Internetová reklama je stále pestřejší, „full banner“ ale stále dominuje

Diskuze čtenářů k článku

David Petrla  |  20. 04. 2001 19:21

Ten reklamní proužek po prvním odstavci textu se jako ilustrace do přesně hodí. Je přesně po slovech:

"Na standardní reklamní proužek už řada z nás vypěstovala „slepou skvrnu“: jakmile na stránce spatříme cosi o tomto důvěrně známém tvaru, snažíme se jej nevnímat (se střídavými úspěchy)."

To je fakt milé.

Jinak ale si myslím, že ty proužky přímo v textu musí být dost účinné. A že čtenáře sice pěkně otravují, ale Živě kvůli nim opustí nebo grafiku vypne zanedbatelné procent lidí.

A jestliže se celkový čas natahování stránky neprodloužil (zmizel totiž banner dole pod článkem), až tak moc něco strašného se čtenářům neděje.

Trochu nepříjemné to ale je, to ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:21

Souhlasím, že děláme něco, z čeho nebudou naši čtenáři skákat radostí a taky potvrzuji, že tyto proužky jsou hodně účinné.
Nejsou tam navždy, a zkusíme je lépe umístit - aby tak nerozbíjely text, nerušily při čtení.
Obecně dolní bannery jsou opravdu "thrash", pětkrát menší účinnost než horní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor