Internetová média si mají na profitabilitu počkat – až do roku 2005

Diskuze čtenářů k článku

Adam Křikava  |  20. 04. 2001 19:45  | 

Naprosto s Vámi souhlasím pane Hlavenka. V dnešní reklamě a nejenem té internetové jde především o přesné zacílení kampaně. Tomu se bohužel na internetu zatím nikdo nevěnuje a tím i prestiž internetu (alespoň českého)u zadavatelů reklamy nestoupá. Hlavní problémy vidím takto:
1.Nedostatečná, nebo vůbec žádná neznalost o tom kdo různé servery navštěvuje
2.Prezentace a hodnocení nepodstatných ůdajů o návštěvnosti např. zobrazené strany
3. Mizivá účinnost bannerové reklamy
Jinak s Vámi souhlasím, že kdo přežije tyto dva roky přežije už vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Fryc  |  20. 04. 2001 19:45  | 

Nemyslím, že by se tomu nikdo nevěnoval. Naopak, technické možnosti k tomu jsou a jsou i spoustě lidem jasné. Např. vemte si, že se zaregistrujete na nějakém e-shopu a on k vám pošle cookie. No a kdyby takový server identifikace svých cookie BEZE JMEN dotyčných lidí prodal, zadavatel resp. realizátor bude přesně vědět, že mu právě přišel na server 28-letý mladík zapálený pro sci-fi. Jenomže tohle už trochu hraničí se zákonem a je třeba velmi důkladně takové věci promyslet z právního i etického hlediska.

Aby si snad někdo nemyslel, že tady popisuji něco co sami děláme, tak ne, žádné cookie neposíláme. Navíc jsem přesvědčen o tom, že i shopy, které cookies používají, je využívají pro pohodlí uživatelů a data neprodávají.

Ondřej Fryc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest televizí do 25 000 Kč

Nejlepší herní klávesnice

Srovnání správců hesel

Jak upravit fotky pro tisk