Hulan ma problem nastavit kodovani cestiny titulku?Tomu neverim, takova LAMA 😀😀😀😀
Zdravím všechny. Neznám pana Hulána a ani nechci, právě po tom co tady vyšlo za recenzi, která se mi zdá tak neobjektivní. Na začátek bych zmínil, že k práci (administrace vlastního webu, emailová korespondence, grafika apod.) používám notebook, na který jsem z praktického hlediska velmi rychle přešel ze stolního pc, které bylo hardwarově silné včetně 24" LCD monitoru s velmi kvalitním panelem PVA. Ten mi teď leží nečinně, neboť je pasivní, nedá se přemísťovat (máte svoji oblíbené místo v bytě, pohovku, stůl v kuchyni), přes veškerou snahu je hlučný apod. Stejně tak XBOX 360 Kinect se bude využívat stále méně, ale já si rád na velké obrazovce Aliens, které vyjdou v březnu zahraji. Nyní máme doma dva iPAD2, resp. je přinesl Ježíšek mým dcerám. Jelikož jejich přáním byly notebooky, na kterých mi seděli doma velmi často, byl jsem zvědavý jak se vyrovnají se změnou. Řeknu vám, že jsem nemohl udělat líp. V podstatě jsem dospěl k závěru, že iPad je rovnoceným konkurentem notebooku, alespon v domácím prostředí ale v mnohém ho i převyšuje.Jeho přednosti: mobilita - váha 600g, placka o síle 9mm, neskutečně ostrý a jasný display, výdrž 9-10hod, žádné přehřívání nebo přebytečné kabely, chlazení zde zastává kovová spodní část krytu, rychlost otevření aplikací je okamžitá, stejně tak i spuštění OS z režimu spánku, ovládání aplikací prstem nebo tužkou, což je dost zábava, iPad vás posune prostě dál. Fotky a videa z přední kamery v 720p rozlišení, které iPad umí, ale to nebude nejspíš potřeba zmiňovat, beru to jako standart. Aplikace:s využitím gyroskopu jsou něco, s čím bych se asi nikdy nesetkal nebýt iPadu. Star Walk, Labyrinth HD, nespočet logických a výukových her. Grafický kreslící program Sketch Up od Autodesk, s takovým množstvím funkcí a za směšnou cenu. Směr technologií a výrobcůje podle mě jasný: zmenšovat, zrychlovat, vydržet co nejdéle a umět zastat co nejvíc ve vysokém standartu a v neposlední řadě vydělávat, což se Applu musí dařit. Přes iTunes jsem pořídil stovky skvělých aplikací nejen zdarma, ale i nakoupil, protože jsou tak levné, že se tomu nedalo odolat.Tak, že se dnes zase těším, až dodělám veškerou práci na noťasu a večer si pohodlně sednu do pohovky s tajně půjčeným iPADem a nechám se příjemně naladit.
Názor byl 2× upraven, naposled 4. 1. 2012 15:48
Nejsem si jistý jestli mu to půjčili na testovaní a nebo mu rovnou řekli ať o tom napíše celou špínu..
Idealny tablet podla autora by mal byt asi nasledovny: Vykon rovnaky alebo vyssi ako desktop, musi sa k nemu dratom dat pripojit aspon 5 zariadeni ale musi si zachovat 100% mobilitu, musi mat plnohodnotnu mechanicku klavesnicu, nesmie byt od Applu, musi mat command line, musi vazit menej ako kalkulacka ale zaroven sa na nom musi dat strihat video a vydrz na baterku nesmie byt kratsia ako na jeho 2,8kg notase, obrazovka musi byt aspon 15'' a musia sa vojst do vacku na nohaviciach.Ocakavam od vas nazory. Ktory tablet vazi menej, vydrzi dlhsie, ma pasivne chladenie a zaroven sa na nom daju citat knizky, pocuvat hudba, pozerat videa a hrat sa na nom?Jedna vec mi ale chyba na iPade - GPS.
3g verze by GPS měla mít ... nevím sice jak moc použitelnou ale ...K tomu výčtu věcí bych ještě podotknul, že navíc pokud by člověk chtěl tablet s podobnými parametry (výkon, výdrž atd..) dá za něj stejně nebo víc .... Takže ona ani ta cena v potovnání s tablety s Androidem nehraje proti Ipadu. Naopak. Jinak naprostý souhlas.
Kto sleduje uz dlhe roky hulana, vie ze ked hulan do niecoho rype je to dokonale.A to mu prave vadi a ma z toho komplex menejcennosti.Ked je nieco dobre tak pan hulan nevie co s tym a tak to zacne napadat.to je na psychiatra pan hulan😐 Apple je genialne, cim dalej sa to potvrdzuje. apple totiz robi to co chce pouzivatel a co najjednoduchsou cestou. Tablety su budcnost. ak vam chyba klavesnica hardwerova ziadny problem-http://solidlineproducts.com/ipad/rightshift-for-the-i... ... Apple si isiel v klude svojou cestou, a zrazu vsetci zacali vyrabat tablety😀 Zas musel niekto na nieco prist a ....
http://www.informationweek.com/news/healthcare/leadershi... ...
Jedna vec tu asi nebola spomenutá - hudobné aplikácie od Korg:http://korg.com/Products.aspx... Viem že to asi veľa ľudí nebude zaujímať, ale toto na inej platforme nemá alternatívu.PS: Nemám nič od Apple.
A toto je dovod pre niekoho na kupu ipadu ... Vy vsetci si mozno neuvedomujete ake moznosti ma iPad toto je jedna z nich a existuje ich cela rada preco sa ho oplati pouzivat ... staci ipad dobry vyvojar a zrazu je tu nieco co na pc nikdy tak lahko neslo .. dik peter velmi dobra aplikacia presne toto som potreboval B-]
Nerozumím tomu, jak může zive.cz uveřejnit recenzi na produkt od člověka, který ani nepochopil, k čemu je produkt určen. Připadá mi to, jaky by dostal recenzovat fotbalový míč a on psal, že s ním nelze natírat plot.Asi 20x jsem si musel přečíst, že iPad není vhodný na práci. To vskutku ne, když je to zařízení pro zábavu.Chápu tyto upachtěné lidi typu Hulána, kteří musí od rána do večera makat a pinožit se, aby si vydělali na obživu a tedy nikdy nemohou pochopit zařízení pro zábavu. Ti chytřejší pracují jen hodinu dvě denně, vydělají za den více než Hulán za měsíc a pak mají pochopitelně čas na zábavu a kupují si zařízení na rozptýlení a ne na práci.Tak, jak mám doma iPad, tak mám doma i kulečník a nikdy by mě nenapadlo kulečníku vyčítat, že neumí flash nebo exchange 😀 Radku Huláne, je to stejné jako s tvým webem. Na ten také nikdo nechodí proto, aby se něco dozvěděl nebo dostal relevantní IT informace, ale proto, aby se pobavil a zasmál a zkonstatoval, že lidská blbost je bezmezná.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 5. 2011 21:54
"Připadá mi to, jaky by dostal recenzovat fotbalový míč a on psal, že s ním nelze natírat plot." .... zatial najlepsia hlaska na porovnanie 😃ale keby si strasne chcel tak by sa teoreticky futbalovou loptou dal natret plot 😃
Dovolím si trochu oporovat tvrzení ,že iPad potažmo iPad2 je k práci téměř nepoužitelný. Pro vzálené řízení PC pužívám placenou aplikaci CloudConnect, není to jen stupidní vzdálené RDP ,ale komplet práce se souborovým systémem a stahování/prohlížení souborů a práce se sítí přímo v uživatelském prostředí iOS a optimalizové v touch rozhraní . Tím jsem byl absolutně nadšený !! také bezkonkurenční je aplikace pro VmWare , která byla již na ŽIVĚ představena. Více toho pro práci nepotřebuji a nejsem si jist ,zda-li mi to dokáže poskytnout Android 3.0 aktuálně.souhlasím , že pro práci redaktora ,to asi uplně nebude ideální pracovní nástroj pro cesty.😀
Uvodem, myslim si ze recenze je neobjektivni. kdo RH zna, tak nic jineho ani cekat nemohl. iTunes pouzivam par let a ve srovnani s napr. obdobnou Aplikaci Kies od Samsungu jsou iTunes bezproblemove, takze instalace do virtualu mi prijde spis jako vtip. Dalsi vec jsou hry. Rozhodne nesouhlasim ze neexistuji "poradne hry". Co GTA China town, Reckless racing, Asphalt6,Fifa 2011??? Navic vetsina se da koupit za obligatnich 0,79€. Prohlizeni webu je pohodlne a stranky se nacitaji opravdu velmi rychle. Celkove je rychlost a mobilnost to co se mi na ipadu 2 libi nejvic. Zadne kabely, zadne bootovani. Ano, nema multitasking v pravem slova smyslu. Ale uzivatelsky naprosto komfortni. Po par tydnech pouzivani ipadu se muj telefon dostava do role: volani,sms, foursquare. Vse ostatni delam radsi na ipadu. Jsem zvedav jak na tom budou tablety s androidem. Pul roku mam Samsung galaxy S a doted me moc android o sve rychlosti a hlavne spolehlivosti nepresvedcil. Myslim si ze platforma tabletu ma rozhodne budoucnost a ted a v nejlblizsich par mesicich ipad 2 nema a nebude mit relanou konkurenci.
Klasická recenze Radka Hulána. Je to prostě jakoby pro svoji práci potřeboval vrtulník, ale koupil si loď a pak následně kritizoval loď, že neumí létat.
Jsem zděšen. Opravdu. Vlastním již rok první typ Ipadu a je to mé první Apple zařízení. Za ten rok se mi to zařízení zalíbilo tak, že uvažuji o výměně za 2. Já opravdu nevím co ten pán který to psal měl v ruce a proč napsal takové žvásty, ale toto je opravdu neadekvátní recenze zařízení typu Ipad. Já žádným způsobem nechci vychvalovat Ipad jako dokonalé a bezchybné zařízení, protože to není pravda. Ale toto? Prakticky z toho vyplynulo, že se jedná o úplně nepoužitelnou věc, která není vůbec k ničemu. Zkrátka a dobře je to Apple. To je úplně něco jiného. Člověk to musí tak brát a i tak by měl psát recenzi. A ne se hned na začátku rozhodnout, že na tom prostě neběží "widle" a tak to není k ničemu. Mám doma i tablet s Windows 7 a můžu proto porovnávat. A věřte mi, že Ipad vítězí na plné čáře ... A psát lži typu ... je to na malé surfování, velké hry nejsou, display je nepříjemný, číst se nedá, 5 hodin výdrže ... hele já nevím, ale takováhle snůžka hloupostí na web typu živě.cz prostě nepatří. Sorry, ale tohle je i na mne moc.
Tak jen momentálně nevím jetli zive.cz myslelo tuto recenzi jako joke nebo jako seriozní článek 😀 protože ve skoro stejných podobách se oběvuje na vice místech na netu viz autorův blog ... Víc není k tomu co dodávat a píši jak správná ovečka z iPadu 😝
iPad 2 mám a je to můj první Aplle. Určitě to není kompletní náhrada za notebook a PC. Toto jsem od něj ani nečekal, že si na něm kvalitně upravím fotky, nebo napíšu diplomku. iPad má kouzlo v tom, že je spíše oddechový nástroj, který si vezmete do postele, sednete si s ním na gauč, zahradu, do kavárny. Nejste s ním nuceni dlouho sedět na jednom místě, starat se o kabely a to jsem já potřeboval. Můj názor je, že pro lidi, kteří jen surfují na internetu, sem tam napíšou nějaký email, kouknou na film a rádi si zahrají nenáročné hry, tak pro ty by to mohla být náhrada za PC, nebo notebook.Jinak já jsem s iPadem velice spokojen a splňuje to co jsem očekával. Není to pracovní nástroj.
šak to by bolo super, keby takýto oddychový nástroj nestál 500 e, mám iný tablet za polovicu a aj to sa mi zdá prehnané, vzhľadom na to čo sa s tým dá robiť
Apple je proste Apple:http://apple.slashdot.org/story/11/05/19/1410245/Ap... ...
Klidne RH muze mit na iPad takovyto nazor, v tom neni zadnej problem. Jenom si pockam, jestli ma tento nazor konzistentni na tablety obecne. Zatim to vypada, ze iPadu vycita samotny fakt, ze dane zarizeni je tablet a tablety "jsou nepouzitelne".Uvidime co se stane, kdyz bude recenzovat jiny tablet. Rad si porovnam vlastnosti, ktere se mu na iPadu nelibily, jak dopadnou na jinem tabletu ... to potom bude zajimavy vysledek...
Osobně celou diskuzi nechápu,RH tvrdí že je to hračka je to jeho názor a hned se vyrojí nenavistné přispěvky.Pro mně je IPAD taky nepraktický protože pokud chcete aby byl víc než hračka musite bud byt v apple světě trošku víc zahačkovaný - nevím proč bych to dělal,nebo pustit do PC ITUNES a to je víc než bych snesl.Celkem jsem neměl problem koupit smartphone v ceně tabletu protože přidaná hodnota pro mne tam je jasná,přenositelnost ale opravdová a realná,takže v kapse :--)- wi-fi tetering,usb hosts,mobileshell,bootnutí jineho os který je na sd v mobilu kdekoliv kde to pravě potřebuji.Něco z toho umi ipad něco ne ale i kdyby toto vše uměl jiný PAD s jiným systemem je to jenom přerostlý smartphone který v nejlepšim připadě blbě telefonuje ale je fajn na multimedia - jinak na nic.Důvod ke koupi pro mne který mobilní zařizení a multimedia nějak moc nežere - nula nula nula zero nic.Pracovní možnosti - minus tisíc...Důvod ke koupi - nula.Zkuste se na to podívat z hlediska že multimedia prostě někdo na těchto plivatcich ,iphone,galaxy tab nesleduje a je po důvodu ke koupi.Muj nazor je že pokud plus tabletu je jenom to že je větší než můj smartphone tak jediný důvod ke koupi je že budu mít další pěknou hračku,i to je milé a může to být pro někoho důvod ke koupi,neužitečných kravin jsem za svůj život taky už nakoupil bezpočet a tablety nejsou zrovna něco co by mohlo excelovat jako aspon náhražka pracovního nastroje.O tom ta recenze byla,jenže problem je že prostě iněco budí vašně,nesmí se o něm řict pro mne je to k ničemu,lidi už neslyší to slovíčko pro mne a berou to jako osobní uražku pokud mají něco od apple nebo nad tím uvažují.
Já jeho názor uznávám. Beru fakt, že se mu iPad nelíbí. Celá tahle šaškárna má jeden fakt. Od CZC dostal iPad k objektivnímu testování. To znamená že se očekává objektivní a nestranný úsudek a to jsem v jeho článku nikde neviděl. Prostě je u něho už od začátku vidět averze a nestrannost testování. Stačilo se pouze držet nestrannosti a vypustit v sobě averzi vůči Apple a článek by měl, pro mě i jiných přijatelný, jiný podtext, byť i negativní. Otázkou je, jak by pak vypadal článek o jiném tabletu. O to víc, jaký názor na tohle bude mít za pět let ;)Existuje vůbec nějaká recenze o Xboxu, kde se píše jen o nevýhodnosti, neproduktivitě a ve výsledku je poznámka, že je to k ničemu? Je snad normální psát o něčem, kde už před testem ví, že je to k ničemu?Pokud předem vím, že produkt je mi k ničemu, tak si ho nebudu kupovat, natož tak testovat. A když to mám vykecat světu, tak napíšu, že o to nejevím zájem.
Cituji jenom malinkatou čast ... 🙂Aplikace pro zábavu jsou na iPadu opradu skvělé. Hezky se animují, ve Friendly je Facebook lepší než na webu samotném, Twitter klient je krásný a funkční. ReadItLater je báječná čtečka poznamenaných článků z webu a Flipboard zase poutavý způsob procházení novinek. World of Goo hra se báječně ovládá.Mohl bych postupně pokračovat to kde ho chválí,mám pocit že díky averzi vůči Hulánovi a to celkem stádní i když častečně zasloužené mizí to že jste schopni si přečist članek a s chladnou hlavou reagovat,recenze není od toho aby nahrazovala tiskove prohlašení Apple nebo nazory mimonů co na otazku chybí tomu to a to a fakt mně to vadí odpoví nikdo to přece nepotřebuje a odkáží pokud možno ještě na vyádření firmy co věc vyrábí.Recenze může být klidně i negativní,podtext negativní by recenze měla pokud bych ji psal já,filmy na plivátkách nesleduji poněvadž kvalitní stejně vyjde jednou za rok a preferuji trochu ůroven při konzumaci čehokoliv,takže bych pochválil design,pravděpodobně s ironickým dovětkem jestli to není slabý důvod k pořizení,pochválil bych jasnou strategii provázanosti jednotlivých výrobků rfirmy a spolupráci mezi nimi - pravděpodobně s dovětkem že pokud Vás firma neoslovuje dejte misto plus mínus,pochválil bych rock stable s dovětkem že je to cena za malinkatou totalitu ve volbách.Tak by vypadala zaujatá recenze poněvadž tablety - všechny považuji za absolutní mimonství,tento je navíc od Apple který mně neoslovuje.Nemyslím že do něj tak krutě střílel,jasně napsal v tomto je ůžasný,v tomto na draka.Z hlediska technoidů stejně je to nepodstatné ty vady a z hlediska obyčejných lidí taky - ti recenze nečtou a ani neví co je operační system natož vychytávky nebo jeho zápory co pro ně znamenají.
Mne sa to páčilo. Cele. Dakujem. A ovečky spať do stáda ;- ) Transformer a za rok si do toho natrepem win 8, zatiaľ bude stačiť android a ubuntu (neviem či sa to da ale snad ano)
Jo super, Hulán se zas vyznamenal! To je, jakoby mi půjčili na testování bagr nebo traktor a já udělal recenzi. "Zetor 2: Velký uživatelský test"
tak ja jsem to obesel pres jailbreaknuti, resp soubory Office si jednoduse muzete synchronizovat tak ze si zalozite emailovy ucet a dokumenty nahazite na nej . . a jakztakz jste to obesli, dale je to o tom ze iTunes jako program, je neuveritelny paskvil, lidi s atomovymi netbooky, ci starsimi konfiguracemi maji co rikat ! jak jste vyresily to prehravani souboru, kterou vec z Cydie stahnout abyste meli mass storage a videa a hudbu pretahovat ze vsech moznych pc, co jsou vsude kolem, jinak je to takova blbinka, na praci se to vyslovene nehodi, fotky na tom upravovat je skoro nemozne, resp je to k nicemu, profesionalovi se to nehodi . .
Proč tady téměř každej, kdo má Maca a Safari vždycky v příspěvku chyby a píše bez diakritiky?
Zameť si pred vlastným prahom 😁) Ty tam máš chybu tiež 🙂
ja mám Macbook asi rok a niekoľko rokov predtým som mal Windows a aj Linux. Vždy, pokiaľ nešlo o formálnu vec som písal bez diakritiky. Jednoducho pre rýchlejšie písanie a navyše to aj tak každý pochopí. Taktiež využívam často EN klávesnicu pri programovaní a som lenivý ju prehadzovať.Čo sa týka pravopisu, myslím si, že ho ovládam, aj keď nepíšem s diakritikou. Chyby sa sem tam objavia, nikto nie je 100%.Vypýva mi z toho nasledovné a toto sú aj odpovede pre teba:1. to kto ako píše nezávisí od OS2. na MACu diakritika ide3. rovnako je aj pravopis pisateľa nezávislý od OS
ja pisu na pocitaci uplne vsecko bez diakritiky, zadny apple nemam, vyslouzil jsem si za to tady ale to ze me nesnasi automaticky tak 50% lidi a ani ty prispevky necte a to samy redakce, protoze kdo pise bez interpunkce, tak plni pry (nejak) cesky jazyk a nevazi si materstiny ! (taky nechapu jak ?)
Byl pozdni vecer – prvni maj –vecerni maj – byl lasky cas.Hrdliccin zval ku lasce hlas,kde borovy zavanel haj.....Pokud ti to nepříjde jako prznění češtiny.....Ty háčky, čárky a interpunkce k češtině patří a mají v ní své opodstatnění. Osobně mi zas tolik nevadí, když někdo nepíše háčky/čárky (pokud je to krátký komentář), ale nepoužívání interpunkce (nejlépe spojenou s nepoužíváním velkých písmen na začátku věty) je opravdu humus.PS: Ty mínusy budou tak z 80% kvůli obsahu a zbytek just for fun 🙂
lol ... vidim ze konecne komentar k teme :)
fungují tu názory a odpovědi na ně..kdybych chtěl psát o článku, tak bych ho napsal samostatně. Také nemam rád "off-topic", ale v případě, že je tu diskuze takhle hezky vymyšlená, to nevadí
zapomněl jsi dodat, že kdo nepoužívá diakritiku je zrádce národa stejně jako ten kdo se nedívá na hokej!
lebo predsa píše na virtual keyboard na ipade :)
No přece protože Hulán.
Ja to ani necet, staci si precist autora a jdu hned na diskuze, on totiz autor je mimon zamrzlej v minulim tisicileti a proto nema smysl cist cokoliv co napise o IT je dost pozdu, davno kdy lidi parili na konzolich on vykrikoval jak PC je lepsi a vzdy bude, pak, po peti letech zakoupoil konzoli a PC je uz jen na praci atd....
a kdyz si to ani jednou necetl, tak jak je mozny ze okamzite si dovolite kritizovat ? o tom teda tady vsecko je . .
niekto ma aj viac rokov ako 15 a trochu vyssi intelekt ako ty a pozna hulana z diskusii peknych par rokov, takze nie je potrebne citat jeho clanok a pritom vediet co tam bude a to uplne presne!
sory ale ked tento robi recenziu na iPad ... to uz ja mozem robit recenziu na atomove reaktory .... niako som to samozrejme necital iba zbezne bodovo a hned som vedel oco ide ... no kto si podla tohoto spravi nazor tak je magor ... sorry ale "to ze niekto nieco nevie neznamena ze sa to neda"RH ked si nechcel kupovat aplikacie (co je inac celkovo zakladna myslienka appstore uz peknych par rokov) tak si si mal vybrat pri vytvoreni uctu ze platobna karta "NONE" - nezobralo by ti to dve eura (co samozrejme je trosku inac ako pises) a free aplikacie by si bez problemov stahovaledit:este ma dost zarazila hned na zaciatku tato veta "iPad 2 je neproduktivní zařízení, a to je na něm poutavé!" - toto je abosilutne zavadzanie ... pred rokmy som prestal citat IT NEWS vidim ze zive sa blizi ktomu istemu skodapre hudobnych producentov:odporucam aj pre amaterskych vyborne aplikacie typu MPC AKAI samozrejme GB .... zasnem ake produktivne a kreativne veci sa daju na tom robit ... osobne som nasiel stratne za niakych 30 Euro v apps mam znova MPC
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2011 18:51
jasne, ty si pseudo ludovy rozpravac a ipad fanusik. ipad je nanichodne zariadenie. predrazena citacka knih a to je cele... ked je tu zariadenie o ktorom musim rozmyslať´naco mi bude ..... rozmyslat naco mi to bude .... tak to je pecka , ale do hlavy od jobsa
olaha777 nesud ma ked ma napoznas ... neviem co je nanichodne zariadenie ... a vobec nevravim ze to vyuzije kazdy clovek na tejto planete ... ale ked beres za vahu RH nazor tak sa vlastne nemame ani ocom bavitja osobne robim na tom hlavne hudbu (okrem netu mail todo planovac casu a samozrejme hry) ale nic to nemeni na veci ze pre teba je to nepouzitelne a absolutne to respektujem 100 ludi 100 chuti ... nevyuzijes to tak na co by si to mal zbytocne vyhodene peniaze ... stymto suhlasim
Hulán je sice zaujatý MS fanda, ale na druhou stranu, půlka recenze je pravdivá a pokud by měl tablet jiné značky (než Apple) stejné nedostatky, tak by mu to bylo dost vyčítáno. Ta synchronizace s PC a vůbec nemožnost si tam nahrát co chci je dost otravná. Ale opravdu se mi líbí to závěrečné přirovnání k autům. iPad je skvělý doma na pohovku na hry a internet, jinak má člověk buďto počítač nebo smartphone, který je zase pořád po ruce. Nicméně to je asi nemoc společná všem tabletům.
zaujatý MS fanda je hodně mírné označení, já bych řekl, že má v Ballmerově řiti letní sídlo xD
Hej, tento jeho nazor beriem ako nazor na cely segment tabletov a nielen na ipad, je to hracka a nie pracovny nastroj, tak ako pred par rokmi zacala moda netbookov, teraz tu mame tablety. Poznamka: oboje doma mam, netbook sami zda viac vyuzitelnejsi, idealna by bola kombinacia oboch, teda nieco take ako transformer od asusu, ale s windowsom.
A já sem měl živě.cz za seriózní web... :-O
Pro tohle zařízení (které se mi dost líbí) vidím využití jen v posteli. Za stolem si radši vždy pustím PC a v terénu notebook nebo mobil, na čtení Kindle. Je to prostě jen pěkná hračka bez užitku. Jak se znám, tak si ji dřív nebo později koupím, ale bude ležet nevyužitá. Ale co nadělám, když se mi tyto blbinky tak líbí?
Fíha tedy to že jste "otiskli" Hulánovy kecy že netbook toto a netbook toto či netbook toto skoro jako svou recenzi jste u mně klesli tak nízko jak ještě snad nikdo.. tohle není rozhodně recenze ale jednoduché plivaní na něco co stále nemám řádnou konkurenci...aspon víme zač živěcz v některých ohledech stojí... hulán je ten poslední omezenec od kterého bych něco otiskl..
a sakra, niekto napísal na základe vlastných negatívnych skúseností niečo k tvojej modle a už je zle
myslíš že by živě zveřejnilo článek na základě mých negativních zkušeností s windows ? :P
S Windows XP už asi ne, to je trochu historický systém. Ale podobný článek o Windows 7, který bude mít hlavu a patu, rozumnou strukturu, více faktů než ideologie, a bude česky... proč ne? Napište šéfredaktorovi.
--který bude mít hlavu a patu, rozumnou strukturu, více faktů než ideologie, a bude česky... proč ne?--s trochou nadsázky - to jsou kritéria, které právě tato „recenze od RH“ nesplňuje, i když je česky 😀😉
Myslím, že splňuje, proto jsem ji vydal. Oproti originálním textu na blogu autora je text recenze na Živě.cz značně upraven a zkrácen. Emočně pojaté věci byly odstraněny, to patří jen na blog, nicméně text v podobě, v jaké jsme jej vydali na Živě.cz, považuju za korektní. Jsou zde zmíněny nevýhody i výhody zařízení a osobní zkušenost podložená fakty. Článek má jasnou strukturu, žádné ideologické výpady, je napsán čtivou formou a česky.
Ale no tak pane Polesný, mám vás za rozumného člověka. Vy víte proč jste to publikoval a kvalita textu to nebyla 🙂 ... O Hulánovi si už každý rozumný dnes doufám pomyslí své. Velmi mírně řečeno, je to člověk, který nepíše pravdu o sobě a nepíše ji přirozeně ani o produktech, které jakože "recenzuje". Opravdu to nevidíte, nevnímáte? Nekecejte. Kdybyste tomu dali aspoň nadpis třeba "Útržky z blogu" a nikoli "Velký uživatelský test" (což zde evokuje zcela něco jiného, než čtenář ve skutečnosti dostane), tak neřeknu ani zbla. Článek je pln uštěpačných poznámek a také polopravd o produktu i autorovi samém. "Můj postoj k Apple je znám jako mírně rezervovaný, především kvůli jejich desktopovému operačnímu systému. ..." ... ale prosím vás, vždyť on OS X v životě ani nepoužíval, jsem ochoten maximálně akceptovat, že jej viděl. A tak je to bohužel i tady s iPadem. Víte co, pro mne za mne, publikujte si zde příště třeba "magistrovo" lejno, mě je Živě už delší dobu ukradené, co se týče toho, abych se nějak vzrušoval nad obsahem a relevantností obsahu apod. Škodíte si ale pouze a jen sami sobě, to jediné si prosím uvědomte. Ovšem chcete-li opravdu mít v diskuzích ještě více dětských přispěvovatelů (jako Dr.No64 - nechápu, proč TO stále nemá ban - a další exoty), pokračujte v nastoleném směru. Kdysi dávno jste tak zabili Poradnu, světe div se, odnož, co se tehdy trhla funguje více než dobře. Hezký večer
😀 a teraz tu o karkulke😀 clanok od hulana a bez ideologickych vypadov, to urcite. ale ja to chapem hulan-flame-clicky, len sa prebiha netvarte, aka je to seriozna recenzia, tak trapnu pozu si nezasluzite😀
tak pořád lepší číst p. Hulána, než tvoje "kecy" !
Už dlouho zjišťuji,že tento člověk má v mnoho věcech stejný názor jako jáStále totiž nevidím využití pro tuto hračku,která mi přijde absolutně nadbytečná a nezměnil jsem svůj názor ani po 9 měsících užívání iPadu...
Tak proč jsi to kupoval, když evidentně nevíš co s ním? To je jako, když bys koupil podprsenku, devět měsíců nosil a nakonec usoudil, že je mi na nic.Produkt si kupuji proto, že vím co od něj očekávám a vím k čemu ho budu používat. Tvá reakce mi připadá, že jsi iPad koupil jen pro parádu, abys byl cool.Mám iPad půl roku a zatím necítím, že by mi byl k ničemu. To je asi proto, že vím co je tablet a k čemu ho používám.
A k cemu ho tedy prosim pouzivas?
K vaření kafe? Luskání ořechů? Co myslíte...? 😉😀
To k čemu je tablet určen. K pasivní činnosti. Tedy k volnému času a tam, kde se dá zabít čas - na cestách.V prvé řadě se to dá použít jako čtečka knih. Nahraji si tam nějaké PDFka nebo ebookové knihy a mohu číst. Vhodné před spaním nebo na cestách. Případně i k pracovní činnosti, kdy si vyhledám danou kapitolu nebo otevřu dokument. Mám vlastně další monitor ;) Nevýhodou může být osvětlení, ale to je individuální.Prohlížení fotek. Pravda nepoužívám často, ale k určitým příležitostech (návštěvy) je to dobrá věcička. Oproti notebooku je to pohodlné. Zde je nevýhoda složité nahrávání do iPadu (nutný iTunes) a nepřítomnost čtečky karet. Takže není vhodné pro časté použití. Ale pro příležitostné okamžiky to nevadí.Přehrávání videi. Opět výhodné před spaním, v nudě nebo na cestách. U mě má dvoji využití. Častěji v podobě streamu. Nemusím nic převádět a přenášet na iPad. Jen vyhledám a hned přehraji. Poradí si i s FullHD. Perličkou je přehrávání DVB-S přes stream z počítače ;) V druhém případě, kdy nemám v dispozici síť nebo jsem daleko od počítače - na cestách, je klasické přehrávání. Předem si převedu co potřebuji a nahraji na iPad. V základu podporuje pouze MP4, ale na druhou stranu dostanete avizovaných 10 hodin výdrže, protože k tomu používá vlastní čip. Cokoli jiného baterku vybije rychleji.Další časté využití je internet. Pokud nejsem u PC, tak si weby prohlídnu v něm. Proklamovaný flash mě netrápí. Videoservery nepoužívám a v ostatních případech je flash spíše na škodu nebo nejsou v normálním prostředí vidět/použitelné.Prohlížení emailů. Pokud jsem na cestách nebo potřebuji rychlou kontrolu, tak užitečná věcička. Podporuje více účtů a více protokolů. Základ mi stačí. Kdo očekává plného emailového klienta, tak možná bude zklamán.Kalendář, adresář, notes - je to až k nevíře, ale v tomhle je iPad sakra užitečná věcička. Pěkný kalendář s možnosti přidávání události. Adresář s různými položkami s skupinami. A to vše synchronizovatelné. Ale opět záleží na vkusu uživatele.Google Mapy. Tady je to až silně závislá výhoda. Tak plynulé a rychlé načítání mapy nenajdete ani v PC. Je to výhodné pokud chcete najít nějaké místo (je propojeno i s kontakty - kliknu na adresu a iPad mi zobrazí místo na mapě) nebo si jen tak proletět satelitními mapami. Nevýhodou je závislost na netu. Pokud je však mapa načtena, tak vydrží i po odpojení netu.Poslední části jsou samotné aplikace. V AppStore je nepřeberné množství aplikací. Některé vynikající jiné otřesné. Jde o to si správně vybrat případně vyzkoušet. Není nutné pořád za něco platit. Většinou hledám jen free a pokud už nějakou placenou, tak takovou, která je užitečná. V AppStore probíhají i různé akce, kdy nějaká placená aplikace má výraznou slevu a toho se dá využit. Pokud nemáte nějaké doporučení, tak se nevyhnete dlouhého hledání a nalezení té správné ;) Při tom množství si každý řekne, že jsou tam nepoužitelné blbosti. To je sice pravda, ale to je obecný fakt i ve světě Windows. Kdo umí, tak najde i velice kvalitní a užitečné aplikace. Příkladem třeba Nasa HD, kde máte třeba i online televizi vysílané přímo v HD, což veřejně nikdo nenabízí (sledoval jsem nepřerušeně start raketoplánu v suprové kvalitě ;)). Dále třeba MeteoRadarCZ, programy od ČT s online vysíláním, jízdní řád Train )Pokud to někdo přečetl až sem, tak děkuji za výdrž. A teď si někteří šťouralové řeknou, že tohle všechno zvládne netbook a mnohem líp. Pro čtečku knih je zase vhodný e-ink. Něco zase zvládne líp smartphone. Ano máte pravdu. Tak proč tablet?Elektronická čtečka s e-ink je vhodná pouze na čtení knih. To je vše. Fotorámeček je zase vhodný pouze na prohlížení fotek.Mobil má prťavý displej.Tablet = čtečka knih + video přehrávač + internet + email + fotorámeček + programy. Mohu mít každou zvlášť, ale proč bych to dělal, když mohu mít vše v jednom.Notebook/netbook je těžší a má menší výdrž. A k pohodlí mi tam vadí ta klávesnice. Bez té klávesnice se mi to líp přenáší a nejsem omezen polohou těla vleže nebo vsedě. Navíc oproti notebooku je tablet rychlý jak v odezvě, tak i v hibernaci.Pro volný čas a ke konzumaci je tablet rozhodně dobrá volba. Sice v některých oblastech se dá tablet použít i k práci, ale není to jeho prioritou. Pokud někdo potřebuje pracovat nebo psát romány, tak raději doporučuji zůstat u notebooku nebo PC. Tablet je pouze doplněk a nenahrazuje je. To je stejné jako u herních konzol. Tam je jejich využití primárně hraní her. K práci konzolu také nepoužíváte.Když se ptám, k čemu tablet, tak se mohu také zeptat, k čemu herní konzolu.
Nějak se to osekalo. Takže úprava k seznamu programů - jízdní řád Train-Bus, GoodReader, FileApp, AirVideo a další. Samozřejmě nelze opomenout i na hry ;)
A co děláš ve zbytku volného času? 😀Slušný román, chvilkama jsem měl pocit, že čtu recenzi na Google Android..Hulána nemusím, ipad, resp. jakýkoliv jiný tablet taky ne. Ale určitě bych na cestách nevyměnilmůj smartfoun za něco tak rozměrného. Cestování s ipadem bych tedy moc nepropagoval.Ale na nicnedělání bych si ho snad i koupil. Tedy až pan Jobsů pochopí, že mass storage a slot na SD kartu je dnes běžný standart.
hej Radku a proc si nekoupis Moto XOOM ? to je 100X lepsi nez iPad, uzivatelskou architekturou to az napadne pripomina Win 6.1 (,,trochu") pracovat na tom je pohode a zadne jablecne gestapo ti nezakazuje u toho mass storage, resp nenarizuje ze nesmis pouzivat svoje kvalitni sluchatka (a jen jakesi bile nahrazky, stojici v app storu 500 Kc !)vsecky formaty tam jdou uplne bez problemu prehrat, prohlizet, parada . . !(tenhle uz ma Honeycomb, neni na tom tak jako Flyer ci Galaxytab)
Od kdy se sluchátka kupují v App Storu?Něktěří lidi jsou prostě divní...
toho si nevsimaj, to je miestny mierne natvrdly exot, s velkym potencialom. Skoro ako Hulan za starych dobrych cias B-]
Jednou slavnej, vždycky slavnej. 🙂
Koukám, hele, na živě dělají recenzi na Ipad... Fajn, začtu se, koukám, autor má rád Microsoft, stále mi neblesklo, ale jak jsem viděl slovo "prokrastinace", v momentě mi v hlavě bliklo "Hulááán",... nevěřícně kouknu nahoru, a jo, je to on 🙂 Jsem zvědav, co tam všecko napíše, ještě to totiž nemám celé přečtené 😉
Dočteno a se závěrem se ztotožňuji. IPad je pro teenagery, aby mohli oblbovat děvčata z ročníku, dále je pro znuděné businessmany, kteří mají peníze nazbyt a můžou si dovolit koupit další věc, na kterou se jim brzy bude usazovat prach. Je to komerční krám, který využívá Appleboomu, kdy lidi kupují vše co je Apple, ale v podstatě to ani nepotřebují, ani nevyužijí. Mají to jen proto, aby byli in. 😉
Můžeš mi prosímtě říct, kolik mi je, co přesn dělám ve své práci, co přesně dělám ve svém volném čase? Zřejmě to víš, když píšeš to, co píšeš. Díky předem za odpověď.
Jelikož jsem četl "recenzi" už na Hulánově webu, tak mi stačilo přečíst "iPad 2 je šéfem Applu označován za magické" a byl jsem doma 🙂
Radek Hulán píše recenzi na apple produkt? No to mi bylo jasné, že bude v diskuzích nablito 😃 Ale byly tu i lepší flejmy, dneska jsem se moc nezasmál :(
strasny smieach ale strasny .. do krvi sa bit a nadavat ked niekto napise nieco negativne na moj system / vyrobok .. wake up boysna windows sa toho nakydalo , na notebooky tej a tej znacky sa nakydalo, na vsetko sa kyda ..ale len vy chodite na fora urputne obhajovat to svoje ... a potom sa cudujete preco vas kopa ludi odsudzuje a robi si z vas srandu ..
Updatuj si operacny system. Cez bezpecnostne diery ti unika pointa.
bod + 😀
suhlasim!len pre mna osobne (neviem ako pre ostatnych) to neni flame Apple vs. zvysok sveta, ako skor Hulan vs. zdravy rozum...
Po přečtení této recenze a reakcí na ní, musím SMEKNOUT KLOBOUK před Applem a jeho marketingovou strategií, která z Applu dokázala udělat modlu, jejíž výrobky se nekriticky uctívají.
Áno vyprodukovala nie malú skupinu takých ľudí máš pravdu.Ale vyprodukovala aj obrovskú skupinu ľudí, ktorí toto vôbec neriešia a ich výrobky jednoducho POUŽÍVAJÚ...nepotrebujú to analyzovať, skrátka to splňuje čo má, inak by to nekupovali opakovane, až to prestane, kúpia čosi iné...a pritom nikdy nezabrúsia na žive.cz či engadget a už vôbec nevedia kto je nejaký Radek HulánA ešte vyprodukovala tretiu skupinu, ktorá vo svojej namyslenosti a geekovosti (tiež v menšine oproti normálu) ani nemá reálny záujem tie produkty poznať, ale rada ich len tak z brucha kritizuje...nemám nič proti tomu, že geekom Apple nikdy sedieť nebude (teda hlavne iOS mainstream, Macy sú zložitejšia debata), Apple filozofia - každý blbec môže produktívne používať počítač sa nikdy nestretne s pochopením u ľudí, pre ktorých je ovládať PC umenie, do ktorého treba vpúšťať neznabohov BFU len veľmi opatrne...ale s realitou to má pramálo spoločného...a hlavne je na výber...každý môže mať buď obmedzený systém alebo plne otvorený na hranie sa a tunenie si...tak po stránke sw ako aj stránke hw...to, že to nie je určené pre vás neznamená, že je to zlé...ľudia nie su blbí, aj keď to niekto nie je schopný pochopiť a predaje iOS zariadení hovoria sami za seba...
mas pravdu. ja osobne ocenujem jednoduchost pouzivania zatial len iPhone. ked potrebujem nieco spravit, jednoducho to ide. telefon sa nerestartuje pri prehravani vecsieho videa, s prehliadacom nieje problem, pristup na wifi je bezproblemovy, plno aplikacii. predtym som mal N95 a to sa s tym neda ani porovnat. sice teraz pokukujem po androidoch, a pravdepodobne to bude dalsi telefon ked apple s novym iphonom nepride na nieco znovu zaujimave.myslim ze najvacsie plus od applu co mozete dostat k produktu je bezproblemovost. pracujem na pc, a nemam rad ked ma windows v mojej praci obmedzuje ze sa dlho startuje, v poslednej dobe sa na prvy krat sedmicka nevie ani nabootovat, BSOD. ja potrebujem prist k pc a pracovat, nie neustale riesit nejake problemy so sw popr hw, a preto dalsi notebook bude macbook pro. apple je pre ludi, ktori na toto nemaju cas, ktori maju svoje vyvojove nastroje pristupne aj pod touto platformou a ktori chcu byt produktivnyto je moj pohlad na apple
pozorne som si prestudoval prispevky a mozem povedat, ze na jednej strane tu niekto hovori, ze ipad je nanic, a na to mu apple fanusikovia odpovedaju, ze nie, nie, ipad je super ... No ten co obhajuje ipad ZABUDOL napisat CO vlastne obhajuje ??? ... naco je IPAD ???? obhajoba typu "ty na tom nevies robit", alebo "predalo sa tolko a tolko kusov,t ak to musi byt dobre" ..., alebo "maju vyborny design", ergonomiu, krasne animacie ...atd ... proste obhajoba bezzuba ... Co sa da robit na ipade:-surfovat po webe (bohuzial obmedzenie, teda bez flashu) -citat elektronicke knihy (zrejma celkom dobre) (no uprimne ... kto ich cita?)-spustat aplikacie (99 percent nezmyselnych blbosti... hry,hry,hry,zabava,zabava,pocasie,blbosti)-spustat aplikacie (textovy editor, tabulkovy procesor), jedine uzitocne aplikacie, no este som ich na ipade nevidel (zasa je tu totalne obmedzenie prace, klavesnica atd) ... ,tieto uzitocne veci su v pozadi ... prehlusili ich blbosti, ani som nevidel, ako sa z ipadu tlaci ... co je asi najdolezitejsia funkcia pocitaca vobec.Rozhodoval som sa medzi ipadom a notebookom 13-14 palcov ... vyhral notebook (tosh r700, lenov thpadedge)Ipad je nanic produkt, slepa vetva .. no presadi sa ako citacka knih ked tam umoznia 30dnovu vydrz baterie ...
hm, suhlasim a nesuhlasim.na jednej strane argumentacia predajnostou je blbost (podla toho by mal byt odpad ako Rytmus spickou slovenskej hudobnej sceny)na druhej strane je to porovnavanie bez ohaldu na sposob pouzivania / hodnotenie z blbeho uhla pohladu. (nadavat na to ze mobil vam neozehli/neoperie/nezohreje jedlo je rovnaka (premrstena - aby sa niekto zase necitil dotknuty) blbost).ad. e-knihy - predajnost (nie predavanost) a dostupnost v sucasnosti mnohonasobne prevysuje klasicky papierovy format (nahovoriac o vyhode - distribucia, ekologickost, znizenie nakladov na produkciu). to ze v nasich CZ/SK podmienkach zatial neexistuje kvalitny ekosystem predaja a distribucie e-knih neznamena ze tomu inde vo svete nie je inak...
dopr... kur...!!!Kdy už to konečně lidi pochopí? iPad/jakýkoli tablet NENÍ počítač!!! Když jsem čelt: "ani som nevidel, ako sa z ipadu tlaci " tak už jsem vážně myslel že zajedu pod stůl. Proč bych měl chtít z tabletu tisknout? Taky napíšeš seznam k čemu iPad je, a na závěr napíšeš že je na nic. Ne, není na nic!! Je na brouzdnání po netu (nepřítomnost Flashe by mě rozhodně nijak neobtěžovala, na pc ho mám taky zakázanej a jedinej praktickej rozdíl je, že na stránkách nevidím reklamy), čtení knih, hraní her, občas nějaký mail, IM, ... Jeho konstrukce (iPadu/jakéhokoli tabletu) je zase výhodná v tom, že se používá stejně pohodlně, ať už jsi na záchodě v posteli či v autobuse. Není to zařízení primárně určeno na práci, a proto není kladen důraz na funkce jako jsou tisk, sdílení apod. Tyto věci jsou zejména určené k zábavě a pro volný čas. V praxi to pak vypadá tak, že si člověk večer stáhne e verzi svého oblíbeného časopisu, k tomu několik podcastů a díl seriálu co nestihl. To si nahraje do svého iPadu a jde spát. Rono vstane, na tabletu se podívá u kávy na předpověď počasí a vyráží do práce. Čekání na mhd si krátí listováním v časopise, cestu pak shlédnutím seriálu a po příjezdu do práce odkládá tablet a usedá k počítači aby mohl pracovat.I pro takové využití je lepší notebook? To vážně pochybuju. Je věcí každého jednotlivce aby si sám řekl, jestli je pro něj tablet určen. Je pochopitelné že člověk který do práce jezdí autem a ve volném čase preferuje výhradně aktivní pohyb tablet moc nevyužije, ale zařízení na nic to prostě není.
btw: Rozdíl mezi PC a tabletem je asi jako mezi autem a motorkou. Motorka je proti autu taky zoufale nepraktická, ale i přez to má ve volném čase hodně co nabídnout.
Vida, to je dost dobré přirovnání...
lutujem teba. ipad je blbost... neurobis na tom nic, a to je cele. nie je co dodat. hracka pre simplexov. havk
Já lituji tebe za tvou zabedněnost, kdy i když sám vyjmenuješ seznam položek k čemu je tablet určen, naprosto odmítáš pochopit, že někdo to prostě využije. Takových žbleptů o tom že je to blbost jsme už měli. Třeba o osobním počítači taky HP Applu řeklo že je to k ničemu. Pak spousty lidí tvrdilo že notebook je k ničemu. Pak se tvrdilo o mobilech že jsou k ničemu, pak se to tvrdilo o smartphonech a teď přišla řada na tablety. Je ovšem smutné, že i člověk jako ty, který evidentně naprosto přesně ví k čemu je tablet určen taky řekne že je k ničemu, místo toho aby si buď přiznal že na to jen nemá, nebo má ale není pro něj ona činnost natolik důležitá aby za to ty peníze utratil. Podle tvojí agrese, napadání a popírání vlastních argumentů bych to tipl na tu první možnost.
Moj iPad malo v rukach uz vela ludi, od ludi ktori sa zivia pracou s PC a podobnymi zariadeniami az po ludi co sa tesia, ked dokazu pocitac zapnut a vypnut a Hulan je jediny, kto mal problem najst tlacidlo na nainstalovanie na AppStore. Asi poznam privela hyperinteligentnych ludi...Dalsia moznost je, ze Hulanovi nestaci jeho IQ 150 na zaklady prace s elektronikou ("Preboha, ktorym tlacidlom sa zapina mikrovlnka? Tolko tlacidiel a vsetky su biele, rovnako ako mikrovlnka...") alebo zase raz zavadza. Ale to samozrejme nemoze byt, vsak je to jedina objektivna rezencia na webe 😉
Kolik z těch lidí si na tvém ipadu instalovalo aplikace? Hulán má v tomhle bodě pravdu, to tlačítko je zatraceně malé.
Ohledně diakritiky - stačí podržet třeba klávesu r a hned vám nad tím naskočí meníčko s možnostmi. Žádné přepínání klávesnice jak píšete.
ikdyž to hulán napsal zase úplně stupidně, z části má pravdu. Samotný přidržení je totiž tak pomalý, že kromě ů píšu všechno tim speciálnim háčkem, kterej je jenom na českej klávesnici, a kvůli tomu se tam nevešla čárka, pro kterou chtě nechtě musim přepnout.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2011 11:53
Stačí dvakrát clicknout na tlačítko spacebaru. 🙂
Zajímavý názor. Je vidět, že každý máme jiné potřeby.Sent from my tablet ;)
dúfam len, ze nám redakcia Živě už v dohľadnej dobe nebude servírovať žiadne podobne klenoty z dielne R.H...
Ja se ti divim, Radku, ze se ti chce rikat pravdu do oci vsem temhle zabednenym picmulinkum ze Zive, jak jim sam rikas. Vzdyt vis, ze to nema cenu, nikdo z nich nechape skutecne profesionalni potreby, kazdy jen smudla ty svoje internety, smesne dokumenty a dokonce hraji jry, kam se hrabou na Zaklinace 2 na XBoxu, vid? Jsou to debilci a dle meho ztracis zbytecne milisekundy sveho drahoceneho profesionalniho zivota, kdyz jim takhle otevrene rikas pravdu. Navic uz jsi ten clanek vydaval natrikrat na svem superblogu, vim, ze kolem toho bylo hodne halo, hlavne tvuj Twitter ucet toho byl doslova plny a taky jsi na ten clanek odkazoval v kazde diskuzi, kolikrat s iPadem ani nesouvisela. Jsi borec. Verim, ze i nejake ty reakce nakonec byly, i kdyz na ty dalsi dva clanky uz mensi, ale tak aspon bude flejmik tady na picmulinkovskem webiku, vid? Nakonec se stejne budes smat, protoze vsichni budou jak strhani klikat na adSense na tvem superblogu a hlavne se potvrdi, ze jsi nejvyznamnejsi IT publicista v CZ.Smekam, tak jak to delas ty, na to tady nikdo nema, to proste nikoho ani nenapadne aby takhle delal, jsi jednicka!
zrovna jsem chtěl napsat, jak skvěle by se na tomhle dala postavit kariéra...ale pak jsem si vzpoměl na ten vtip ...- Ty seš tak blbej, že kdyby byla soutěž blbů, tak skončíš druhej.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2011 11:11
fajna odpoved, ale uvedomme si ze reagovanim na blbcovu blbost spadame na uroven jeho blbosti.... 😀
Skôr by som to videl na to, že chce ísť do Talianska a to sa len tak samo nezaplatí. 😀Tak mu bulvárne dievky z redakcie podali pomocnú ruku. 😉 Radek je vždy ochotný, "obslúžil" už mobilmaniu.cz, pctunning.cz, teraz je zase po nejakej dobe tu.Áno, ak čítate v článku lascívny podtón je na mieste. Uverejniť článok RH sa od akejkoľvek redakcie rovná ekvivalentu návštevy verejného domu. Aj keď to vraj David Polesný obrúsil...ale to nie je podstatné.Je to ťažký bulvár, práve preto, že jedna z koreňových definícií bulváru je, že dáva ľuďom priestor a možnosť sa rozčuľovať. (Keď neveríte, pozrite si reakcie ľudí keď čítajú Blesk, Nový Čas, AHA, podľa strany rieky Moravy). Preto je Radek bulvár par excellence...má dávať príležitosť sa rozčulovať, bohužiaľ je už "profláklý" a túto schopnosť stráca, som zvedavý či bude aspoň 200 komentov. To viete, zaslúžila dievka už musí s cenou dole.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2011 11:43
amen..vyborny koment. Jen ho podezrivam, ze v tom hraje jeste roli zviditelneni CZC za to, ze mu pujcili vec za 12tisic = internet a twitter plny spamu RH ;(
konečně trochu neutrální recenze a ne jen trpaný chvalozpěv od "militantních" jablíčkářů. Předpokládám, že autor ted bude muset chodit kanály, protože bude v jejich ohrožení. Tak jako si kdokoli normální přečte recenzi čehokoli jiného, kde jsou klady a zápory, tak jablíčkářům se prostě nesmí nic kritizovat. článke je hezký, vyvážený a pravdivý. mě se líbí.
Vite, kritika na iPAD nevadi. Ale v podani hulana, ktery uz jasne nekolikrat ukazal, ze jeho nazory jsou jako korouhvicka ve vetru? (s tim samozrejme souvisi i mazani starych clanku, popr. jejich zmena, kde mel kdysi jinych nazor, proste takovy 1984, ale sam na sebe )B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2011 10:59
Souhlasím, iPad není ve všech směrech dokonalý, ale už třeba jenom srovnání netbooku a tabletu? Vždyť to jsou dvě naprosto rozdílný věci a jestli čeká, že bude moci na tabletu (jakémkoliv!) nějak produktivně pracovat? Tablet rozhodně na práci není, mě by ani nenapadlo na tom chtít dělat kouzla.
z jedné strany máte pravdu, ale bohužel většina uživatelů Applu kolem mě to právě sama dělá. vykladají mi, jak už ani napotřebují notas, že jim k tomu stačí doplnit klávesnice a už mají dokonalý stroj. Takže on přesně srovnává to, co sami jablíčkáři obhajují
To dost záleží, co na tom noťasu dělají. Když jen brousí net, aktualizují FB a poslouchají hudbu, tak prostě ntb nepotřebují pokud mají iPad/jakýkoli tablet. Ale už jsem pro iPad viděl třeba prohlížeč na *.DWG (AutoCAD) a krásně na tom běžely celé plány nějakého domku. iPad/jakýkoli tablet, zcela určitě najde uplatnění i u kde koho v práci, jen tím nesmí chtít nahradit počítač. Tablet je prostě doplněk k PC který umí něco líp, něco hůž a něco vůbec. Je třeba jej pochopit a správně používat.
Jj tablet nema konkurenci v pripadech, kde hraje prim intuitivni dotekove ovladani (na miru usite aplikace i system). Chtit ho seriozne srovnavat napr. s notebookem je jako chtit srovnavat treba zminovany kabriolet s velkym SUV atp.
Nevidím neutrální recenzi. Vidím někoho kdo má problém s tím že tablet není Netbook. To je myslím dost málo, postavit vlastni hloupost a nepochopení jako důvod k tomu, že je něco špatně.Viz. můj odkaz výše.
to neni recenze, to jsou zápisky idiota.
Neutrální recenze by to byla tehdy, pokud by to autor recenzoval. Jelikož půlku věcí na tom neumí a nezná, tak to lze těžko považovat za recenzi.
Tak to by ste se měli takhle vztekat třeba i pod každou recenzí na MobilManii...
To je možné, já komentuju jenom to, co mě zajímá. Recenze na Mobilmanii nečtu.
Tak ono je rozdíl kdo píše recenze. Na mobilmánii jsou lidi, kteří se telefony zabývají a měly v ruce více kousku a ke všemu je to jejich povoláni. Takže se od nich očekává určitá neutralita.V případě Hulána je vidět pevná zásada a té se drží zuby nehty. Vychvaluje pouze Microsoft a naopak zatracuje Apple. V jeho pojetí tedy nelze nikdy očekávat neutrální recenze, protože to neumí. Buď bude pouze vychvalovat nebo pouze kritizovat, ale nikdy nebude mít neutrální a objektivní recenze.
Na jedné straně jsou "militantní" jablíčkáři, na straně druhé zarytí odpůrci Applu, kteří kritizuji vše co je od Apple. Radek Hulán je zářným příkladem druhé skupiny. To že v tomto článku vidíte klady i zápory a dojem objektivity, je pouze iluze. Když to čtu já, jakožto vlastník iPadu a s neutrálním názorem, tak nabývám dojmu, že článek je výrazně negativní. Což u Hulána, se silnou averzí vůči Apple, nelze očekávat nic jiného. Poměr výhod a nevýhod je ve prospěch nevýhod. Klady jsou zde prezentovány způsobem "umí dobře toto, ale co jako?". Když se podíváte na originál, tak skoro u všech výhod je vsuvka "téměř". Což značí, že je to vlastně jen pidi výhoda, tedy vlastně žádná výhoda. Naproti tomu nevýhody tam píše důrazně. Zvláště když půlka toho je v naprosté nevině iPadu, ale problém mezi dotykovou obrazovkou a gaučem. Toto není rozhodně neutrální recenze. Příkladem neutrální uživatelské recenze je http://smartmania.mobilmania.cz/index.php... V tomto článku také uvidíte jaký "neutrální" názor má Hulán.
Tento "článek" jsem nedávno četl na Hulánově "blogu" a popravdě, neexistuje snad víc neobjetivní "recenze" na iPad jako je tato. Myslím že o něčem takovém by měl psát člověk, který je nad věcí a né člověk, který je naprosto vysazen proti Applu.Tohle mě hodně rozhodil a do budoucna odmítám číst takový bláboly! Autor je blb, pardon.
Naopak, Hulána se musím zastat, protože přestože je IPad krám nad krámy, tak jej nehodil přímo do smetí, ale dal mu šanci a na konci vystihl jeho použití. Je to příležitostný přístroj pro příležitostné chvíle, který stojí hafo peněz a je zbytný. Což je pravda.
To sice jo. Článek ukazuje i druhou stránku pohledu a to z pohledu zarytého antiApplisty.Ovšem tak jak applisti vychvaluji iPad do závratných výšin, tak Hulán to přednesl do závratných nížin. Prostě to až moc přehnal. S některými pasážemi souhlasím, ale půlka toho je pouze neznalost a dá se normálně a v pohodě vyřešit.Navíc Hulán je workoholik, takže je jasné, že iPad pro něj nikdy nebude užitečné zařízení.IPad je jako každé zařízení. Pokud víš co dělá a potřebuješ to, tak si ho koupíš. Nevidíš v něm využití, tak si to nebudeš kupovat. Ale není nutné iPad označovat za nepotřebný zmetek a šířit negativní názory. To samé mohu říct o herních konzol, kindle a spol, smartphony, foťáky, autech, knih.
navíc téměř všechny negativa, které pan 28cm v recenzi vyjmenovává, je způsobena tím, že recenzent používá špatný OS, to je jako bych dělal recenzi na nový Adobe Photoshop ale nainstaloval bych jej v Linuxu do Wine a rozčiloval se, že schránka nefunguje jak má, že ne všechny klávesové zkratky fungují a proto je photoshop špatný program xD
úpřímně si myslím, že autor článku je blb. špatná synchronizace ? - ipad si synchronizuje téměř všechno a bez problémů umí sesynchronizovat i vybrané soubory.ipad nemá multitasking - má, stačí 2* kliknout tlačítkemipad má pouze 20 ikon - tak zaprvé iPad má 20+5 ikon, zadruhé, ipad má od prvního spuštění 2 plochy a další lze přidat v iTunes a zatřetí ikony lze shlukovat do složek.nemůžete nikomu půjčit [...] uložené citlivé informacec [...]může vidět a zneužít - nesmysl. iPad má funkci zamknutí, kde se dá zablokovat přístup k jednotlivým aplikacímšpatné nahrávání souborů do ipadu ? - autor asi v životě neslyšel o dropboxuČtení e-mailů je poměrně dobré, pokud máte veškeré e-maily v jedné složce (což typicky nemáte) - nechápu smysl, v aplikaci pro emaily je vlevo stejný sloupec se složkami jako v kterymkoliv jinym klientu výdrž 10 hodin ? - zjevně ještě neobjevil snížení jasu displayepři čtení řeže do očí? -||-čtení knih s animovanym otáčenim ? - 99,9999999999% toho co na ipadu kdy budete číst bude pdf a tam se nic neanimuje.atd.:-/
Radek ti šlápl na kuří oko? Víceméně má ve všem pravdu... Nemám sice iPad, ale většina je stejná... Místo toho aby jsi se zamyslel, že iPad/iPhone není dokonalý zařízení tak tady kopeš nohama...
Nekope, Radkova recenze vychází z neznalosti. A Radek mu na kuří oko těžko mohl šlápnout, neboť kritika z příspěvku výše je oprávněná a hlavně pravdivá.
většina věcí, které ale popsal, jsou pravdivé a to říkám po 3 letech s iphonem... :) a nevím, zda to je u mé strany z neznalosti
minimálně první část je totální bullshit
"Nemám sice iPad, ale většina je stejná"Můžeš se rozepsat? Co to konkrétně je? Nemáš iPad, takže s ním nemáš dlouhodobé zkušenosti, ale víš to? Jak?
Sám si to po sobě četl, a vypadla mi tam ta zmínka o iPhone - 3 roky mám iphone... :)
Aha. A co konkrétně z toho nejde na iPhone, co předřečník psal? Jinak multitasking je na úrovni jednotlivých API volání. Takže třeba navigace v pozadí běží, nevidím moc důvod, proč by tam měla běžet hra, ale budiž.
Zwick ked mas iphone 3 roky tak ratam ze mas iPhone 3G kde samozrejme neexistuju veci co M. Stembi pisal zase trosku putu sebazachovy :) ... samozrejme tebe multitasking nefunguje a dalsich xy veci ale ked mas 3 roky iPhone a kazdy rok si vymenil novy model tak potom ked nieco nevies neznamena se sa to neda
"Radek ti šlápl na kuří oko?'pateticke :). Ked poviem o tvojej mamke, ze je ... (proste nieco neslusne) a ty nebudes suhlasit a budes argumentovat, preco nie je, tak to tiez znamena, ze som ti slapol na kurie oko? 😀
ipad si srovnávej s tvojí mámou, ne s moji...nebo ti osobně přijedu rozmlátit tlamu ;)
Slapol som ti na kurie oko? :)
špláp si mu na mámu 😀
Tohle není kuří oko. Jestli se ti zdá OK srovnávat mámu s iPadem, tak jsi opravdu chudák. 🙂Klidně si vybij vztek na mém iPhone, na mým dellu, na mý plasmě, ale tohle se mi zdá už krapítek moc.Chudáku.
Zjavne nevieš buď čítať s porozumením alebo argumentovať. Alebo oboje.
Asi byl přiveden na svět iPadem 😀 (a dost nejsme na Okounu, aby tu byla legrace 😃 )
Dnes je tady převaha infantilních apple ovcí, končím. 🙂
Ale lejno. Neprehanej. Zkusenosti s ipadem mam od prvni verze takze jich je dost. Jak bylo receno. Na vetsinu negativ co Radek napsal existuje alternativa. Neni to ale tak pohodlne jako na booku. Ja se snazil nejdriv z ipadu udelat nahradu booku. Stalo mi to dost penez za aplikace nez jsem se utvrdil ze to opravdu nejde. A ac mi z Clanku RH bylo blbe, tady se mi zda, jako by prestal vnimat ze je vzadu jabko a vysla mi z toho dobra recenze. Kdo bude odporovat tak je bohuzel opravdu ovce.
Co to plácáš? On přirovnává iPad mému členu rodiny. 🙂 A já bych mu měl odpovídat na jeho otázky? Nenech se vysmát.
je vtipne ako taku banalitu beries ako urazku... 😀
No práve si ukázal, že neplácam, lebo si nepochopil čo on napísal (a pritom to napísal dosť jasne).Najprv definícia: argument je logický konštrukt vychádzajúci z faktov a axiómPríklad:Fakty: iPad nemožno ľahko zabezpečiť, na iPad nie sú profi aplikácie, na iPad sa nedajú normálne dostať súboryArgument: pre vyššie uvedené fakty je ťažko považovať iPad za dobrý profi nástrojna čo on poukázal je, že to čo je hore uvedené ako fakty, fakty nie sú, čo sa dá dokázaťty si mu ale nezmyselne oponoval akýmsi "šliapnutím na kurie oko", čo sa dá v prípade argumentácie - napr. keby on tiež uznával tie fakty, len by tvrdil, že to nevadí, iPad je aj tak na prácu super...ale to on netvrdí, resp. sa po to ani nedostal, on len tvrdí, že fakty, ktoré Hulán uvádza nesedia...ergo preto Hulán neargumentuje (lebo argument musí vždy vychádzať z faktov a axióm) a preto nemá zmysel to ďalej riešiťilustroval ti to na prehnanom príklade o tvojej mamemôže si o tvojej mame myslieť čo len chce (aj keď ju skoro určite nepozná), ale ak si to myslí na základe faktov čo nie sú pravda (napr. že nadáva a pije, čo ja viem), tak to nemá zmysel riešiť!šlápnutie na kurie oko! je práve typické tým, že fakty sedia a následné argumenty sú nepríjemné, nieže fakty nesediana základe toho trvám na tom, že...1. Máš problém pochopiť čo si prečítaš (a možno to zase oddemonštruješ v reakcii na tento príspevok)2. Máš problém argumentovať, lebo si nepreukázal, že chápeš z čoho argument vychádzaPS. samozrejme aj tento príspevok je argument, kde vyvodzujem závery na základe tvojich nespochybniteľných reakcií horeHave a nice day😉
Je pravda, že jsem kvůli tomu, aby můj příspěvek byl lépe formulovaný špatně vykopíroval větu o mém iphone a zkušenostech s ním. Většina věcí, na které Radek naráží je BOHUŽEL krutá realita jak iPhone tak iPad, a zápasím s nimi každý den už tři roky. I přes tyto všechny věci ale iPhone zatím používám.Nevím, jaké argumenty bych měl podávat, když je jasně popsal v článku, jen jsem v první řadě vyjádřil souhlas s Radkovými námitkami, co by mohlo být lepší, a příspěvek, který o něm píše, že je blb, mi přišel natolik hloupý, že jsem ho označil za šlápnutí na kuří oko. Tečka.To, že existuje tisíce věcí, jak tyto problémy řešit neznamená, že jsou to systémové problémy, které by měly být řešeny systematicky a né nějakou aplikací za 2 eura, která je stejně jen lacinou náhražkou.
Sry, zas tam mám několik blbě formulovaných vět, mám toho hodně a čtu si to až po odeslání ...
buď nemáte google, nebo (a to je pravděpodobnější) nemáte ipad/iphone.a ten příspěvek neni o hulánovi, ale o tom, jak to udělat, abyste se s ipadem nemusel prát.
Máte mě, nemám iphone. 😝
nic som neprirovnaval, len som pouzil analogiu, aby si si vedel predstavit, ze pokial niekto vyjadri nesuhlas, nemusi to znamenat, ze je dotknuty nejakou pravdou a ze mu niekto stupil na kurie oko.Cize, ak by som urazil tvoju mamku a ty nesuhlasis, neznamena to, ze si dotknuty pravdou a ja som ti stupil na kurie oko, ale moze to znamenat aj to, ze som neslusny pako alebo jednoducho nemam pravdu a svojim nesuhlasom len chces uviest fakty na pravu mieru.Nikoho z tvojej rodiny som nechcel umyselne urazit.
Hej ty seš strašnej kus kokota. 🙂
hulán na základe svojich reálnych skúseností s daným zariadením svoje skúsenosti popísal. ti na tom vadí, pretože sa nepoklonil pred oltárom, kde je Ipad vystavený a nepobozkal špičku nohy S. Jobsovi?
kdyby rADo napsal do recenze na Xbox že je špatný protože se na něm špatně pracuje s účetním programem XY a nejde na něm provozovat webový server také by vám to připadalo objektivní a normální? to je jako by zapřísáhlý odpůrce motorek dělal recenzi na terénní motorku a rozčiloval by se, že ve srovnání s jeho transitem se moc na převážení objemných nákladů nehodí....
>> Nemám sice iPad Toť objektivní názor. Jak můžeš hodnotit, a věřit v pravdu, něco, co jsi v ruce nikdy neměl.Na kuří oko si šlápl sám Hulán. Celá recenze je negativistická a je vidět efekt zelenáče, který kritizuje něco za co může sám uživatel, protože s tím neumí zacházet a nezná skutečná fakta.. Navíc jeho silná averze vůči čehokoli od Apple a jeho prokrastinačního syndromu lze celý článek považovat za zcela neobjektivní.Ale abych nebyl za ovečku, tak s některými pasážemi souhlasím. iPad samozřejmě není dokonalé zařízení a hlavně není určen pro práci (jeho oblíbená produktivita). A už vůbec ho nelze přirovnávat k netbooku (kdo si to nechává přirovnávat, tak by si měl osvěžit paměť a zjistit co to vůbec ten tablet je. Pozor neplést s Tablet PC! To iPad v žádném případě není. Tablet PC je úplně jiná skupina. iPad je tablet bez toho PC). iPad není primárně určen pro práci, ale pro volnou chvíli. To samé mohu klidně říci o Xboxu. XBox není produktivní (nemohu na něm pracovat, nemohu psát dlouhé emaily) a tak ho objektivně po Hulánovsku mohu prohlásit, že je to špatné zařízení.Kdo neví k čemu tablet je a nevidí v něm pro sebe výhodu/užitek, tak evidentně pro něj tablet není určen. Což je případ i pro Hulána. Nechápu jak může hodnotit něco, co není určeno pro něho. Se pak není čemu divit, že iPad od něj vyšel negativně.
Hulan je ubozak (a ze toho tvrzeni podle nej jen potvrzuje jeho vyjimecnost, to jenom dokazuje, jaky je hlupak)
Já bych ještě přidal...neexistence velkých her? Nesmysl. N.O.V.A. 2, Real Racing 2, Dungeon Defenders, Splinter Cell, Dead Space...a další.
Nebol by som si tak istý...1. multitasking nie je plnohodnotný, tie aplikácie sa proste zastavia.2. dlho som riešil problém, ako by som mohol dať ipad niekomu do ruky s tým, aby si neprečítal moje maily, neprišiel som na nič rozumné.3. ad Dropbox - nie každý má tak rýchly internet, aby si mohol dovoliť nahrávať do ipadu súbory cez Dropbox. Napr. jeden film nahrať do ipadu povedzme na linke 4096/1024 by bolo otrasné. Každopádne, to by mala byť súčasť systému, nie cudzej aplikácie.
1)aplikace se nezastaví, například imo vám zobrazí zprávu, ikdyž není navrchu.2)zamčení3)film lze bezproblémů nahrát přez itunes, jen musí mít správný formát
V General->Restrictions teda nevidím žiadne uzamknutie mailu, mohol by si teda poradiť, kde to nájdem?
1)nastaveni - posta, kontakty - vypnout posta (-vypnete zobrazeni ikony mailu) EDIT: vypnete prihlaseni2)nastaveni - obecne - omezeni - zapnout omezení (zadáte dvakrat heslo) - ucty - zapnete zakazat zmeny (zakazete pristup k mailu)říká se prosím :)
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2011 19:44
NEKECEJ, tohle zakazde jen zmeny nic vic, hrabat a cist ve zpravach nejde zakazat. Tohle je jedina ves ktera me na iPadu stve, na iPhonovi me to nestvalo, ale iPad je vic "pocitac" a vic lidi so ho chce pujcovat, ja ho ale nepucim, nechci aby se mi nekdo hrabal v soukromejch vecech.
si tupý? přečti si to ještě jednou funguje to - NEKECÁM.
Ja narozdil od tebe iPada mam a toto zakaze pouze zmeny, cist emaily jdou, stjene jako jde cist v kontaktech a kalendari, toto zakaze jen zmeny uctu, dokonce i mazat zpravy jdou.
Zkus si to ještě jednou a laskavě si vypni to šoupatko v natavení- pošta-účty- šoupátko pošta, tak jak jsem ti už jednou napsal.
posli screen, pretoze ja to tam tiez nevidim.http://dl.dropbox.com/u/8913233/ipad.png... pod polozkou ucty sa ako hovori kolega vyssie len zakazat zmeny a nie pristup do aplikacie mail.
http://printscreen.xf.cz/1.png... - tady vypnete přihlášení (pouze se vypne automatické přihlášení, nesmaže se profil)http://printscreen.xf.cz/2.png... - a tady zakážete změny
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 5. 2011 20:42
Jo ty myslis vypnout mail uplne, no to je supr funkce, stejne tak to muzu delat i s kalendarem a kontaktama. Snad nemyslis vazne ze toto nekdo bude delat pred kazdym pujcenim iPadu.....
Film lze bez problémů přenést z jakéhokoliv NASu bez nějakého připojování.
Asi neznáš Radka. To by sis šetřil slova. Neb je to zbytečné.
"špatná synchronizace ? - ipad si synchronizuje téměř všechno a bez problémů umí sesynchronizovat i vybrané soubory."- tym myslis to, ze si clovek ako blbec musi kazdy subor samostatne vyhladat a po jednom popridavat k vybranej aplikacii? - tomu vravim "bezproblemova synchronizacia""ipad nemá multitasking - má, stačí 2* kliknout tlačítkem" - precital si si, o akom multitaskingu radek pise? asi nie, lebo s tym klikacie nema nic spolocne"špatné nahrávání souborů do ipadu ? - autor asi v životě neslyšel o dropboxu" - predpokladam, ze x gigove subory nebudes nahravat cez dropbox"čtení knih s animovanym otáčenim ? - 99,9999999999% toho co na ipadu kdy budete číst bude pdf a tam se nic neanimuje."a toto si myslis preto, ze a, ipad je blby na citanie knih a preto ich clovek radsej cita na kindlu b, ked ty knihy necitas, tak si myslis, ze ostatni to robia tak isto?
0)nechápu proč komentujete něco čemu evidentně nerozumíte a na co jste si evidentně nikdy nesáhl.1)viděl jste někdy iTunes ? asi ne. viz bod 02)měl jste v ruce někdy ipad déle než 10s ? pokud ano, tak ste si určitě všiml, že vás to prostě nutí přepínat mezi BEŽÍCÍMI aplikacemi, a kupodivu ten "multitask" respektive to menu procházení spuštěných aplikací musíte použít, pokud chcete nějakou aplikaci ukončit. viz bod 03)viz bod 1 a bod 04) na ipadu čtu poměrně často a kdybyste aspoň jednou zapnul ibook, tak byste zjistil, že česky psaný literatury je tam jak šafránu. Proto jste nucen zabrousit na fóra, nebo úložiště, kde hledáte to co potřebujete. V drtivej většině případů jsou ve formátu PDF, a ano, lze je převádět do "knížkovýho formátu", ale proč se tim zdržovat, když se to dá úplně stejně číst i bez toho (jasně nejde zvěšit písmo, ale na to mam zoom, nebo tam neni ta animace, ale tu nepotřebuju)... více viz bod 0
0, tesne vedla, nicmene budem pokracovat vasim stylom1, videl, ale vy asi nie2, mal, ale vy asi nie. - neviem, ci ste si to nevsimol, ale to prepina medzi vsetkymi aplikaciami, co boli pustene - este sa vam nestalo, ze po prepnuti vasim stylom sa aplikacia nahravala akoby bola prave pustena? - ked sa to aj prepne, neznamena to, ze aplikacia bezala na pozadi, znamena to len, ze bola schopna ulozit svoj stav a z daneho stavu sa obnovit. ano, par aplikacii vyuzivajucich konkretne sluzby (prehravanie hudby, gps) vedia fungovat na pozadi. neznamena to ale, ze tam funguje plnohodnotny multitasking3, viz 1,24, predpokladam, ze myslite store a nie ibook ako taky, nicmene:a, ludia vedia aj po anglickyb, nie je zas taky problem zohnat alebo skonvertovat knihy na epubc, to, ze vy sa nechcete zdrzovat neznamena, ze ostatni to robia rovnako
to, že vy něco neumíte neznamená, že to tohle zařízení neumí.s vaší nevědomostí vám mohu poradit,s vaším iq nikoliv.
No Hulán vo viacerých veciach prestrelil, ale v niektorch bodoch mal z určitého pohľadu pravduMultitasking asi myslel plnohodnotejší multitasking a nie zmrazovanie apps a pár API pre procesyA to špatne nahravanie suborov je proste fakt, najjednoduchší zaklad(pre kompatibilu s rôznymi desktopovými os bez nutnosti netu) je vždy file system a mass storage.Malé dpi pri čítaní kníh môže niekomu vadiť(medzi uživatrlmi iPadu je ich dosť podľa ohlasov), niekomu nie.Na druhú stranu nasilné porovnávať tablet určení na konzum s pracovným nástrojom ako to robí Hulán je blbosť
Doplním a upřesním:Další plochy lze "přidávat" i na iPadu. iTunes k tomu potřeba neníSynchronizovat lze krásně všechno. Musí se však vybrat vhodná aplikace a systém synchronizace a hlavně "pochopit" resp. nezabývat se chápáním a verbovat do iOS systém přemýšlení z Windows. iOS k uživateli přistupuje jinak ne Windows.Svoje "tajné" soubory lze zabezpečit uložením do vhodné aplikace - např. Stf, PDFReader lite (private složka) apod.Klasický multitasking opravdu iPad nemá. Má systém pro notifikaci. To, že po dvojstisku vidíš "spuštěné" aplikace jsou jen odkazy na "živé" aplikace. Ve skutečnosti tyto aplikace "spí" a pokud se nevyužívají notifikační API, tak systému žádné informace nepředávají.Stahování iPad umí. Např. pokud instalujete velkou APP tak klidně iPad můžete uspat. Aplikace se i přesto dostahuje a nainstaluje. Z toho usuzuji, že opět je stahování na pozadí jen problém aplikací. iOS v iPadu toto nabízí.Lesklý display je opravdu na slunci problém, ale to většina displyů. Pro toto by musel být použit zcela jiný typ displye. Jinak díky 18bitovému display i nebo 18-ti bitovému zpracování barev je obraz na iPadu velmi pěkny.iPad má svoje mouchy, ale ostatní tablety mají stále svoje masařky. Navíc co dělá iPad iPadem je obsah, resp. mnoho vhodných cenově dostupných a použitelných aplikací (pro ssh, teleport, rdp, sketchbox, dwg, office, atd... každý potřebuje/vyžaduje něco jiného)
Tak v tom připadě youtube a ipod hraje ve spánku a imo si ze spaní dokonce povídá.
takže Dropbox je funkcia Applu v Ipade? to som teda nevedel
Řeknu to takle: není tam nativně, ale budete-li recenzovat cokoliv jinyno nez apple, jakejkoliv tablet nebo telefon, my ovečky se vám taky nebudeme smát jak blbečci, že ten váš windowsík neumí icq proto, že ho tam strejda bil zapomněl nainstalovat.B-]
aha, takže nahrávanie súborov do zariadenie je pre teba funkcia rovnakého významu ako ICQ? hmmmm
Hlavně že na desktopovém Windows jdou na čistém systému číst PDF a přehrávat DVD, DivX, XVid ...
Příště by mohl dělat recenzi někdo z Prahy. 😉 Nebo aspoň někdo kdo pochopil k čemu je tablet. Tolik stížností na to, že to není Netbook. Čekal bych že IT profesionál chápe tenhle rozdíl.
Ještě si trošku přisadím. Shodou okolností jsem včera napsal úvahu o Tabletech. Už nějakou dobu nad něčím takovým uvažuji a tak snad moje úvaha pomůže těm co se rozhodují kudy a jak.http://grovik.net/clanek-80-Tablet_neni_Net... ...
To vis, Hulan... Vetsi lama v IT snad neni...
ale to že iPadová verze Photoshopu neumí CMYK je fakt, díky kterému se hodnota tohoto zařízení silně devalvuje a to nemluvím o tom, že třeba s CAD aplikacemi se na iPadu také špatně pracuje xD