IT Česko: Jan Havel, Actum – Internetový trh je již dospělý

Diskuze čtenářů k článku

snake  |  15. 08. 2006 06:48  | 

Tedy PR masáž to byla fakt hodně silná (jsou vůbec v něčem alespoň druzí?), na druhou stranu ale masáž fakt moc hezky věcná a informativní, navíc i s vlastními neotřelými názory. Vlastně je článek takovou 10minutovou minipřednáškou ukazující průřez
oborem... .
 
A doslova mne dostala (navíc ještě moc pěkně naformulovaná) informace ve smyslu, že se ostatní bojí používat email a tak to dělá příjemnou mezeru na trhu. Jestli se jim ale daří opravdu vytvářet mailové kampaně s proklikem k 50%, pak klobouk dolů a ... a sem s referencemi (resp. ještě lépe: reálnými ukázkami  a case studies)...
 
Bylo to zajímavé čtení, děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borek  |  15. 08. 2006 23:53  | 

Musite si uvedomit, ze pro zpracovani stiznosti na sireni nevyzadane posty je potreba otevrit i ten link co je ve zprave obsazen. Takze ten proklik muze take znamenat, kolik stiznosti se na klienta chysta a jak velka bude pokuta.

Jinak samozrejme lze, mezi emailovym marketingem a spamem neni rozdil, jen to lakuje naruzovo, protoze klient by za spamovani nezaplatil, ale klidne se necha ukecat k emailovemu marketingu, ktery zarucene neni spam, ze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Perutka  |  15. 08. 2006 10:38  | 

Dobrý den, p. Havle.
Ale to jste se během svých cvičení nezmínil, že děláte v tak zajímavém oboru Chtěl bych Vám i touto cestou poděkovat, za Vaše nesmírně zajímavé přednášky o ekonomii konané cca před pěti lety na VŠE, mě jste nesmírně ovlivnil a ekonomie je mým koníčkem dodnes. Z velké části i díky Vám.
Jsou nějaké ekonomické projekty/diskuse/web, kterému se věnujete? myslím, že by to i čtenáře živě mohlo zajímat.

S úctou,
Adam Perutka, xpera03@vse.cz
ps: ještě si stále myslíte, že v otázce svobody směřujeme spíš k pozitivním zítřkům??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza.  |  15. 08. 2006 21:04  | 

Pěkný, výstižný a dobře zpracovaný článek. Děkuji.
Jak postupuje psychologie, marketing a související obory, zdá se, že se člověk stále víc stává pouhou loutkou v rukou znalců. Co asi přinese zítřek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Till  |  17. 08. 2006 04:05  | 

Ach jo, ach jo, to je opravdu škoda, že už dlouho pro Živě něco nenapsal Marek Prokop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Host  |  17. 08. 2006 13:24  | 

Jako (placený) reklamní článek dobrý. Jinak co se týká informační hodnoty, je asi na stejné úrovní jako jsou miliony dalších na webu. SEO má smysl pro většinu webů, ale na tom dnes už není nic objevného.
K e-mailové reklamně lze říct jen to, že nechápu proč pán ohlupuje lidi počtem otevřených mailů. Ani nevysvětlil jak to vůbec zjišťuje, kdo email alespoň otevřel. Většina emailových klientů totiž umožňuje nezasílat informaci o doručení nebo přečtení a také toho spousta uživatelů využívá.
Co se týče množství 50% úspěšnosti prokliku, tomu se už opravdu musím smát.  Toto je možné snad jen pokud posílá emaily 100 lidem, kteří jsou navíc placeni za klikání. Konkrétně, mám dlouhodobě ověřeno, že při rozeslání 50 000 emailů na adresy registrovaných uživatelů (kteří tedy na email "čekají"), klikne na jakýkoliv odkaz max. 0,09%. Jistě, je to poměrně vysoká úspěšnost oproti bannerům, ale rozhodně se to ani neblíží uvaděným 50%.

Příště trochu více soudnosti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 21 grafických karet

AMD poráží Intel už i v notebooku

Jak vytvořit 3D fotky v mobilu

Nejlepší fotoaparáty do 30 000 Kč