iPod shuffle: hraje páté přes deváté

Diskuze čtenářů k článku

Vegec  |  21. 11. 2005 14:19

Našel jsem zajímavou soutěž o iPod na http://www.emos.cz/desktopdefault.aspx?tabid=128. Pokud umíš tvořit gamesky, můžeš ho vyhrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kristina  |  19. 11. 2005 11:39

Nemůžu přijít na to jak vypnout Autofill, používám 2 počítače a když mám nahrané mp3 z jednoho tak na druhém si je nedokážu organizovat bez toho aniž by se mi všechny smazaly hned po připojení. Anebo když mp3 smažu z počítače a znovu tam připojím iPod tak se taky automaticky mažou. Co s tím? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vena  |  19. 05. 2005 21:19

ja mam creative muvo n200 ktery je o neco malo levnejsi a mozna aj mensi a nemenil bych ani za hovno....nevim co to je za vyhoda, ze prehrava pisnicky prehazene=shuffle......to snad umi umi kazdy mp3 prehravac!!!!.....snad krome dizajnu vidim jen samy nevyhody.....a mym kalhotam, kde tu empetrojku nosim je naky dizajn uplne ukradeny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hug  |  09. 08. 2005 20:14

n200 je sracka co sumi jak krava kdyz je podsviceny displej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jih  |  16. 05. 2005 11:09

Zdravim,
cetl jsem predchazejici prispevky a jen par pripominek. Po 2,5 letech mi odesel pred 14 dny muj iriver 395 a ja hledel neco noveho. Pozadavky:
1) radio - mam rad svuj vyber mp3, ale obcas ma clovek jinou naladu nez kdyz ho delal(mimochodem spoustu zajimavych skupin jsem nasel jen diky tomu ze jsem je slysel v radiu radio1/beat/...) -> nutnost displaye
2) tuzkove baterie - jsem lenoch a k tomu dost neporadnej a nic nenastve jako to ze dojde stava, takze kdyz dojdou nabijeci neni problem koupit jine -> nenasel jsem zadny hardiskovy takze flash
3) velikost, taham to porad po kapsach(harddisky jsou pro me porad moc velky)

Nakonec jsem skoncil na iriveru 799 (1 giga) a jsem spokojeny - je to dost pro 15h hudby v pro me dostatecne kvalite, dlouha vydrz, a s ums firmwarem mass storage

ps. v me rodine se nenachazi ani jedno auto proste proto ze ho nikdo nepotrebuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  16. 05. 2005 08:44

Nechápu co pořád všichni mají s tím displayem. To je potřeba opravdu koukat při každé písničce co to hraje. Je důležitý název písničky při tom když Vám hraje do ucha. A hlášky o tom že musím stokrát zmáčknout tlačítko abych přeskočil 99 písniček než se dostanu k té kterou chci? Na to se dá odpovědět pouze takhle. Proč si tam těch 99 písniček které nechceš poslouchat nahráváš. Taky jsem slyšel reakce. Když to nemá display, tak nezjistím jakou má ještě kapacitu baterie. To ovšem napíše pouze ten, kdo o tomhle přehrávači neví vůbec nic. A jak čtu v jiných diskusích o přehrávačích diskuze tak vypadají takhle: Příspěvek 1. Mám si koupit tenhle? Příspěvek 2. A nebo tenhle. A 14 dní to tam vypadá stejně. ..:o))) Kupujte si ty svoje iRivery, a Creativy. Nic proti ním nemám, ale kdyby někdo chtěl aby si všichni kupovali jednu značku, tak nikdo nevyrábí 1000 dalších značek. Jsme lidi a proto každý máme své názory. A každému vyhovuje něco jiného. Ať žijou mp3 přehrávače

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  15. 05. 2005 13:57

Nechápu lidi kteří si lpipí něco takového... nic prosti ale mě to připadá jako naprostá kravina... Měl jsme flash přehrávač od riveru a ten byl fakt mazec...no nějako dosloužil a tak jsme si pořídil od iriveru h-320 myslím že porovnávat něco takového je zbytečné... tot muj nazor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  15. 05. 2005 14:14

uchyti sa to asi preto, ze narozdiel od iRiveru „nejako nedosluzi“. proste to funguje, netreba sa s tym parat – zasuniem, hudba sa sama stiahne, idem na bicykel.

nie sa zapodievat propodivnymi aplikaciami, ktore funguju spolovice, alebo sa prehrabavat adresarmi vo Windows.

A display? K comu prosim pekne na takomto zariadeni? Hudbu clovek zasadne pocuva taku, aka sa mu paci. Ked sportuje alebo ide na vychadzku, necumi na display, pusti si hudbu a hotovo. Navyse nechapem, k comu jednoriadkovy display, ked na nom vidiet prd…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tejvl  |  15. 05. 2005 15:32

"Hudbu clovek zasadne pocuva taku, aka sa mu paci " ..este ze jsi nas poucil, to jsem vazne netusil...
"Ked sportuje alebo ide na vychadzku, necumi na display, pusti si hudbu a hotovo" - dalsi vytecny agrument ze clovek pri sportu nekouka na display...loool...a co se stane, kdyz si chci pustit urcite album? zkouset a zdrzovat se?..na to jsi asi uz nemyslel co?

Podle reakci je to pristroj pro jednodussi lidi, kterym staci zmacknout tlacitko play....teda jen v pripade, ze poslouchaji hudbu, ktera se jim libi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  15. 05. 2005 15:36

hudba sa sama stiahne ROFL to mi pride ako prist do obchodu, dat pri vstupe zamestnancovi 1000Sk a cakat akym nakupom ma prekvapi, takze asi tolko ku kopirovaniu pesniciek ktore chcem pocuvat do MP3 playera
displej sluzi k orientacii pri kvante pesniciek ako je napisane v clanku, nejakych 3-4 albumov je to mozno vcelku jedno ale ked tych albumov uz zacne byt 10 a viac a prip. su to este vyberovky roznych pesnciiek tak chce clovek aj obcas vediet co za aktualny hit vlastne pocuva ktory si akurat kdesi stiahol a uz si ani nepamata nazov
argumenty zastancov Apple su proste z nudze cnost, Apple je obycajna snobska imageovka ktoru vsak vo vrecku beztak nikto nevidi takze jej moze byt aj uchadzajuci predrazeny dizajn vcelku na dve veci, argumenty o tom aky je ten dizajn skvely su smiesne, dnes uz nie je problem kupit ne/znackove daleko vybavenejsie MP3 playery s lepsim dizajnom za lepsie ceny a rozhodne vacsou pouzitelnostou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ushneek  |  15. 05. 2005 15:54

tyhle teenovský kecy miluju.
Né každej se chce ve všem šťourat. To že tam nahrává samo nějakej výběr, je vlastnost, kterou hromada lidí ocení ale využívat ji pochopitelně (jak pro koho asi...) nemusíš. Pro někoho je "větší použitelnost" přesně v tom, že je to ultrajednoduchý.
Apple vždycky byl taky imageovka, ale nechápu, proč hned snobská - to je asi nějakej mindrák. Bez Apple a jeho přístupu bys ještě teď s sebou tahal Dicsmana a svoje PC (jistě nadupaný a za zlomek ceny Applu) ovládal příkazovou řádkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vk  |  15. 05. 2005 16:13

ja ho mam a je super. dam ho do kapsy a jedu nebo jdu. kdyz nemam chut na pisnicku co prisla na radu, zmacknu pres kapsu velke tlacitko (neni v tom problem) a jede dalsi pisnick. V itunes mam 25GB pisnicek a pro naplneni ipoda pouzivam zasadne autofill. myslim, ze prave itunes je lepsi nez jakykooliv displej, resp. itunes je takovy externi displej - je to o nekolik trid vyse nez nejake trubkovite programy, ktere v jinych mp3 prehravacich nasekaji akorat tak nejake adresare, ktere pak na nejakem jednoradkovem displeji se snazite prochazet. Pro me je ipod shuffle mym soukromym radiem, ktere prehrava me oblibene hity, nikdo tam nekeca a narozdil od radia muzu pisnicku preskocit nebo zopakovat. co vic si prat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dog  |  15. 05. 2005 17:41

to je presne to, co chtel apple udelat a proc po pul roce prodeje shafflu ma pulku trzniho podilu. MOJE OSOBNI PRIVATNI RADIO bez kecu a reklam. Co je na tom tak nepochopitelne. Demence vsech co si stezuji pri kazde zmince o tomto prehraveci je neuveritelna. TOTO JE DRUHY OSOBNI PREHRAVAC pouzivany pri urcitych specifickych cinnostoch. Tak jako ve slusnych domacnostech existuji minimalne dve auta. Jedno PLNOHODNOTNE a druhe PROSTSI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MHmmm  |  15. 05. 2005 18:44

Takže jde o přehrávač pro lidi, co mají doma dvě auta. No to jsem v klidu, ja jsem se nedávno zmohl teprve na druhé kolo .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petula_k  |  16. 05. 2005 08:46

Achich, a ja si myslela, ze ziji ve slusne domacnosti, diky dog, ze jsi mi otevrel oci ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  17. 05. 2005 07:57

ROFL no tak ked si k tomuto potreboval Apple, tak ta lutujem, nahodne prehravanie vedeli doteraz totiz aj ine MP3 playery a rovnako tak nahodne nasekat do MP3 playera nejake pesnicky nebol problem, tento MP3 player neprinasa nic nove okrem toho ze je predrazeny a od Apple
 
a ked chcem jednoduchy MP3 player tak si kupim USB flashdisk s MP3 prehravanim bez displeja ktory je funkcne rovnaky ako Apple a stoji x nasobne menej s tym ze dizajn vo vrecku vidi tak mozno vreckovka...
 
polovicu trzneho podielu, KDE?? prosim ta ked sa ti tak paci v USA tak si tam zi, ale ked vyjde recenzia na ceskom serveri tak sa prosim ta bav o pomeroch v Cesku/Slovensku, garantujem ti ze tu nejaky smiesny predrazeny Shuffle nema polku trzneho podielu, ked je ho aj pre tych par exotov co ho chcu problem zohnat
 
slusne domacnosti a 2 auta ROFL predstav si ze v mojej domacnosti nie je ziadne, ze v domacnosti mojho otca je jedno, ze v domacnosti mojej sestry je jedno a ze v domacnosti mojej matky je tiez jedno a su to 4 oddelene domacnosti a nemyslim ze by sme boli o cosi ne/slusnejsi ako ludia bez aut ci s 2 autami v jednej, taketo kecy moze naozaj vypustit len nejaky teenager zijuci s rodicmi ktori mu kupili jeho stylovy Shuffle...
 
nevidim dovod kupovat dalsi jednoduchy player ked bohate zastane jeho funkciu uz jeden vybavenejsi (navyse za menej penazi) ktory ma robit co pri pouzivani jednoduchsieho, lezat na policke?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  15. 05. 2005 18:30

Jestli pres kapsu zmackes velke tlacitko, tam se ti tak maximalne zastavi prehravani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 05. 2005 22:08

Priklad s obchodem trosku kulha, ale pobavi. Ad imageovka - nic si z toho nedelej, treba ho dostanes pristi rok pod stromecek Je problem koupit player i se stejne promyslenym designem, natoz lepsim - ale dej priklad. Nevim jakou vetsi pouzitelnost muze mit MP3 prehravac nez ze prehrava MP3 a souzi jako flash disk 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cbncxsvb  |  16. 05. 2005 00:03

Jakou dalsi pouzitelnost?
Napr. zbehne do kramu pro kolu a v CS automaticky hazi Flash Granade...
;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otass  |  17. 11. 2005 22:42

Ja jsem si ho tedka objednal...
Proc jsem to udelal??
1. Libil se mi styl a nema zbytecne (z meho pohledu) kraviny, ktere nevyuziju (tzn. display, ekvalizery apod.)
2. Ta cena mi taky neprisla nejaka otresna (pro me ne) a nerad setrim na kvalite (kvalitni doufam je, protoze krome kecu "k cemu to bude?!" tady o kvalite nebyla rëc)
3. Slibuju si, ze bude hrat kvalitni hudbu...
Duvod, proc si kupuju mp3 prehravac je ten, ze chci poslouchat hudbu...tzn. ze si tam nahraju 1-3 CD sve oblibene kapely a zmacknu PLAY a budu cekat, ze se bude linout kvalitni hudba...ani me nenapadne prepinat pisnicky, nebudu se pidit po displayi i kdyby mi psal "miluji te"...proste budu poslouchat hudbu - proto si ho kupuju...
Na trhu jsou urcite tuny dalsich a levnejsich playeru, ale ja chci tenhle...prosim neodpovidejte mi, stejne si to tu nebudu cist, ale jen jsem chtel reagovat na to "K CEMU MI TO BUDE a jak se u me MUZE UCHYTIT..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  15. 05. 2005 13:03

Nechci se zastavat CDS, ale kdyz si koupis neco od Apple kdekoliv ve svete, mas pouze jednoletou zaruku. V CR musi byt dva roky, mame vyssi DPH a tak i cena je vyssi nez v okolnich statech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Krcha  |  15. 05. 2005 11:42

Hudba bez tíže. Jedu na kole. Necítím nic. Jen hudbu. ... shuffle mod mi prehrava pisnicky tak, ze se nikdy neoposlouchaji .... great! ... software uvnitr je opravdu vymakany...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil Pastelka  |  15. 05. 2005 13:37

...že tu narazím na tvůj názor Tome. Ale počkáme týden a pak se tě zeptám zase: „nedá se za ty prachy koupit inteligentnější přístroj?“

Hodně lidí řekne:
„je to o designu“ - hmm, nojo vlastně, vždyť to každém v té kapse uvidí.

„že nemá display, nevadí“ - kdyby tam bylo jen jedno album, no dobrá, ale s kapacitou 512+ už začíná být zmatek. Na svém přehrávači display mám - orientace je snadnější, ale uvítal bych ještě procházení adresářů.
Standardně mám v přehrávači 150-200 skladeb a bez nějaké vizuální kontroly mačka 100x posuv vpřed, než najdu skladbu, která vyhovuje mé momentální náladě, se mi fakt nechce.
Přitom by stačil alespoň malinkém jeden řádek...
Bez iTunes to nepůjde - no a to je další „bonus“ o jehož ne/ výhodách ať se každý přesvědčí sám. Pro mne by to byl další nechtěný proces na pozadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kat  |  15. 05. 2005 11:38

Jak to jen říct....je to prostě takový hravý, teplý, jako celý Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ushneek  |  15. 05. 2005 11:21

Shufle není na cestování - většina lidí, co si ho kupuje, ho používá na sport nebo když jdou tzv. přes město a nechce se jim s sbou tahat další klumpry v podobě drátů a nabíječek...
Kreténská CDS česká cena je vrchol - v Německu se dá koupit 1GB verze za 127 EUR (např. eBay, včetně poštovného).
Ad přenos souborů - nevim jak u Windows, ale na jabkách po připojení pomocí iTunes povolim používání jako disk, nastavim vymezenou kapacitu pro soubory a je vymalováno. Navíc formátováním získáte jenom disk - nepůjde pak přehrávat muzika. A když opět provedeš pomocí iPod Software funkci Restore, aby ti to hrálo - přeformátuje se zase na ten výchozí formát - myslim, že to je FAT32. Takže se mi nezdá, že by to Windows nepřečetly... Chasník Pepa výše to asi motá s normální HD iPodem - ten je ovšem HFS a platí tam to samé, když to zformátuješ - iPod nehraje. Zbývá zas jenom Restore a ten s formátem provede co chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stark, Stark  |  15. 05. 2005 09:59

Nic proti, ale za 5 litru si koupit 1 (slovy jeden) GB pameti? Na prenos souboru to v podstate moc pouzit nejde, pisnicku to teda snad prehraje, vzhled mi prijde nic moc a to nemluvim o nabijeni. Kazdej s sebou jiste na cestach taha USB portik, aby mohl dobijet tuhletu kreaturku, ze?

Muj soukromy nazor je, ze je to uplne na nic. A jeste je to predrazeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozef  |  15. 05. 2005 10:17

Plne s Tebou súhlasím, hovoríš mojimi ústami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 05. 2005 12:56

Nekupujes pamet, ale zarizeni. na prenos souboru je to zcela bez problemu a easy k pouzivani - a to taham data mezi Apple a PC a opacne. Vzhled je subjektivni zalezitost a nabijeni je zcela ok pres USB port, ktery ma jiz kazdy pocitac, tak v cem je problem ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tejvl  |  15. 05. 2005 15:23

Nema to display, je to drahe a ne kazdy kempi porad u kompu jako ty a potrebuje na cestach obcas dobit...este nejaky problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  15. 05. 2005 16:43

1, To že nemá display možná trochu vadí, ale aspoň to šetří baterky
2, Co se týče ceny, tak kvalita a design (a apple ) neco stojí.
3, Ohledně baterek - dá se za cca. 800Kč koupit napájení pomocí AA baterek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xJohny  |  16. 05. 2005 09:00

ad 1) 12h ti prijde jako adekvatni doba pro setreni baterek?

to uz i obycejnejsi iAudia nebo iRivery s displejem! vydrzi kolem 20h, takze o vetsi vydrzi bez displeje nemuze byt rec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 05. 2005 22:04

Jakozto uzivatel Shuffle zadny problem. Na delsi cestu beru normalni ipod a nabijecku do auta. Display na pul giga a s Autofillem - k cemu ? Vim co posloucham, neb je to muj playllist. Drahe - to je velmi subjektivni ... este nejaky problem ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 05. 2005 01:31

Mohu se zeptat proc ma Shuffle minus ohledne prenosu nehudebnich souboru ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  15. 05. 2005 09:16

Protože je primárně naformátován NFS+, což žádné wokna neumí přečíst. Jsou tu sice shareware utilitky, ale pořád je to třetí strana.
Prostě - musí se to přeformátovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stolní DVD  |  15. 05. 2005 09:51

v tomhle bych mel rad jasno... staci preformatovat na zacatku, a pak mohu prenaset data a soucasne si poustet pisnicky, nebo je v jednu chvili mozne pouzivat jenom jednu z techto 2 funkci, v zavislosti na aktualnim naformatovani???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Pohoda  |  15. 05. 2005 09:51

v tomhle bych mel rad jasno... staci preformatovat na zacatku, a pak mohu prenaset data a soucasne si poustet pisnicky, nebo je v jednu chvili mozne pouzivat jenom jednu z techto 2 funkci, v zavislosti na aktualnim naformatovani???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jozo Remen  |  15. 05. 2005 11:13

o com to preboha trepes? iPod shuffle je naformatovany na FAT32!!!

To zdoraznujem. Nesir famy, ak nevies. Vdaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  15. 05. 2005 12:57

NFS+ je trak maximalne Need for Speed 8-)) filesystem je HFS+ a Shuffle je formatovan na FAT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  15. 05. 2005 18:26

Co to melete? Shuffle normalne pouzivam jako flash disk a od vybaleni z krabice naprosto bez problemu funguje. Testovano pod W2K, XP a SUSE 9.2. Je viditelny jako disk, nic jsem neformatovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor