Intel má vlastní řešení levného notebooku - za 400 dolarů

Diskuze čtenářů k článku

Jouza  |  09. 05. 2006 18:11

není problém už dnes koupit.Tak o co jim jde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  10. 05. 2006 18:28

Rozhorceny (dokonce nasrany) mlady muz. Kdybyste se misto lidove jadrneho vyjadrovani radeji zamyslel.
Nemyslite, ze polovina problemu, kterou jste vyjmenoval vubec nezavisi na noteboocich a s druhou polovinou vam ty notebooky moc nepomuzou?
K vam jeste ani nedorazila bila tabule a fixy a basnite si tady o e-tabuli. Co si asi tak myslite, ze by na tom miniaturnim displeji ty decka videly, vy chytroline?
Zamyslete se nad tim, ze o ty notebooky pro deti maji veliky zajem "stredne chude" staty, ale ty bohate nijak zvlaste ne. Prestoze vlastni notebook ma u nich velmi male procento studentu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  10. 05. 2006 18:31

Sorry, nechapu, asi jsem blbe kliknul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masakr  |  09. 05. 2006 12:20

No já nevim, chodim na střední soukromou ve středu Evropy, ale na výuku notebooky nemáme jako mají být v zaostalých zemích není to trochu divné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 12:35

A na co bys na vyuku potreboval notebook? Aby ses ho elegantne nosil ucit v podpazi?
"Stredne chude" staty chteji koupit notebooky do skol, aby si ty notebooky mohly deti nosit vsude s sebou - i domu. Vy i vasi spoluzaci predpokladam doma pocitac mate, takze neni nutne vas vybavovat notebookem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 12:57

...Aby ses ho ucil nosit elegantne v podpazi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  09. 05. 2006 13:02

Ve střední soukromé si je klidně můžete zaplatit ve školném. V nesoukromé je to za socialistické vlády (stejně jako u kterékoli jiné u nás) nemožné, protože jsou třeba Gripeny, transportéry, čtyřikrát dražší dálnice než v Německu, nově rekonstruované domy na Malé Straně pro poslance a podobné ptákoviny. Jen mě mrzí, že ze seznamu rozvojových zemí nás vyškrtli teprve před pár týdny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 14:00

Znate nejakou stredni skolu, ktera nema pocitace? Asi ne, co? Znate nejakou stredni skolu, ktera nema notebooky (pro zaky)? No to snad vsechny. Ale potrebuji nase stredni skoly ty notebooky na neco? Me nic nenapada (tedy nic co by ospravedlnilo jejich vyssi cenu).
Tahat do toho gripeny a transportery a domy pro poslance je uplne zbytecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  09. 05. 2006 14:16

Když vás nic nenapadá, na co by se notebooky ve střední škole daly využít, je to jen a jen váš problém. Oni se v řadě států a v řadě škol nakupují asi jen pro srandu králikům, že? Nehledě na to, že ten "stodolarový" notebook pro rozvojové země se dodává v rámci projektu One Laptop per Child. Nechcete jim poradit, ať to nedělají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 14:44

Mohl jste si vsimnout, ze 100$ laptop obhajuji. Co nechapu je k cemu by byl notebook dobry na ceske stredni skole. A od vas jsem se jaksi zadny duvod nedozvedel.
Spousta bohatych skol v cizine, ktera uz nevi kam by dala penize se zhledla v univerzitach a opravdu nakupuje notebooky a dava je za poplatek (nebo v ramci vysokeho skolneho) k dispozici studentum. Zejmena u skol internatniho typu. To mi pro ceske skolstvi pripada jako nehospodarne a zbytecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  10. 05. 2006 00:12

me by zas za studentskych let prislo fajn tahat misto 5kg 0,7kg a bez potreby nosit si haldu bordela (ucebnice penal tusky ruznobarevne propisky gumy kruzitka pravitka sesity velke sesity zapisniky bla bla..) ucebnice by se dala ztahnout prez wifi stejne jako zadani ukolu bez trapneho otravneho opisovani z tabule (ktera byla tak dodelana ze nesla ani poradne cist a jeste se pri mazani prasilo jak prase), pozitiv by se urcite naslo vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  10. 05. 2006 07:48

Snad si nemyslite, ze by notebook pro kazde dite znamenal, ze by deti nemuseli tahat vsechno co jste vyjmenoval. Tahal byste vsechno a jeste notebook navic.
Mimochodem tabule se hromadne nahrazuji temi, po kterych se pise fixou, takze na prach zapomente.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  10. 05. 2006 17:12

kecy prdy bedary, tabule se kromadne nahrazuji akorat nevim kde

a ano u nas v kocourkove by decka asi tahali furt vsecko protoze kocourkov, vsadim se ze na rozdil od decek polovina ucitelskeho zboru (jedno jakeho) se pocitacu primo stiti, jako vaclav klaus nas priteplene mluvici prezidento.

PS: monohem lepsi je E tabule kdy se online prenasi na obrazovku kazdeho studentika co lektor pise a kresli bo si to kazdy muze ulozit nebo neco prikreslit aniz by camral po ucebne, jenomze tohle jeste nedrazilo na VSK naztozpak niz, tady je kazdy predposrany neco noveho vyzkouset tak se ceka az to budou mit vsude a pak to s velkou slavou zavedem taky "protoze uz to maj tam, tam, tam, tam"...jak typicke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  09. 05. 2006 14:26

Zkuste si přečíst http://www.media.mit.edu/publications/bttj/Paper11Pages96-112.pdf.

A ty "stodolarový notebooky" by pro všechny české žáky stály příští rok zhruba 5 miliard Kč, tedy méně než pětinu toho, co stojí ty transportéry...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 15:00

A co jako? Myslite snad, ze CR by potrebovala takove notebooky nakoupit? Nemaji nahodou vsechny ceske skoly dost podstatne lepsich pocitacu? Nema nahodou naprosta vetsina rodin nejaky pocitac doma? Myslite, ze tady u nas, kde mame dlouhodobe zavedeny a fungujici skolsky system potrebujeme nejak specialne motivovat deti, aby vubec prisly do skoly a ucily se.
Nase skolstvi (kdybyste chtel z me zahadny duvodu vzit penize uz tak velmi podfinancovane armade) by dokazalo vyuzit 5 mld. podstatne efektivneji, nez nakupem zbytecnych notebooku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  10. 05. 2006 00:17

jenomze v jedne ucebne kde se na tom uci jak vytvorit adresar v DOSu = nahovno, doma je to rodinny pocitac, nevyhody at si kazdy spocita sam

ps: s tou motivaci je to presne naopak, co si pamatuju ja je spis vseobecne znechuceni skolou (vyjimky potvrzuji pravidlo)

ps2: pokud se nekdy budou nakupovat tak bych nerad videl aby se na tom napakoval nejaky Autokont a decka meli drahy srot

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  10. 05. 2006 07:51

Jestli se nekde uci jak vytvorit adresar v DOSu, tak proc myslite, ze by to s notebooky bylo lepsi? Co mate za problem s rodinnym pocitacem?
Vam pripada motivace nizka? To pripadat muze, ale ve skutecnosti je velmi vysoka ve srovnani s mnoha zememi, kde neni zdaleka samozrejme ze vsechny deti do skoly chodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  10. 05. 2006 17:23

jo tak to sem cekal ze se zacne srovnavat s nejakou afrikou, jo jak se ty nase deti maj ony muzou chodit do skoly zatimco jinde deti ne, BOZE, ZA CO.
samozrejme ze s NB by to bylo lepsi bo kazdy by ho mel porat u sebe a nepouzival by ho jenom na delani adresaru v dosu a podobne "dulezite" zbytecnosti, to co se dela dneska spis pocitace deckam zhnusi, ostatne jako vsecko co se tlaci nasilim a je to "nezabavne" a nezajimave, podle me se dost ignoruje zakladni zpusob fungovani cloveka: ucim se to co potrebuji k preziti, potom se to ucim automaticky, pamatuji si to automaticky protoze je to dulezite. Tohle se da zmorfovat do ruznych podob treba "skola hrou" ale do neceho takoveho ma nase skolstvi kurva daleko, neco takoveho totiz vyzaduje iniciativu a kreativitu od celeho workchainu skolstvi, to se kecama na schuzich nestane. Zatim se uci pro zkousky, ne pro zivot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  10. 05. 2006 18:31

Rozhorceny (dokonce nasrany) mlady muz. Kdybyste se misto lidove jadrneho vyjadrovani radeji zamyslel.
Nemyslite, ze polovina problemu, kterou jste vyjmenoval vubec nezavisi na noteboocich a s druhou polovinou vam ty notebooky moc nepomuzou?
K vam jeste ani nedorazila bila tabule a fixy a basnite si tady o e-tabuli. Co si asi tak myslite, ze by na tom miniaturnim displeji ty decka videly, vy chytroline?
Zamyslete se nad tim, ze o ty notebooky pro deti maji veliky zajem "stredne chude" staty, ale ty bohate nijak zvlaste ne. Prestoze vlastni notebook ma u nich velmi male procento studentu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  11. 05. 2006 13:02

Pracuji ve skolstvi a pripadam si jako v zaostale zemi. Pocet PC na 1 zaka je velice maly. Ve sve tride mam priblizne 50% deti,ktere nemaji PC. Naco notasy pro deti? Dejte je skolam (prenosne PC ucebny).
Mrknete se na: www.langmaster.cz
nebo: http://www.vyukamirek.ic.cz/moderniskola.html, popř. http://www.vyukamirek.ic.cz/prirodoveda5.html
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yarda, Yarda  |  09. 05. 2006 11:37

Nebylo by efektivnější jim tam za ty peníze poslat třeba kus žvance nebo obyčejné papírové knihy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  09. 05. 2006 11:50

Pro tamni lidi asi jo, ale uz ne pro firmy..
Jedina uprimna snaha je patrne z MIT, vsichni ostatni si chteji jen namastit kapsu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Tvrdy  |  09. 05. 2006 11:56

Kdyz posles zvanec, tak te vyhodi. Ono se to parkrat uz stalo. Nevezes prachy/zbrane/mercedes pro presidenta/diktatotra? Tak co tu chces. Vypadni, nebo te zastrelime. Nebo situace. Dekujeme vam za vas sterdy dar. Nacez obratem to zradlo ten diktator proda a za prachy si koupi zbrane a mercedes. Realita je kruta panove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 12:30

Jestli myslite, ze se Brazilii, Egypte, nebo Thajsku (to jsou typicke zeme, kam je urcen 100$ notebook o 400$ vubec nemluve) umira hlady, tak jim tam nejake jidlo poslete.
Papirove knihy tam poslete rozhodne - za svoje. Ale tyhle notebooky se tam budou posilat za penize jejich ministerstev skolstvi, takze kdyby ty staty chtely vic knihy, tak by si je asi koupily misto tech notebooku, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  09. 05. 2006 12:55

Papírový knihy vyjdou dráž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  09. 05. 2006 11:33

Ja myslim, ze je potreba se odpoutat od osobniho pohledu, typu "lepsi je repas atd...". Pri nakupu 300k NTB je 50USD rozdil vcene za kus dost velkej balik..., taky je potreba novy zbozi se zarukou, fungujici servis, podpora a tak. Vlak plnej srotu z bank a jinych instituci rozhodne neni reseni. Navic bych se nedivil, kdyby MS vytvoril verzi XP, ktera pobezi jen na tomhle a bude ji davat zdarma nebo za smesnou cenu, protoze uz bude mit Vistu (a mali negramotni se nauci orezany WXP misto Linuxu a az nastoupi do hokny, budou chtit zase widle... jak snadne) :) . Co se ceny tyka, tak bych rekl, ze by i u nas o to byl velky zajem - zrejme jsme ta rozvojova zeme. :) Dovedu si predstavit spoustu rodin, kde by se tahle "hracka" kupovala studentum do skoly pod stromecek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 08:38

Vi nekdo, co je tech 400 dolaru? Jestli je to maloobchodni, nebo velkoobchodni cena. Protoze, jestli velkoobchodni (jako se uvadi cena 100$ u toho MIT laptopu), tak je potreba ke koncove cene jeste tak 100$ pricist. Potom by se rozhodovani, jestli si nepriplatit a nekoupit si normalni levny notebook s diskem stalo mnohem jednodussi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  09. 05. 2006 09:22

Predpokladam, ze je to cena, ktoru zaplati priamo ta krajina...
Takze koncova velkoobchodna :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 09:30

To ja predpokladam taky, ale ptam se jestli to nekdo nevi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pleskot  |  09. 05. 2006 11:04

je to teď jedno jaká to je cena, stále to mají na papíře, cenu stanovuje vždycky marketingové oddělení....pokusí se nasadit spíš vyšší cenu, zlevňovat lze vždycky a vždy se na to klade velký důraz při reklamě, hůře se obhajuje zdražení
no co, stejně se to bude vyrábět v Číně, takže to tam rovnou zkopírují a za pouhou stovku prodají Africe.... mezi Asii a Afrikou není rozdíl v přístupech k otázkám licencí, duševního vlastnictví atd. takže tam budou žně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 12:08

No tohle Cinani zkopirovat muzou, jako vsechno, ale do stovky to nedostanou. Do stovky ma velky problem vejit se ten MIT laptop a ten ma podstatne mensi HW ambice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 05. 2006 08:34

JJ, přesně tohle znám z dětství! Dá se po tom kreslit takovými dvěma čudlíky a když se s tím zatřepe, tak se to vymaže a může se čmárat zase znovu. Akorát mě vždycky frustrovala fotografie na přebalu, kde jakési katalogově šťastné dítě prezentovalo nakreslený parník, což se podle mě nedá zvládnout.
 
Vám se to někdy podařilo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  09. 05. 2006 08:39

magická tabulka z ruska EKRAN rulz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MB.  |  09. 05. 2006 08:45

No skoro podarilo. Ale vypadalo to jako Titanik krizeny krabici na boty minutu pred potopenim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wransen, wransen  |  09. 05. 2006 08:50

Aby bylo jasno, o co jde, dávám odkaz na mustr. Zejména ty šikmé čáry, kouř z komína a vlnky. Ne, fakt! Za to by je měli zažalovat, protože jsou zodpovědní za tisíce frustrovaných dětí.
 
http://www.obchod-tis.cz/zbozi.php?detail=2742

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 05. 2006 08:57

Potvrzuji frustrace a trvalé následky z dětských pokusů vyloudit na tomto zařízení nějaký vektor. Na obalu mého typu bylo před pětadvaceti lety takové krásné letadlo, ne parník. Ale ani to nešlo zvládnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 09:09

Copak deti. Ale vzijte se do kuze rodicu, kterym dojde, ze jejich dite je nemotorny pitomec, ktery nesvede s tak drahym zarizenim zadny poradny obrazek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 05. 2006 10:28

No vzhledem k tomu, že šikmé čáry nesvedli ani moji rodiče, po kterých jsem žádal vysvětlení, tak mám dojem, že byli frustrovaní všichni - docela mi to nabourávalo moji tehdejší představu o světě, že rodiče umí všechno.
 
No vážně, člověk si to koupil s tím, že bude malovat letadla a parníky a vždycky z toho byli klikyháky. Zatřepat - smazat - znovu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  09. 05. 2006 09:31

nojo, lidi jsou dneska přecitlivělí. Když mi bylo 10 let (pár let po válce tak jsem přesně takovou tabulku měl a jak se mi zdála estetická!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m0rph  |  09. 05. 2006 19:29

copak parnik, to jeste nic neni...

http://www.etch-a-sketch.com/html/nicole1.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  10. 05. 2006 00:00

to byl urcite ojeb, rozdelat, nechat nakreslit plotrem a zadelat neni zas takovy problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  09. 05. 2006 07:25

Ten notebook ma cenu tak 200$ Intel bude mit zisk tak 100$ a Microsoft sebere 100$ za WindowsXP. Pro tyto dvě firmy je počítač od MIT obrovská konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frn  |  09. 05. 2006 06:48

"... a zapne přeskou jako papírový diář ..."

No to snad nééééé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  09. 05. 2006 02:25

ja chci ten pro afriku, za tento bych dal tak 50$

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dex-CAT, Dex-CAT  |  09. 05. 2006 06:10

Booka s klikou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no  |  09. 05. 2006 06:15

a jak jinak bys to chtel(a) napajet? Solarnima clankama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 05. 2006 08:40

Notebook-flašinet, kam až ta technika spěje? Nicméně při současné spotřebě procesorů spíš aby dva lidi šlapali na kole a jeden datlil. Tohle by měli spíš dávat do Ruska, kde je k tomu kázeň a disciplína, ale ne do Afriky. Tam nikdo kolo neviděl, natož kliku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 09:21

Procesor v tom 100$ notebooku ma spotrebu 1.1W (a planuje se do budoucna pouzit jeste uspornejsi). Celkova spotreba celeho laptopu ma byt par wattu. Opravdu myslite, ze bude potreba, aby dva slapali na kole?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 05. 2006 13:29

No tak já jsem spíš narážel na trend spotřeby dnešních procesorů. Ale řekněme, že normální člověk dokáže vydávat výkon 200 W, při čemž se ale docela zapotí. Dlouhodobý výkon při točení klikou odhaduju tak na Watty - jestli vůbec, což ovšem znamené, že by při práci byla jedna ruka "zaalokovaná" a asi by bylo potřeba ještě někoho, kdo by vám při psaní držel shiffy.
Ono jenom dynamo na kole, které pohání dvě žárovky (tuším 2x5W) vám dá docela slušně zabrat. 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 13:33

A ja jsem narazel na to, ze nikdo neplanuje pohanet klikou "normalni notebook". Klikou bude mozna (dost mozna klika nebude) pohanet prave ten notebook, ktery bude mit spotrebu tech par wattu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  09. 05. 2006 13:42

Ale je to skutečně realizovatelné? Pokud by měl člověk vydávat dlouhodobě energii aspoň těch pár Wattů, tak podle mě potřebuje fakt kolo. Nepočítám s tím, že by ten notebook měl nějaký mikropříkon, když to má připojené monitor (zřejmě s podsvícením?). I současné přístroje si ve Standby módu řeknou o takových 5W úplně bez problému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  09. 05. 2006 13:55

Realizovatelne by to asi bylo, ze se pocita s paw watty se muzete docist na strance projektu. Pocitalo se, ze bude clovek 2 minuty tocit a potom cca 5-10 minut pracovat. Napajeni klikou bylo mysleno jako doplnkove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  09. 05. 2006 23:56

to je spis brano jako krizovka, v africe se treba pro napajeni TV pouziva 12V aku ktery po cely den sbira stavu ze solarnich clanku a vecer se diky tomu muzou lidi cumet na TV, s NB za 100$ to nebude jinak (kdyz nebude sit), i proto se uvazuje o vypusteni te kliky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wascheck, Wascheck  |  09. 05. 2006 11:06

tak hodil by se .. treba na mereni signalu wifi - nebal bych se, ze mi spadne ze strechy ... chvili zatocis a tech pet minut co ti pobezi na zmereni staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dex-CAT, Dex-CAT  |  09. 05. 2006 12:38

hehe, WiFi v africe???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  09. 05. 2006 12:49

A co Wi-fi LAN z těchto notebooků, chytrolíne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gro  |  09. 05. 2006 23:57

podivej se na specifikace NB pro afriku, v pomeru cena/vykon toho nabizi o dost vic nez tady ten intel, ma i to wifi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptik  |  09. 05. 2006 02:11



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mosquito, mosquito  |  09. 05. 2006 01:12

docela drahy na to ze bude urcite sunka typu 640x480 CPU <1Ghz o instrukcich nemluve bez hadru atd, ke vsemu kdyz jich maji delat tolik, design nechavam bez komentare protoze bych blil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  09. 05. 2006 11:06

Win XP na 640x480? Odkud jste spadnul?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Tvrdy  |  09. 05. 2006 11:58

Kdyz koukam na tu velikost displaye, tak at to bude 400x300 nebo 800x600, porad je to priserne malicke na cteni. Uz se to blizi velikosti displaye na PSP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  09. 05. 2006 12:54

"o instrukcich nemluve" - a teď tu o Červené Karkulce, prosím!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  09. 05. 2006 18:27

Je to pravda! Ten procesor bude bez instrukcí! Ty budou až za příplatek! Slyšel jsem to od kamaráda, co dělá v AMD...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gRis  |  09. 05. 2006 00:07

To si delaji srandu, za tu cenu se i u nas da sehnat rychly repas i s DVD mechanikou, tedy krom vyukovych aplikaci je tenhle hnusnej malej notebook uplne nanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wy2  |  09. 05. 2006 00:43

Tak preji hodne stesti pri shaneni 300k repasu, ktere poslete do Mexika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janek  |  09. 05. 2006 12:52

Co myslíte, že se děje s těmi desetimiliony ročně vyřazovaných PC ve světě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wy2  |  09. 05. 2006 15:06

Jdou do srotu. Toto reseni ma ale sve chyby. Za prve je by melo jit o notebook (tech bude mene). Za druhe: vy si myslite ze by ty vyrazovane PC byly tak moc vykonnejsi? Nebo ze by byly schopne ustat podminky v techto zemich(prach, spina, vysoka vlhkost vzduchu,...)? Navic by ty pristroje musely byt v dobrem technickem stavu, tedy by je musel nekdo zkontrolovat, opravit, vymenit baterie...), musely by vzniknout sberna centra atd. Podle meho toto reseni vyjde na mensi penize. I kdyz je pravda ze to Intel ani AMD jiste nedelaji pouze ze soucitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
De4mator  |  09. 05. 2006 00:56

Však u notebooku je lepší, když je menší.. aspoň se všude vleze. Ale jinak s tím "hnusnej" plně souhlasím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor