Investice do IT v nových časech? Hlavní pravidlo zní: šetřit

Diskuze čtenářů k článku

Geox  |  29. 10. 2001 22:33

Je fakt že poslední dobou se dostavá panu Hlavenkovi dost tvrdá kritika. Jsem asi amater, ale mě jeho články nepřijdou zas až tak špatné.  Občas sice nějakou chybku postřehnu ale není to nic za co bych ho měl tak tvrdě masírovat. Jinak se mi server Živě i články líbí a budu ho navštěvovat i v budoucnu. S pozdravem Geox

PS: Že Vás to hoši to handrkování někdy o takový drobnosti baví ? Asi jste nezaměstnaní a bez koníčků že na to máte tolik času ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bert Schejbal  |  30. 10. 2001 00:49

Souhlas Geox,  úspěch se totiž v Čechách moc nenosí. Rovnostářství a závist komukoli cokoli nám tu zbylo jako dárek od Brežněva. Až se divím jak moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saratoga  |  31. 10. 2001 06:00

Hmm, ono je to dvojake. Je pravda, mam-li byt objektivni, ze jeho clanky spatne nejsou (hlavne srovnam-li je s ostatnima na zive.cz), navic je treba ocenit, ze jich pise opravdu moc a napr. predchozi jeho kritika v diskuzi k otmuhle clanku je samozrejme totalne od veci.
Jneomze casto taky uplne ujede a napise perlu, ze clovek zalapa po dechu a v diskuzi pak pouziva, na muj vkus podpasove argumenty, na vase realne argumenty neodpovi atd.

Tak treba odpoved na kritiku od "computerstressu" (v danem pripade opravdu zcestnou) je toho (jenom drobnym) prikladem.

Nechapu a stvou me lidi, co na techto forech ostatni kritizujou ostatni za to, ze se neuvadej svoje vlastni meno, al eprezdivku, to je skutecne stupidni. Proc to teda zive.cz nezakaze? A Hlavenka na to jako preds. predstavenstva a autor na zive.cz navic ma vliv!
Me pripada, ze kdo takhle argumentuje, nerozumi tomu pozitivnimu (ovsem i negativnimu) co Inet prinasi, moznost anonymity tady ja chapu i jako prinos, ja se nepodepisuju mozna proto, ze prispevky pisu v praci (treba po pracovni dobe, ale bojim se, ze by mi to nikdo neveril), nebo je mi teprv 14 a maminka mi to zakazala, protoze nosim ze skoly trojky nebo se bojim, ze byste me ve 14 nebrali nebo cokoliv jinyho, do toho nikomu nic neni a kdyz mi to nekdo vycte, prijde mi, ze nevi, cim jinym vuci me argumentovat.
Pokud napisu vulgarni prispevek, schazuju se sam, to prece neni treba resit, od toho mame vsichni rozum.
A proc vlastne neutoci na anonymy, co s nim souhlasej?

Mohl bych ho rozebirat jeste dlouho,ale opravdu uz radsi skoncim, tolik casu zas nemam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ComputerStress  |  29. 10. 2001 16:37

Aaaaa, Mr. Hlavenka opet prezentuje a obhajuje sve chorobomyslne a radobyodoborne nazory potrebnost na IT / zamestnaneckou politiku. Snad nechcete vysvetlovat svym zamestnancum, tem, co v CP jeste zbyli, ze ti, co odchazeji, vlastne opousti firmu kvuli teroristickemu utoku. Vase demagogie je skutecne na velmi vysoke urovni. Dejte se na politiku... Ha ha ha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  29. 10. 2001 17:20

Přemýšlím, čím to je, že nám pořád rychle rostou tržby a přitom už "od nás všichni odešli". Asi se ten byznys dělá sám, bez lidí... to není vůbec špatná idea :)

Anonymy normálně letí do koše, což na Internetu jaksi není možné - možná jste náš bývalý zaměstnanec vyhozený pro neschopnost (nebo pro krádeže? I takového jsme měli...), možná konkurent, možná jenom prostě závistivost na cizí úspěch. Běžte se někam povyrazit a spravit si náladu a nevylívejte špínu na Živě - kazíte náladu i ostatním čtenářům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ComputerStress  |  30. 10. 2001 12:07

Souhlasím s Vámi. Zcela bezpochyb to není špatná idea. Dokonce bych to ve Vašem případě viděl jako strategický záměr, podnikat tak, abych co nejvíce obral zaměstnance. Víte, ona je na západ od nás, trochu jiná mentalita a bude ještě chvíli trvat než se v České republice přejde od tzv. českého stylu podnikání - "prasečkářství" ke skutečnému podnikání kde se důvěra nebere jako hloupost druhého, kde džentlmenská dohoda a slovo platí.

Možná jsem od konkurence, možná jsem váš bývalý neschopný zaměstnanec ;)), ale nevím, čímpak to je, že všichni vaši zaměstnanci jsou v cizích firmách vítáni a hodnoceni jako dobří odborníci a není problém ocenit jejich práci na standardní úrovni, definitivně vyšší než na kterou si je ceníte Vy (CP).

Každopádně děkuji za jejich vyškolení a těším se na další příliv šikovných českých rukou. :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  30. 10. 2001 18:08

Před vaší vševědoucností se skláním... asi jste obešel skutečně všechny naše bývalé zaměstnance, včetně těch, kteří jsou v zahraničí a včetně těch, o kterých nikdo neví, kde jsou , a všech jste se zeptal a ode všech a ještě ode všech jejich zaměstnavatelů jste získal potvrzení, že jsou dobře hodnoceni a lépe placeni. Je otázka, kdo platí těch několik, kteří jsou, pokud vím, v současné době bez zaměstnání - zřejmě nám už konkuruje i Úřad práce.

Tím bych si dovolil ukončit odpovídání na vaše hloupé pokusy o jedovaté invektivy, neboť kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde a žádná lež pro něj není dostatečně stupidní, aby ji nepoužil.

(Jinak samozřejmě existuje několik našich lidí, kteří u nás vyrostli a pak odešli za lepším, protože jsme jim - třeba už kvůli tomu, v čem podnikáme - nemohli další osobní i pracovní růst zabezpečit. Stejně tak mnohem více lidí z podobného důvodu k nám přišlo. To je zcela normální. Za nenormální bych považoval, kdyby měl někdo Computer Press na doživotí :)).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ComputerStress  |  01. 11. 2001 10:45

Máte pravdu, tuto diskusi raději ukončíme, nerad bych Vás zaháněl do kouta, když už se začínáte ohánět lidovými příslovími a rčeními; zřejmě Vám dochází argumenty, neméně také proto, že, jak oba dobře víme, chybu nikdy nepřiznáte. 

Mám velmi dobré informační kanály, proto mě Vaše odpovědi nepřesvědčily, protože jsou zcela zavádějící a zjednodušující konkrétní situaci s pokusem napasovat ji na nějakou všeobecnou pravdu.

S pozdravem "Demagogii zdar" se s Vámi loučím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
U*X  |  29. 10. 2001 14:04

A co tak zacit setrit pomoci masivniho nasazovani open source software?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  29. 10. 2001 14:34

Kdyby to bylo tak jednoduché, tak už dávno všichni masivně nasazují OSS. Nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor