Intel předváděl 45nm procesory, Core 2 E6420 budou už v dubnu

Diskuze čtenářů k článku

:)  |  01. 02. 2007 16:41

ddd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  01. 02. 2007 16:41

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Storm  |  29. 01. 2007 16:44

jak je to s těma frekvencema? pentia4 byly už taky 3,06 GHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  30. 01. 2007 00:11

nj, ale architektura dela divy ... P4 bylo na 1,4GHz pomalejsi nez PIII na 1GHz a Core je citelne vylepsene PIII, takze i pri nizsich frekvencich je to delo

hlavni duvody vykonoveho rozdilu je predevsim:
- zpracovani vice mikroinstrukci za takt
- kratsi pipeline (z 35 na 14 stages tusim)
- mensi latence cache

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:37

Procesor Intel Pentium IV. byl na Frekvenci 1,4 GHz, pomalejší než procesor Intel Pentium III., na Frekvenci 1000 MHz, ale pokud, byli, aplikace, optimalizované pro procesor Intel Pentium IV., na Frekvenci 1,4 GHz, a pro jeho instrukce, tak byl procesor Intel Pentium IV., na Frekvenci 1,4 GHz, rychlejší než procesor Intel Pentium III., na Frekvenci 1000 MHz, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:38

No, a tak jsem to zkomentoval, a teďkon, se jdu Podívat, na Michaela Jacksona, King of the POP, a na jeho první Live, vystoupení s písničkou Dangerous v roce 1993, no jestli chcete, tak se můžete, taky, podívat, no tak více viz. tady: http://www.youtube.com/watch?v=RQz_0Z0nE2Q , tak si to užijte, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:45

To zive.cz, to je taky, asi na rychlosti, zpomalené želvy, že by procesor Intel PC 286, na úžasné Frekvenci až 12 MHz, no prostě, jsem čekal, pět, minut, a neodeslalo, se to, tak jsem se nasral, a odesílal, jsem to dokud, se to neodeslallo, no a tak je to tady, 3x, tak se omlouvám, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:43

No, a tak jsem to zkomentoval, a teďkon, se jdu Podívat, na Michaela Jacksona, King of the POP, a na jeho první Live, vystoupení s písničkou Dangerous v roce 1993, no jestli chcete, tak se můžete, taky, podívat, no tak více viz. tady: http://www.youtube.com/watch?v=RQz_0Z0nE2Q , tak si to užijte, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:43

No, a tak jsem to zkomentoval, a teďkon, se jdu Podívat, na Michaela Jacksona, King of the POP, a na jeho první Live, vystoupení s písničkou Dangerous v roce 1993, no jestli chcete, tak se můžete, taky, podívat, no tak více viz. tady: http://www.youtube.com/watch?v=RQz_0Z0nE2Q , tak si to užijte, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ageran  |  29. 01. 2007 13:39

Teď je INTEL nahoře, ale před "Core" dobré 3 roky vládlo AMD... je to prostě cyklus, možná že teď AMD nic nového super extra speciálního nemá, ale jejich inženýři určitě nemají prázdniny... A časem se karta třeba zase obrátí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Domingo  |  29. 01. 2007 13:51

Každej chvilku tahá pilku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila, aquila  |  29. 01. 2007 14:11

dovod uspechu AMD treba hladat v mergeri compaq/digital, kde compaq zastavil vyvoj ALPHA procakov a AMD pretiahla tychto inzinierov k sebe. vtedy ozaj priniesli obrovske novinky, ale taka vec sa uz teraz opakovat nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike.M, Mike.M  |  29. 01. 2007 15:09

Treba AMD pretahne inzenyry od INTELU a bude to opet vyrovnane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  30. 01. 2007 00:04

jeste by mohlo amd stahnou inzenyry z transmety

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:33

No, to tři roky, no Firma AMD, už vládne 7 a půl roku asi tak od Července 1999, kdy uvedlo procesory AMD K-7 Athlon, na Frekvenci 600 MHz, tyhle procesory se sběrnicí Alpha EV6, na Rychlosti světla, a Firma Intel Konkurovala v té Době, procesorem Intel Pentium III., na Frekvenci 600 MHz, který měl, asi tak 100 MHz, sběrnici, oproti 200 MHz sběrnici, procesoru AMD K-7 Athlon, na Frekvenci 600 MHz, a tahle sběrnice, pracovala, až na rychlosti světla, to byl, tenkrát, hukot, no a tak procesor AMD K-7 Athlon, na Frekvenci 600 MHz, měl asi tak o 20%, větší výkon, než procesor Intel Pentium III., na Frekvenci 600 MHz, no tak více viz. tady: http://www.chip.cz/chip/9909/amd.html , tak si to užijte, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nem3  |  29. 01. 2007 12:57

mno.. jestli budou opravdu 6320 stejne drahy jako 6300.. tak to abych zase cekal do dubna s kompem :S ale otazka je jestli se vetsi pamet vyplati..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  29. 01. 2007 09:28

Je pravda že o nějaké mnovince ze strany AMD jsem už dlouho neslyšel - v poslední době jen slevy a nákup ATI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  29. 01. 2007 22:00

Jednim slovem - K8L ;) http://cdr.cz/a/20398

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jáu  |  29. 01. 2007 07:55

a šáteček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Voruebergehender  |  29. 01. 2007 08:04

chytracku, uvedomujes si, ze kdyz nebude mit Intel konkurenici, jake ceny muze nasadit? Uz se tesis, az si pak budes kupovat predrazeny prociky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shaken, Shaken  |  29. 01. 2007 09:20

Až Intel nebude mít konkurenci, tak budeme všichni kupovat procesory a ne advanced micro devices, a konečně bude svět kompatibilní a hezčí.
Jinak předražený určitě nebudou, protože AMD nemá zase tak špatný procesory(nikdy jsem žádný neměl) a na každej cenovej krok intelu zareaguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:23

AMD, nemá, zase tak špatné procesory, to se mi snad, zdá, jenomže, kdyby, Firma AMD, zkrachovala, tak by pak, asi taky, žádné procesory od Firmy AMD, taky asi na trhu, nebyly, se mi tak, zdá prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shaken, Shaken  |  02. 02. 2007 15:13

Ahoj Ladiku, ať přemýšlím jak přemýšlím, ať čtu jak čtu, ať od začátky či od konce, nemohu přijít na významové sdělení tvého příspěvku. Čeština a obzvláště interpunkce a slovosled není dozajista tvojí silnou stránkou. Asi se mi to jenom zdá
Možná by nebylo od věci, přestat se zamýšlet nad problematikou procesorů a jejich výrobců a zatím si v klidu pilovat jazyk Český. A to se mi jen nezdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SteveX  |  17. 06. 2007 17:35

Shaken, Shaken, ty jsi to s tou češtinou také zrovna moc nevyhrál. Jen si po sobě přečti, co jsi vyplodil! Všem ostatním sorry za OT, ale nemohl jsem si pomoci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 01. 2007 16:19

No šátečkem podle všeho bude mávat Intel až AMD uvede K8L.Podle nedávno uveřejněných náznaků výkonu bude Intelu pořádně horko a přechod na 45nm ho zcela jistě nespasí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira  |  29. 01. 2007 20:53

Tyto naznaky bych rad videl, mate link?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  29. 01. 2007 21:58

http://cdr.cz/a/20398

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2007 17:21

No, no ono, to pro Firmu AMD, vypadá, docela dobře, protože, ty 45 NanoMetrové procesory, od Firmy Intel, měly, jít, myslím, asi tak na frekvenci až 4,2 GHz, a teď, to vypadá, že procesory Intel Core, s 45 NanoMetrovou výrobní Technologií, snadno překročí hranici, jen 3 GHz, tak-že by ty procesory, vyráběné 45 NanoMetrovou, výrobní Technologií, měly, jen 3,2 GHz, to by pak, ten procesor od Firmy AMD, ten čtyřJádrový procesor Barcelona, založený na Technologii K8L, který, má být uvedený, už asi v červenci 2007, a má být o 40%, výkkonější než čtyřjádrový procesor, od Firmy Intel, a to Procesor Intel KentSfield, tak to vypadá, pro Firmu AMD, velmi, dobře, no tak, uvidíme, prostě, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor