Inteligentní Java od IBM

Problém správy webových aplikací programovaných v jazyce Java, řeší jako jeden z prvních, produkt společnosti IBM On-Demand Server, který byl oficiálně uveden na český trh.
Problém správy webových aplikací programovaných v jazyce Java, řeší jako jeden z prvních, produkt společnosti IBM On-Demand Server, který byl oficiálně uveden na český trh. Filosofií programu je zajistit podniku možnost bezpečně nabídnout intranetové webové aplikace většímu okruhu uživatelů jak uvnitř organizace tak mimo ni. Správcům rozsáhlých podnikových sítí usnadňuje instalaci údržbu, aktualizaci a sledování využití webových programů.

Živě komentuje: On-Demand Server zajišťuje správu událostí a sleduje využití aplikací nebo dat jednotlivými uživateli. V souvislosti s elektronickým obchodováním umožňuje tato vlastnost vytvářet „chytré“ webové aplikace, které se přizpůsobují jednotlivým uživatelům. Příkladem chytrého webového programu mohou být stránky www, které přizpůsobí svůj reklamní obsah podle typu zákazníka. Vše je velmi prosté, systém sleduje objednávky nakupujícího a na základě těchto informací připraví speciální nabídku vztahující se k často nakupovanému zboží. Technologie cílené reklamy nachází na Internetu své místo. Důkazem mohou být stránky www obchodníků Amazon.com nebo portálu Yahoo, které umožňují dostat se návštěvníkům hlouběji pod kůží tvorbou speciálních prodejních nabídek respektive vytvořením portálu obsahující informace zajímavé pro daného uživatele.

On-Demand Server definuje strukturu přístupových práv, k datům a aplikacím pro jednotlivé uživatele, nebo skupiny uživatelů. Vhodným nastavením práv lze zaměstnancům podniku nabídnout z Intranetu přesně to co potřebují pro svou práci - nic víc, nic míň. Funkce hlídače Internetové Javy jsou integrovány s produktem pro řízení a správu počítačových sítí Tivoli Enterprice pro operační systémy Windows NT a AIX, podporovány jsou webové platformy WebShere, Microsoft IIS a Netscape. Produkt je jedním z kamenů strategie e-business společnosti IBM.

Váš názor | Už to prasklo: privatizace SPT Telecomu byla uplacena!

Témata článku: IBM, Java, Reklamní obsah, Reklamní platforma, Jednotlivý produkt, Podnikové cílení, Jednotlivý uživatel, Vhodná reklama, Tivoli

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší