iRiver iFP-190TC - elegantní MP3/WMA přehrávač s FM rádiem

Diskuze čtenářů k článku

xxx  |  15. 07. 2005 19:17

cau potrebuju nekoho kdo vy jak mam zaridit aby muj iriver ifp 190tc umnel prehrat ogg format

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edy  |  24. 05. 2004 11:20

Mam uz 2 roky ifp 180 TC, tak se chci podelit o sve dojmy. Pohyb v menu neni intuitivni a musite si na nej dlouho zvykat, nicmene zakladni funkce zvladnete ovladat s rukou v kapse po tydnu urcite. Muj model ma 128Mb - zhruba 2,5 hodiny. Kdyz jste nekde tyden a nemate pristup k Pc, uz vas to zacne stvat. Nevyhoda je taky nevymenitelnost pameti. Na jednu baterii to vydrzi skutecne dlouho hrat a vykon sluchatek je dostatecny na pozdejsi piskani v usich. Kryt, mechanicka tlacitka a poutko stale velice dobre drzi (i kdyz tomu davam zabrat). Pri silnem narazu maximalne vylitne baterie, coz se mi stalo pouze 2x. Vytknul bych uz jen USB1.1. Rozmery jsou take opravdu skvelé. Jestli uvazujete o koupi, doporucuji 512Mb, nebo HDD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rediak  |  31. 01. 2003 07:53

"Tlačítko Stereo zapíná respektive vypíná přístroj či plní funkci Play/Pause."

 Tyyy voleee, a neprepina se s nim take nahodou rezim poslechu rejdia stereo/mono???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cert  |  30. 01. 2003 12:33

Zdravim, potreboval bych poradit.
Vlastnim iFP-180T uz par tydnu, zpocatku byla naprosta spokojenost, az do doby nez si znamy koupil od iRivera MP3 CD SlimX2. Ten jeho zvukovy vystup je daleko kvalitnejsi (hlubsi basy, nezkreslene vysky) nez u iFP-180T. Na standartni nastaveni EQ hraji oba stejne, ale pri nastavenem U-Bassu je SlimX2 naprosto skvely ale iFP dochazi dech  Ty basy jsou proste sproste osekane  Ve sluchatkach to neni, oboji jsou Senheiser MX300.

Ptam se tedy, zda li je to vada kusu, nebo fakt ze Slim hraje lepe nez iFP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2003 21:38

neporadim ti, zda je opravdu SlimX2 lepsi nebo horsi, poradim ti neco jineho...pouzij poradne sluchatka. S poradnyma sluchatkama totiz na SlimXu ASI ani tu volbu "U BASS" nevyuzijes a na te 180tce to bude hrat taky skvele...

(ty MX300 jsem slysel a zdaleka se nemuzou ani vyrovnat lepsim spuntum, natoz nejakym uzavrenym sluchatkam)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cert  |  03. 02. 2003 07:21

No zkousel jsem to na Koss PortaPro, a vysledek je samozrejme lepsi. Nemusim zapinat ani ekvalizer.   Mne slo ale hlavne o to, ze na stejnych sluchatkach - MX300, hraje SlimX2 o dost lepe. Jinak jsem si ho koupl hlavne kvuli behani a podobnym aktivitam a vetsi sluchatka se na toto nehodi. Jestli mate zkusenosti s nejakymi kvalitnimi spunty tak poradte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pupik  |  30. 01. 2003 00:33

Uz je davno na trhu aj 512 MB verzia. Ale ta cena........ Ja mam iba 128 MB a som spokojny. Ale u 512MB modelu predpokladam cenu 15000,- czk alebo sk (to je jedno(skoro)). a to je uz trochu moc. Ale za 128 MB verziu dat 6400,- czk nie je take hrozne za to ze mam pri sebe v podstate walkman s jednou kazetou a tunerom a zaznamnikom. A k tomu dost dobry zvuk a miniaturne rozmery a upgradable firmware. Ja som skratka spokojny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  30. 01. 2003 10:27

No tak to si nemyslim, ze by 195 byla uz davno na trhu, ma se zacit prodavat ted nekdy....viz http://www.iriver.com....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dertoas  |  29. 01. 2003 21:37

Mám ho 14dní doma. Opravdu perfektní zvuk. Bohužel jsem se dostal do velikých finančních problémů(ztráta zaměstnání). Prodám ho za 7 tis-se vším příslušenstvím+záruční list samozřejmostí. Kdyby měl někdo zájem, tak mně napište na email. Nejlépe okolí Brna. P.S. Hraje opravdu skvěle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VIPER  |  29. 01. 2003 20:37

Mě ten článek přišel docela v pohodě, až na jednu do očí bijící hrubku "Pěnoví kryty sluchátek" - FUJ ... Naštěstí je to doufám jen ojedinělá chyba (nečetl jsem to moc podrobně), příště se ale polepšete!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  29. 01. 2003 21:17

diky, ma tam byt "pěnové".... je to preklep... í je hned vedle é

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 02. 2003 21:34

radeji se Vipere starej o mechaniku a ne o hledani hrubek  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 10:34

Pane Lohnisky, cetl jste po sobe ten clanek? Vzdyt to je od zacatku do konce jenom plivani po tomto pristroji, navic mi prijde, ze toho asi ani moc o MP3 prehravacich (iRiver nebo uz i jinych) nevite, protoze by vas neprekvapilo ovladani, absence DO na kabelu (to si snad vylozene delate srandu) a taky ta cena, navic co ma znamenat toto ...  po prvních slovech „co to je za šerednou blbost" ... vy snad nectete o novinkach??? Vase recenze ma drsne spozdeni. Tusim, ze empei uz vam k dalsim recenzim nic nepujci, protoze je to hruza...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 11:03

Pane Lukasi, ja jsem ten clanek cetl, dokonce jsem mel tu hracku v ruce a zkousel jsem ji. Ovladani je sice standartni jako u SlimX2, ale presto jsem se take nemohl zbavit dojmu, ze je "divne". Cena ? Ano ta je otresna. Dat 9000,- za neco co ma tak malo pameti a hlavne bez moznosti vymeny je podle me silenstvi. Design - tento tvar se mi zrovna 2x nelibi, osobne davam prednost malym (hranatejsim) drobeckum (klidne i s mensim displayem) a to o te "seredne blbosti" ...prvni dojem souhlasi . Ad dalkove ovladani...presne jak je popsane v clanku, lovit to po kapsach je otravne (nez se naucite poslepu ovladat zakladni funkce) a na krk si jej kazdej nepovesi - uznavam, ze u takto malych prehravacu se to nepouziva, ale ... To ze tyto vytky Jakub uvedl prece nemeni nic na faktu, ze ma prehravac perfektni zvuk, FM radio a diktafon (o kvalite se nebudu vyjadrovat) a velice solidni vydrz.

Jeste nevim co s tim spozdenim mate na mysli. Na jednom ceskem webu jsem sice o tomto prehravaci cetl jiz davno, ale to se jednalo jen o 128MB model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  29. 01. 2003 11:11

Nemam co dodat, vsechno za me zodpovedel PETR.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tachud  |  29. 01. 2003 11:54

Pane Lohinsky, na strankach iRiveru jsem se docetl, ze hlasovy zaznam je mozne nastavit ve trech kvalitativnich urovnich, tedy low (32kbit), medium (64kbit) a high (128kbit). Dale jsem se docetl, ze tento zaznamnik je vhodny napr. pro uziti zaznamu ve skolnich tridach. Na zaklade teto informace bych tedy ocekaval, ze je to plnohodnotny diktafon, na ktery mohu porizovat zaznam mluveneho slova, ktery bude dostatecne srozumitelny. Vzhledem k tomu, ze nemam moznost si toto fyzicky vyzkouset, muzete mi podat trochu blize vysvetlujici informaci? Vy jste zkousel hlasovy zaznam pri vsech trech stupnich nastaveni kvality? Jedna se skutecne o tak nekvalitni funkci, jak ji popisujete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  29. 01. 2003 12:04

Presne tak, zaznam muze byt ve trech urovnich - low, medium, high (mohl jsem to uvest do clanku, nastavuje se to v hlavnim menu, zalozka General). Pri nejnizssi kvalite je zaznam jiz velmi zastreny a nekvalitni. Pri kvalite high to neni tak spatne, ale stale to neni uplne ono. Je to velice subjektivni, kazdy povazuje za kvalitni zaznam neco jineho, ale troufam si tvrdit, ze plnohodnotnym digitalnim zaznamnikum se to nevyrovna. Pokud mate jeste nejake dotazy, ptejte se.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tachud  |  29. 01. 2003 13:25

Dekuji, tot vse.. v podstate se mi pouze jedna o to, abych si nadiktoval nejakou okamzitou myslenku a mohl ji diky tomu pozdeji napr. prepsat do textove podoby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 12:28

Dobre, uznavam, ze jsem nezvolil prilis vybiravy ton, ale proste me rozhorcil Vas clanek, nechapu proc jste ho napsal tak negativisticky, vazne vypada uz od prvnich vet zaujate. Jinak preju pekny den...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bRAZDA  |  29. 01. 2003 23:31

Jste magor, ale co? Je to Váš názor a máte na něj právo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 12:41

Pane Petre, co se tyka ovladani, zvykl jsem si na neho behem 20 sekund, nepopiram, ze je trochu nelogicke. Cena, no tak jako 9490,- za kterou se da tento krasavec bezne sehnat, je ponekud vyssi, ovsem je to miniaturni novinka a za to se plati, proste to neni pristroj pro kazdeho, ale takovych veci je  vic. Design je podle me vynikajici, to je ale kazdeho vec. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 12:53

S tim ovladanim...jasne, jedná se o zvyk, ale vy jste se na nej dival ze strany "zkuseneho uzivatele" (a sam jste nyni potvrdil, ze je krapet nelogicke). Cena - ano, luxusni iRivery jsou krapet cenove jinde a jak pisi nekde vyse, kdyby delal iRiver i prehravac na 8cm CD tak cena necena, do nej bych sel (12cm CD je prilis velke a flash pameti jsou prilis male/drahe). U toho designu, (můůůj) ideal by byl ne trojuhelnikovy prurez, ale obdelnikovy s AAA baterii. Sice se AAA akumulatory delaji jen s cca 750 mAh, ale i tak by vydrz byla kolem 10ti hodin, coz je dostatecne. Ale jak pisete, je to kazdeho vec (a proto se Kubovi asi zrovna idealni nezdal )...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 13:03

PS: todle urcite budete znat...http://www.technet.cz/hw/hw_mp3/xclef020912.html

s cenou 7000,- (prehravac + 128MB karta) se mi zda cenove i designem lepsi (ve skutecnosti vypada lip nez v te recenzi). Jen podle recenze i "nestranneho" poslechu dalsiho cloveka hraje prece jen hur jak iRiver (otazka je, zda si to pri normalnim poslechu napr. ve meste uvedomite/poznate)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 13:40

Tak bych Vas jenom rad upozornil, ze Xclef ted stoji u empei 5200,-....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 14:25

ty dve stovky uz nehraji roli. 5200+1600 za kartu je porad cca 7000,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 21:44

Jo jasne, uz chapu jak jste to myslel.........OK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nxt  |  30. 01. 2003 16:22

no, kamarad si tenhle prehravac u empei kupoval tusim nekdy v rijnu v listopadu - na webu je od doby, co jsem si porizoval ja svuj iRiver - to jest nekdy v dobe letnich prazdnin.

tolik, ke spozdeni - nicmene je to spis zalozitost dovozce, aby ho vcas poskytl k recenzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Lohnisky  |  30. 01. 2003 18:01

nemate pravdu, recenzovany model se zacal u nas prodavat az zacatkem ledna. Asi mate na mysli model se 128 MB pameti.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  29. 01. 2003 09:08

byt vama, tak si jeste chvilinku pockam na ohlaseny iRiver iFP-195TC - 512 MB RAM  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 10:38

 to bysme mohly cekat porad a na vsechno, ale vazne....ona taky 195 bude asi o 3000 - 4000,- drazsi nez 190...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 11:09

To se uz radeji vyplati si opravdu pockat na uvedeni jejich HDD modelu...prece jen 500MB a 10GB je o necem jinem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  29. 01. 2003 11:22

az na to, ze HDD urcite nebude mit 30 gramu a behat s nim bych taky zrovna moc nedoporucoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 12:30

On ten HDD model zase tak veliky neni, je sice pravda, ze neni tak odolny  (coz je v tomto pripade velmi relativni), ale behat s nimklidne muzete a to hlavni ..cena 195 a HDD bude srovnatelna....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 12:44

Presne tak....

...skoda, ze iRiver nedela prehravac na 8cm CD (SlimX je moc velky ) - to bych chrochtal blahem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 12:51

Ja nad tim premyslel, proc to nedelaji a jediny co me napadlo bylo, ze by se jim tam nevmestnaly ty dve baterky, aby to melo prijatelnou velikost (malost) a proto se asi vrhli na flash prehravace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 13:08

U techto malych CD prehravacu se pouzivaji AAA baterie a ty neni problem vmestnat pod CD (vetsina prehravacu to tak ma). Sice je vydrz nizsi, ale to pri cene dobijecich baterii neni problem a na 8cm RW tech 180MB taky staci (cena RWcka je 40,-)

...uvidim jak na tom budu pred prazdninama s penezma, ale o tom HDD iRiveru jsem zacal po precteni preview silne uvazovat  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nxt  |  29. 01. 2003 02:08

tohle jde v zahraničí sehnat taky za 2/3 ceny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rosi1  |  29. 01. 2003 08:49

tak mi to sezen !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BB  |  05. 02. 2003 02:52

Jestli máte někdo zájem o tuhle vychytanou vecičku za za menší peníz ( ze zahraničí ) tak mě zkontaktujte na mailu.

memoryman@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  29. 01. 2003 09:01

tak to rozhodne nemate pravdu, vsude po cele evrope je cena obdobna tj. 300 euro, s US obchodama se to neda srovnavat 1) celkove je tam elektronika levnejsi, neplati se zadna VAT apod. 2) objednavka je dost problematicka i kdyz mate kred.kartu s moznosti platby pres internet - hodne eshopu expeduje pouze po US a CAN, jinak cena v US je dnes kolem $199 (bran eshop iriveru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  29. 01. 2003 10:36

Tak to rozhodne pravdu ma, jenom musite umet nakupovat...VAT (DPH), to jste nas omracil, se plati skoro vsude, pbjednavka je jednoducha, stejne jako v ceskych inet obchodech...a ze neumite najit eshop, ktery expeduje do CR, no to je vase minus....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2003 11:07

On ale nepsal, ze ZADNY neexpeduje do CR

Co ctu ty vase reakce tak se mi vkrada do mozku (ano trochu ho mam ) pocit, ze jste dneska rano vstal spatnou nohou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  03. 03. 2003 10:51

Muzete me nekdo poradit americky internetovy obchod ktery expoduje tento prehravac i do .cz?

Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor