Dovolím si oponovat, s čím si myslíte, že chodí většina návštěvníků po výstavišti, s tím tlustým kompletním katalogem, nebo s tenkým seznamem vystavovatelů? neznám nikoho kdo by sebo vláčel tu tlustou bifli. Pokud navrhuji systém pro návštěvníky, tak se přece musím ptát, co ti lidé chtějí především. Osobně si myslím, že to jsou rychle a snadno přístupná základní data. Dá se vyrobit rozhodně rychlejší a úspornější řešení i třeba pro WAP. Malá velikost se rozhodně nerovná prehistorie, naopak to stále patří k velmi dobrému vychování webových aplikací.
Pokud jdu na Invex, mám předem vytipovány firmy, které chci navštívit, o kterých vím, že nabízejí zajímavá řešení a stojí za to je navštívit. Ne že nabízejí hodně letáků o tom to přece není. takových lidí je jistě většina. Data v katalogu navíc prakticky nereflektují co tam ty firmy v konečném důsledku opravdu budou vystavovat. Jsou to data, která firmy ví s dostatčným náskokem dopředu a tak tam nejsou schovány ty zajímavé produkty ale obecná nuda.
Nikdo po vás nechce zveřejnění kompletní databáze katalogu (i když osobně nevím, co je na ní důvěrného, když je přístupná v tištěné podobě a poněkud pracně i na na webu). Seznam firem v základní textové podobě podle mne je slušnost, která nic nestojí.
Abych vás jen netlačil do jednoduchosti. Bodla by mi funkce, kde bych si vybral jednotlivé firmy a systém by mi navrhl optimální trasu výstavištěm, abych se moc nenachodil a měl to rychle za sebou.