Interaktivní televize: druhý pokus má být už vítězný

Diskuze čtenářů k článku

Jan Barta  |  20. 04. 2001 19:09

Jo, interaktivni televize ma strasne velkou budoucnost, treba jen z hlediska reklamniho - az bude interaktivni televize realitou, tak o sobe providerovi udate nekolik udaju. Treba: pohlavi - muz, zajmy - auta apod. Pak bude provider servirovat reklamu podle zajmu a zvysi se tak uspesnost. Uz to nebude jedna stejna reklama pro 2 mil. lidi, ale o autech pro 250 tis, praci prasky pro 500 tis. atd. pozn: Uz zadne reklamy na praci prasky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corin  |  20. 04. 2001 19:09

No hlavne doufam, ze uz mne nikdo nebude vnucovat vlozky :)
U pracich prasku se bojim, ze cilova skupina jsme stejne vsichni :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  20. 04. 2001 19:09

Spise to bude toaletni papir.

Podle urcitych studii nakupuji muzi v supermarketech vetsinou dve veci - toaletni papir a pivo...

(tedy pokud nejsi Corin-a

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor