Internet Explorer 9 RC: strašák pro webovou reklamu

Názory k článku

Dr.No64  |  11. 02. 2011 00:06  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

A SAKRA - > ze bych kvuli tomu abych mohl konecne zablokovat ty vase mega-reklamy porusil svoje pravidla
a misto Opery sel do IE ?
podle me v ovladani IE neuveritelne zaostava - i s timhle na RC verzich to bylo znat (nemyslim ovladni halsem ci gestama to nepouzivam) co je uvnitr me az tak moc nezajima, hlavne aby to uzivatelske rozhrani bylo co nejpratelstejsi a tady IE porad kolabuje - ve srovnani s Operou ! (byt 11 verze je o neco horsi nez 10.00)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
clarkie  |  11. 02. 2011 00:10  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.13

Začalo to loni na podzim? Ne náhodou předloni?A slovo "zneužít" bych rozhodně nepoužil, spíš neutrální "využít".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Forty-  |  11. 02. 2011 00:34  |  Linux Mozilla 1.9.2.13

No moj a.d.b.l.o.c.k tie reklamy zabija este viac :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 02. 2011 00:54 | Linux Chrome 9.0.597.84

Nic bych za to nedal, že skutečný důvod je odříznout Google od příjmů z reklamy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
CC of blue  |  11. 02. 2011 00:55  |  Microsoft Windows XP Firefox 3.6.13

Nevím, jestli jsem sám, ale naprosto mi nevyhovuje, jak jsou dnes na webech používána videa. Videa v browserech nejdou vůbe nijak ovládat, nejde měnit velikost, jas, kontrast atd. Takže bych chtěl nějakou fůzi mezi browserem a video přehrávačem. Stránky by se zobrazovali normálně, ale při klepnutí na video by se z browseru stal plnohodnotý videopřehravač, s videem přes celé okno.
Hledal jsem alespoň nějaký plugin pro FF, který by alespoň videa pouštěl v externím videoplayeru, ale žádný mi nefungoval 100%, většinou spíš nefungoval. Někdy jde zjistit přímo adresa streamu a zkopírovat jí do playeru, u Flashe to ale často nejde zjistit.
Hlavní výhoda ale přehrávání videa ve videoplayerech je to, že se sníží zátěž procesoru skoro o 50 %. Například videa na webu Novy se mi trhají, když je pustím ve VLC, MPC-HC nebo KMP, tak jdou naprosto bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2011 01:14 | Microsoft Windows XP AppleMAC-Safari 5.0

IE přece doplňky podporuje... Ať už od těch malých http://ieaddons.com... přes různé lištičky až po velké jako http://www.makeuseof.com/tag/top-11-must-have-inte... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dzok  |  11. 02. 2011 06:59  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

Odříznutí Googlu od hlavního zdroje jeho příjmů byla první věc, co mě napadla.
Když totéž ale plánuje implementovat i Chrome, tak už se otevírá prostor ke spekulaci – dočkáme se nové reklamní platformy nezávislé na zmíněných mashupech? Skoro bych tomu i věřil, že nás čeká konec reklamy tak, jak ji známe.A z jiného soudku: když se tak bavíme o IE9, má někdo ponětí o doplňku či alternativě firefoxového Gmail Manager nebo chromového Google Mail Checker Plus (geniální rozšíření, které by mělo být vzorem pro jiné)? Rozšiřitelnost a customizece IE je jeho achilova pata.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
flekmatik  |  11. 02. 2011 07:48  |  Linux AppleMAC-Safari 5.0

Tak je jasné že je to opatření proti Googlu. Pak se divte proč google vyvíjí vlastní browser a OS na mobily i když je to opensource.Je jenom otázka času kdy svých uzavřených systémů začnou jejich majitelé zneužívat. viz záměrná nekompatibilita IE v době netscape, nebo nepovolení instalace vlastních aplikací v symbianu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
charlie123  |  11. 02. 2011 07:59  |  Microsoft Windows 7 Mozilla 1.9.2.13

Jestli se to rozsiri, tak pak bude opravdu tezke najit kvalitni web, ktery nebude placeny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
AndyF1  |  11. 02. 2011 08:19  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.13

Nuz tak budu dodavatelia reklamy budu poskytovat nejaky iny nastroj na pridavanie reklamneho obsahu.Tak aby bolo tazsie rozlisitelne co je reklama a co normalny obsah.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chytrak222  |  11. 02. 2011 08:42  |  Microsoft Windows XP Mozilla 1.9.2.13

Vy jste mi novinari, tato moznost je uz davno u Firefoxu. Staci mit doplne Noscript a A.dblock a je vymalovano. Uz nekolik let spokojene pouzivam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
0l0l  |  11. 02. 2011 09:03  |  Microsoft Windows Vista Chrome 9.0.597.94

vyborne ie, zatim v chrome musim pouzivat ghostery plugin abych me to zbavilo vsech facebook pi*ovin, pritrapnelych lajkovin, ale i google adsense atd. moc vyborna vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 02. 2011 09:12 | Microsoft Windows XP Opera 9.80

Mne osobne reklamy na stránke nevadia.. teda až na tie, čo mi prekryjú časť alebo celú stránku. Čo mi však vadí, sú prvky z iných domén, vďaka ktorým sa mi načítava stránka o dosť dlhšie. O použití Tracking Protection by som určite uvažoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
cirneco  |  11. 02. 2011 09:27  |  Microsoft Windows Vista IE 8.0

K blokovani reklamy z 3-tich domen: Nemuzu si pomoct, ale ja v tom zas az takovy problem nevidim. Holt budou muset provozovatele webu tu reklamu servirovat vlastnimi prostredky. Vlastni "billing" u pay-per-click uz v pohode prece zas muze byt "outsourcovanej". Nic co by bylo az tak moc zasadne komplikovaneho, aby to nebylo vyvazene jednoznacnym posunem k lepsimu v ochrane soukromi navstevniku. Ze ma ochrana soukromi prioritu, o tom netreba spekulovat - vlastnice webu s tim mohou nesouhlasit, ale to je tak asi vsechno, co s tim mohou delat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
malcolmX  |  11. 02. 2011 09:32  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.13

Krok MS kvituji s velkym vdekem a jednim dechem volam po zpoplatneni kvalitniho obsahu bez reklam a trollu v diskuzich...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
slowan  |  11. 02. 2011 09:45  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.13

Tohle mi nedá a musím autorovi něco vzkázat....
Ano máte pravdu, blokování reklamy může zabít kvalitní web, ale zamyslel jste se někdy nad realizací reklamy která se dnes používá?
Mějme situaci:
- Mám notebook a nemám třeba právě přístup k elektrické síťi a chci si něco přečíst.
- Pustím si např. zive.cz.
- Už jen načtení flashové reklamy dělá většinu datového přenosu a i mobilnímu internetu v podobě 3G dává pořádně zabrat a to raději nezmiňuji FUP. A to každá stránka může mít jinou flash reklamu!
- Po načtení chci se stránkou dělat hádejte co, číst si, což má být ta nejméně náročná činnost, která jde na notebooku provozovat. A ejhle, reklamy, které jsou ještě velmi decentní proti jiným webům, vytěžují CPU +- 15% (a to mám stále slušné Core 2 duo 2GHz)
- reklama se naprosto nehodí do designu stránky, irituje a přidává pocit hnusu z toho barevného maglajzu.
- Další faktor: Reklama se pohybuje, občas problikává a občas to nedělá zrovna pomalu! Cožpak to není prohřešek proti základním pravidlům přistupnosti webu (nemluvím o dostupnosti, ale třeba o zákonu, který platí bohužel jen pro státní sféru). Dle jejich definice toto může způsobit ztrátu soustředění, v krajním případě i epileptický záchvat (tohle se samozřejmě netýká živě). To je to největší zlo všech těchto reklam. I kdybych toleroval reklamy (nemám s tím problém), i kdybych, překousl jejich nezapadající grafickou podobu, jejich vytěžování procesoru, tak sakra nepřekousnu, že mě pohyblivé reklamy rozptylují od čtení!!!Začněte používat střídmé reklamy, ne do očí bijící (nemyslím poutavostí), které se nesnaží odpoutat mou pozornost, vytěžovat svými bombastickými efekty procesor a připojení na dost %, používejte inteligentní reklamy (občas se nějaká objeví) a snažte je mít co nejméně pohyblivé a rád si je potom přečtu...a čert ví, třeba mě časem něco i zaujme a kliknu na ní a možná si to i koupím. Vím že si toto zase tak moc režírovat nemůžete...
Bohužel je v současné době pro mě reklama na živě odpad, který mi nepřináší nic, co by mě vedlo k tomu neblokovat ji....
ps. Jednu věc si občas přečtu....PR články, mívají zajímavý nadpis a popisek a občas nesou i nějaké sdělení, kdy se člověk dozví alespoň něco zajímavého. Co se týče google reklam na nich mě dost irituje, že si google díky nim dělá obraz o tom kdo jsem, co dělám a co mě zajímá a velkého bratra holt nemusím, tak jej blokuju automaticky...za to už ale nemůžete...holt v legislativu ochrany dat sesbíraných společností z USA věřím asi tak jako v makovou panenku.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
prochar1  |  11. 02. 2011 10:32  |  Microsoft Windows XP Chrome 9.0.597.94

Chápu dobře, že nebude fungovat třeba ani toto?
To je docela super, naštěstí jsem to příliš nevyužíval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 02. 2011 10:45 | Microsoft Windows XP Firefox 3.6.13

Dobrý den, pokud nastane masivní blokování reklamy od IE9, budeme jako provozovatel webových služeb tento prohlížeč blokovat. Návštěvníkovi se objeví pouze upozornění, aby si nainstaloval jiný prohlížeč. Je mi líto, ale žijeme z reklamy a pak nás návštěvníci, kteří mají blokovanou reklamu nezajímají. Co se týká pluginů na blokování reklamy, ty nejsou problém, protože je používá minorita návštěvníků.Tomáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2011 10:47 | Microsoft Windows 7 Firefox 4.0

"To samozřejmě není účelem této funkce, ale je zřejmé, že ji takto bude mnoho lidí zneužívat. Pokud máte rádi Živě.cz a další naše weby, nedělejte to, reklama je totiž zpravidla jediným příjmem webových stránek."
Aby mi nenažraté a blikajúce Flashové blbosti zaberali tretinu stránky, zbytočne žrali batériu a spomaľovali už tak pomalé načítavanie stránok? No to určite, nie som masochista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2011 10:48 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Ha, a je to tady ... co rekl ten pan Rupert Murdoch alias medialni magnat ... placene noviny bez reklam :)
ze on to vedel dopredu stranky bez reklam se nacitaji 10x rychleji nehlede na to, ze kdyz nejaka reklama je ve Flashi, tak to zacne zrat procesor ... to teda ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2011 10:49 | Microsoft Windows 7 Firefox 4.0

S tím blokováním reklamy je to dobrá zpráva, bylo na čase, že to MS umožnil. Já v zásadě nejsem proti reklamě, ale nesmí jí být přehnaně moc, nesmí být řvavá a nesmí být výraznější než informace, kvůli kterým na ten který web jdu. Takže textová reklama mi nevadí a neblokuji ji, obrovské blikající bannery a ještě hůř ve flashi blokuji a budu je blokovat vždy. Na stolním PC to dělám jen z estetického dojmu, ale na notebooku s mobilním připojením hlavně kvůli omezenému FUP a malému displeji, aby se mi kvůli reklamě ztrácel text, o to vážně nestojím (mám 8.9" netbook).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cleb  |  11. 02. 2011 11:02  |  Linux Mozilla 1.9.2.13

A vždyť se níc nezmění - slušní lidé reklamu neblokují, a ti ostatní už na to dávno mají doplněk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
piErcE  |  11. 02. 2011 11:14  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

Muze mi prosim nekdo z tech, kdo uz to stahli a pouzivaji, rict, jestli uz to zvlada bankovnictvi (eKonto) raifaisenky? Ta predchozi verejna beta si s nim moc nerozumela (nebo spis tedy bankovnictvi s ni)... thx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jetelina  |  11. 02. 2011 12:06  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Tohle není žádná novinka.
- V IE8 se to jmenuje InPrivate filtering. V IE9 to jen přejmenovali.
- Jde to dokonce nastavovat ručně podle regulárních výrazů, takže ta funkce je dost vymakaná.
- Špatné je, že ty odkazy a servery zadavatele reklamy neustále mění, takže je potřeba naustále měnit i ty regulární výrazy. Pro amatéry ruční nastavení je naprosto nepoužitelné, ale dá se tím nastavit uplně všechno.
- Má to i automatickou funkcionalitu... ta byla předvedena na videu. Z čehož je jasné, že Živě využívá pro reklamu nejprofláknější reklamní firmy, ty jsou samozřejmě automaticky blokovány, protože prudí nejvíc lidí.- Nebojte, konec reklamy na internetu se nekoná. Přinejhorším máme stále animované GIFy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Barte  |  11. 02. 2011 13:13  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.5.6

Autor je pomatenec, on snad reklamy podporuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mican  |  11. 02. 2011 13:20  |  Microsoft Windows 7 IE 8.0

Reklamy neblokuju, ale naprosto chápu všechny co ano. Asi je načase aby se reklamní agentury dohodly na nějakém kodexu webové reklamy a nepouštěly na svět blikající hrůzy ve flashi, které každého jenom otravují. A impulz by měl vzejít právě z provozovatelů webů, protože oni jsou na reklamách závislí. Decentní reklamu ve formě textu nebo statického obrázku, nejlépe sladěnou s designem stránky, nikdo blokovat nebude. Blikající 500kB flash který občas ještě vydá nějaký zvuk a odesílá kdovíjaké informace do Polska (gemius.pl) si o zablokování přímo říká.Microsoft vám tedy posílá jasný vzkaz: Hostujte reklamy u sebe a nepoužívejte flash, pak se nemáte čeho bát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 02. 2011 13:36 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

No teda . Musím říct, že jsem IE9 velmi mile překvapený. *palec nahoru*

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radimfakt  |  11. 02. 2011 13:37  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.3

Při pokusu o instalaci mi windows hlásí, že to není platný soubor typu win32.. O_o co s tím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mumrli  |  11. 02. 2011 15:32  |  Microsoft Windows 7 Chrome 9.0.597.94

"Zneužít k blokování reklamy"? Co si pod tím mám představit? Vyvolává to ve mě dojem, že blokování reklamy je naprosto zavrženíhodná činnost, proti které je třeba bojovat na všech frontách všemi prostředky, a pokud možno ještě prosadit zákon zakazující vlastnění programů reklamu blokujících.
No, nevím jak ostatní, ale já na web bez ad*locku tak jako tak nelezu.
(ad*lock - neslušné slovo, špička)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2011 15:34 | Microsoft Windows XP Opera 9.80

... tak to s tým nebude fungovať asi ani Hotmail, ktorý sa spúšťa pol minúty lebo robí milión requestov na kadejaké iné weby, a so správne nastavenými cookies sa z neho ani nedá korektne odhlásiť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2011 17:40 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Již nyní jsem nucen blokovat reklamu. Ne, že bych chtěl, ale prostě všechen ten flash mi hrozně ždíme baterii. Po vypnutí se výdrž prodlouží klidně o 2-3 hodiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcmaker  |  11. 02. 2011 18:10  |  Microsoft Windows 7 Chrome 9.0.597.94

Je pravdou, ze bez reklamy to nejde. Presto ji nejsem ochoten akceptovat v jakekoliv forme a mnozstvi. Proto pouzivam prohlizec Chrome, ktery nejenze reklamy nezobrazuje, ale ani je nestahuje, takze je surf rychlejsi. K instalaci Ad.Block (2 miliony stazeni) rozsireni mne donutily zdejsi reklamy. Tretina stranky prekryta reklamou uz byla opravdu neunosna. Ted se mi nezobrazuje na Zive jedina reklama a navic stranka vypada, jako by tam nikdy reklama nebyla (zadna prazdna mista). Jestli bude IE taky tak dobry a jeste rychlejsi, nez Chrome (pochybuji), urcite bude stat za zkousku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter1984  |  11. 02. 2011 18:12  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

100% - bez výnimky - českých a slov. webov, čo som od včera navštívil, to má jasné: Some content is filtered on this site

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
umiyaki.cz  |  11. 02. 2011 18:43  |  Microsoft Windows 7 Firefox 4.0

Na webových stránkách ponechávám pouze statickou reklamu, na kterou sem tam i pro dobro věci kliknu. Všechny ty létající a animované hovadiny končí svůj život dříve, než jsou vůbec staženy. Tato reklama působí stejně jako rozbít někomu v domě okno a řvát mu tam reklamní sdělení pomocí megafonu. Výsledek je stejný. Dotyčného bych eliminoval stejně jako "uřvanou" reklamu na webu.
Rozdíl mezi zobrazením stránky nefiltrované a filtrované je pro běžný pc/notebook obrovský. Nepřijemný je i větráčkem generovaný hluk spůsobený větší zátěží procesoru u notebooků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slizzard  |  11. 02. 2011 18:47  |  Microsoft Windows 7 AppleMAC-Safari 5.0

Myslím, že googlu to může být ukradené, protože internet explorer stejně využívají nejvíce starší lidé a pochybuju, že budou hledat nějaké tlačítko na vypnutí reklamy, když přes to hledají jen emaily, zahrádkářské weby, a maximálně přemka podlahu s tím jeho receptářem aby si ho mohli znova poslechnout. Všichni ostatní používají alternativy. Chrome, Opera, Firefox, Maxthon, Safari atp. a myslím si, že dalši verze těchto prohlížeřů opět nabídnou více, než internet explorer..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2011 19:12 | Microsoft Windows XP Mozilla 1.9.2.13

myslim si ze malokto to bude zapinat, taketo blokovanie reklamy je nechutne a zanechava po sebe prazdne plochy, toto budu zapinat len paranojici a kto chce zablokovat reklamy si ich zablokuje a najde sposob, je jedno ci pouziva IE9 alebo chrome s ADBL0CK-om

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 02. 2011 22:04 | Microsoft Windows XP Firefox 3.6.13

Provozovatelé webů by se měli především hóóódně zamyslet, kolik prostoru pro reklamu vyhradí a hlavně, odkud se bude reklama stahovat. Provozovatelé reklamních systémů pak nad způsobem začlenění objektů do webu.Osobně nemám nic proti reklamám v rozumné míře, ale když mi klienti volají (poskytujeme připojení k internetu), že mají problém s načítáním některých stránek, nebo to dokonce vidím doma (na lince 20Mbit), že načítání třeba i živě.cz "visí" jenom kvůli tomu, že se čeká na stažení objektů reklamy odněkud z p-r-de-le, z reklamního serveru, který je permanentně přetížený, tak jdu a přidávám doménu zdroje reklamy do filtru na bráně do netu (google-analytics, gemius.pl, apod... všechny problematické zdroje filtrujeme, tak aby se stránky načítaly co nejrychleji).Ať se to někomu líbí nebo ne, naši klienti to vítají a od doby co to děláme, nám klesl počet reklamací (rychlost načítání stránek) o cca 60%. Rozhodně nestojím o to, aby někdo profitoval z reklamy, kterou budu dotovat z vlastních prostředků tím, že budu ztrácet drahocenný čas řešením nesmyslných reklamací a vysvětlováním, že "tohle je normální" a já s tím nemůžu nic udělat.Až umožní provozovatelé reklamních systémů umisťovat reklamu tak, aby načítání hlavního obsahu bylo prioritou č.1 a reklamní obsah se bude načítat odděleným vláknem, tak aby i při nedostupnosti zdroje neovlivnil rychlost načítání stránky, přestaneme tyto domény blokovat.Takže vážení poskytovatelé obsahu, přestaňte apelovat na uživatele, že blokování reklam není správné, ale tlačte na provozovatele reklamních systémů, kteří za tohle nesou zodpovědnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Lebik  |  11. 02. 2011 22:13  |  Microsoft Windows 7 Chrome 9.0.597.94

Povedlo se vam to nekomu naistalovat?Me to haze ze neplatna app Win32....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
bohous-fialka  |  11. 02. 2011 23:30  |  Linux Mozilla 1.9.2.13

Par veci se mi na clanku nelibi:
2.Ad statistiky: pokud webmaster chce kvalitni statistiky a nechce pritom umoznit googlu sledovat sve vlastni uzivatele, muze pouzit http://www.linuxexpres.cz/software/piwik-svobodna-a... ... Trasovani mi vadi, proto skripty google analytics blokuji. 3.Ad rekamy: Uvedomte si, ze pokud mate na strance spoustu reklam ve flashi a javascriptu, tak se najdou lidi, kteri to proste budou blokovat ne proto, ze by zive.cz nemeli radi, ale proto, ze flash opravdu dokaze vytizit procak (hlavne na noteboocich), tim padem zbytecne zere baterku a samozrejme zbytecne prodluzuje nacitani stranek. To poznaji hlavne lide na pomalych pripojenich. Kdyz si clovek nainstaluje (a nastavi) A d b l o c k/n o s c r i p t, tak uplne uzasne z toho, jak se ty stranky muzou nacitat rychle, kdyz nejsou plny reklamniho svinstva...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ocadlyo  |  12. 02. 2011 09:50  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

tak a zdá se že je zde první závažný problém- prohlížeš nezobrazuje stránky které využívají Java applet! je to potvrzeno na zahraničních serverech, ovšem jestli je to chyba IE nebo Javy těžko říct...každopádně je to škoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
w4rezz  |  12. 02. 2011 10:08  |  Microsoft Windows 7 Chrome 9.0.597.94

opravdu skvělý článek, dost věcí mě potěšilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
latice  |  12. 02. 2011 14:50  |  Microsoft Windows Vista Firefox 3.6.13
poool452  |  12. 02. 2011 16:20  |  Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.13

Co tím myslíte, "legitimizovat Ad*block". Ad*block není nic nelegálního, to jenom tady na Živě nějak nechápete, že příjmy z reklam jsou vaše záležitost, čtenáři reklamu milovat nemusí. Samotné blokování slova A*dblock je vrcholem vašeho buranství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 02. 2011 22:36 | Microsoft Windows 7 Firefox 4.0

osobne v tom nevidim az taky problem:
nikto tu z vas nepozna funkcie pajpy(rura, pipe,datovod)?Zjednodusene: ako predadzkovatel webu si vytvorim pipe subory ako facebook, ads, .. ktore na stranke budem nacitavat. IE9 nema sancu zistit ze su to subory tretich stran, pretoze sa budu tvarit ze isli z povodnej domeny, kedze to vsetko pojde cez tie pajpy - co v konecnom dosledku len zvysi cas nacitavania stranok, kedze sa to bude tahat cez 2 serveryProblem?: .. tieto ad spolocnosti by museli prerábat/vytvarat svoje moduly na zobrazovanie tych reklam.. v podstate by ponukali uz konkretne pajpy na stiahnutieA v podstate to skor prinasa len dlhsi cas nacitavania stranok: uz teraz kopec slabsich prevadzkovatelov webov vyuziva google bandwidth na rychlejsie nacitavanie modulov stranok .. jednym z prikladov je jquery ... ten sa uz neoplati davat na vlastny datovy prietor kedze google poskytuje na toto bandwidth, ktory si nemoze kazdy len tak dovolit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Net.Xtreme  |  14. 02. 2011 08:20  |  Microsoft Windows XP IE 7.0

Pokud bude whitelist (třeba pro youtube), tak je to super, skutečně nejsem fanda jakéhokoli neodsouhlaseného a zejména utajeného sledování. A že se při tom nezobrazí reklama je jen plus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 02. 2011 10:19 | Microsoft Windows 7 Firefox 3.6.13

Nevím, co tu děláte za afé.ru.Provozovatelé reklamních systémů jen budou muset uživatelům nabídnout balíček, který si tito nainstalují na své servery a který se bude starat o přesměrování požadavků. Výsledkem bude vyšší přenos zbytečných dat a konec AdBIocku a podobných pluginů, protože prvky z cizích serverů již nepůjde snadno rozeznat podle domény.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 02. 2011 17:18 | Microsoft Windows XP Firefox 3.6.13

naprosto zbytečná panika s bulvárním podtextem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  18. 02. 2011 08:48  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

PO PAR DNECH pouzivani musim rict jedine: I love you IE9! -Rychle, funkcni, hezke, ficury jako vytahovani zalozek + aero snap velmi "cool" -zustavam u tebe a konkurence! -sleduj me, vidis? Mazu te!
Stejne hezky a funkcni flak, jako treba MS security essentials na poli antiviru.. MS se nam probira z doby, kdy mela opravdu monopol, i na napady. At zije konkurence..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrdlodus  |  25. 02. 2011 10:58  |  Microsoft Windows XP Chrome 9.0.597.98

Tak to se již "těším", až napíšu zde do diskuze "IE9" a vyskočí mi varování, že můj názor nesplňuje pravidla diskuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
De Bill  |  13. 03. 2011 22:59  |  Microsoft Windows 7 Chrome 10.0.648.133

Nechci unavovat, ale bohužel mám asi trochu jiný názor. Moc i nefunguje. Neřád zamrzá. Tak nevím.Zatím jsem nepřišel na to čím to je. Práce se záložkama taky není nic moc a to mám poměrně dobrý comp. (win 7)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 12 bezdrátových sluchátek

Vyplatí se Apple z bazaru?

Test batohů pro notebooky

Vybíráme nejlepší sportovní hodinky