Invex: jaký byl letošní Linux Hall?

Diskuze čtenářů k článku

Pavel Palát  |  11. 10. 2002 20:08

No, ja zaskocil na Linux Hall v ctvrtek a me dojmy nejsou az tak kladne. Zarazil maly pocet stanku (ale to je pochopitelne), ale co mi vadilo bylo umisteni, dostat se (a napred to zjistit) do a3 mi dalo ponekud zabrat:) Z prednasek jsem absolvoval cast java v ent sfere (tu bych osobne hodnotil kladne, ale s javou v ent az takove zkusenosti), ale pak prisla prednaska o Kylixu a to byl opravdu sila. Cela prednaska pomerne neprofesionalni a hlavne s mnocha faktickymi chybami (zejmena me iritovaly ty pasaze kde ten clovek mluvil gcc)... Ale jinak je samozrejme dobre, ze Linux Hall byla....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Glum  |  11. 10. 2002 15:21

Bol som (v stredu), videl som, pacilo sa (absolvoval som 2 prednasky, potom som obehal zvysok Invexu). Chlapci, len tak dalej a urcite pridem aj o rok. A kupil som si knizkne vydanie LDP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  11. 10. 2002 11:46

uz podle programu vypadal letosni linuxhall zajimave. aspon vystaveni slajdu a textu prednasek bych take uvital (tricko si budu muset koupit pres web :c).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  11. 10. 2002 11:32

Kdyz jsem se v utery na informacich ptal, kde je Linux hall, tak mi rekli, ze je az od stredy. Neni to skoda? Vetsina lidi, kteri maji co mluvit do rozhodovani o nasazeni nejakeho OS ve firme, pokud vubec na Invex jedou, tak jedou v pondeli nebo utery. A zrovna ti by meli byt cilovou skupinou prednasek ne? A nebo byla blba ta holka na informacich a Linux hall fungoval i v pondeli a utery?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarCz  |  12. 10. 2002 01:30

Kdyz jsem se ja ptal na informacich v pondeli, tak mi bylo receno ze Linux Hall se letos vubec NEPORADA. BVV=SHIT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roj  |  13. 10. 2002 00:41

Ja myslim, ze pokud nekdo neni schopnej vytukat na klavesnici www.linuxhall.cz, tak nema na Linux Hall stejne co delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  14. 10. 2002 16:13

To jsem zvedavej, jak budes u hlavni brany s taskou v ruce vytukavat www.linuxhall.cz. Probud se clovece, existuje i jiny svet nez ten na webu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roj  |  15. 10. 2002 06:29

Ooo, sorry, myslel jsem, ze tady JSME na webu. Ale pokud nekdo jezdi na takovyhle akce "na blint", bejva obvykle nemile prekvapen, kdyz se na ne z nejakeho duvodu nedostane. A spolehat na informovanost BVV je hodne riskantni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  15. 10. 2002 08:30

klasicka  reakce klasickeho "linuxaka"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lavický  |  11. 10. 2002 10:20

Celou stredu jsem prosedel na Linux Hall a jevilo se mi to vetsim prinosnem, nez behani po stancich (jen zaverecna beseda byla ponekud mrtvolna). Zvlaste ocenuju poznatky z praxe (nasazeni terminalove site). Pokracovani v tomto duchu (i mimo Invex) bych privital.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bogart  |  14. 10. 2002 08:30

Jo tak, já tma byl jen na diskuzi a hned jsem odešel (jen jsem se mihnul stánkem). Pro tu chvíli mi to přišlo dosti amatérské. To co blábolil onen (jistě skvělý odborník) člověk na pódiu, že "někam píše články, nebo co", bylo otřesné. Texty přednášek bych ovšem také uvítal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
^look  |  11. 10. 2002 09:41

Take dekuji za super den. Sice jsem se mohl zucastnit jen ve stredu,
ale i tak to bylo velmi prinosne. V sale jsem byl jednim z tech "kravataku", jak pise autor a musim mu dat za pravdu, ze slozeni posluchaci bylo jine, nez na predchozich rocnicich. Na zacatku bylo v sale pomerne dost deti a studentu. o uvodu jejich pocet postupne klesal se slovy "To je nuda, vzdyt to neni o Linuxu..." (rec byla treba o datovych skladech nebo terminalove siti ve firme). V sale zustali jen lide, pro ktere byla konference urcena. A tak to bylo mysleno. Takze diky poradatelum za jejich obetavost a odvedenou praci. Preji mnoho dalsich uspesnych akci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cobol-boy  |  11. 10. 2002 09:28

je mozno texty prednasek nekde ziskat ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romanes  |  11. 10. 2002 09:32

taky se primlouvam. Na Invex jsem se lestos nedostal, ale problematika me zajima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeterG  |  11. 10. 2002 09:14

Chcem pochvalit organizatorov za skvele prednasky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  11. 10. 2002 07:30

knihy, tricka, misto na Invexu. beru , knihy se prodavaji... Ale moc by me zajimalo, kde

OS, ktery je mimochodem zdarma, vydela na prezentace? A nejedna se jenom o Invex.

Ze by se komunita slozila???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kara  |  11. 10. 2002 07:57

To je stary mytus, ze se na Linuxu neda vydelavat Vzdyt tam pisou, ze to delali firmy, ktere poskytuji Linuxova reseni. Proste misto na Windowsech to postavim na Linuxu a mam tu vyhodu, ze nemusim platit spousti penez stryckovi v Americe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Bibr  |  11. 10. 2002 14:26

Ten OS je k dispozici i zdarma.

Nekteri lide si ho napr. kupuji aby podporili ty, kteri ho delaji. Nebo proto, ze nemaji doma 100Mbit sit. Nebo proto, ze chteji manualy. Nekteri si kupuji i podporu, protoze nemaji cas neco nastavovat. A nekteri maji tak malo casu, ze si to nechaji dovezt az do firmy predinstalovane a hotove.

Velice mne pobavili lide, kteri se na LinuxHallu divili, ze krabicka se 4CD (Mandrake 9.0) stoji 330Kc. KDYZ LINUX JE PRECE ZADARMO. Tem asi nedoslo, ze to nekdo musi udelat - nachystat materialy, vylisovat apod. A to ze uz zadarmo neni a nikdo to dotovat nebude jen proto, zby si lide mohli odnaset ZADARMO ten bajecny Linux. No proste mazec.

Kdyz uz jsme u toho, rekl bych, ze nemalou merou se na tomto podivnem zpusobu mysleni podileji i nasi pocitacovi zurnaliste...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2ple  |  11. 10. 2002 15:11

OS je zdarma, ale aplikace, ktere na nem bezi mohou byt (take) i komercni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fil  |  11. 10. 2002 19:58

Paneboze, precetl si nekdo GPL ? Je zdarma ? Sakra, tenhle mytus je snad vecny. I Windows jsou zdarma, kdyz si je vysmahnes. Jde jen o to, zda porusis licencni podminky nebo ne.

Krom toho, malo projektu je "da se rici" nekomercnich. A to, ze nekdo si necha platit pouze za podporu, ci dokumentaci, je neco jineho. Jinak ja ti, klido pido, muzu prodat linux treba za 30 tisic a ty s tim nic neudelas a ja licencni podminky neporusim. Takovyhle nazor linuxu skodi, protoze si ho stahne kazdej floutek, ale ze by podporoval jeho vyvoj, to se mu nechce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pehucz  |  12. 10. 2002 00:39

Kdo Vám namluvil že je Linux zdarma?Mrkněre na připojený odkaz http://www.mandrake.cz a tam uvidíte jak to s jeho gratis cenou ve skutečnosti je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor