Internet v českých firmách: konec vlády IT oddělení

Diskuze čtenářů k článku

Roman  |  08. 06. 2004 07:16  | 

ve kterých podnicích IT oddělení rozhoduje nebo rozhodovalo o on-line aktivitách firmy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeawwell  |  08. 06. 2004 07:41  | 

v tech co uz zkrachovaly, coz je taky duvod proc tomu tak dnes jiz neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  08. 06. 2004 07:45  | 

Spíše by bylo docela Zajímavé vyjádření %technologie a Zisku, kterou aplikace na této platformě generují Z dlouhodobého hlediska.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blekota  |  08. 06. 2004 11:38  | 

Pokud se průzkum dělal z následujícího vzorku ("2000 vybraných IT a marketingových manažerů ve firmách vybraných z komerční databáze BM Marketing") tak jsou výsledky skresnéné a nedají se zobecňovat. Hlavně závěry, které se týkají používaných technologií neodpovídají pravdě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení  |  08. 06. 2004 12:09  | 

BM marketing nema s IBM nic spolecneho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1c4a1  |  08. 06. 2004 13:09  | 

A co si myslíte o rozhodování managementu o tom, jaký technologie atd. se budou používat na stránce? Obchodník uslyší něco o flashi, že je to bomba věc na reklamu a hned to chce na stránkách taky, čím víc, tím líp... o stránkách plných flashe a java apletů si myslím svoje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Autor: m1c4a1 - v2  |  08. 06. 2004 14:23  | 

... ze to bude stejnej nesmysl, urceny k nezdaru, jako kdyz IT oddeleni diktuje obchodnikum/zakaznikum svoje pojeti user.friendly gui.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CandySan  |  08. 06. 2004 19:41  | 

je sice pravda ze s tim radi prijdou, ale vzdy se musi ptat odborniku co oni na to... neco jineho asi muze byt v nejake firme o dvou obchodnicich, vystupujicich pod "znackou" manazer, kteri si usmysli flash a pak hledaj externistu na flash...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  08. 06. 2004 15:39  | 

Deset procent serverů nese logo Intel a jinou značku uvedlo 19 % respondentů.
To ze je v jedne vete pouzito 'deset' a 19 bych jeste presel. Ale jaky je proboha jeji inforamcni obsah??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cik  |  08. 06. 2004 21:39  | 

pockejte ono je to o necem jinem, marketing narozdil od IT odeleni je na kazdou vec jasne stanoven rozpocet ( tady neni rozdil) a take predpokladany cil ktery je lechce vycislitelny ( tady je poctatny rozdil od IT ) takze rozumne spojeni "cilu" (marketing) a proveditelnosti (IT odeleni) urcite prinasi lepsi vysledek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky