I to se ještě dnes stane, pokud někdo čeká se svými problémy až na nějakou výstavu (třeba Invex) a příjde se s nějakým svým problémem poradit. Tento typ uživatelů je stále a vždy vítán, neboť oživí jednotvárnost dne na stánku (nás vystavovatelů) při neustálém opakovaném předvádění produktů... Jenže doba od verze AutoCADu 11 trošku pokročila a dnešní moderní komunikační technologie již dovolují celkem snadno a rychle řešit problémy efektivněji a přímo na místě (např. i formou asistence na vzdáleném počítači). A navíc se o ty "své staré" a i docela nové zákazníky staráme po celý rok, takže procento "neobsloužených" nebo "volně plovoucích" potenciálních uživatelů se stále zmenšuje. A i když se v rámci zachování lidstva stále rodí noví, tak ti už většinou vědí od starších a zkušenějších kolegů, kam se obrátit nebo koho raději vynechat. Doba, kdy jsme přímo na stánku prodávali software je asi nenávratně pryč, zbývá jakási společenská povinnost zde být, ale i to je ve hvězdách, kdy se zlomí i tento "Invexovský" mýtus a hala "A1" již bude jen nostalgicky vzpomínat, "... jak se tam kdysi všichni ani nehohli vejít...".