Intel inside vašich hraček

Intel ohlásil první produkty, které jsou výsledkem jeho spolupráce se společností Mattel.
Intel ohlásil první produkty, které jsou výsledkem jeho spolupráce se společností Mattel. Intel je znám téměř všem, ale Mattel spíše těm nejmladším. Ano, společnost Mattel je jedním z nevětších producentů hraček. Co se však za tímto neobvyklým spojením skrývá? Je to počítačová verze mikroskopu a digitální kamery.

První pronikání elektroniky do dětských pokojíků začalo už mnohem dříve, přes autodráhy a různá plyšová mluvící zvířátka až po téměř interaktivní digitální hry. V neposlední řadě sem patří i starý známý Tamagotchi. Za touto spoluprácí však stojí mnohem více.

Výsledný produkt spojuje sílu počítačů a kouzlo hraček do nové generace interaktivního hraní. Intel a Mattel tak spojily síly k zásadnímu převratu v hraní si a učení dětí. Hlavním cílem určitě není revoluce v hračkách. Cílem podniků je především realizování zisku a u společností prodávajících v tomto případě hračky či počítače závisí hlavně na množství realizované produkce a tím pádem na velikosti cílové skupiny spotřebitelů. V dnešní době vyrůstají děti z tradičních hraček rychleji než dříve. V 8 - 9 letech života si přestanou hrát s normálními hračkami a téměř výhradně hrají videohry nebo počítačové hry. Spoluprací se společnostem Intel a Mattel tyto cílové skupiny značně rozšíří.

Jaké tyto produkty tedy jsou?
Jedná se o Intel Play X3 Microscope a Intel Play Me2Cam digital camera. S Intel Play X3 Microscope mohou děti zvětšovat a zobrazovat mikroskopické objekty na svých monitorech a pak si s těmito obrázky hrát. Mikroskop používá technologii digitálního videozobrazování. Tímto způsobem je možné pozorovat, zvětšovat a ukládat si obrázky brouků, rostlin a mnoha jiných objektů. Mikroskop se dá vyjmout z podstavce a tak děti mohou objevovat svět kolem sebe. Software dodávaný s mikroskopem umožňuje zachytávat video a statické obrázky.

Intel Play Me2Cam vytváří ucelený systém hraní, kde se děti navzájem vidí na monitoru a používají svá těla k navigování ve virtuálním světě. Systém Me2Cam se skládá z digitální videokamery a softwaru na CD-ROM. Kamera umožňuje snímat video či obrázky a převádět je do počítače, kde si z nich děti mohu poskládat třeba komiks.

Obě novinky budou světu představeny na veletrhu hraček v New Yorku a měly by být k dostání již od letošního podzimu. Předběžná uváděná cena je u obou hraček uváděna kolem 99 dolarů. Na podzim se dále připravuje celý balík programů a her pod názvem Fun Fair a další balíky aplikací pro učení a rozvoj kreativity budou následovat. Pokud se tak tato generace dětí naučí z počítačů více než hraní her, bude tento strategický krok opravdu významný také pro zákazníky.

A na závěr nějaké informace o společnosti Mattel. S každoročními příjmy ve výši 4,8 miliard dolarů patří k čelním představitelům designu, výroby a marketingu produktů určených dětem. Hlavní sídlo má v Kalifornii, v dalších 36 zemích má své pobočky a své produkty prodává ve 155 zemích po celém světě. Intel snad již představovat nemusím.

Váš názor Další článek: Amazon.com chce letos provést „velkou expanzi“

Témata článku: Video, Software, Fair Play, Hračky, První rostlina, Předběžný název, Dítě, Tradiční hra, Předběžný design, Hraní, Hraná hra, Digitální kamery, Tamagotchi, Mikroskopy, Play, Mattel, Camera

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost