Internet 99 - jen samé problémy

Nemáte náhodou na výpisu hovorů čísla, na která se už vůbec nedá dovolat? Podezřelé účtování Internetu 99 není zřejmě ojedinělým případem.
Když začal platit nový zvýhodněný tarif Internet99 byl jsem rád, že poplatky za používání Internetu se alespoň o něco sníží, jelikož jsem připojen u poskytovatele IOL, nečekal jsem se zaváděním nového tarifu žádné problémy. Nové telefonní číslo jsem dostal 17. března a staré připojovací číslo přestalo platit o půlnoci téhož dne, po vytáčení starého čísla se ozvalo standardní hlášení "volané číslo neexistuje...". To by bylo v pořádku, ale následující měsíc mi přišel účet, na kterém jsem zjistil nesrovnalosti v částce, kterou mám zaplatit (poplatky za telefon si pečlivě hlídám a používám i program na jejich přesné zjištění, který mě zatím nezklamal).

Moje první cesta tedy vedla na reklamační oddělení místní pobočky SPT Telecom. Na reklamaci jsem požádal o výpis, na který jsem se nejdříve radši podíval do počítače, než abych za něj musel platit přehnaných 70 Kč. Jaké překvapení mě čekalo, když jsem zjistil, že i po 18. březnu se ve výpise několikrát objevuje staré telefonní číslo. Na tuto nesrovnalost jsem upozornil pracovnici reklamačního oddělení, která mě odbyla slovy: tomuhle vůbec nerozumím a sepsala se mnou reklamaci s tím, že se na telefonní linku přijede podívat mechanik. Nečekal jsem rychlost ve vyřízení reklamace, ale za tři dny přijel mechanik, který konstatoval, že linka je v pořádku. Asi za čtyři dny jsem obdržel dopis, ve kterém bylo sděleno, že mi mojí reklamaci neuznávají a nezjistili žádné administrativní ani technické problémy, a pokud s jejich rozhodnutím nesouhlasím, mohu si stěžovat na místní pobočce ČTÚ. A tak jsem hned psal a poslal veškeré mé důkazy společně s výpisem. Odpověď přišla poštou také nevídaně rychle, ale můj údiv neustal ani po přečtení tohoto dopisu, kde se ČTÚ ohání zákony a paragrafy. Na konci dopisu bylo upozornění, že pokud do 7 dnů nepošlu požadované dokumenty (které jsem mimochodem poslal již v prvním dopisu) dostanu pokutu 200 Kč!

Jaké překvapení mě čekalo tento měsíc po převzetí účtu od SPT za minulé období, kde částka, která nesouhlasila byla několika násobně vyšší. Moje první cesta opět vedla do reklamačního oddělení, kde jsem zjistil, že staré připojovací číslo se objevuje na výpisu stále - sepsal jsem další reklamaci a vysvětlil můj problém s tímto číslem. Nechtěl jsem ovšem jen tak čekat, a tak jsem zavolal na informace mého poskytovatele přístupu na Internet - společnost IOL. Po dlouhém vysvětlování pracovnici oddělení informací, která nemohla danou situaci pochopit s tvrzením, že se staré číslo již nemůže na účtu objevovat, mě přepojila na administrativní oddělení. Po dalším vysvětlování, kde hlavní technik nemohl pochopit, že se na staré číslo nemohu dovolat a stále mi tvrdil že volám i na staré číslo (tedy "stereo" volání), které již neexistuje - dále již nemám slov. Šance jestli peníze, které mi Telecom neoprávněně i nadále účtuje ještě uvidím je asi mizivá. Jednání jeho zaměstnanců je sice velice slušné, ale o daném problému nevědí vůbec nic. Závěrem lze jen podotknout, že nepsané heslo SPT - nejdřív zaplať, pak si stěžuj je velice nekorektní.

A jaké jsou vaše zkušenosti?

Diskuze (17) Další článek: Windows 98 hlásí nedostatek místa na hostitelském disku

Témata článku: , , , , , , , , , ,