Naprosto souhlasím z Jakubem zrušit DVT-T,DVB-C,DVB-S a Analog Radia a peníze raději investovat do pokrytí stabilního a rychlého internetu bez FUPu. Mám známého který nepřijímá stabilní DVD-T signál a kuli DVB-S by musel mít nainstalovanou Parabolu 50m od domu ale internet má přes místního providera který mu i iptv nabízel jenže by musel platit a to se mu nechtělo a pravě kuli těmto lidem tu IPTV nemohlo bít už dávno lide tu nejsou prostě zvyklí platit za služby typu Netflix či Spotify.Nemůžeme se proto divit proč je tu taková cenová politika málo platících nikoho prostě nezajímá a proto tu ani nemůže vzniknout konkurenční prostředí a tím pádem i kvalitnější služby.
Ja jsem se před cca 2 lety zbavil IPTV a přešel jsem na DVB-S. Co nestihnu, to můžu nahrát. Právě IPTV je omezující tím archivem na 48 hodin. Programovou nabídkou opravdu nemůžu najít na trhu použitelnou IPTV. Stejně jako jsem nahrával před 15 lety kdy jsme s velkou slávou zaváděli ADSL, tak takovým způsobem nahrávám i teď a zřejmě budu nahrávat i za 15 let.
Tak s tou starou generací moc nesouhlasím, mám naprosto opačnou zkušenost, je mi 66 roků, stavím pc pro známe již od roku 1996 a chodí za mnou pro radu spousta lidí mladé a střední generace a dokonce občas i lidi provozující prodejnu či opravnu PC. Takže ono je tak trochu jak u koho.
Bydlím na úpatí Kavčích hor, takže DVB-T signál nechytím kvalitní skoro vůbec. To už bylo lepší analogový zrnění než digitální kostičky... 😀
Díky tomu, že v příbuzenstvu je někdo, kdo je na pokrytí UPC, můžu mít jejich online verzi se všemi kanály, protože samotnou internetovou variantu nenabízejí (jejich škoda, měli by asi o dost víc zákazníků) a jsem spokojenej. 7 dní zpětné shlédnutí, takže si pustím cokoliv, když se mi zrovna chce a ne ve chvíli, kdy to zrovna dávají. To s přeskakováním reklam pak dělám taky. + v tom je jejich videotéka + HBO GO. Až bude Netflix naplněný CZ titulky, zase si ho předplatím.Je ovšem pravda, že z té nabídky 100+ kanálů sleduji naprosté minimum, ale bohužel. Namíchat si mix, jak by člověk chtěl, kanál po kanálu nejde, protože ty nejzajímavější jsou v těch balíčcích ty nejdražší a zbytek tam je jen jako křoví, aby to vypadalo, že za své peníze dostanete x programů navíc.Nemyslím si, že by měla televize úplně zmizet, ale řekl bych, že se do budoucna silně transformuje. Postupně se asi přesune vyloženě na internet a reklamy budou jako u webu - personalizované. Tudíž mně nebudou otravovat s vaginální mykózou, ale ukážou mi nabídku operativních leasingů a jiné věci, které jsem hledal.
Na rohu za televizí jde vidět heslo na wifi. na slovensku je serial profesionáli, o policajtech. tam mají na nástěnce: Šaňo PIN: 1234 🙂 😁
Včerejší i dnešní video mi na všech strojích běhá naprosto v pořádku - na 1080p. Připojení UPC 200/20.
Tak pane Lutonský, posledně jste se mě ptal na stav přehrání vašich videií po mojí kritice směřující hlavně na minulý týden. Musel jsem bohužel o víkendu odjet, takže jsem už neměl čas zpětně detailně zkoumat kvalitu přehrání předchozího videopříspěvku, ale udělal jsem si čas na aktuální video, byl jsem zvědav, jak se zlepšila plynulost přehrání.Ano, je to už lepší, oproti minulým týdnům, kdy to bylo nekoukatelné (dříve při 480p video běželo 20 až 30 sekund, poté 15 až 20 sekund bufferovalo (načítalo)). Mám venkovskou Wi-Fi od velkého profesinálního poskytovatele Cerberos, download 30 Mbit/s. Nyní na 360p zcela plynulé bez záseků. Na 480p občas ještě k záseku dojde, ale načítání je rychlé do 2 až 5 sekund. Pokud hned na začátku video zapauznu a nechám mu aspoň 10 sekund na vytvoření malého načítacího náskoku, potom už video jede bez problému, je to (subjektivně) lepší než to bylo. No uvidíme dál. =========================Jinak k tématu: Nejsem zas takový filmový fajnšmeker, abych měl předplacený nějaký Netflix a jiné služby. Když mi nějaký pořad, dokument unikne, často ho najdu nakonec zdarma na youtube. Po revoluci jsem si koupil špičkovou japonskou 100 Hz TV Sony SuperTrinitron řady E, s multi pip, comb filtrem, s exelentním zvukem s oddělitelnými reproduktory včetně 50W subwooferu. TV mě stála po revoluci 60 tis. Kč, bylo to tenkrát hodně peněz, ale zatímco veškeré TV 90-tých let mých známých už dávno dosloužily, mé SONY TV už je téměř čtvrt století a stále hraje a ukazuje skvěle - ještě poctivá japonská kvalita. Zajímalo by mě, jestli i dnešní TV vydrží minimálně 25 let ? 🙂Svoji první "chytrou" a plochou LCD LED FHD TV Philips jsem koupil teprve letos, jako 2. do domácnosti. Pořady, které nemám šanci v pracovní den vidět, si teď často nahrávám na flashku 64 GB a o víkendu při kafíčku nebo někdy v noci je potom v klidu zkouknu. Protože mám rád starožitnosti, staré věcičky a staré klasické auta, tak můj oblíbený seriál je - Mistři zastavárny (Gold & Silver Pawn, Las Vegas), zábavný a poučný (Nova Action). Tento způsob zpětného sledování TV pořadů mi vyhovuje.
Názor byl 5× upraven, naposled 30. 4. 2017 13:59
Tak to potom bude prechod z takoveho vraku (byt fungujiciho) na 4K OLED velice prijemny 😉
Neschopnosť výrobcov TV degraduje túto oblasť, odkedy vymysleli SMART. 😉Myslím, že to nakoniec vyrieši tá vaša post PC éra a k PC si budeme pripájať akékoľvek zobrazovadlo. Teda ja som to tak neprestal používať doteraz a je to asi najuniverzálnejšie riešenie, ktoré vám zachráni x počet iných, nevydarených investícií.
Souhlasim sam doma ani nemam dvb prijmac a jedu pres sledovani.tv .Jedinej problem je stale v nekterych lokalitach pripojeni internetu.My mame rodinej dum na kraji mensiho mesta, jedine co nam sem dostanou je chabej 10mbit kterej za hnusneho pocasi moc nefunguje.Kdyz stahuju sem bez TV, kdyz prsi sem bez TV kdyz snezi sem bez TV...naopak kdyz koukam na tv nezahraju si ani online hru...
Dejte redaktorům najíst a napít, ať už přestanou tak mlaskat!
Mě zarazilo ještě něco jiného - chudák Kuba Čížek chodí do ze šichty až po 20 hod večerní, že nestihá večerní zprávy ? 🙂 Co proboha tak dlouho v té redakci dělá ? Jestli to spíš nebude z Brněnské hospůdky....
* chodí domů ze šichty...
Mně televize vyhovuje, především tedy to, že prakticky neexistuje možnost, jak změřit, na co se reálně kouká kolik lidí. Společnost provozující konkrétní stanici nemůže vědět, jestli já tu bednu (vlastně placku dneska) zrovna mám zapnutou nebo ne či zda nemám jen vypnutý zvuk. Je to takové anonymní, nezištné. Samozřejmě, že právě tohle nejspíš vadí komerčním televizím nejvíc, protože žijou z reklamy (kterou občas přeruší nějakým tím pořadem), ale mně tohle právě vyhovuje.
Třeba u kabelovky to jde a občase se tak pro legraci dělají různé průzkumy, na co se dívá nejvíc zákazníků.Vím, jak jsme se smáli, že obnovení Výměny manželek mělo extrémní sledovanost, i když konkurence dávala nějaký premierový film.
Tak s kabelovkou mám nulové zkušenosti a netuším, co to umí. Televizi celkem spolehlivě chytám na takovej mrňavej pindík za oknem.A zrovna Nova (včetně jejích derivací) je odpadní stanice. Nedávají prakticky nic koukatelnýho, i ty jejich televizní noviny jsou nechutnej bulvár. To už si radši pustím nějakej pěknej dokument na dvojce nebo na Zoomu než si nechat vymývat mozek nějakou přitroublou americkou „bláznivou komedií“ s neposlouchatelným dabingem.
Jsem jen obyčejná iOvce, ale nedokážu pochopit, k čemu je dneska televize. Neumím si představit, že bych chtěl dneska za TV vyhodit nějakých 60k a pak na tom čumět na reklamy.Jasně, je to o prioritách a vyhodit 20k za iPhone problém nemám. Jenže ten iPhone alespoň k něčemu slouží, umožňuje nějakou produktivní činnost. Největší televizní potenciál vidím v připojení konzole, což je zase docela málo...
Nevím co dělám špatně,ale na satelitu reklamy skoro nemám :)Do kina se mi nechce,kupuju filmy na nosičích jenom mimořádně a nejsem ochoten platit 500Kč a více a odpovídající připojení k netu aby rozumně fungovala IP TV která z drtivé většině stejně není zdarma.. Když se dívám kolik chtějí různé online půjčovny za film a jaký mají výběr :) tak konstatuji že si je půjčovna může nechat :).A opravdu nevím proč tahat různé mazaniny z pochybných zdrojů když mám HBO..Na iPhonu se dá dělat produktivní činnost? jako volat a psát sms? :)
Na satelitu reklamy skoro nemám??????? :-O A na co tam koukáš? Všechny zahraniční programy, ať už dokumentární (Spectrum, History, Discovery) a nebo filmový (HBO....) jsou jenom jeden velkej teleshoping s pauzou na film nebo seriál. 😉 Za tohle by měli platit oni mě a ne naopak. Měli jsme doma chvíli HBO, ale fakt nemělo žádnej smysl to platit, vyhozený prachy. Mazaniny z pochybných zdrojů taky nestahuju, každý normální uložiště umožňuje zobrazit parametry souboru kde je vidět i bitrate, každej stahuje jenom to co mu vyhovuje a stačí. Já třeba odmítam bejt u TV v době kdy tam zrovna něco dávaj a přecházet na něco jako SMART TV fakt nehodlam, to je podle mě mrtvě narozený dítě, podobně jako Blu-Ray, jenom oddalujou to co je nevyhnutelný a to smrt televize. 😉 Nehledě na to kolik problémů je s laděnim třeba pozemního digitálního vysílání, koukat online už je dneska ve většině lokalitách technicky jednodušší a při vyšší kvalitě než rozpatlaný DVB-T, takže podle mě aspoň to pozemní vysílání nemá žádnou naději. Na co budu kupovat hromadu beden, zesilovačů, antén, desítky metrů kabelů a ladit anténů na desetinu stupně přesně aby se to nesekalo, když to samý zvládně kapacitně LTE připojení někde uprostřed lesů? Samozřejmě mluvim o budoucnosti, kdy snad bude technologie využitá naplno a nebude deklasovaná ňákejma FUPama.
Názor byl 2× upraven, naposled 30. 4. 2017 22:50
i když u toho HBO si teď nejsem uplně jistej, každopádně je to na kabelovce drtivá většina programů kde je 10 minut pořadu a pak 5 minut reklam
Sorry.Ale mírně řečeno nepravda...Ono je dobré rozlišovat ,,upoutávky,, na vlastní produkci a reklamy.navíc reklamy mezi pořady a v.Mimo AXN kde jsou reklamy docela často a i uprostřed pořadu dávají ostatní placené kanály buď vůbec nebo na začátku či konci pořadu...Max. 5 minut se dá přežít ne?Od doby od co mám HBO nemám potřebu KUPOVAT filmy na nosičích.HBO vysílá v FullHD a obraz je super na úrovni Blu-ray.Ono je spíše otázka proč když někdo KRADE se tím ječtě chlubí....Stahování nejen z ulozto je prostě nelegální...Mimo to fakt budu čekat než se stáhne několik giga či desítek giga abych měl stejnou obrazovou kvalitu jako na HBO...To jako vážně ?Mimochodem,on dnes někdo musí čekat u TV až budou vysílat co chci? V době kdy každá TV umí udělat záznam? :)Rychlý internet je dostupnější než DVB-T,nebo S ? Opravdu ? :)Ono mnoho lidí nebydlí v paneláku optikou či kabelem...Spousta lidí včetně mě má bezdrát kolem 10MB/S s lepší buď nemůžou mít či nechtějí protože jsou to ,,vyhozené peníze,, Opravdu si někdo k vůli pirátění platí 500Kč a více za rychlejší internet který se projeví hlavně při stahování obřích ukradených filmů a přitom mu je líto zaplatit necelých 300Kč za HBO atd? To je smutné....Ani legální Stream není zrovna levné řešení a spousta filmů velká sudia na tyto media nepustí vůbec či mnohem později než do TV....LTE? to LTE? s strašným pingem a ploužící se na 1/4 slibované rychlosti? To je tedy výhra :)
Update:Ono je dobré rozlišovat ,,upoutávky,, na vlastní produkci a reklamy.Navíc reklamy mezi pořady a v...Mimo AXN kde jsou reklamy docela často a i uprostřed pořadu, dávají ostatní placené kanály reklamu buď vůbec nebo na začátku či konci pořadu...Max. 5 minut se dá přežít ne?
Já zase nechápu ty, co vyhodí 50t za předraženej Apple.
Jenže když vyhodíš 50 tisíc za macbook, tak máš pracovní nástroj. Ale TV není pracovní nástroj, ta slouží čistě pro konzum. A to je to, co prostě nedokážu pochopit...Já nemám problém s tím vyhodit půl mega za auto, protože to auto se mi časem zaplatí a nemohl bych bez něj pracovat. Nemám problém vyhodit 20 litrů za iPhone, protože potřebuju být na cestách online a na příjmu. Ten telefon se mi zaplatí díky tomu, že mi umožní pracovat. Ale TV? Ne... Tam to takhle nefunguje.Rozumím tomu, že je pro někoho ten konzum tak důležitej. Jen to nedokážu pochopit...Jinak lidi, kteří nemají TV, nemusí být automaticky piráti. Dnes není problém sledovat TV online (třeba O2 má celkem obstojnou appku i webový rozhraní).
A na čem koukáš na filmy či seriály? Na iPhonu? TV je prostě o tom, že máš doma velkou obrazovku na video obsah. Jaký obsah tam budeš pouštět, zda to bude TV vysílání, filmy z Blu-ray či upirátěné, Vimeo nebo Youtube, je pak jenom na Tobě.Jinak 55" TV s kvalitním obrazem se dá sehnat kolem 20k. Pokud chceš smysluplnou podporu HDR, a ne aby to byla jen nálepka, tak na těch 60k teprve začínáš. Ale za pár let to bude standard a cena půjde dolů.
Video už zase jede plynule i na fullhd. Mohlo by to tak už zůstat?
Ještě proběhnou nějaké testy, ale snad ano.
Když už jsme u toho, budou se ty změny týkající se přehrávače aplikovat na ostatní weby Ringier nebo jenom tady?
Určitě na MobilManii. Máte s videem podobné problémy i někde jinde?
Videa na Auto.cz i Reflex se chovají stejně. Speciálně na Auto.cz je okolo toho v komentářích stejný povyk jako tady :)
Televize umře uplně spolu se starší generací, mladý už nechtěj pasivně koukat třeba na zprávy, je to hrozná ztráta času, efektivnější je si tu zprávu přečíst nebo si najít to co mě konkrétně zajímá a nemusim zabítjet třeba půl hodiny koukánim na zprávy jestli tam řeknou něco užitečnýho a filmy a seriály, tak na to už TV nepoužívá snad nikdo, jedině jako kulisu aby něco doma hrálo, ale že bych běžel domů koukat na něco co zrovna dávaj abych to stihnul, tak to jsem nezažil tak 10 let.
Bohužel toto je omezená představa. Omezená pro určitý okruh lidí, kteří se aktivně o technologie zajímají. Každopádně ČT rozhodně neumře, protože i kdyby se na ni díval jej jeden člověk, všichni musí platit.
Tak ono se tam výceméně na nic jinýho než na ČT nedá koukat, jednak kvůli reklamám a druhak kvůli amatérizmu a trapnosti obsahu, moderátorů a podobně. 😉 Stačí mi vidět jednou za měsíc u mámy jednu televizní soutěž na nově a mam z toho trauma na další půl rok. Jediný z těch komerčních na co někdy koukam je Zoom, i když hlavně kvalita překladu těch dokumentů je naprosto příšerná a amatérská až to někdy uplně bolí na to koukat, zvlášť když je na pozadí slyšet originál, ale jinak nic. Na kabelovce se nedá koukat na nic, stačí mít doma tejden kabelovku a mam vykoukáno, zbytek měsíce to jenom opakujou, takže to fakt nemá smysl platit. Klasická televize nemá budoucnost, ale chápu že průměrnej člověk bude koukat na ty talenty a jiný kraviny co dělaj a kvůli němu asi TV ještě chvíli přežije.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2017 22:41
To by si ty zprávy ale nesměli číst na novinkách nebo v blesku
Internetová televize má jednu nevýhoduje nutno koupit připojení k internetuto alespoň za 300 kč.Jsou stařešinové kteří když chtějí něco vyřídit na internetu, zavolají dětema pak je za ušetřené peníze občaspozvou s vnuky do cukrárny.
Takže 300 za net je moc? Nebo jak to mám chápat? Uvedených stařečků je mi líto. Na druhou stranu znám ze svého okolí případy, kdy moderní technologie nedělají starším lidem větší problém. Neschopnost přizpůsobit se době není důvodem, aby se doba přizpůsobila jim. Bohužel.
A co takhle nohama na zem?Jsou místa, kde je problém on-line EET (a to je transakce pár bytů), jak by tam fungovala IPTV?Nebo zcela z města: strávil jsem teď nedobrovolnou dovolenou ve špitále, TV nebyla na pokoji a WiFi tam zrovna nějak bylo mimo provoz. Déle ubytovaný spolutrpitel to vyřešil malou TV s tím DBV-T a sluchátky. Jak by to asi tak udělal s IPTV?
Třeba mít mobilní tarif s neomezeným LTE a např. sledovanitv.cz. 😁
Když už se bavíme o moderní technologii, nějak mi chybí u vloženého videa možnost sdílet na chromecast.
Hm, IP TV je budoucnost. Hm, DVBT je zadarmo, za IPTV se platí, hm, každý chce platit. Hm, IP TV je budoucnost, hm, každý si chce připlácet za každý televizní přístroj. Hm, IP TV je budoucnost, každý má internet bez FUP a může si přenášet x desítek GB dat pro TV měsíčně. Hm, kdo chce, aby mu z Internetu užírala doma IP TV 2-10 MB/s, no neberte to? A když internet nejde, máte smůlu. Jo a pánové, pevný disk můžete připojit k většině televizí (fce Timeshift), jestli o tom nevíte. Takže pustit si naprázdno televizi, nechat jí běžet hodinu a pak přeskakovat reklamy, můžete pohodlně i s DVBT. Jo, kdysi se také říkalo, že DVBS (satelit) je budoucnost, pak ale zavedl Skylink poplatky, které zvyšuje rok od roku a je po budoucnosti. P.S. jen mi napadá, až každý si doma bude umět přeskakovat reklamy, z čeho budou žít televizní stanice jako Nova nebo Prima? No milé zive.cz, jaký je rozdíl mezi tím, když si nainstaluji addblock do prohlížeče anebo doma koukám na TV ze záznamu a pak přeskakuji reklamy? Pánové z redakce zive.cz, máte rádi Addblock? A další krabička u televize je také problém, hodně lidí si pořídilo nové televize právě proto, aby nemuseli u televize mít další krabičku a dálkový ovladač, s IP TV jim to vadit nebude? P.S: třešnička na dortu, fukce HBBTV u IP TV nefunguje, tedy dnes to většina IP TV Settopboxů neumí. A mimochodem, aby nekonkuroval, tak IP TV krabičky pro jistotu ani neumí youtube, což umí kdejaká "chytrá" TV.
Názor byl 5× upraven, naposled 30. 4. 2017 05:04
Ono nejde ani tak že za IP TV se platí...Spíše jde o to jak by vypadala konektivita kdyby většina uživatelů DVB-T přešla na IP TV :)...A platí to nejen v ČR.Ten kdo má kabel či rychlé a drahé připojení tak nějakou formu internetové TV má,ostatní spíše zůstanou u stávajícího pozemáku či satelitu.http://www.parabola.cz/clanky/6107/cra-zajem-o-l... Mimochodem,možná to bude pro redaktora šok,ale posunout a přetočit reklamy lze i na většině TV či STB.Říká se tomu Timeshift :)
Timeshift? Akorát musíš nastavit kanál a pustit to dopredu. Což těžko někdo realne udělá...
DVB-T sice zadarmo je, ale za dva roky uz nebude.
Tak zatim dva idioti nevi, ze DVB-T bude zpoplatneno 🙄
Teraz uz traja idioti. Predpokladam ze bude existovat model ako v Rakusku, tj ze kazda karta bude viazana na konkretnu domacnost, bude sa musiet registrovat a bude obsahovat desifrovaci cip ako je na satelitoch. Toto je kvoli autorskym pravam a presahom cez hranice. Neviem ci to bude previazane aj s povinnostou uhradzat poplatky za televiziu, to by mohlo znamenat "zpoplatnenie". V rakusku sa daju zaregistrovat na jednu domacnost az tri pristroje, takze sa to da trochu osalit akurat clovek musi niekoho poznat.Zaroven bude existovat obchodny model, v ktorom sa budu premiove kanaly sirit na platenom multiplexe, tak to funguje napriklad aj na Slovensku a bude to priama konkurencia satelitnemu prijmu a internetovym kablovkam (ktore su pochopitelne tiez platene).
Tak za prvé k HBBTV potřebuješ beztak v drtivé většině připojení na net kuli streamu videi.Za druhé a to je důležité na DVB-T můžeš na jednom zařízení zaznamenat jen 1-2 kanály záleží na počtu tunerů což je dosti osekaný Time shift o proti IPTV nemyslíš.Pak také nepřipadá ti trošku na hlavu zapínat TV když se na ni nehodláš 30min dívat.A co se týče youtube aplikace na IPTV krabičce tak to mi nedává smysl už vůbec když ji máš na ve své smartTV a tu máš i když nechceš (pokud to není Monitor k PC nebo TV straší jak 5let ) protože se dnes ani jiné neprodávají.Navíc IPTV jde doinstalovat jako aplikaci i do novějších SmartTV od roku 2015.
Jeden bod +, za vyber filmu na pozadi. Jeden bod -, za necitelne titulky. A jeden nazor k dobru. Rusenim spolehlivych technologii, urcite cesta nevede. Do pristiho poradu doporucuji vice optimismu, a taky mene trhany IP stream.
Já myslím, že televize vůbec nemá budoucnost a bude už brzo nahrazena jiným obsahem, tvořeným kýmkoliv bez omezení či privilegii pro další lidi, bezplatně*. Už dnes sleduji značně málo nových nápadů, samé vykrádaní minulých konceptů (hudba, seriály, filmy i jiné pořady), tvorbu stále nových prequelů a možná ještě ústup děje díla před vizuálním zpracováním - efekty. Sama grafika ovšem děj nikdy nenahradí, na mnoho děl současné produkce se nelze podívat více než x1, protože pro druhé shlédnutí už nemají co nabídnout. Děj byl příliš jednoduchý, nepromyšlený, vlastně nepodstatný, zaujme jen v omezené míře, hloubka k pozdějšímu zamyšlení, přínos pro diváka chybí.> Na podobná díla ovšem nikoho tam na druhé straně já (zde musím subjektivně) nepotřebuji, na to mi stačí mozek a jiné podněty (možnosti), které dnešní doba nabízí.* Lidé nebudou na něčem podobném finančně závislí, budou podobnou činnost hradit z jiných zdrojů. Pak zmizí i celá mašinérie s tzv. autorskými právy._Dodatek: Abych byl spravedlivý, můj názor je možná deformován tím, že mladí lidé v mém okolí se o TV (různé formy) už nezajímají, pasivní konzumování jim nic moc neříká a mně už vlastně také ne. Proto je mi zaujetí tímto zastaralým konceptem záhadou.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2017 03:13
skus dat nejaky priklad, lebo to co pises nema moc zmysel. Pokial vytvaras obsah tak automaticky predpokladas ze ho niekto bude konzumovat. Na youtube sa dnes uploadne 300 hodin videa kazdu minutu. Stranky ako facebook, instagram ci twitter chrlia miliony prispevkov. Takze priestor na nezavisle vyjadrenie tu je a v hromade balastu sa da najst kvalitny obsah.Mne to pride skor tak ze taketo velke moznosti su este horsie ako televizia. Kedysi ste prisli domov a zapli telku, teraz vas vsetky tie socialne media a videoblogy drzia za koule viacmenej permanentne. Jedna znama - ucitelka hovorila, ze ked predtym zazvonilo na prestavku decka, vybehli von na dvor, dnes len vsetci vytiahnu mobily a cumia do nich.
Obsah, který vytvoříš může klidně být pouze pro jednoho člověka klienta. Rozdíl je pouze v ceně, protože náklady se nebudou dělit. Pokud takový obsah vytváříš, ale $ získáváš z jiné činnosti a nejsi tedy na samotném A/V díle závislý je navíc mnohem kreativnější, volnější. Nejsi nucen neustále něco nového tvořit pro zisk, neopotřebují se ti nápady tak rychle. Což je dnes neduh každého seriálu či nastavovaného filmu. Mnoho děl, která se nezaplatí jsou lepší než komerční trháky, které si hrají na bůhví co (jak říkám, grafika rozhodně není film). $ nejsou všechno. Nevidím žádný problém v tom, aby mnoho lidí tvořilo různý obsah, byť ne tak sofistikovaný jako TV, ale svobodně, nikdo je pak nemůže omezovat, klást jim překážky, není třeba vůbec využívat YT, klidně si můžeš zajistit vlastní distribuci (bude stát víc, to ano). To, že se něco takového děje i na internetu není správně a nesouhlasím s tím, velmi mě bolí, že internet nezůstal svobodným, třeba ta doba ještě přijde.
Dakujem za odpoved, ale cakam nieco aspon trosku konkretne B-]Skus zadefinovat nejaku konkretnu formu alebo format, alebo priklad nejakeho free projektu, ktory dokazal na slusnej urovni utiahnut nejaky clovek alebo skupina ludi vylucne vo svojom volnom case.Ja poznam jedneho cloveka ktory to dokazal -> https://en.wikipedia.org/wiki/Makoto_Shinkai
Kéž by se něco takové rozbíhalo. Sám se musím přiznat, že se pohybuji v privátní sféře, kdy se obsah tvoří jen pro omezenou skupinu klientů, ale není problém i bezplatná tvorba (právě hrazena z jiného zdroje), bohužel jen v omezeném rozsahu. Není možné masové šíření.
nuz aj v mojom okoli je dost tych, co telku moc nepozeraju, a nielen mladeznikov. Co viem podla seba aj druhych tak hlavny problem je privelke mnozstvo reklamy, ked film a reklama idu po sebe v desatminutovych blokoch. Ostatne dovody su neni tak dolezite.
Prijde mi, ze michas vic veci dohromady.Jedna je obsah, jestli je to blbost nebo ne. Na tom se v dohledny dobe nic nezmeni, protoze u toho je uplne jedno, jestli to bezi v TV, nebo je to nekde online on-demand.Druha je forma doruceni. Jakkoliv se muze zdat, ze TV s omezenou nabidkou je uz dneska uplne mimo, nemusi to tak nutne byt. Jestlize mam v nabidce treba deset TV programu, je to strasne snadna volba, v podstate takovy ano/ne, zadny slozity rozhodovani. Libi se mi neco z toho? Pokud ano, budu se divat. Pokud ne, kaslu na to. Vyreseno za par vterin. Ale pokud je nabidka neomezena a muzu se divat naprosto na cokoliv, strasne snadno se stane, ze budu hodinu vybirat a stejne si nakonec nevyberu. Pracovne tomu rikam "prokleti svobodny volby" (pricemz proti svobodny volbe naprosto nic nemam, naopak si myslim, ze je to obecne strasne skvela a dulezita vec).Posledni, pokud jsem to spravne pochopil, je ta vize, jak si bude vesele tvorit kazdej, kdo bude chtit. S tim bych moc nepocital. Svet je nastavenej tak, ze se ho furt snazi nekdo ridit a nechat naprostou volnost tem dole rozhodne nema v planu. Z toho pohledu je neomezenej internet naprosta tragedie, ale prijde mi, ze se porad jeste bere tak, ze to neni to uplne hlavni, na cem vsichni jedou. Sice to vidim jinak, ale zadny vlade ten pohled rozhodne vnucovat nebudu, cim dyl to budou prehlizet, tim lip. Ale jakmile to pochopi, bude to spatny. Ted nedavno jsem nekde cetl, ze tusim nasi zapadni sousedi(?) uz vymysli, ze by radi regulovali ruzny Youtubery a podobny. A nedelejme si iluze, ze to jinde bude lepsi. Aby si kdokoliv jen tak vysilal co bude chtit a kdy bude chtit? To by tak hralo, pekne vsechno zregulovat!
Vize není odstranit obsah televize, ale způsob distribuce i financování. Všimni si, že když si dílo musí na sebe vydělat jsi pod tlakem. Seriál prodlužuješ už jen proto, že musíš, film nastavuješ jen proto, že musíš. To je špatně. Distribuci obsahu bez problémů zvládne internet, není třeba žádná další platforma ani IPTV proč? Kabel jako kabel, data jako data. Obsah od zpráv, přes sport (zde je reklama a byznys doslova zhouba viz OH) a další by měl být financován z jiné činnosti, že jich na světě je. Vždy gratis, lidé pochopitelně mohou individuálně také tvořit co chtějí, a i oni by si měli na tuto činnost vydělat jinak, není dobře, když je jakákoliv kultura, umění nuceno ohlížet se na $. Nemáš pak volnost, nemáš svobodu jsi omezen a svázán a TV dneška tento koncept podporuje, TV myslím platformu distribuce.
No shield a android tv je taky nedodelana tragedie, jestli je to ostatni jeste horsi, tak fakt nesmysl kupovat tv, jeste normalne v tech systemech v televizich jsou integrovane reklamy. Proste wtf.Jinak cizku - pokud nepotrebujes matny zobrazovac, ale stejny co TV, tak takovou vec jsem si koupil, vyrabi to philips, dokonce to tenkrat stalo asi 14000 a obraz jako tv za 40000. Coz teda neznamena kvalitni, ale stejne tragicky 😃Samozrejme ono to, ze je to proste zobrazovac ma sva negativa, napriklad prepinani HDMI vstupu je spatne a CEC by asi mohl byt lepsi, nicmene opet, je implementovan stejne jako na TV, spis lip. Si otevri Alzu, mozna to furt prodavaj.I kdyz ma to teda vlastne tunery, tak nic. Ale jsou tam i nejaky beztunerovy samsungy.
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 4. 2017 00:49
YouTube předpokládám nebude a míra reklam na vašich IT stránkách, pardon míra IT článků na vašich reklamních stránkách, je pro mě pro vypnutí doplňku nepřijatelná (jinde to občas dělám). Tak prosím někdo písněte o čem to je, iluze si stejně moc nedělám poté co zrušili Týden Živě.
500 dílů týden živě a žádné vysvětlení proč na jednou konec, radši nepište nic o operátorech, ale radši o sobě, protože jste naprosto stejní. Váš nový nakladatel stojí za prd, hlavní jsou prokliky, ale už si neuvědumujete, že ty co platí jsme my.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.