Firma Intel připravuje celosvětovou televizní kampaň, která bude propagovat nejnovější procesor Intel Pentium 4. Tato show přijde Intel na sumu 300 milionů dolarů. Start bude v pondělí 19. února.
Firma Intel připravuje celosvětovou televizní kampaň, která bude propagovat nejnovější procesor Intel Pentium 4. Tato show přijde Intel na sumu 300 milionů dolarů., přičemž vlastní spot bude trvat přesně půl minuty.
Hlavními hrdiny budou tentokrát postavičky nápadně podobné Fantomasovi. „Blue Man Goup“ je (alespoň ve Spojených státech) proslulá divadelní společnost. Tři půlminutové spoty vyrobila firma Messner Vetere Berger McNamme Schmetterer/EURO RSGG z New Yorku ve spolupráci se zmíněnou skupinou Blue Man Group. První dostal název „Trubky“ (Tubes), „Žárovky“ (Light Bulbs) a třetí „Rostoucí čtyřka“ (Raising four). Skupina bude rovněž využita pro množství tištěných inzerátů a demo programů. Interaktivní reklama vytvořila firma Modem Media Poppe Tyson ze San Francisca. Start akce bude v pondělí 19. února 2001 a měla by trvat do května tohoto roku.

Živě komentuje: Jistě si vzpomenete na minulou kampaň firmy Intel, která propagovala procesory Pentium II, kdy naše obrazovky okupovaly postavy v kosmických oblecích „BunnyPeople“. Ta odstartovala 15. listopadu 1997. Nevzpomínám si na obdobnou kampaň propagující procesor, která by takto masově oslovovala prostřednictvím stále ještě nejsledovanějšího média. Nyní se chystá opakování s tím, že se (pochopitelně) propaguje novější Pentium 4.

Vzpomínáte si? Tuto kampaň vytvořila stejná firma jako pro Pentium 4. Vozidlo zvané „techmobil“ bylo dílem firmy Trans Fx z Los Angeles. Stejná firma vytvořila Batmobil, který známe z filmu Batman.