Intel WiDi: Z notebooku do televize a bez kabelu

Diskuze čtenářů k článku

avatar
07. 06. 2010 08:54

Potřebuju něco pustit na TV a náhodou s sebou zrovna nemám příslušný kabel - ale náhodou mám zrovna ten správný notebook s nainstalovaným softwarem a náhodou i krabičku k televizi? Není těch náhod nějak příliš? Jo a co když náhodou chci na té televizi pustit něco z internetu a náhodou se k němu připojuju přes WiFi? Nebudu pak náhodou v ... koncích?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 18:17

Jakej lepší kabel, do 10ti metrů stačí jakejkoliv za pár korun a bude fungovat stejně jako ten za 2000.-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 20:09

S tím nesouhlasím. Dobrý kabel dělá hodně, navíc čím kratší, tím lepší zvuk i obraz (u HDMI). Dobré porovnání dvou kabelů ze střední a vyšší třídy zde: http://www.hifi-voice.com/testy/monster-cable-vs-pr... ...

Cituji z čláhnku z hifimarketu: Dodnes se spousta uživatelů spokojí s tím, že komponenty navždy spojí tkaničkami, které najde v krabici společně s přístrojem. Nechci nikoho nutit zbytečně utrácet peníze, ale zkuste si někde v obchodě či u kamaráda poslechnout muziku či prohlédnout obraz z nejobyčejnějších kablíků a vzápětí to porovnat se slušnějšími „drátky“. Zvažte pak sami, zda se investice do kvalitnější kabeláže vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 22:39

Ups...

A já myslel že HDMI přenáší obraz i zvuk digitálně. Což znamená že pokud se data z jednoho konce na druhý přenesou všechna, tak obraz i zvuk bude stejně kvalitní ať už se přenášela po drahém, nebo levném kabelu.

Kvalita kabelu s tímto nemá myslím naprosto nic společného, jsou jen dva důvody proč si koupit ten dražší kabel:

1. Potřebuji delší kabeláž a tudíž je pro mne důležitý nižší útlum kabelu na délkovou jednotku a ve výsledku pak také výsledný poměr úrovní signál-šum

2. Mám dost peněz, líp to vypadá a potrpím si aby i to co mám někde schované dobře vypadalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 06. 2010 08:01

S lepším vzhledem to nemá co společného - dražší kabely jsou většinou jen silnější a mají zlacené konektory - to není na krásu, ale proti oxidaci...

Máš digitální TV? Míváš u ní někdy horší příjem? Není to to samé? Prostě je to jak píšeš - pokud se přenesou data všechna... ale ona se nepřenesou. Právě ztráty po cestě určují kvalitu na výstupu - stejně jako ztráty po cestě u dig. TV. Nejhorší je křížení kabelů s el. vedením. Když nemáš dostatečně stíněný kabel - to všechny nejsou, pak dobrou kvalitu výstupního signálu prostě nedostaneš.

Stavím dům, tak jsem to trochu načetl, rozhodně nejsem hi-fista a nejsem ochotem do kabelu investovat přemrštěné částky. Ale z růszných recenzí vyplývá, že hodnota kabelu by měla být cca 10-20 % hodnoty zařízení, které spojuje. Potřeboval jsem 3 m kabel, koupil jsem tedy Profigold, vedu ho zdí, aby nebyl vidět a nekřížím ho s elektrickým.

Jinak k WiDi - určitě dobrý, ale na filmy v HD to opravdu moc nebude. (Nevlastním BlueRay přehrávač, ale mám mechaniku v notebooku, takže když koukám na film, spojuju ho HDMI kabelem)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 06. 2010 08:24

Na digitální TV skutečně nemám NIKDY horší příjem. Buď to jde, nebo ne. Pokud se nepřenesou všechna data, tak to prostě nejede. Ale pokud se řídíte podle těch recenzí, ze kterých: "vyplývá, že hodnota kabelu by měla být cca 10-20 % hodnoty zařízení, které spojuje", tak je zcela zřejmé, že problematice vůbec nerozumíte. Věřit si ovšem můžete čemu chcete. Zřejmě jste jeden z těch, pro které bitově identická kopie CD hraje úplně jinak než originál. To je ovšem potom každá rada drahá. Hlavně ovšem finančně pro vás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 06. 2010 08:15

Z toho by se jeden posmál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 11:39

Bezdrátový přenos obrazu je dalším (logickým) a vývojovým stupněm digitálních technologií. Jen se divím, že to již dávno není standard pro běžné použití.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2010 11:49

Když ony pořád zlobí ty fyzikální zákony...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2010 12:04

... ale je fakt, že s tou postupující digitalizací stačí stále užší pásma, tak se snad dočkáme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 09:56

Ať si říká kdo chce co chce, ale podle mě je nejlepší řešení domácnosti - HTPC s TV tunerem připojený k TV k tomu kvalitní AV receiver s 5 - 7.1 připojený optikou k HTPC a k tomu domácí LAN možno i s nějakým úložným protorem pro všechny a není co řešit. To je pak opravdu multimediální centrum a ne podobný vejmysli a jednoúčelový zařízení jako různý blackboxy apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 09:15

"První testeři reportují kvalitu jako překvapivě dobrou. Při použití jako vzdáleného monitoru pro zobrazení pracovní plochy... tato technologie pro svůj účel více než dobře použitelná."

Já jsem slyšel něco jiného, při reálném testování dochází ke zpoždění až 2 sekundy, takže ovládat tak třeba pracovní plochu je utrpení. Na puštěné video to ale může být v pohodě (zvuk je synchronizovaný a opožděný stejně)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2010 08:16

Zatím toho v praxi moc nepředvedli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2010 07:56

Kolikrát o tom ještě napíšete? Vždyť už to tu bylo před měsícem? :) http://www.zive.cz/clanky/intel-widi-bezdrat... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 09:19

To samé (ale ještě v horším) se projevuje i v GigaManii, kde každá nová verze téhož programu má samostatný článek a diskuzní vlákno, takže ty samé problémy týkající se programu se omílají stále dokola...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 06. 2010 02:19

no doufám že do budoucna tato technologie nebude spjata pouze z komponenty od intelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 06. 2010 08:28

No pokud bude, tak nema sanci se rozsirit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2010 05:47

vacsina procesorov, ktore sa predaju su Intel takze az take problematicke by som to nevidel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2010 10:00

Mozna u x86, ale zdaleka ne celkove...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor