Internet zemřel na Invexu

Diskuze čtenářů k článku

Petr Slovák  |  02. 11. 2001 11:42

Nevím, jak jste přišel na to, že tam z čistě internetových firem byl jen Globe. My jsme tam také byli, byli jsme tam loni, byli jsme tam letos a pravděpodobně pojedeme i příští rok. Ale je fakt, že z firem z našeho oboru v poslední době zúčastňuje pravidelně veletrhů (Invex, PIW) jen Globe a my.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr kaprov  |  26. 10. 2001 22:21

tedy obracene, omlouvam se ) "Na Invexu zemrel Internet"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr kaprov  |  26. 10. 2001 22:18

Vyse prispevky bych rad obohatil pouze dvema vetami (tremi vcetne teto .

Formulace "Internet zemrel na Invexu" navadi k predstave ze toto medium zaniklo prave zde a tehdy. Ta spravna je podle meho nazoru "Na Internetu zemrel Invex" ktera nastalou situaci vykresluje podstatne jinak.

Ahoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  24. 10. 2001 13:30

Trochu se tu vypovidam ...
V roce 2000 nase firma na Invexu vystavovala a tak prece jen mam taky nejakou tu zkusenost s chodem na Invexu. Pro nasi smulu nas stanek stal tesne vedle Juice - Eurotel a Twist - Paegas, ostatne pokud se registrujete na posledni okamzik, nemuzete si vybirat = nase blbost, ALE ....
BVV by preci jen meli regulovat hlucnost vystavovatelu, za tech 5 dni jsem nemohl nekolik dnu mluvit nahlas, nejak jsem se ani neslysel. Radeni techto dvou monster vygradovalo posledni den kdy se predhaneli kdo udela vetsi ramus, ptam se, opravdu je nutne byt natolik arogantni k ostatnim vystavovatelum?
Letos jsem na Invex uz nechtel a pocitam, ze v dalsich letech ani nad tim nebudu premyslet. Domnivam se, ze existuje cela rada adekvatnich moznosti jak firmu zviditelnit a neprijit pri tom o hlas a dobrou naladu.

JARMARK ... toto prirovnani mi pripada presne pro veletrh INVEX, posledni dobou se opravdu o teto akci neda mluvit jinak a to predevsim diky Eurotelu a Paegasu (mam Oskara ... a diky bohu za to).

Shrnuti, letos jsem absolvoval hodinovou navstevu Invexu, zasel jsem rychle tam kde jsem vedel, ze je konkurence ... a honem ven. Uz se tesim na pristi rok, to zas bude, co.

P.S. Ty xichtiky jsou moc pekny, jo a zive.cz taky ... mohu se tu docela slusne vykecat, ne jako doma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zazoo oddfish  |  22. 10. 2001 12:48

Článek jsem vlastně nedočetl ani do konce. Prognózy a rady autora mi připadaly natolik zcesté, že jsem to v půli vzdal. Možná, že právě v té druhé půli (o to zajímavější) psal autor o nájmech za prostor, o tom, jak se veškeré Brněnské výstavy proměnily v zatuchlou postkomunistickou okázalost, o proudech uhrovytých školáků, jenž strkají do igelitek všechno, co není přilepené, aby to mohli venku hodit do kontejnerů:o)
A tak souhlasím s Jardou, že chci-li se dozvědět něco revolučního a nového, rozhodně nejezdím na Invex a jiné cirkusové akce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 10. 2001 22:34

Pokud považujete studenty a školáky za nějaké méněcenné bytosti s "uhrovitými tvářemi", které jenom kradou, a jinak jsou úplně k ničemu, tak... bych vám asi doporučil nějaké jiné médium než Živě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tvurce  |  24. 10. 2001 19:52

To tvrzeni na ktere jste odpovidal je opravdu trochu scestne. Ikdyz
najdou se i taci. Ono nejlepsi je jit na Invex jen na "novinarsky den", ale to je trochu drahe...alespon pro studaky.
A vubec, takoveto veletrhy stejne postupne ztrati vyznam, mame snad
elektronicky vek? A pokud ho jeste nekteri "stagnati" nemaji, postupem
casu vymrou. A budou tu jenom elektronicke Vystavy a Veletrhy, kde si
kazdy najde to svoje, bez tlacenic a bez vnucovacu letaku, bez oplzlych mobilnich operatoru a vubec v pohode domova.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bloody  |  22. 10. 2001 09:17

Pokud se nepletu Centrum tam bylo take ja osobne tam byl.

Byli na venkovni plose a pak jeste na dalsich mistech v kooperaci s dalsimi akcemi.

Bloody

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  22. 10. 2001 08:46

Myslím, že usuzovat z nepřítomnosti internetových firem to, že "Internet zemřel" je silně nadnesené.
A jestliže "zemřel" tak proto, že má nového lepšího a silnějšího nástupce. Říkejme mu "internet" tedy už ne Internet s velkým "I" - něco jedinečného, úžasného, dokonalého, bezchybného, všeobjímajícího a chcete-li být in, musíte se na něm pohybovat a profilovat.
Nyní přichází prostě internet - součást běžného života, každodenní potřeba, nikoliv však nutnost.
A vydělávat na "internetu" vyžaduje zcela jiné postupy než vydělávat na "Internetu". Už to vyžaduje nějaké znalosti a zkušenosti z obchodu, optimálně i z dalších souvisejících oblastí (právo, psychologie atp.). Už nestačí jen umět napsat html tagy.
Věřím, že je to dobře a že se z tohoto nového internetu stane fenomén této (příští) generace, stejně jako televize, rádio se staly fenoménem v generacích minulých.
Časem se i na "internetu" vykrystalizují noví "Železní" a začnou mu vládnout noví "CNN" či "Novy".
A to bude mimochodem doba kdy zřejmě vznikne něco nového. Tipoval bych to třeba na Peer-to-Peer network vzniklý z propojených lidí, každý jedinec bude připojen přes wearable zařízení a nebudou se sdílet data, soubory a texty, ale lidé - jejich znalosti a zkušenosti.
A nebo to taky bude úplně jinak - v tom je budoucnost krásná - lze těžko odhadnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  22. 10. 2001 02:04

My jsme na Invexu vystavovali a jsme 100% internetova spolecnost. Stalo nas to pomerne znacnou sumu, ale uz dnes jsme rozhodnuti, ze pristi rok vystavovat urcite nebudeme. Duvod je naprosto prozaicky, prvni dva dny jsou OK, ale co se delo po zbytek tydne, pouze sberaci letaku a temer vsichni chteli jen prohlizet internetove stranky nebo odesilat svoji soukromou postu. Zajem lidi tak o poskytovane sluzby byl minimalni. Bohuzel si nemuzeme dovolit sponzorovat tyto lidi. 
Meli jsme stanek tesne u Microsoftu a nedaleko Computer Pressu  Nazev zde nebudu uvadet, abych nebyl narcen z reklamy. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  22. 10. 2001 08:50

Jenze ono je to oboustranne. Pokud se zajimave stanky jen tak krci vedle monstra s drsnym detektivem (Paegas) nebo vyherniho stanku GO sad, tak se nelze divit, ze kazdy normalni clovek okamzite utece a zustanou jen sberaci plakatku. Bylo mi skutecne lito tech chudaku co si za obrovske penize koupili stanek a museli poslouchat ze sousedstvi sonicke kanony (jinak to nelze nazvat) operatoru a jeste pozorovat jak zakaznici radsi cely prostor obchazeji a zustava jenom drobotina. Muj nazor je, ze by se Invex mel zamyslet jestli je pouti mobilnich operatoru nebo IT veletrhem a idealne vymezit operatorum prostor nekde v rohu dal od normalnich vystavovatelu, protoze takhle je to o zdravi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Kašpar  |  22. 10. 2001 09:06

Bohužel, problémem je také to, že mnoho firem se právě těmto sběračům letáků přizpůsobuje a tak se mi také často stalo, že jsem na otázky, týkající se produktů různých firem dostal buď nechápavý výraz nebo katalog, v kterém prý všechno najdu.
To, že do některých pavilonů jsem se vůbec bál vejít abych neohluchnul nebo nezůstal zaseknutý v davu je už jen poslední kapka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Soska  |  22. 10. 2001 10:01

Plne souhlasim s tim, ze pro internetovou firmu nema moc cenu vystavovat na Invexu, zvlaste ve dny, kdy je vystaviste plne sberacu, kteri prijeli do Brna ne proto, aby se dozvedeli nove informace, ale pouze z duvodu, ze se chteji ulit ze skoly. Pokud nekde melo cenu vystavovat, tak myslim, ze to byl pavilon G2, kde panove hlidaci ucine vyhazovali decka, jejichz cilem bylo ziskat co nejvice prospektu, plakatu, tasek a tuzek.

Podle meho nazoru by v pristim roce melo byt takovych pavilonu vice nebo by mel byt cely Invex pouze pro odbornou verejnost (jako je tomu v pondeli a utery), ale na tom by BVV tratily penize, takze bych rekl, ze tudy cesta nevede. Ono je to dneska totiz tak, ze pokud mam zisk ja, co je mi po tom, ze na tom trati vsichni ostatni...

A co se tyce cirkusu a la Paegas Twist, resp. Eurotel Go - tak ty bych premistil na odlehle prostranstvi, nejlepe uplne nekam dozadu, at si tam vyrvavaji jak chteji a nerusi pri tom normalni lidi, kteri by se chteli seriozne pobavit s obchodnimi partnery a nikoliv poslouchat jejich rev. Me osobne to jejich hulakani lezlo az prilis na nervy. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  22. 10. 2001 10:21

No moje pocity zrovna z hlidaneho pavilonu jsou ponekud rozporuplne. Oni tam prudili i v pondeli a ackoliv nejsem decko - sberac letaku tak nemam potrebu si vykupovat vstupenku do pavilonu kde mi chteji neco prodat, moji vizitkou.
Puvodne jsem se chtel podivat co nabizi Servodata, protoze par veci maji docela zajimave, ale shanet dalsi viceVIP pozvanku nez tu co jsem mel na odborne dny se mi nejak nechtelo a navstivenku davam lidem se kterymi mam nejaky kontakt a ne do sklenicky u vchodu.
Problem s Invexem je popsan i v Hlavenkove clanky (i kdyz tam je to propagovano jako spravna cesta), nicmene ja si nejsem jisty ze mam chut jezdit do Brna na IT jarmark kde budou produkty prezentovany jako v Computer City a do toho vse budou hlucet repraky jak je super kdyz jsem nevazany odvazany. Bohuzel jiz nekolik let k tomu Invex smeruje, puvodne to bylo misto na setkani profesionalu a k tomu troska verejnosti, dnes je to v prvni rade o reklame a snadno prodejnych produktech. Pak je ovsem otazkou ma-li smysl aby tam firmy jako HP vystavovaly sve servery a nebudou-li tam pristi rok uz jenom inkoustove tiskarny. Koneckoncu uz letos to byla pulka stanku HP.
BTW: Kdyz uz jsme u tech HP, tak zoufale typky s naprostym nezajmem o business aby clovek na Invexu pohledal. Tedy s vyjimkou sekce inkoustu tam se snazili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Soska  |  22. 10. 2001 10:41

Hlidaci tam byli od pondeli, s tim s Vami souhlasim, do jake miry, jak rikate prudili, to nevim. Ja s nimi vychazel naprosto v pohode. Chteli sice mou vizitku, ale v tom ja osobne nevidim nejmensi problem. Pochopte, toto nutne zlo si nevymyslel ten clovek, ktery stal pred vchodem, toto narizeni prislo z vedeni BVV (nebo ja nevim od koho). A bylo dobre, ze takoveto narizeni vydano bylo! Pokud jsem si dobre stacil vsimnout, tak jak v pondeli tak i v utery behalo po vystavisti nekolik desitek (ne-li stovek) decek a pubertaku, kteri brali vsechno, co se jim postavilo do cesty. A BTW: pokud jste mel eminentni zajem projednat obchodni zalezitosti se Servodata, pak si myslim, ze obetovat jim vizitku bylo to nejmensi zlo. A k Vasi vstupence. Jestlize jste dostal onen voucher, jako vetsina z nas, vymenil jste jej u brany za klasicky listek - zadny VIP listek. Na ten voucher se lze dostat na vystaviste i mimo dny pro verejnost. Pokud jste mel visacku V.I.P., pak Vas do pavilonu pustili bez problemu i bez vizitky.

Dale k vyvoji Invexu. Souhlasim s Vami, ze pokud by se z nej mel stat jarmark, kde budou hucet repraky, pak bych ani ja nemel prilis chut se takoveto zalezitosti ucastnit. Ale jak je v poslednich letech patrne, Invex uz neni jen o tom, ze si firma udela obri stanek a vyhodi za nej x-milionu korun. Je stale vice patrne, ze Invex bude zalozen na doprovodnych programech, konferencich atd., a to, ze tam budou firmy vystavovat bude jen jakysi vedlejsi produkt. Je mi naprosto jasne, ze se tomu bude vedeni BVV branit, co nejvic to pujde (a nemuzeme se jim divit), ale nemyslim, ze by se tomu ubranili. Uvidime v pristim desetileti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  22. 10. 2001 11:03

Ale jo ja proto pochopeni mam, jen premyslim jestli to neslo udelat lepe, treba chtit hlasit firmu nebo neco takoveho. Nevim, ale stat frontu u registrace zmoulajic vizitku v ruce mne neprijde jako idealni.
Tim VIP listkem jsem nemyslel mit ho fyzicky sebou jako spise fakt, ze mate pozvanku od firmy, ale do nekterych pavilonu musite byt jeste vice VIP.
Nemel jsem eminetni projednat obchodni zalezitosti s firmou Servodata (ja jsem od nich bral v minulosti jen par veci). Jen jsem se chtel podivat co maji noveho, tak nejak jsem mel dojem, ze veletrhy od toho jsou.
Co se tyce budouciho smerovani, ja se spise bojim "hlavenkovy" vize pocitacove pouti zamerene na masovy retail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Ondra  |  23. 10. 2001 22:57

Ja nevidim duvod proc by nemohla byt symbioza obou druhu, jak show tak business clase. My jsme byli v G1 a vysledekem toho byli poprskani klienti. Proste se muselo rvat a tudiz vyprskat vsechny zbytky tycinek co jsem mel na dasnich. Pristi rok uz to rozdelujem a show bude v G1 zbytek v Zetku. Selekce s vizitkami se me proste libi. Do urcitych pavilonu dat prodejce hi-tech reseni, druhy konec U-rampa. Parchanti vyzitky nemaji. Ja se z toho neposeru kdyz me obcas prijde mailem nabidka na RAID pole. Velci Bossove stejne na vizitkach maji leda tak cislo na sekretarku. JInak uz ted je to rozdeleno po/ut a zbytek. Uz z toho rozdeleni je  jasne, ze kdybych si mohl vybrat, tak vsechny schuzky naseru do prvnich dvou dnu a to jsem take udelal. Kdyz tam hold nekdo prijde ve stredu a jedna ve stanku co je vedle GO kamionu s 1500 W tak dle toho to pak dopadne.  Stezovat si muzou leda zamestnanci, kterym sef rekne ze tam budou Streda - Patek... Pokud je na vyber, tak prvni dva dny vyhovuji....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 10. 2001 10:37

Já se s dovolením musím ozvat k těm "sběračům letáků". Je to nějaká jiná odrůda lidí, kteří nic nekupují, nic neužívají, nejedí a nepijí, nevědí co to je Internet a počítače, jenom tak někde vegetují, případně se živí letáky nasbíranými na Invexu?

Vždyť to jsou úplně normální lidé, "mass-market" konzumenti - stejní, jako chodí po ulicích, do škol, do obchodů, vozí se v autech, používají počítače, Internet atd. atd. Pokud vás masoví konzumenti NEZAJÍMAJÍ (může to být, váš produkt pro ně není určen), tak jste si měli pořídit stánek v kontraktační hale G2 (nepletu-li se), kde stála u vchodu jakási ostraha a vpoustěla jenom na registraci. Tam také neřval žádný Paegas nebo Eurotel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Soska  |  22. 10. 2001 10:55

Vazeny pane Hlavenko,

netvrdim, ze "sberaci letaku" nejsou lide. Samozrejme ze to jsou lide, kteri jedi, piji, ..., ale taky tvrdim, ze vetsina z navstevniku ve dny pro verejnost jsou deti ve veku 13 - 17 let. Neni tomu tak davno, co jsem taky patril do teto vekove skupiny, takze bohuzel vim, o cem mluvim. A ono jaka je nejlepsi moznost uliti se ze skoly? Jet na Invex. Ucitel to v dobre vuli omluvi a na svete je den - dva dny volna.

A dovolil bych si polemizovat, jestli na Invexu vystavuji spolecnost, jejichz primarnim zajmem je vyse uvedena cilova skupina lidi. Tim ale nechci rict, ze vsechny deti, resp. studenti strednich skol jsou sberaci letaku. To v zadnem pripade. Znam mnoho tech, kteri na Invex jedou pro to, aby ziskali konkretni informace o nove vypocetni technice, o novinkach z internetu, apod. Taky jsem mezi ne pred nekolika lety patril. Ale vezte, ze takovych to lidi je mensina.

A jeste drobna poznamka k tem hlasnym troubam od Eurotelu. Nevim, jestli jste to postrehnul, ale jejich agresivni forma propagace byla slysitelna i v Rotunde A, coz zrovna nebylo nejprijemnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 10. 2001 11:37

Úplně souhlasím s těmi zvukově agresivními stánky - to už letos skutečně přesahovalo všechny meze.

Napíšu něco, co možná zní trošku tvrdě: mass-market vystavovatelům vůbec nejde o to, aby se někdo dozvěděl nějaké konkrétní informace o nové výpočetní technice. Tam jde prostě o to, aby si maximální počet budoucích uživatelů/zákazníků produktu vrylo do hlavy jeho existenci, jeho značku. Cíl je úplně stejný jako když si pivovar dělá reklamu na své pivo: cílem je spojení značky s pozitivním vjemem, ale vůbec žádná konkrétní představa, notabene o "parametrech".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan Bolek  |  22. 10. 2001 11:44

Ono je prave otazkou celkove zamereni veletrhu, jestli je skutecne mass market to prave co si preji vystavovatele prezentovat. Jestli se chteji zamerovat na prodej inkoustovych tiskaren a her, nebo jestli chteji nabidnout treba jen nekolika zajemcum high-endovy server.
Puvodne byl Invex zameren spise na korpotatni klientelu a ted se z toho pomalu stava jarmark. Je treba zamereni presne definovat, protoze oboji najednou asi nelze.
Srovnal bych to treba s automobilovymi veletrhy. Jsou takove urcene siroke verejnosti a na druhou stranu specialni akce jenom pro podnikovou klientelu kde se nikdo nesnazi nabizet prostoduche letacky a v sousedstvi neni U-rampa.
Dle meho nazoru je akce zamerena na prodej produktu z mass marketu spise prodejni vystavou a veletrh spise pro odborniky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 10. 2001 12:09

Zatím je Invex na jedno i na druhé, přesto že se to trošku "tluče": ale tak je tomu u každého většího veletrhu, u CeBITu, u autařských veletrhů, potravinářských, módních atd. Daly by se dělat samozřejmě dva veletrhy, consumers a business, ale takhle je to "za jedny peníze": jinak by celou infrastrukturu museli platit vystavovatelé dvakrát. Většina velkých firem (typicky: Eurotel, HP, AUtoCont, Telecom atd.) má zákazníky v jedné i v druhé skupině a tak zvládne obojí - má velký stánek, nahoře se jedná, dole je pro consumers. Funguje to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymni Takevystavovatel  |  22. 10. 2001 15:34

Na CeBIT, pokud se nemylim, ma mladez do 18 let vstup zakazan. Poradatele vedi proc a firmy to ocenuji. CeBIT zustava maximalne odborny po celych 7 dni. V cesku BVV bere za vdek kazdou drobnou castkou slevneneho vstupneho studentu, i za cenu, ze trvale snizuje hodnotu cele vystavy. Je jasne, ze studenti tvori podstatnou cast navstevniku, coz BVV potrebuje do svych tabulek, kterymi pak meri "kvalitu" vystavy.

Drahy stanek na Invexu platime proto, abychom prodavali nase produkty a ne abychom vyucovali mladez a odpovidali na jejich otazky, ktere meli zadany pro vypracovani referatu od sveho ucitele.  Budouvani znacky u teenageru na Invexu? Opravdu ne, v oblasti software bude za 5 let vse jinak. Ruku na srdce, ale takovou prioritu muze mit pouze urcity maly segmnet vystavovatelu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Soska  |  22. 10. 2001 12:01

Chapu a plne souhlasim s tvrzenim, ze mass-market vystavovatelum jde o osloveni maximalniho poctu potencionalnich zajemcu. Cili jinymi slovy receno potrebuji rozhacet na zaver roku co nejvice penez.  Ale nemyslim si, ze takovychto spolecnosti byla na Invexu vetsina (abych pravdu rekl, tak krome Eurotelu a Paegasu jich moc nebylo). A temto dvema zminenym spolecnostem jde predevsim o osloveni cilove skupiny sberacu letaku (jak jsem jiz psal vyse 13 - 17 let), protoze starsi lide uz maji mobil skoro vsichni a ti mladsi na neho jeste nemaji penize. A az se mobilnimi telefony nasyti tato cilova skupina, tak Eurotelu  a Paegasu nezbyde nic jineho nez-li zacit delat rozruch na veletrzich s hrackami.

Kazdopadne si myslim, ze by se organizatori meli v pristich letech snazit korigovat podobne akce a budto takovy cirkus vubec nedovolit (s tim ale nelze pocitat, nebot by prisli o znacne mnozstvi penez) a nebo by je meli odkazat az nekam pryc a pred ne postavit jeste velkou zed, ktera by fungovala jako zvukova clona (ale s tim taky moc nepocitam, protoze by za to dostali od vystavovatelu min penez).

Na zaver bych jeste chtel rici, ze pokud se organizator Invexu, cili BVV, prestane chovat prehnane trzne (nemam nic proti trnimu chovani, ale musi byt jista hranice unosnosti, ktera byla letos hodne prekrocena) bude vse O.K. Pokud se ale tak nestane, zrejme se z Invexu nestane nic jineho nez jarmark, kde budou jezdit deti, aby se podivaly na to jak tam nejaci prerostli pubertaci jezdi na U-rampe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  22. 10. 2001 22:23

Zcela souhlasím. Oddělení stánků, které vyžadují trošku "komornější" prostředí, od mass-market šílenství bych v případě Invexu chápal skoro jako nutnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jara Cimrman  |  22. 10. 2001 00:10

A nemuze byt nahodou tim duvodem spis to, ze firmy pripisuji invexu stale mensi vyznam? Myslim, ze trend uztupu firem z invexu je celkem jasne patrny a muj nazor, ze na Invexu je rok od roku mene zajimavych veci k videni a tim padem duvodu, proc ho vubec navstivit, sdili mnoho mych znamych..

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hil  |  22. 10. 2001 01:27

Tak tak, po mojí loňské návštěvě (letos jsem vynechal poprvé od začátku, kdy v prvním ročníku byl celý Invex  v jednom pavilonu), jsem nabyl dojmu, že je to teď veletrh pro mobilní telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor