Internet 99 - jen samé problémy

Diskuze čtenářů k článku

bIRDIE  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Mam ten samej problem, koukam, ze sance nenechat se okrast je v nasem state nulova. Ma nekdo nejakej tip, jak na SPT?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Veselý  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Odhlásit si telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Vodička  |  20. 04. 2001 18:49  | 

No vidím, že máte zvláštní problém. Já bych zkusil kontaktovat technické pracvoníky na místním oddělení (třeba šéfa digitálu...) a udělat test : nejprve vytočit staré tel číslo na inet a kouknout se na výpis : nemělo by nic přibýt - číslo neexistuje.... a pak vytočit nové na inet99 a ted se kouknout, melo b yse tam objevit, uctovane korektnim tarifem inet99.

Ale ja nejsem ve vztahu k SPT takovy optimista, osobne si myslim, ze do te doby technici problem odstrani a budou z nas delat voly a nam asi nezbyde nic vic, nez to zaplatit, jednoznacne bych podal stiznost k nadrizenemu organu (CTU) na jednani poskytovatele JTS - Spt telecom


Jinak přeju vsem hodne stesti v boji :=)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PhilaBOB  |  20. 04. 2001 18:49  | 

To snad není možné!
Jako bych tento článek sám napsal.
S tarifem I99 zatím nevím, mám jej asi 3 týdny, ale...

V prosinci 1998 jsem se připojoval v době snížené sazby - 1 impuls/6minut. Částka na účtě, který mi posléze přišel byla vysoká, ale souhlasil jsem, bylo to v pořádku.

ALE:
V lednu 1999 jsem se nepřipojoval vůbec (PC zapůjčeno zaměstnavateli).
Vrchol drzosti Telecomu byl, když mi v únoru přišel účet za období ledna 99 - ale lišil se formálně o 4Kč !!! Byl téměř stejně vysoký jako ten minulý?!?!
Samozřejmě obrátit se na reklamační skončilo kolapsem:
Odpověděli mi, že v období 12/98 (reklamoval jsem 01/99) je účet v pořádku a tudíž má reklamace je zamítnuta. Chápete? Já reklamoval leden, a oni mi poslali zamítnutí na základě období prosince!

Reklamoval jsem znovu, tentokrát s větší dávkou agresivity osobně v centru Ostravy.... přijel technik, změřil linku (mimochodem o tomto postupu si myslím své - je naprosto obecný a nemá co dělat se systémem účtování, vysvětlím níže), a konstatoval, že je v pořádku

Technik byl ochotný, tvářil se příjemně, ano, ale co je mi to platné, Telecom mne okrádá o čas a o mé těžce vydělané peníze!

Pak mi přišlo zamítnutí reklamace opět s tím, že linka je v pořádku, a že účet odpovídá provolanému času...atd. Samé nesmysly.

Měl jsem chuť vraždit, a přístroj pronajatý Telecomem letěl pět metrů vzduchem a zastavil se o zeď - ještě, že mám tak dlouhou šnůru

Odpovědi Telecomu mám uschovány, a pokud jsou lidé s podobnými zkušenostmi, vyzývám je k založení specielní webové stránky. Je jisté, že bude mít spoustu příspěvků a důkazních materiálů. philadelphia@email.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Naprosto souhlasim s uvedenymi clanky. Drzost pracovniku Telecomu (to uz nemuze byt pouha hloupost) plynouci z toho, ze vi, ze normalni clovek nemuze nic delat, je vskutku ceska (ze by odtud novy nazev CESKY TELECOM?). Na telefonnim uctu se nam objevilo vytaceni australskeho cisla - s dobou spojeni okolo 3 sec... asi 10 krat za sebou. Legracni, ze? Dasli story byla s neznamym cislem mobilniho telefonu - cela vec zasla tak daleko, ze jsme telecomu predali cestne prohlaseni od majitele mobilniho telecomu, ze jsme se nikdy nevideli, netelefonovali atd. K nicemu. Pres 3 mesice jsme se nebyli schopni napojit na IOL (mame zaplacenou pouze postovni schranku) - stale bylo podle SPT vse v poradku, stacilo by zaplatit si plny pristup. Docela snadna cesta jak vnutit nekomu drazsi produkt, ktery nepozaduje....
Nakonec se nam na uctu objevil dobropis - zadne vyuctovani nebo vysvettleni proste castka. Kdyz jsme zavolali a pozadali o vysvetleni, pracovnice SPT nam rekla, ze se stal omyl a dobropis vubec nemel byt vyuctovan nam, ale nekomu jinemu... Mimochodem pokud si budete stezovat Ceskemu telekomunikacnimu uradu ten to tusim preda SPT Telecom k vyrizeni... a tak si delaji kontrolu sami sobe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Uprimne - az donedavna mi vlastni pripojeni nechybelo. Mam internet v praci a platit navic kazdy mesic nejakemu monopolnimu pohrobkovi, tomu se vzdycky rad vyhnu. Jenze jako kazdej jsem casem prisel na to, ze internet neni jenom "zobrazovac informaci" a tak jsem se zacal poohlizet po nejakem rozumnem poskytovateli, ktery mi za moje desetiminutovky na aktualizaci stranek nenauctuje muj mesicni najem. Srdce mi zaplesalo nad uzasnou teorii Internet99!!! ... Pak zacal pracovat mozek - Telecom je prece porad monopol!

Jak je videt, me vyckavani prineslo plody. Pratele, dekuji za vase indicie: Sbohem naivni predstavo vlastniho pripojeni, pockam si az Paegas (ci radeji Eurotel, ten uz se k zakaznikum zacina umet chovat - asi jich uz dost ztratil) vymysli beztarifni cislo, s pristupem jenom za pausal ))))))

Nashle v pristim stoleti na jine planete!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  20. 04. 2001 18:49  | 

proč mi to učtuji jako meziměsto? Nema to byt nahodou napsane v impulzech typu A-mistni hovor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Vodička  |  20. 04. 2001 18:49  | 

jako meziměsto je to účtované, protože software na účtování bere automaticky číslo, které začíná nulou a je tarifované jako meziměstský hovor (B), to že spojení je v rámci města, to nebere v potaz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Bohuzel posledni veta clanku neni pravdiva. SPT Telecom ma bohuzel podporu stale platneho predpisu, podle ktere musite nejprve zaplatit jakkoliv nesmyslnou vysi uctu za telekomunikacni sluzby a teprve pak si muzete stezovat. Kdyz budete mit stesti, dostanete sve ukradene penize zpatky. Proste jsou to svine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeX  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Koukam ze okradli vetsinu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Mám také připojení I99 dva měsíce počítám. Používám program Pokladnu a minulý měsíc mě jenom internet vyšel na 900 kč. Ale účet za telefon byl přes 3000 kč. To znamená že bychom já a má rodina musela telefonat kdovíkam do prd... . Jak to mám zjistit kde se co stalo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalous  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Nejdříve by jste měl zajít na místní oddělení SPT Telecom a podívat se na svůj výpis hovorů. V mém případě je mi stále účtováno staré telefonní číslo na které jsem se připojoval než byl zaveden I99. V jiných případech se objevuje jiné číslo na které se vůbec nevolalo. Čísel, která jsou vám účtována navíc si jistě všimnete a nezbude vám nic jiného než podat reklamaci a doufat že SPT tyto problémy co nejdříve vyřeší. Snad...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Přátelé
Tak nevím...
Je opravdu ten Telecom tak sprostá firma nebo chce jen vytřískat zbytky peněz z nás chudých.
Z celkového přístupu Telecomu se mi dělá špatně. Vysoké poplatky, mizerné služby, platba před reklamací, prostě pravý bordel.
Jen se hrozím, až mi dojde účet za tarif 99, doufám že budu vyjímka a cena za připojení nepřesáhne za minulý měsíc 600 korun, které mi vypočetla Pokladna.
S Telecomem na věčné časy...
Petr_2000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Konec  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Stejne zkusenosti, Telecom mi nauctoval za pripojeni na Inet 99 vsechny impulzy 2x. Sám bych na to asi neprisel, ale oni se mi omluvili a poslali to nazpet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Míkovec  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Jestli muzete prokazat, ze uz ste na to cislo nevolal, prosim sudte se, pokud je to pro Vas mozne. Jedine tak ty svine muzem porazit - at to zaplati s urokem z prodleni a nakladama rizeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Panebože poraďte jak se připojit na net a obejít Telecom.Fakt že poskytovatele jsem si našel jinde i přesto že nedáva internet 99 je jen malá záplata.Deset let jsem čekal na telefon e teď mám platit 2 - 3 tisíce za co?Za to že jsou?Hned bych se angažoval do projektu ktarý i na vesnicích umožní třeba bezdrátové připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PhilaBOB  |  20. 04. 2001 18:49  | 

Už jsem se rozčiloval níže, ale musím říct, že TELECOM po ukončení svého monopolu bude do pěti let bez jediného zákazníka. NEBO ZNÁTE NĚJAKÉHO SPOKOJENÉHO???!!!
A tohle stát podporuje, musel bych být hodně sprostý, ale .... na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test fitness náramků

Levné záložní zdroje

Jak si zabezpečit domov

Nejlepší monitory na trhu