděl, že na tuto "změnu" smlouvy mají podle nějakých podmínek nebo zákona 30 dní. Tedy jak píšete, bez obtíží to bylo. UPC rozhodně žádné potíže nedělalo, ale že by se samou ochotou přetrhli to tedy také ne. Takže jsem klidně mohl být 3 - 4 týdny bez televize i internetu a v podstatě by to bylo v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  25. 09. 2006 08:48

U Karnevalu mi nezůstala pevná IP při stěhování v rámci města, technik říkal že čtvrť do které jsem se stěhoval je v jiné části sítě a proto to nejde. Bylo to před necelým půlrokem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddle  |  25. 09. 2006 08:20

Prosim opravte si to UPC - NENI MOZNE PREVEST SMLOUVU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  25. 09. 2006 08:06

"Zákazníci tohoto operátora tak zatím musí své smlouvy zrušit a v novém bydlišti vytvořit nové. Z toho samozřejmě plyne i nezachování IP adresy."

Opravdu? A jak to plyne? IP adresy nepřiděluje Telecom (Kyslík), ale příslušný operátor (GTS Novera) a ten si může přiřadit jakékoliv přípojce jakoukoliv IP adresu. Jiná věc je, jestli to taky dělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban, bigboban  |  25. 09. 2006 07:46

Více jak před měsícem jsem chtěl do nového bytu zavést UPC internet. Předchozí majitel měl internet + kabelovku a požádal o přesun na novou adresu. Přesun podle UPC může trvat až 30 dní.

1. Neschopnost UPC - nedovedou zavést novou smlouvu na byt kde trvá předchozí smlouva. Kdyby chtěli tak to určitě jde, jenže oni prostě nechtějí, pohrdají novým zákazníkem.

No tak jsem čekal, týden, dva, tři. Během toho jsem průběžně volal na infolinku a vždy jsem musel znovu vysvětlit svůj problém a vždy jsem se dozvěděl, že mám čekat, že mají 30 dnů na převod. Když jsem volal už po 4 týdnech měl jsem kliku, narazil jsem na pracovníka infolinky co udělal o trochu víc než předchozí:

2. Neschopnost UPC - problém byl v tom, že hned v počátku někdo žádost o převod zadal špatně a tedy celý ten měsíc byla blokovaná a neprováděla se!

Zažádal jsem tedy o urgenci, pán slíbil do dvou dnů nápravu. Po dvou dnech volám a opět vysvětluji svůj problém. Mírně neschpná slečna tvrdí že jsme objednávku už dávno zrušil (už před tím měsícem). Urguji tedy znovu a ona zase něco slibuje. Slíbila, že mi zavolá technik.

3. Neschopnost UPC - technik nevolal tak jsem opět za pár dní volal na infolinku a důrazně se dožadoval termínu instalace. Ten mi byl konečně přislíben.

Smutný výsledek je tento:

4. a nejhorší neschopnost UPC: Původní majitelka žádala o převod někdy 4.8. já dával žádost 6.8. Oba jsme se společně dočkali instalace 11.9.!!! Technik co přišel ke mě se VELICE divil té době, tvrdil že převody se běžně dělají za 4 dny.

Takže asi takto funguje převod u UPC. Chápu že chybu udělá každý. Ale kdybystě zažili ty telefonáty - naprosté pohrdání potenciálním novým zákazníkem, naprostá převaha neschopných a neochotných pracovníků infolinky. HNUS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole, SmartMole  |  25. 09. 2006 09:13

Pokud Vám mohu poradit do budoucna, tak je nejlepší, pokud to není absolutně urgentní, vše řešit přes kontaktní formulář na webovkách UPC. Protože pak se ten mail dostane kompetentním osobám a ty málokdy udělají chybu. Navíc, pak máte důkaz, že jste to napsal opravdu tak a ne jinak! Je totiž fakt, že na klientském centru (ostatně jako na všech - třeba KC telefoniky mi přijde mnohem horší) se člověk kolikrát doví respektive nedoví "věci"! Když má člověk smůlu a narazí na brigádníka/nici tak to pak může být na dlouho!

Jinak k bodu 1: skutečně nemohou, je to dáno dementním systémem, které UPC využívá. A to byste se divil, kolik věcí díky tomu nejde! Jenže přejít na jiný by bylo velmi drahé a hodně složité, takže holt smůla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban, bigboban  |  25. 09. 2006 11:25

K tomu jenom doplním, že přes web jsem jim samozřejmě psal. Reakce naprostá nula. Nic, bez odpovědi, bez posunu. U webového formuláře člověk naprosto nemá kontrolu kam zpráva dojde, zda jí někdo přečte a zda někdo odpoví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  25. 09. 2006 12:22

No nevím. Ten formulář je velmi dobrý a když si zaškrtnete, že chcete oznámení doručení, tak je to v pohodě. Sice jsou trochu těžkopádní, ale nakonec odpoví na všechno.
Nejlepší je si asi zjistit, kterému externímu agentu patří vaše lokalita a ten už všechno zařídí.
Já jsem při nastěhování dostal do ruky caník s tel. číslem, na to jsem zavolal, hodinu po zavolání seděl chlap u mě a dvě hodiny po zavolání jsem měl hotovou objednávku. Dva dny po podepsání objednávky jsem měl hovor z centra kvůli datu instalace a do týdne jsem to měl doma. Sice byli kluci trošku vedle sebe, protože mi táhli kabel přes celý byt a můj počítač je trochu šokoval, ale když jsem si "instalaci" zařídil sám, tak to bylo do hodiny hotový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
afk_cz  |  25. 09. 2006 12:52

k tomu jen prihodim svoje: volam na linku, ze chci zridit pripojku do bytu, v dome uz je a ze chci jen inet ==>> "OK, mate stesti, do 2. patra to budou instalovat tento tyden, tak rovnou udelaji i 4. patro, kde bydlite. zavolame vam pro potvrzeni." (pozn. v 6-patraku, byt c.40). tyden nic, volam=> "nemame tu objednavku na vase jmeno ani nic dalsiho pro tento panelak. s kym jste mluvil ?" pamatujte si jmeno brigadnika nebo kdo to byl ;) nadiktuju vsechno znova. ==> "OK, ozveme se do 3 dnu". tyden pryc, volam ==> "aha, tady vidim, ze je problem, kolega nemohl zadat do systemu pozadavek, protoze mam u vas v databazi byty jen do cisla 35. musime jeste nechat upravit databazi. " cekam dalsi tyden, volam. "dejte mi na vas mobil (diktoval jsem pri kazdem tel.) a technik se vam ozve s terminem instalace" ... prosim je, aby zavolal cca hodinu dopredu, ze to mam pres den pres celou Prahu a ze mi to bude trvat minimalne 30 min, kdyz to pujde. "to nemuzeme zarucit, ze se ozve tak s predstihem, ale napisu mu do poznamky, ze ma vola co nejdrive, nejdela vsak do 30 min pred prijezdem." ve slibovany den telefon v poledne: "dobry den, jsem tu pred vchodem natahnout k vam UPC." ... "musite pockat aspon 30min, rikal jsem to operatorum, meli vam to k tomu pripsat" ... "nic tady nemam, chvatejte prosim, musim pak zase dal." ... nastesti pockal, ja mu naoplatku helfnul s tahanim kabelu, vrtanim apod (driv jsem se tim zivil, tak me to netrapilo, hlavne ze to bude ;)  ..... no a jako tresnicka na dortu - mel jsem platit az za prvni mesic zpetne ... po 2 mesicich mi prisla upominka, ze jsem nezaplatil a ze mi posilali vyuctovani na mail ... nic mi ale neprislo, zato mi prichazela jejich reklama na kabel TV, takze mi na mail mohli poslat cokoliv, treba i vyuctovani.  upominka mi taky prisla spravne  od te doby klid a jede to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ben  |  25. 09. 2006 16:56

No hlavni problem je ze UPC ma uz pomerne dloho noveho majitele a ten zacal skrtat rozpocty - postizeno bylo i klientcke centrum UPC. Dosadili noveho reditele na kl. centrum, ktery zacal s cistkama. Ucelem bylo zbavit se vsech kteri berou podezrele velky plat a hlavne vyzdimat z pracovniku vetsi produktivitu. Pracovnik, ktery tam delal nekolik let a byl zkuseny dokazal na prvni kontakt s zakaznikem na telefonu vyresit temer vse. Jenze pak zvladnul za hodinu obslouzit treba jen 4-5 lidi. Predstava vedeni ale je aby obslouzil za hodinu lidi nejlepe 10. Udelejte si pak predstavu kolik casu na vas ten clovek na lince ma. Kdyz se vas nezbavi behem nekolika minut, tak bude mit spatne vysledky a bude brat mensi mzdu. Usti to pak v situace, kdy se vas ten operator snazi zbavit i za cenu ze vam bude lhat ze je vse OK a ze se vam nekdo ozve. Dalsi vliv to melo takovy, ze vsichni zkuseni odesli pryc (co jineho kdyz po vas nekdo chce cim dal vic a snizuje vam mzdu). UPC nabira ve velkem nove pracovniky, ale za penize ktere muze nabidnout se hlasi mene kvalifikovani a mene inteligentni lide. Navic pracovni tempo ktere tam vladne malokdo vydrzi vic jak nekolik mesicu a tak lide odchazeji akorad tak v dobe kdy svou praci zacinaji poradne zvladat.

Co se tyce neschopnosti zhavest smlouvu na nekoho noveho i kdyz je tam smlouva na neko predtim (bod1), tak to skutecne neumi. Jednak to nezvlada databaze kterou maji a pak je tam pravni problem. Jak budete vysvetlovat to, ze do bytu vede jedna pripojka s jednim signalem a oni ji uctuji dvoum lidem??? Dalsi faktor je ten, ze UPC nemuze vypovedet smlouvu zakaznikovi. To muze jen zakaznik a tak dokud se nevyporadaji s puvodnim, tak nezavedou smlouvu novou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ben  |  25. 09. 2006 17:00

Tak s tim nepocitej. Ten formular odbavuji lide se stejnou kvalifikaci a na stejne pozici jako zastihnes naa telefonu. Velice casto ten formular odbavuji i lide z tel. linky, kdyz jim zrovna vola malo lidi. Komicke je, ze je to tak velmi casto i u reklamaci. Muze se ti tedy stat, ze se nedokazes dohodnut s nekym na lince a kdyz posles reklamaci (nebo stiznost), tak je tam velka pravdepodobnost, ze to bude cist a vyrizovat nekdo kdo sedi vedle toho cloveka s kterm si mluvil a nebo dokonce primo ON.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Gregor  |  25. 09. 2006 06:42

Zkušenosti mám z minulého podzima. Potřeboval jsem pouze převést linku s ADSL. Prý to není problém ( za pár dní jsem měl opravdu linku odpojenu ). Po měsíci bez odezvy mi po několikerém naléhání sdělili, že mám na  lince ADSL ( jaký to objev ) a postup bude jiný. Zrušení smlouvy s ADSL, překlad linky, zavedení ADSL. Prý si to vyřeší automaty mezi sebou. Další měsíc dohadování ( to jsem je urgoval každý týden ). Následně mě bombardoval Telecom, abych si dal jejich ADSL ( s jejich tech.podporou a odezvou na problémy bych raději posílal slepé hluché poštovní holuby s poruchami vnitřního ucha a se vzkazy na hliněných destičkách ). Po dalším měsíci a těsné spolupráci s oběma firmami jsem docílil opětovné funkčnosti ADSL.
Na omluvu obou firem musím uvést, že po dvou měsících se mi začali věnovat opravdu intenzivně a během následujícího měsíce již bylo vše vpohodě. Velkou zásluhu na tom měla paní na pobočce Telecomu, která celou záhadu rozluštila a pomohla mi se zatlačením na pravých místech v Telecomu. (Jako standardní zákazník nemám šanci mluvit s odborníkem!!! Odborníkem myslím toho, kdo o problému opravdu něco ví a ne zakomplexovanou dvacítku, kterou otravuje jakýkoliv telefon a jež mi poradí úžasnou věc, že mám zrestartovat počítač. Klidně i podvacátý. Možná na telecomu znají nějaký speciální restart, po kterým se zpřístupní ADSL HaHaHa.)
 Zkrátka zákazník do firmy - Bazuku do ruky.
Pokud se dobře pamatuji, Tiscali mi po domluvě neúčtovalo ani paušál za ADSL z tohoto období.
U Tiscali jsem zůstal jenom z toho důvodu, že mají perfektní technickou podporu, která dokáže velmi rychle reagovat na problémy ( nebylo jich mnoho , ale většina vyřešena během telefonátu, případně do několika hodin). U telecomu je to v řádu týdnů.
Pokud tedy mohu doporučit postup. Okamžitě je obtěžujte s dotazy, kdy Vám zrušili ADSL, pak okamžitě zajít na Telecom ( tedy O2 ) aby udělali překlad linky včetně ADSL. Obtěžovat je s dotazy, kdy je linka skutečně převedena a funkční. Pak následně to nahlásit a opět je obtěžovat s nastavením služeb ADSL. Hlavně nespoléhejte na automaty. Po dobu plánovaného překladu si raději zajistěte bezdrát.
Greggy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  25. 09. 2006 10:11

Takoveho zakaznika bych take chtel mit.
ISP se na nej vy ..., misto toho, aby se staral, tak ho necha litat po subdodavatelich, a on u nej zustane, protoze maji perfektni technickou podporu Naaadhera!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kit  |  25. 09. 2006 06:19

Minuly rok, jsem potreboval prelozit telefon i s ADSL( v ramci jedne ustredny). Vyslednek, zrizeni nove linky(nove tel. cislo), zrizeni ADSL, zruseni stare linky a ADSL a cekani cca 5 mesicu na vraceni puvodniho cisla, mezi tim jsem v telefonnim seznamu uveden s novy tel. cislem, na ktere se ted nikdo nedovola, protoze uz mam to puvodni. .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raději nejmenovat  |  25. 09. 2006 01:36

Přesun internetu od Tiscali byl šílený.

Nejenom, že dělalo problém 02 (telefonní linka není převedená ani po třech měsících!!!, museli jsme si udělat nové číslo), ale s Tiscali byly naprosto děsivé problémy. Náš plán, jak to celé provést selhal na neschopnosti Tiscali (a asi i O2).

Co mě však dostalo, že jsme za převod internetu na novou adresu zaplatili 7 500 Kč nebo nějaké takové peníze. Ano, mají to v podmínkách, ale fakt jsem nevěděl, že to někdy uplatní. Prý to zase platí někomu jinému (myslím GTS Noveře), ale to je mi jedno.

No, dejte si pozor, kolik vás bude stát převedení na novou adresu.

A ještě to dohadování se s nimi. Prostě: Tiscali a O2 - nikdy více!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jzb  |  25. 09. 2006 10:34

Pokud jde o Tiscali, tak veškeré mé jednoleté zkušenosti s touto firmou jsou zběsilé. V současné době stále probíhají tahanice ohledně zrušení smlouvy (zrušena k 12.7.06), věc předána na ČTÚ.
Tiscali nekomunikuje, pokud ano, lže.
Sorry za OT, jestli to někoho zajímá, majlněte na yurasek&centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  25. 09. 2006 00:33

O2 má státem podporovaný monopol, ale někdy opravdu překvapí a její služby se i dají použít.
GTS a Volný mají svázané ruce díky O2 - bijí se s něčím co chrání stát.
České radiokomunikace dokazují, že socialistická byrokracie, kterou tady ČSSD 8 let úspěšně budovala se rozsrůstá i do komerční sféry.
UPC v poho, ale karneval to přehání s manipulačním poplatkem, přeci by měli být rádi, že i když se stěhuji tak chci zůstat u nich. Mohl bych jít třeba k UPC ;o)

Prostě české firmy dokazují, že zákazník je tu pro ně a ne ony pro něj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddle  |  25. 09. 2006 00:22

w

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddle  |  25. 09. 2006 00:14

?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddle  |  25. 09. 2006 00:13

Pred dvemi mesici jsem se stehoval - chtel jsem PRESUNOUT!!! - NE ZRUSIT!!! internet+kabelovku. "Je nam lito ale na stavaji adrese musite mit smlouvu do 25.9". "Mno ale ja to nechci zrusit, ja bych to rad jen presunul?". "Je nam lito". Jsem dva mesice pryc, mam inet uz davno od nekoho jineho(A BEZ LIMITU) a cekam kdy mi poslou "ze jsem nezaplatil posledni dve fa". Ano mile UPC - SE*E*E na zakazniky tak voni budou s*a* na vas. Ale pekne mne vytocili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddle  |  25. 09. 2006 00:12

Pred dvemi mesici jsem se stehoval - chtel jsem PRESUNOUT!!! - NE ZRUSIT!!! internet+kabelovku. "Je nam lito ale na stavaji adrese musite mit smlouvu do 25.9". "Mno ale ja to nechci zrusit, ja bych to rad jen presunul?". "Je nam lito". Jsem dva mesice pryc, mam inet uz davno od nekoho jineho(A BEZ LIMITU) a cekam kdy mi poslou "ze jsem nezaplatil posledni dve fa". Ano mile UPC - SE*E*E na zakazniky tak voni budou s*a* na vas. Ale pekne mne vytocili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddle  |  25. 09. 2006 00:12

Pred dvemi mesici jsem se stehoval - chtel jsem PRESUNOUT!!! - NE ZRUSIT!!! internet+kabelovku. "Je nam lito ale na stavaji adrese musite mit smlouvu do 25.9". "Mno ale ja to nechci zrusit, ja bych to rad jen presunul?". "Je nam lito". Jsem dva mesice pryc, mam inet uz davno od nekoho jineho(A BEZ LIMITU) a cekam kdy mi poslou "ze jsem nezaplatil posledni dve fa". Ano mile UPC - SE*ETE na zakazniky tak voni budou s*at na vas. Ale pekne mne vytocili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riddle  |  25. 09. 2006 00:10

Pred dvemi mesici jsem se stehoval - chtel jsem PRESUNOUT!!! - NE ZRUSIT!!! internet+kabelovku. "Je nam lito ale na stavaji adrese musite mit smlouvu do 25.9". "Mno ale ja to nechci zrusit, ja bych to rad jen presunul?". "Je nam lito". Jsem dva mesice pryc, mam inet uz davno od nekoho jineho(A BEZ LIMITU) a cekam kdy mi poslou "ze jsem nezaplatil posledni dve fa". Ano mile UPC - SERETE na zakazniky tak voni budou srat na vas. Ale pekne mne vytocili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PF  |  25. 09. 2006 10:38

A já měl ale zase opačný problém. My měli Chello se spolubydlícím na privátu a když jsem se chtěl v květnu odstěhovat (spolubydla zůstával), tak byl problém vysvětlit operátorce, že chceme akorát převést smlouvu na jiný jméno a že zbytek ať zůstane. Jestli si modem sbalí do krabice a odvezou a dodají jiný nebo jestli zruší starou smlouvu a sepíšou jinou nebo jestli jen změní jméno a smlouvu pošlou poštou nám bylo jedno. Po mě furt paní chtěla novou adresu, kam mají udělat nějaký "transfer" a nemohla pochopit že ten inernet nechceme stěhovat. No a když jsme jí po 1/4 hodině do sluchátka vysvětlili jaká je situace a zdálo že už to chápe tak nám potom ještě ten den odpoledne volal další člověk že podle jejich informačního systému žádáme o "transfer přípojky" tak ať mu povíme tu adresu na kterou maj smlouvu převést a začal cirkus nanovo.
Jejich systém, že mám 30denní výpovědní dobu taky není pravda, ve skutečnosti do trvalo 2 měsíce (měsíc než se vůbec ozvali+ měsíc bežící výpověď), ale to nám nebylo na škodu protože přípojka se využívala dál a se spolubydličem jsme se snadno vyrovnali sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71, arny71  |  25. 09. 2006 11:45

Naprosto stejná zkušenost s UPC jako Riddle, pouze jsem musel pri stehovani pripojku zrusit, protoze jsem se stehoval do lokality, kde nemaji pripojku jinak bych smlouvu klidne prevedl do noveho bydliste, s chello jsem byl spokojen).

Nejdriv mi nabidli zmenu smlouvy na Direct UPC, coz jsem s diky odmitl, protoze o jejich kabel. TV bez netu jsem zajem nemel. Takze nastal problem, protoze mi neustale tvrdili, ze musim zaplatit poplatek jeste za zbyvajici 3 mesice, kdy uz na stare adrese nebudeme. Nacez jsem dal pisemnou vypoved z duvodu stehovani k datu YYY. Zadna reakce z UPC. Po cca 3 mesicich po datu me vypovedi prisel na starou adresu dopis z UPC, ze ONI davaji vypoved, ale az k datu XXX (3 mesice po prestehovani) a zaroven narokovali "dluh" za uplynule 3 mesice. Zdvorile jsem je upozornil, ze smlouvu jsem davno pisemne vypovedel, takze oni nemaji co vypovidat. Pak 2x prisla upominka na "dluznou castku". Opet jsem je e-mailem zdvorile upozornil, ze jsem smlouvu davno vypovedel, takze nemaji co narokovat.

Mesic pote telefon od vymahace(!), kdy ze zaplatim. Toho jsem uz NEslusne odpalkoval, ze s nim se nemam co bavit a pokud ma UPC pocit, ze jim neco dluzim, at na me podaji zalobu. Poslal jsm UPC modem, ktery se u me doma valel zapadany prachem a od te doby (5 mesicu) je klid. Tzv. dluzne jsem samozrejme nezaplatil, zaloba zadna neprisla. Proste to zkousej, hajzlici. Drzost techto firem je proste neskutecna. UPC nikdy vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
afk_cz  |  25. 09. 2006 12:35

FYI: pak bez tve ucasti probehne exekuce na tvem ucte a poslou ti oznameni, ze naklady na exekutora byly takove a takove, ze dluzna castka + uroky byla takova a takova a ze proti tomu neni odvolani ;) muze se to stat klidne za rok a domu ti nemusi prijit ani papirek, ze nejaky stani probiha. toto ale nejsou praktiky UPC, nybrz exekutoru, kterym to mohou predat. radsi bych si byt tebou u nich overil aktualni stav. ze mlci 5 mesicu, to neznamena, ze se nic nedeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  25. 09. 2006 13:06

Exekuce může proběhnout pouze na základě rozhodnutí soudu - a tomu musí předcházet projednání u soudu, o kterém musíš být informován. Pokud tedy nepřišla žádná úřední obálka do vlastních rukou na adresu trv. bydliště, tak se nic dít nebude. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor