To snad není možné!
Jako bych tento článek sám napsal.
S tarifem I99 zatím nevím, mám jej asi 3 týdny, ale...
V prosinci 1998 jsem se připojoval v době snížené sazby - 1 impuls/6minut. Částka na účtě, který mi posléze přišel byla vysoká, ale souhlasil jsem, bylo to v pořádku.
ALE:
V lednu 1999 jsem se nepřipojoval vůbec (PC zapůjčeno zaměstnavateli).
Vrchol drzosti Telecomu byl, když mi v únoru přišel účet za období ledna 99 - ale lišil se formálně o 4Kč !!! Byl téměř stejně vysoký jako ten minulý?!?!
Samozřejmě obrátit se na reklamační skončilo kolapsem:
Odpověděli mi, že v období 12/98 (reklamoval jsem 01/99) je účet v pořádku a tudíž má reklamace je zamítnuta. Chápete? Já reklamoval leden, a oni mi poslali zamítnutí na základě období prosince!
Reklamoval jsem znovu, tentokrát s větší dávkou agresivity osobně v centru Ostravy.... přijel technik, změřil linku (mimochodem o tomto postupu si myslím své - je naprosto obecný a nemá co dělat se systémem účtování, vysvětlím níže), a konstatoval, že je v pořádku
Technik byl ochotný, tvářil se příjemně, ano, ale co je mi to platné, Telecom mne okrádá o čas a o mé těžce vydělané peníze!
Pak mi přišlo zamítnutí reklamace opět s tím, že linka je v pořádku, a že účet odpovídá provolanému času...atd. Samé nesmysly.
Měl jsem chuť vraždit, a přístroj pronajatý Telecomem letěl pět metrů vzduchem a zastavil se o zeď - ještě, že mám tak dlouhou šnůru
Odpovědi Telecomu mám uschovány, a pokud jsou lidé s podobnými zkušenostmi, vyzývám je k založení specielní webové stránky. Je jisté, že bude mít spoustu příspěvků a důkazních materiálů. philadelphia@email.cz