V ČR již máme stovky, ne-li tisíce absolventů ITIL® Foundation školení. Kvalifikaci lze však dál efektivně zvyšovat odborně zaměřenými ITIL® kurzy.
Mnoho IT specialistů, zejména na pozicích manažerů služeb, provozních manažerů a vlastníků ITSM procesů, vyhledává další možnosti zvyšování své kvalifikace v oblasti řízení a správy IT služeb. Základní kvalifikací na úrovni ITIL® Foundation již v ČR disponuje poměrně rozsáhlá skupina IT odborníků, otázkou ale zůstává, jak si zvýšit kvalifikaci ve svém vlastním oboru.
Kvalifikační ITIL® V3 schéma umožňuje pokračování nadstavbovou úrovní ITIL® V3 Intermediate. Tato specializovaná úroveň umožňuje výběr ze 3-denních kurzů série Lifecycle, které přímo vycházejí ze známých publikací ITIL® V3 Best Practice, nebo nabízí výběr 4-denních tréninkových kurzů ze série Capability. Capability tréninky jsou více zaměřené na specifické oblasti řízení IT služeb a obsahují více praktických cvičení.
Akreditovaný poskytovatel ITIL® kurzů, společnost OMNICOM, s.r.o. v tomto pololetí připravila pro všechny držitele certifikátu ITIL® V3 Foundation následující akreditované ITIL® V3 Intermediate kurzy:
- Kurz ITIL® V3 Service Transition Vás podrobně seznámí s procesy a principy přenosu služeb (ST) – Change, Release, Validation and Testing, Configuration, Request, Evaluating, Knowledge Management. Délka kurzu 3 + 1 den zkouška, 3 certifikační body.
- Trénink ITIL® V3 Operational Support and Analysis Vás podrobně seznámí s procesy, funkcemi a principy provozu služeb (Service Operation) – Event, Incident, Problem, Request, Access /ServiceDesk, Technical, Operational and Application Management. Délka tréninku 4 + 1 den zkouška, 4 certifikační body.
- Formou certifikačního tréninku ITIL® V3 Planning, Protection and Optimalizion Vás podrobně seznámíme s procesy návrhu, plánování a bezpečnosti (Service Design) – Capacity, Availability, Continuity,Security,Demand Management. Délka tréninku 4 + 1 den zkouška, 4 certifikační body.
- Kurz ITIL® V3 Service Design Vás podrobně seznámí s procesy a principy návrhu služeb – Service Level, Catalogue, Availability, Capacity, Security, Supplier, Continuity Management. Délka kurzu 3 + 1 den zkouška, 3 certifikační body.
- Kurz ITIL® V3 Service Strategy Vás podrobně seznámí s procesy a principy strategie služeb – Portfolio, Demand a Financial Management. Délka kurzu 3 + 1 den zkouška, 3 certifikační body do kvalifikační schémy ITIL V3.
Všechny kurzy vede český lektor s kvalifikací ITIL® Expert a dlouholetou konzultační praxí. V ceně všech školení je i písemný certifikační test EXIN.
Bližší informace o specializovaných kurzech ITIL® V3 Intermediate naleznete zde.
Společnost OMNICOM, s.r.o. nezapomněla ani na ty, kteří zatím nedisponují ITIL® V3 Foundation certifikací a připravila široké spektrum termínů veřejných ITIL® V3 Foundation kurzů s certifikací s místem konání Praha a Bratislava. Více se dozvíte zde.
Společnost OMNICOM, s.r.o. je oficiálním EXIN akreditovaným poskytovatelem školení. Tyto kurzy splňují požadavky OGC a APM Group a jsou akreditované společností EXIN.